Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Pen Kov 29, 2024 00:28

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 83 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sek Vas 27, 2011 07:34 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Sek Rgp 27, 2006 18:33
Pranešimai: 187
Miestas: vilnius
aš dar tik vieną tiubelį iš 3 įpyliau i espaise III dt, prieš tai praploviau varikli ir pakeičiau tepalus. tikrai jau dabar yra poveikis nuvažiavus 150 km. pastebėjau prie minus 14 laipsniu-iki xado reikdavo sukti ilgai du kartus, įpylus prie tokios temperatūros masina vedasi iš puses abaroto ryte. variklis meta mažiau dūmo, dirba truputį tyliau. po kurso tikiu kad efektas bus dar geresnis :D


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Kov 12, 2012 11:08 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Kov 10, 2012 15:34
Pranešimai: 5
Sveiki tautiečiai,

na pasiskaičiau ką Jūs čia kalbėjot, prognozavot, rezultatais dalinotės. Turiu laguna I ph II. 98m. 1.8 16v. Mašina jau 4 metelius važinėjasi lietuvos keliais ir keleliais, vasarą ir žiemą. Taigi, motoras manau, kad jau yra ganėtinai pagainiotas. Nusprendžiau jau senai susipilti Xado į savo Laguna, tik kažkaip lėšų tam nebuvo, o ir faktų ir nuomonių buvo daug. rekomendavo man draugas geras kuris prie mašinų dirba tą Xado, tad visgi apsisprendžiau, kad nu nepagailėkim geram daiktui gėrio, ir šiandien nusipirkt nusprendžiau Xado. Pradėsim ciklą, stengsiuosi update'inti įvykius. Bent jau savo kailiu išmėginsim kaip veikia. Visgi kaip kažkas sakė "blogiau gi tikrai nebus, nesustosi gi važiuodamas". O tiems, kas čia kalba ir laukia rezultatų iš kitų atstovų, tai manau ir siūlau nelaukti, o patiems išmėginti. Juk visada yra geriausia kai išmėgini pats, o ne tiki ką sako kiti.

_________________
\\ Renault Laguna / 1999m. / 1.8 16V / RXT / Benzinas / tamsi šampano spalva //
Tel. +37062586506
Skype: masteriux170


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Kov 13, 2012 10:23 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pir Geg 14, 2007 20:11
Pranešimai: 679
Miestas: Kaunas, Vilnius
supersize rašė:
smala rašė:
as viena porcija(kokia ten porcija vos matosi)suvariau i deze, negaliu pasakyt ar geriau, bet blogiau nera.Nezinau ar cia pas mane viena ar ir kitose renuskese kai salta masina pvz is garazo isvaziuojant sunkiai jungiasi pavaros ypac atbuline, kai apsyla viskas gerai tai delto ir ipyliau hado, tepalus buvau supyles naujus kokie pagal reikalavimus.Dar turiu audine tai ten jokiu problemu jungiasi daug geriau(svelniau)netgi saltai.


tiksliai pasakyta. pas mane irgi ant saltos gana sunkokai jungiasi atbulinis begis. bet uztenka pavaziuoti keleta metru i prieki ir tada atbulinis isijungia normaliai. keista net.

Supilk tokius tepalus kaip reikia ir viskas junginesis ciki. Isbandyta

_________________
_________________
Don't drink & drive, better smoke & fly


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Kov 13, 2012 21:27 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Vas 01, 2009 21:17
Pranešimai: 1122
Miestas: Kapsukas
Prieš penkis metus į variklį pavarų dėžę ir vairo stiprintuvą supyliau xado t. y. pilnai apdirbau. Nuvažiavau jau gal 85 t. km. Žiemą neįjungdavau 1-os pavaros, po xado įpylimo problema išsisprendė, automobilis jau beveik 310 t. pravažiavęs ir kol kas be problemų dar važiuoja. Kitais metais reiks vėl pilną apdirbimą daryt (rekomenduoja apdirbinėti kas 100 t.). O ir tepalai tai mineraliniai supilti, akumuliatoriui jau 4 su puse metų, visą žiemą kuo puikiausiai mašinytė vedėsi. O tepalas tai kaip ir visų espace pro tarpines (paskirstytojo, karterio) sunkiasi :banghead:
Taip kad patiems spręst ar verta naudoti xado, tikrai motoro nepagadinsit, o ir ne karvę kainuoja xado :lol:

_________________
Espace IV 1,9 dci 85 kw 06 m. expresion
Espace IV 1,9 dci 88 kw, 03 m. pilkas (ex)
Espace II 2.2l, LPG, 96m., LIMITED, mėlynas (EX)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Kov 14, 2012 02:00 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Kov 10, 2012 15:34
Pranešimai: 5
Taigi prasidėjo viskas Klaipėdoje, "Autobaltvoj" nupirktais dviem "Xado" tubikais ( 2 x 42Lt, poryt imsim dar vieną ). Pirmasis etapas jau prasidėjo. Supyliau į savo motoriuką vieną tiubiką. Paburzgėm, viskas atrodo pagal taisykles, taigi "OK". Numatyta, kad reikia numinti 100 - 250 km. kad jau reiktų antros stadijos. Pagal savo motoro nusidėvėjimą ( 4 metai Lietuvos keliais, vairavimo stilių kaita ) nusprendžiau, kad nuvažiuosiu 170 km. ir pilsiu antrą tiubiką. Taigi kokie rezultatai kol kas. Po pirmojo tiubiko, atrodo viskas kaip ir buvę, niekas nepakito. Šiandien jau po 170 km. įpyliau antrą tiubiką. na pasikeitimai tikrai yra. Iškart pastebėjau, kad variklis dirba tyliau, ir švelniau reaguoja į pavarų perjungimus. Apsukos sutolygėjo. Na iš tiesų tai jaučiasi, kad mašina atgyja. galbūt tai tik mano įsitikinimas, tačiau mano jutimais varikliui tikrai padėjo antras tiubikas. Taigi jau nekantrauju nuvažiuoti dar 170 km. ir supilti paskutinįjį tiubiką.

_________________
\\ Renault Laguna / 1999m. / 1.8 16V / RXT / Benzinas / tamsi šampano spalva //
Tel. +37062586506
Skype: masteriux170


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Kov 14, 2012 08:43 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Sek Rgp 27, 2006 18:33
Pranešimai: 187
Miestas: vilnius
aš ir nesiskundžiu,tikrai padėjo, bet kompresijos cilindruose neišlygino. mano kompresija 34, 34, 32, 31. gaila kad prieš apdorojima xado nematavau kompresijos.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Kov 14, 2012 10:32 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Sek Geg 10, 2009 10:38
Pranešimai: 351
Gaila, aš nesupyliau xado, bet automobilis užsiveda, reaguoja į akseleratoriaus paspaudimą, tyliai dirba, nesipurto. Tiesa, kai pirkau, ūžė viena pavara. Gal reikėjo įpilti ir neskūpinti ant xado, bet pasireiškė suvalkietiškas charakterio bruožas ir pagailėjau tų kelių litukų, todėl pradėjo ūžti dar viena pavara. Važiavau toliau kol ūžimas nusibodo galutinai. Išėmiau dėžę, perskėliau ir radau trūkusią guoliavietę. Kaip manote ar xado būtų suklijavęs ar ne? Todėl rekomenduoju perskaityti xado naudojimo instrukciją ir atkreipti dėmesį į esminę priemonės rekomendaciją naujam mechanizmui. Xado neremontuoja, tik mažina trintį. Todėl visokie pavarų perjungimo palengvėjimai, variklio triukšmo sumažėjimai ir kitos utopinės savybės yra įsitikinimo pasekmė.

_________________
Laguna II, 1,9 dci (88) 2003


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Kov 14, 2012 10:35 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Netikiu ir aš tais visais ''Šventais aliejais'' :lol:

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Kov 14, 2012 11:42 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Sau 16, 2012 20:45
Pranešimai: 95
juozas rašė:
Gaila, aš nesupyliau xado, bet automobilis užsiveda, reaguoja į akseleratoriaus paspaudimą, tyliai dirba, nesipurto. Tiesa, kai pirkau, ūžė viena pavara. Gal reikėjo įpilti ir neskūpinti ant xado, bet pasireiškė suvalkietiškas charakterio bruožas ir pagailėjau tų kelių litukų, todėl pradėjo ūžti dar viena pavara. Važiavau toliau kol ūžimas nusibodo galutinai. Išėmiau dėžę, perskėliau ir radau trūkusią guoliavietę. Kaip manote ar xado būtų suklijavęs ar ne? Todėl rekomenduoju perskaityti xado naudojimo instrukciją ir atkreipti dėmesį į esminę priemonės rekomendaciją naujam mechanizmui. Xado neremontuoja, tik mažina trintį. Todėl visokie pavarų perjungimo palengvėjimai, variklio triukšmo sumažėjimai ir kitos utopinės savybės yra įsitikinimo pasekmė.

o as kazkodel netikiu kad pakeitus guoli ar viena dantrati nauju sumazetu ūžimas pas mane buvo priesingai ,bet tikiuosi kad prisidirbs

_________________
Vel Satis 2006


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Kov 18, 2012 09:58 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Sek Geg 10, 2009 10:38
Pranešimai: 351
paulo rašė:
juozas rašė:
Gaila, aš nesupyliau xado, bet automobilis užsiveda, reaguoja į akseleratoriaus paspaudimą, tyliai dirba, nesipurto. Tiesa, kai pirkau, ūžė viena pavara. Gal reikėjo įpilti ir neskūpinti ant xado, bet pasireiškė suvalkietiškas charakterio bruožas ir pagailėjau tų kelių litukų, todėl pradėjo ūžti dar viena pavara. Važiavau toliau kol ūžimas nusibodo galutinai. Išėmiau dėžę, perskėliau ir radau trūkusią guoliavietę. Kaip manote ar xado būtų suklijavęs ar ne? Todėl rekomenduoju perskaityti xado naudojimo instrukciją ir atkreipti dėmesį į esminę priemonės rekomendaciją naujam mechanizmui. Xado neremontuoja, tik mažina trintį. Todėl visokie pavarų perjungimo palengvėjimai, variklio triukšmo sumažėjimai ir kitos utopinės savybės yra įsitikinimo pasekmė.

o as kazkodel netikiu kad pakeitus guoli ar viena dantrati nauju sumazetu ūžimas pas mane buvo priesingai ,bet tikiuosi kad prisidirbs

jei ūžimas nedingo, reiškia neteisingai surinkai, pakeitei ne tą kas ūžė arba jau sudilo visiškai.

_________________
Laguna II, 1,9 dci (88) 2003


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Kov 18, 2012 11:11 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Sau 16, 2012 20:45
Pranešimai: 95
juozas rašė:
[
jei ūžimas nedingo, reiškia neteisingai surinkai, pakeitei ne tą kas ūžė arba jau sudilo visiškai.

nu dabar patikrinti galimybes neturiu nes tas masiniuks pas kita savininka uzia,o seip pakeitus viena dantrati nauju o kitus palikus senus visada triuksmas padideja- cia tokia mano praktika[cia kalbu apie tuos kurie dirba poroje]

_________________
Vel Satis 2006


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Kov 20, 2012 21:36 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Sek Geg 10, 2009 10:38
Pranešimai: 351
paulo rašė:
nu dabar patikrinti galimybes neturiu nes tas masiniuks pas kita savininka uzia,o seip pakeitus viena dantrati nauju o kitus palikus senus visada triuksmas padideja- cia tokia mano praktika[cia kalbu apie tuos kurie dirba poroje]

Niekada nekeisiu vieno dantračio. Visada keisiu 2. :)
Dar menu žigulio laikus, kai žmogelis iš nevilties nebežinojo kurį dantratį keisti, nes jau visus galimus variantus išbandė. Beliko pasikeisti tarpinį guoliuką. Ūžimas dingo. taigi mano praktika priešingai rodo tavo praktikai.

_________________
Laguna II, 1,9 dci (88) 2003


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Bal 03, 2012 16:13 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Ket Rgp 23, 2007 10:34
Pranešimai: 68
Miestas: Klaipeda
Xado į variklį pyliau prieš 4 metus, nuvažiavau apie 70 t. km.
Neskaitant variklio darbo garso sumažėjimo, tolygumo, nezymaus kuro suvartojimo sumažėjimo ir kitų pojūčių, kurie gal būt nieko ir nepasako, jau pirmais metais pastebėjau vieną įdomų dalyką: šaltuoju metų laiku variklis įkaista iki darbinės temperatūros nuvažiavus 2-3 km ilgesnį kelią negu prieš pilant Xado. Termostatas tvarkingas, vairavimo manieros jau nekinta :) .
Darau išvadą, kad sumažėjo variklio detalių trintis. Todėl peršasi paprasta logika - jei sumažėjo trintis, sumažėjo cilindro (ir ne tik) šiurkštumas, o šiurkštumas (atvirkščiai sakant, paviršių lygumas) daro tiesioginę įtaką kompresijai :)

_________________
Laguna 1999, 1,6 - 16V, CHK063
Viskas gerai - kas gerai baigiasi


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Geg 04, 2012 10:25 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 26, 2007 08:08
Pranešimai: 1110
Miestas: Šiauliai
Pasisakysiu ir aš truputį..Xado pilu jau į trečią mašiną..blogiau tikrai nesidaro.pagrindinė klaida kurią visi daro yra tai,kad pila į naujus tepalus..nekeiskite tepalų prieš pilant xado.Tas šmieras juk augina metalo-keramikos sluoksnį,o iš kur jis tą metalą ima?a?juk iš tepalo..taigis..pirmai mašinai ir aš tą pačią klaidą padariau.žinoma nieko blogo jei supilsit ir į naujus tepalus,tik skirtumas bus nuvažiuotų km skaičius,ta prasme priedas veikti pradės vėliau,tada kai tepale atsiras metalo dulkių.Antras dalykas kurio visi bijo,kad vėliau pakeitus tepalus vėl reikės procedūrą kartoti..netiesa,nereikės kartoti..užaugintas metalo-keramikos sluoksnis tarsi susivirina su metaline detale,tad pakeitus tepalus jis tikrai niekur nedingsta.Kas liečia aušinimo skysčio temperatūrą,tai tiesa,motoras įšyla truputį ilgiau,nes mažesnė trinti motoro viduje,automatiškai mažesnė ir temperatūra,tam reikalui patartina gerai išsiplauti aušinimo sistemą,nes kaip taisyklė retas kuris prašplauna,o išardžius motorą aušinimo kanaluose galima pamatyti tokių dalykų,kad ojojoj..niekas neplauna,o kalkės ir visokios nuosėdos kaupiasi,šilumos perdavimo laikas skysčiui ilgėja,žiemą salonas įšyla ilgiau.dar vienas aspektas kurį pastebėjau..jei detalė sudilusi daugiau kaip 50proc.-Xado nebepadės.Tesiam..priedas veikia tik tose vietose kur yra didesnė trinti..trinčiai sumažėjus,toje vietoje sluoksnis nebeauginamas,tad galima sakyti,kad procesas yra pats besireguliuojantis ir niekada nebus užaugintas perdidelis metalo-keramikos sluoksnis nei reikia,todėl po apdirbimo,tarkim pažvelgus į paskirstymo velenėlį,matosi netolygus padengimas (pasikartosiu pasidengia tik ten kur didesnė trinti).tarkim,jei pamatuotumėte visą,taip žiūrint,netolygiai padengtą detalę,pamatytumėtem,kad matmuo būtų visur vienodas.taip ir turi būti,juk detaklė dyla nevienodai.Kolkas tiek pastebėjimų.Tiesa,turiu vieną pastebėjimą dėl RVS'o..teko kalbėtis su daugeliu žmonių.kai kurie naudojo RVS'ą,kai kuyrie Xado,pastebėjau,kad žymus skaičius žmonių naudojusių RVS'ą sakė,kad užvilko indėklus,ko nesakė anie vienas naudojęs Xado.čia galima pažiūrėti xado veikimo principą http://www.youtube.com/watch?v=XeYmUJiGBQY arba pasiskaityti http://www.eltaka.lt/media/file/Xado_technologijos.pdf

_________________
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Ex
Volvo S60 2,4 D5 Ex
Renault Laguna II 1.9dci žalsva migdolo Ex
Renault Laguna I RXE 2.0 Ex


Paskutinį kartą redagavo runce Šeš Geg 05, 2012 09:08. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Geg 04, 2012 17:02 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pir Vas 14, 2011 21:42
Pranešimai: 95
As tai pilu ne prieda bet XADO tepala ten yra ipiltas vienas pakelis priedo. Tai jau du kartus pyliau ir keiciu kas 15 tuks Pastebeti pasikeitimai tokie kad tyliau dirba variklis ir kai variau tech apziura mazesnis dumingumas negu buvo pries du metus.

_________________
Scenic 2000 1,9 DTi
Toyota verso 2009 2,2 D4D 100kw


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Geg 04, 2012 17:07 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 26, 2007 08:08
Pranešimai: 1110
Miestas: Šiauliai
ko gero turėtum pasiekti tokį pat rezultatą po 3 tepalo keitimų,kaip ir naudojant tubeles būtų po 1500km.

_________________
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Ex
Volvo S60 2,4 D5 Ex
Renault Laguna II 1.9dci žalsva migdolo Ex
Renault Laguna I RXE 2.0 Ex


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Geg 08, 2012 12:34 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Sau 30, 2010 15:02
Pranešimai: 465
Miestas: siauliu raj
Zadu ir i savo senule supilt,net neabejoju kad blogiau nebus :D

_________________
Renault Senic II 1.9 88kw
Ex Seat Alhambra 1.9 TDI 81 kw
EX Mazda 626 GF 2l 85kw emmeGas
EX-
Laguna ph1 1.8 .. 66kw LPG


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Geg 08, 2012 13:13 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pir Vas 14, 2011 21:42
Pranešimai: 95
runce rašė:
ko gero turėtum pasiekti tokį pat rezultatą po 3 tepalo keitimų,kaip ir naudojant tubeles būtų po 1500km.


Su varikliu yra viskas tvarkoj. Bus idomu paziureti koks bus poveikis, po keliu metu.

_________________
Scenic 2000 1,9 DTi
Toyota verso 2009 2,2 D4D 100kw


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Geg 08, 2012 13:44 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Spa 09, 2007 19:11
Pranešimai: 1608
Miestas: Kaunas
runce rašė:
Pasisakysiu ir aš truputį..Xado pilu jau į trečią mašiną..blogiau tikrai nesidaro.

o jei nutinka toks atvejis, kad reikia remontuoti varikliuka, i kuri esi pripyles xado. tarkim truksta galvos tarpine ir po to ja pakeitus reikia paslifuoti galva ar ka nors rimciau paremontuoti - kaip pasiduotu ta priauginta tavo metalo keramika? ir siaip tikimybe remontui tik dideja kai supili xado, juk tepimo kanalai nuo jo tik susiaures :)

_________________
VELocity & SATISfaction, 2.2 dCi Privilege


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Geg 08, 2012 14:01 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 26, 2007 08:08
Pranešimai: 1110
Miestas: Šiauliai
supersize rašė:
runce rašė:
Pasisakysiu ir aš truputį..Xado pilu jau į trečią mašiną..blogiau tikrai nesidaro.

o jei nutinka toks atvejis, kad reikia remontuoti varikliuka, i kuri esi pripyles xado. tarkim truksta galvos tarpine ir po to ja pakeitus reikia paslifuoti galva ar ka nors rimciau paremontuoti - kaip pasiduotu ta priauginta tavo metalo keramika? ir siaip tikimybe remontui tik dideja kai supili xado, juk tepimo kanalai nuo jo tik susiaures :)

tepimo kanaluose nėra besitrinančių detalių,todėl juose sluoksnis nebus auginamas,todėl tikimybės didėjimo remontui dėl sumažėjusio tepimo nėra(tepimas nemažėja),kas liečia galvos šlifavimą,irgi problemų nebus,nes ten taip pat tėra tik tarpinė ir nėra judančių dalių.o vat jei reiktų honinguoti cilindrus-tada taip..metalo keramika gerokai sunkiau pasiduoda apdirbimui,nei metalas,bet juk to ir siekiama..sumažinti trintį ir apsaugoti detales nuo dilimo..natūralu,kad to siekiant susidarantis sluoksnis ir turi būti atsparus trinčiai,t.y.kietesnis.

_________________
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Ex
Volvo S60 2,4 D5 Ex
Renault Laguna II 1.9dci žalsva migdolo Ex
Renault Laguna I RXE 2.0 Ex


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Šeš Rgp 27, 2016 21:31 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sek Bal 10, 2016 09:27
Pranešimai: 21
Skaitau, skaitau lyg ir nekenke varikliu. Yra kas pas ka variklis veikia po XADO supilimo? As vakar i Grand senic II susipyliau http://xado.lt/revitalizanti/tre-ios-ka ... ge-maximum pirkau "auto baimei". Su kortele 46 eurai. Ziuresiu ar neuzsprinks mano senike.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Šeš Rgp 27, 2016 22:18 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Vas 01, 2009 21:17
Pranešimai: 1122
Miestas: Kapsukas
Negazdink rašė:
Skaitau, skaitau lyg ir nekenke varikliu. Yra kas pas ka variklis veikia po XADO supilimo? As vakar i Grand senic II susipyliau http://xado.lt/revitalizanti/tre-ios-ka ... ge-maximum pirkau "auto baimei". Su kortele 46 eurai. Ziuresiu ar neuzsprinks mano senike.

Na pas mane veikė vienam auto virš 100 t km, dabar jau 30 t. km su šiuo nuvažiavęs, ir nieko: variklis veikia, pavarų dėžė jau nekaukia.
Maximoj per akcijas dyzeliui beroda po 10 eu pirkdavau tiubiką.

_________________
Espace IV 1,9 dci 85 kw 06 m. expresion
Espace IV 1,9 dci 88 kw, 03 m. pilkas (ex)
Espace II 2.2l, LPG, 96m., LIMITED, mėlynas (EX)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Rgs 15, 2019 19:05 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Sau 30, 2010 15:02
Pranešimai: 465
Miestas: siauliu raj
tema seniai judinta..pasipasakokit kam kaip sekesi ? Pasiteisino ?

_________________
Renault Senic II 1.9 88kw
Ex Seat Alhambra 1.9 TDI 81 kw
EX Mazda 626 GF 2l 85kw emmeGas
EX-
Laguna ph1 1.8 .. 66kw LPG


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 83 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron

Nuolaida hostingui