vitalij77 rašė:
paziurek da i turbinos oro sliegio reguliatoriu, pas mane buvo ussikises, tai virsijus 4000 aps/min, ismesdavo ta pacia klaida
vitalij77 rašė:
Jei neduotu duomenu sliegio jutiklis - diagnostika iskart pasakytu tai. Ir siaip pas 2.2 motorus je yra du : vienas pries interkuleri, kitas po jo.
cia kaip suprantu idetas 1.9 dci paveikslelis, kai nurengtos visos plastmases. bet neesem.. ten kur apibraukta raudonu apskritimu, kairiajame virsutiniame kampe, bent jau pas 2.2 dci irgi toje vietoje yra kazkoks turbinos slegio daviklis. tai as pasikeiciau ta davikli, kuris yra prie interkulerio, ten ant tokios slangos apacioje ir isikisa i slangos skylute. zmogus, is kurio pirkau, sake, kad gali buti kaltas ir tas kitas daviklis, kur kairiame virsutiniame kampe yra (beveik toj pacioj vietoj kaip kad paveikslelyje ideta). taigi, kadangi man pakeitus davikli, vistiek meta klaida.. tik kazkaip jau siek tiek daugiau galiu pavaziuoti, anksciau tik is karto pradejus vaziuoti ismesdavo klaida, o dabar jau pradzioje bent keleta minuciu neismeta klaidos
taigi, ar gali buti, kad abu turbinos slegio davikliai buvo nueje ir dabar klaida salygoja jau tas kitas daviklis? ar imanoma toks variantas? gal kas keitet ta davikli? kaip ten, ar sunku prieiti prie jo? ir kam aplamai jie net 2 reikalingi, jis gal siek tiek skirtinga funkcija atlieka? ar sunku issiimti? o gal ji irgi kazkaip bent jau pabandyti pravalyti galima?
nes dabar nezinau ka daryt, ar grazinti ta davikli, kur pasikeiciau ir isimesti vel sena ar dar priedo kito ieskoti ir keisti ta kita davikli?
p.s. prie pirmos citatos turejo nusikopinti paveiksliukas.. na bet suprasit ir taip gal