algirdask rašė:
raskila rašė:
algirdask rašė:
.Labai idomu.
Nelabai daug ir zinai,jeigu neteko matyti dyzeliui stroboskopo.O jis visai toks pat kaip ir benzininis,tik vietoj to daviklio kur ant aukst.itampos laido dedasi,pasikeicia pjezoelektrinis daviklis kuris dedasi ant auksto slegio 1 -mo cilindro vamzdelio.
Dyzelio stroboskopas atgyvena.Cia gal galima panaudoti R21.Zinau teoriskai,kad toks egzistuoja.Kai kampas reguliuojasi zvaigzdutes pasukimu,jis nieko vertas.Gal praverstu diagnostikai.Kas padovanotu paimciau.As galvoju,kad kampa geriausiai nustatyti indikatoriaus pagalba.Aisku taip pat zaidimas,bet tiksliau.Jei kampas reguliujamas siurblio pasukimu( ne zvaigzdutes) gal ir galima reguliuoti stroboskopo pagalba.Bet to jau senai nera.Todel galvoju,kad dyzelio stroboskopas yra atgyvena.
Ar siublio,ar zvaigzdutes pasukimu kampas reguliuojamas cia yra kontrukciniai sprendimai(sakykime" fodui"reguliuojame pasukdami zvaigzdute,o Audi ,VW-pasukdami kuro siubli),o stroboskopas parodo ipurskimo pradzia alkuninio veleno padeties atzvilgiu.
Yra dar kitas budas dyzelio degimo kampui nustatyti,jeigu tau tai idomu-kuro siurblio plunzerio ir alkuninio vel.padeties kampo nustatymas mikrometro pagalba.Bet cia jau yra sudetingesne ir daugiau ygudziu reikalaujanti procedura.Nors dabartiniuose "Autodata" kataloguose tas ir nurodoma.[/quote]
che-che, jei zmogus nesupranta, kad indikatorius ir mikrometras siurblio ipurskimo momento reguliavime yra tas pats, tai jis savo zinias internete suzvejojo
Ne tiek igudziu, kiek instrumentu reik. Reik laikyklio mikrometrui. Be jo - vejus rodys. O reikalingi skaiciai buna ant metalines ploksteles, pritvirtintos kur nors ant siurblio. Pas mane - aliuminine birka ant siurblio "gazo" svirties.