Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Pen Kov 29, 2024 11:56

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 71 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Ant Geg 13, 2008 10:03 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Lie 24, 2006 10:08
Pranešimai: 43
Miestas: plungė
Sveiki, nesenei isigijau vel sati 3,0 automatas. vaziuoti tikrai smagu , bet neilgai. Iskilo neaiskumu su griciu deze. Pirma pavara jungiasi su smugiu, kad pajuda visa masina net laikant ir stabdi.kartais viskas buna normaliai , bet tas vis reciau. pradijo jaustis ir atbulinis truputi su smugiu. vaziuojant lyg ir viskas normaliai buvo , bet pradejo nevienodai persijungti pavaros. viena anksciau kita veliau. tepalo atrodo kad ir norma tik kaip ji pamatuoti girdejau kad reikia matuoti veikiant varikliui ar tiesa. tepalas juodas ir turi keista kvapa. Ar jau dezei kaput ar dar koks nedidelis gedimas. patarkit gal kas zinot kokios informacijos . kur gauti.

vel satis 3,0 2003


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Geg 13, 2008 10:12 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Spa 09, 2007 19:11
Pranešimai: 1608
Miestas: Kaunas
galbut i greiciu deze ko nors specialiai privaryta jei idomus kvapelis ;) o jei specialiai privaryta tai tik su vienu tikslu.. ant pardavimo ir neilgam
bet gal viskas ir gerai ten.

_________________
VELocity & SATISfaction, 2.2 dCi Privilege


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Geg 13, 2008 13:14 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pir Spa 22, 2007 08:36
Pranešimai: 133
Na, jei tepalas juodas ir smirda - vadinasi buvo supilti Pemco tepalai.

Siūlyčiau ilgai nedelsti ir pradžiai pasikeisti tepalus į normalius + paprašyk, kad nuimtų filtrą ir pravalytų ir būtinai, kad nuimtu smegenis ir irgi prapūstu. Man ant Volvo ta pati bėda buvo. Sulig tepalo keitimu viskas labai gražiai išsisprendė.

Kitas variantas siūlyčiau pasitikrinti visas variklio pagalves, nes pas 3,0D jos nėra pačios tvirčiausios.

Pradėk nuo to, o paskum jau žiūrėk. NEs dažnai būna taip, kad sukišam siaubingas bapkes, o iš tiesų pasiro, kad gedimas buvo kur kas paprastesnis ;)

_________________
______
RENAULT VEL SATIS

2.0T + LPG


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Geg 13, 2008 13:37 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Kov 15, 2008 17:15
Pranešimai: 113
Miestas: Siauliai
stasysku rašė:
Sveiki, nesenei isigijau vel sati 3,0 automatas. vaziuoti tikrai smagu , bet neilgai. Iskilo neaiskumu su griciu deze. Pirma pavara jungiasi su smugiu, kad pajuda visa masina net laikant ir stabdi.kartais viskas buna normaliai , bet tas vis reciau. pradijo jaustis ir atbulinis truputi su smugiu. vaziuojant lyg ir viskas normaliai buvo , bet pradejo nevienodai persijungti pavaros. viena anksciau kita veliau. tepalo atrodo kad ir norma tik kaip ji pamatuoti girdejau kad reikia matuoti veikiant varikliui ar tiesa. tepalas juodas ir turi keista kvapa. Ar jau dezei kaput ar dar koks nedidelis gedimas. patarkit gal kas zinot kokios informacijos . kur gauti.

vel satis 3,0 2003


siaip pagal simptomus butu dezes defektas. bus ko gero amen frikciniams diskeliams, hidrotransformatorius nelabai dirba(pusle taip vadinamas).Tepalus pasikeisti ko gero neuzteks.gausi skrosti deze,viska isplauti.skrodimas aisku turetu ir daugiau bedu parodyti:( As pradeciau nuo dezes diagnostikos, o tepalus automatiskai pakeis po skrodimo. Rimciausi apd deziu meistrai http://www.daivanta.lt, jie turi ir daliu,ir hidraulini stenda testavimui. kaina pas juos pagal dezes tipa. pas tave turetu buti dezes kodas SU1 kaip ir Laguna II su 2.2dci.Kiek zinau 2.2dci ir 3.0dci eina vienodos dezes. SU1 dezes remontas kainuoja nuo 3500 iki 5000lt. Idomumo delei nauja SU1 deze kainuoja 5000lt.

_________________
Espace '06, 3.0DCI, 130kw, Initiale,APD SU1


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Geg 13, 2008 17:53 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 10, 2005 16:45
Pranešimai: 3866
Miestas: Vilnius, SCMAF narys "INKSTAI"
O SU4? Nors galvoju,kad SU1.Ten krutas tepaliukas pilasi.Automatiskai pakeis tapaliukus po skrodimo?Gal ir pakeis.Bet tapaliukas tai spec. :D :D :D :D


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Geg 13, 2008 19:23 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Lie 24, 2006 10:08
Pranešimai: 43
Miestas: plungė
unox rašė:

siaip pagal simptomus butu dezes defektas. bus ko gero amen frikciniams diskeliams, hidrotransformatorius nelabai dirba(pusle taip vadinamas).Tepalus pasikeisti ko gero neuzteks.gausi skrosti deze,viska isplauti.skrodimas aisku turetu ir daugiau bedu parodyti:( As pradeciau nuo dezes diagnostikos, o tepalus automatiskai pakeis po skrodimo. Rimciausi apd deziu meistrai http://www.daivanta.lt, jie turi ir daliu,ir hidraulini stenda testavimui. kaina pas juos pagal dezes tipa. pas tave turetu buti dezes kodas SU1 kaip ir Laguna II su 2.2dci.Kiek zinau 2.2dci ir 3.0dci eina vienodos dezes. SU1 dezes remontas kainuoja nuo 3500 iki 5000lt. Idomumo delei nauja SU1 deze kainuoja 5000lt.


o jei teisingai supratau .kad remontas kainuoja iki 5000 o nauja irgi 5000 tai kam ja remontuoti , sakyk kur gauti nauja uz 5000lt. vis su garantija.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Geg 13, 2008 19:32 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Spa 09, 2007 19:11
Pranešimai: 1608
Miestas: Kaunas
pasikeist visada suspesi. pirma tegul nustato tikraja priezasti.

_________________
VELocity & SATISfaction, 2.2 dCi Privilege


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Geg 13, 2008 22:16 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Kov 15, 2008 17:15
Pranešimai: 113
Miestas: Siauliai
raskila rašė:
O SU4? Nors galvoju,kad SU1.Ten krutas tepaliukas pilasi.Automatiskai pakeis tapaliukus po skrodimo?Gal ir pakeis.Bet tapaliukas tai spec. :D :D :D :D


del SU4 nezinau, o i SU1 pilasi ELF D3(dextron III).Siaip jo litras kainuoja 25lt,jei imsi Sostenoj bus po 40lt.Dezei uzpildyti reikia 7,6 litro.

_________________
Espace '06, 3.0DCI, 130kw, Initiale,APD SU1


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Geg 13, 2008 22:17 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Kov 15, 2008 17:15
Pranešimai: 113
Miestas: Siauliai
stasysku rašė:
unox rašė:

siaip pagal simptomus butu dezes defektas. bus ko gero amen frikciniams diskeliams, hidrotransformatorius nelabai dirba(pusle taip vadinamas).Tepalus pasikeisti ko gero neuzteks.gausi skrosti deze,viska isplauti.skrodimas aisku turetu ir daugiau bedu parodyti:( As pradeciau nuo dezes diagnostikos, o tepalus automatiskai pakeis po skrodimo. Rimciausi apd deziu meistrai http://www.daivanta.lt, jie turi ir daliu,ir hidraulini stenda testavimui. kaina pas juos pagal dezes tipa. pas tave turetu buti dezes kodas SU1 kaip ir Laguna II su 2.2dci.Kiek zinau 2.2dci ir 3.0dci eina vienodos dezes. SU1 dezes remontas kainuoja nuo 3500 iki 5000lt. Idomumo delei nauja SU1 deze kainuoja 5000lt.


o jei teisingai supratau .kad remontas kainuoja iki 5000 o nauja irgi 5000 tai kam ja remontuoti , sakyk kur gauti nauja uz 5000lt. vis su garantija.


Lietuvoje nezinau ar yra kur gauti nauja,pas lenkus maciau po 5000zl pardavineja. Siaip manau nuo diagnostikos reiketu pradeti.Tada galesi spresti. Lietuvoje deveta deze velsaciui 2004 metu srote kainuoja 3500-4500lt.nu bet vel jokiu garantiju,neaisku kokiam stovyje nusipirksi.Loterija.

_________________
Espace '06, 3.0DCI, 130kw, Initiale,APD SU1


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Geg 15, 2008 21:34 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Lie 24, 2006 10:08
Pranešimai: 43
Miestas: plungė
Vudis rašė:
Na, jei tepalas juodas ir smirda - vadinasi buvo supilti Pemco tepalai.

Siūlyčiau ilgai nedelsti ir pradžiai pasikeisti tepalus į normalius + paprašyk, kad nuimtų filtrą ir pravalytų ir būtinai, kad nuimtu smegenis ir irgi prapūstu. Man ant Volvo ta pati bėda buvo. Sulig tepalo keitimu viskas labai gražiai išsisprendė.

Kitas variantas siūlyčiau pasitikrinti visas variklio pagalves, nes pas 3,0D jos nėra pačios tvirčiausios.

Pradėk nuo to, o paskum jau žiūrėk. NEs dažnai būna taip, kad sukišam siaubingas bapkes, o iš tiesų pasiro, kad gedimas buvo kur kas paprastesnis ;)



Rašo kad tepalo turi būti 7,5 ltr o iš leidau gal kokius 3,5 o kur kitas ? Prieš išleidžiant matuoklė rodė normą . kur tas filtras randasi ir tie smeginys .?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Geg 16, 2008 20:12 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Kov 15, 2008 17:15
Pranešimai: 113
Miestas: Siauliai
stasysku rašė:


Rašo kad tepalo turi būti 7,5 ltr o iš leidau gal kokius 3,5 o kur kitas ? Prieš išleidžiant matuoklė rodė normą . kur tas filtras randasi ir tie smeginys .?



teisingai.panasiai tiek ir turejo jo isbegt - 3,3 - 3,5litro. 7,6 litro telpa i visai tuscia deze.visas kitas yra pusleje(hidrotranformatorius),cilindriukuose ir panasiai.Filtras kiek zinau yra pacioje dezeje.jis nekeiciamas.jis yra mechaninio pobudzio - tinkliuko tipo(cia man taip meistrai sake). del smegenu? turi omeny visu hidralikos bloka ar pacia elektronika? hidraulikos blokas pacioje dezeje, del elektronikos tai dezeje ar ne nezinau.

_________________
Espace '06, 3.0DCI, 130kw, Initiale,APD SU1


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Geg 18, 2008 08:08 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Lie 24, 2006 10:08
Pranešimai: 43
Miestas: plungė
unox rašė:


teisingai.panasiai tiek ir turejo jo isbegt - 3,3 - 3,5litro. 7,6 litro telpa i visai tuscia deze.visas kitas yra pusleje(hidrotranformatorius),cilindriukuose ir panasiai.Filtras kiek zinau yra pacioje dezeje.jis nekeiciamas.jis yra mechaninio pobudzio - tinkliuko tipo(cia man taip meistrai sake). del smegenu? turi omeny visu hidralikos bloka ar pacia elektronika? hidraulikos blokas pacioje dezeje, del elektronikos tai dezeje ar ne nezinau.


Tai va pakeičiau tepalus rezultatas nulis . Įjungus priekinę pavarą po poros sekundžių jaučiasi toks silpnesnis tai stipresnis smūgis kad net sujuda automobilis Kartas tas pat buna ir ant atbulinės pavaros. o kartai jungiasi normaliai kaip ir turi būti švelniai . Važiuojant atrodo kaip ir viskas tvarkoje . visos pavaros junginėjasi kaip ir normaliai visais rezimais .ar čia taip turi būti , nors mano nuomone negalėų taip būti, ar čia koks hidraulinis gedimas?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Geg 18, 2008 09:22 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Kov 15, 2008 17:15
Pranešimai: 113
Miestas: Siauliai
stasysku rašė:
unox rašė:


teisingai.panasiai tiek ir turejo jo isbegt - 3,3 - 3,5litro. 7,6 litro telpa i visai tuscia deze.visas kitas yra pusleje(hidrotranformatorius),cilindriukuose ir panasiai.Filtras kiek zinau yra pacioje dezeje.jis nekeiciamas.jis yra mechaninio pobudzio - tinkliuko tipo(cia man taip meistrai sake). del smegenu? turi omeny visu hidralikos bloka ar pacia elektronika? hidraulikos blokas pacioje dezeje, del elektronikos tai dezeje ar ne nezinau.


Tai va pakeičiau tepalus rezultatas nulis . Įjungus priekinę pavarą po poros sekundžių jaučiasi toks silpnesnis tai stipresnis smūgis kad net sujuda automobilis Kartas tas pat buna ir ant atbulinės pavaros. o kartai jungiasi normaliai kaip ir turi būti švelniai . Važiuojant atrodo kaip ir viskas tvarkoje . visos pavaros junginėjasi kaip ir normaliai visais rezimais .ar čia taip turi būti , nors mano nuomone negalėų taip būti, ar čia koks hidraulinis gedimas?



98% hidrotranformatorius turetu buti kaltas.nulek pas meistrus jie tau daugiau papasakos.

_________________
Espace '06, 3.0DCI, 130kw, Initiale,APD SU1


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Vas 04, 2009 14:38 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Lie 24, 2006 10:08
Pranešimai: 43
Miestas: plungė
Sveiki senokai berasiau dariau visokiu eksperimentu .Dare diagnostika , kompiuteris rodo kad viskas tvarkoje. Neiskentes isemiau greiciu deze nuvevesisu pas spesialista , tas isarde ir nieko nerado sako viskas tvarkoje . Rizikavau nupirkau kita deze is sudauzytos masinos . rezultatas tas pats ,jokio skirtumo. padare diagnostika vel jokiu klaidu nera. Isvada dvi dezes negaletu buti su tom paciom bedom. Nebezinau ka daryti. gal koks mehanizmas yra prie pedalo gal jis viska gadina. Prasau patarkit gal kas turit kokiu nors pamastymu .Tiesa buvo variklio guma viasai pasibaigusi ja pakeitus truputi pagerejo, bet truktelejimas visvien liko.

VelSatis 3.0dci 2003


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Vas 17, 2009 20:28 
O jei keite viena variklio pagalve ar kitas apziurejo?Jei jau taip daug sukisai tai reikejo visas pabaikti pakeisti,jei viena pakeitus pagerejo tai gal reikejo kita keisti,tik memate kuria?Cia mano pamastymai.Galiu duoti meistriuko tel,pazistamas,jis jau daug tokiu nuotykiu surades kur atrode beviltiska ir reno labai myli :lol: 8-676 05164


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Kov 02, 2009 19:33 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Lie 24, 2006 10:08
Pranešimai: 43
Miestas: plungė
Perziurejau visas kitas variklio pagalves , nusiemes net buvau, visos geriausios. Priekine pavara jungiasi su didesniu tai silpnesniu smugiu. kol saltas variklis tai dar kaip ir normalu. bet kai nuvazuoji apie 50km tai ir prasideda .kitos pavaros junginejasi normaliai. atbuline irgi normaliai. Dar vienas dalykas erzina , kai sustoji prie sviesaforo ar kamstyje. nuspaudus stabdi po kokiu 2 sek issijungia pavara reikia pradeti vazuoti atleidi stabdi tai po1-2 sek smugis ir tada pirmyn. ir prie kiekvieno sviesaforo tas pats. Ar taip turi buti kad laikant stabdi issijungtu pavara . atbulini laikyk kiek nori viskas normaliai. Jei ijungiu rankini junginejima tai stovek nuspaudes stabdi kiek nori niekas neissijungai ir pradedi vazuoji svelniai be jokio smugio .Tai ivaziaves i miesta perienu prie rankinio pavaru perjunginejimo. Kur cia galetu buti koks gedimas net nebezinau kur ieskoti gal turit kokiu pasiulymu.

vel satis 2003 3.0dci


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Kov 03, 2009 12:59 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pir Spa 22, 2007 08:36
Pranešimai: 133
Nu man šviečiasi, kad reikia apd smegenis "prapūsti" gerai. Tikrai turėtų padėt...

_________________
______
RENAULT VEL SATIS

2.0T + LPG


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Kov 05, 2009 10:35 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Kov 20, 2008 19:31
Pranešimai: 135
kažin kodėl niekas nepaminėjo variklio tuščios eigos apsukų, gal per didelės variklio apsukos?

_________________
Volga M21
Tavrija 1102
Ford Scorpio 2.0 APD
Renault Espace IV
2.2dci, PK6, E3, Privilege


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Kov 06, 2009 20:26 
apsukos gal ne perdideles,sakyciau gal per mazos,o del apd tai man atrodo vel saciui jau tritronik deze stovi jei neklystu tai jos vienos patvariausiu,sunku tau kanors patarti,varyk kol uzlink tai bent zinosi ka keisti :lol: :lol: :banghead: :banghead:


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Šeš Kov 07, 2009 09:16 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Lie 24, 2006 10:08
Pranešimai: 43
Miestas: plungė
Apsukos tuscia eiga yra apie 750 o kiek turi buti nerandu niekur , jei ant pedalo laikau didesnes apsukas apie 900 tai begio nemeta lauk. Tik va kaip jas padidinti tai nerandu kaip.Kai saltas variklis apsukos buna apie 900 tai ir pavara jungiasi svelniau , o kai uzsyla tai apsukos krenta iki750 ir presideda problemos.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Kov 09, 2009 20:44 
nu bent jau autodatoj raso ,kad apsukos yra 700+-30 .Tai pas tave kaip ir gerai


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Bal 21, 2009 21:45 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 01, 2007 23:01
Pranešimai: 40
Miestas: Kaunas
Sveiki ,
Gal galit papasakoti kaip patikrinti Velsatyje APD tepalo lygį ? Gal kur matuoklė yra ? Kas kiek km. reikia APD tepala keisti ?

APD Tip-Tronic ( 3.5 V6 variklis )

_________________
VelSatis 3,5 V6 LPG BRC


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Lie 06, 2009 21:02 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pir Geg 14, 2007 20:11
Pranešimai: 679
Miestas: Kaunas, Vilnius
Kas per tepalas pilasi i SU1 deze. Technical note raso CLIP oil.
Kas cia per stebuklas, nes google nieko nerodo.
http://www.renault-bg.com/site/images/M ... orosti.pdf


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Spa 16, 2009 12:59 
stasysku rašė:
Apsukos tuscia eiga yra apie 750 o kiek turi buti nerandu niekur , jei ant pedalo laikau didesnes apsukas apie 900 tai begio nemeta lauk. Tik va kaip jas padidinti tai nerandu kaip.Kai saltas variklis apsukos buna apie 900 tai ir pavara jungiasi svelniau , o kai uzsyla tai apsukos krenta iki750 ir presideda problemos.


Ar pavyko rasti ir pasalinti gedima? Pas mane lygiai toks pat gedimas.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Spa 16, 2009 13:27 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Lie 24, 2006 10:08
Pranešimai: 43
Miestas: plungė
andrius66 rašė:
stasysku rašė:
Apsukos tuscia eiga yra apie 750 o kiek turi buti nerandu niekur , jei ant pedalo laikau didesnes apsukas apie 900 tai begio nemeta lauk. Tik va kaip jas padidinti tai nerandu kaip.Kai saltas variklis apsukos buna apie 900 tai ir pavara jungiasi svelniau , o kai uzsyla tai apsukos krenta iki750 ir presideda problemos.


Ar pavyko rasti ir pasalinti gedima? Pas mane lygiai toks pat gedimas.


Nieko nebedarau vazineju ir tiek . tur but is mokau vazuoti. Ijungus i prieki palaukiu nuspaudes stabdi kokias 2 sek kol pajauciu kad isijungia begis ir i prieki. toliau viskas normaliai.Prie sviesaforo laikau stabdi pusiau nuspaudes tokioj padeti korioje neissijungai pavara ir pirmyn.Dar pastebejau jei vazineji energingai duodi daugiau gazo viskas pagereja. Dar kai paima sunus ir pavazineja energingai tai paskui man atrodo kad pasitaiso viskas. Kitas dalykas nebesaugau nes turi kita suremontuota deze jei kas keciu.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Spa 16, 2009 18:07 
O del sankabos nesidomejote, nes manau, kad tai galetu buti diskatoriaus problema - pavargusios spyruokles?


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Šeš Spa 17, 2009 16:26 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
andrius66 rašė:
O del sankabos nesidomejote, nes manau, kad tai galetu buti diskatoriaus problema - pavargusios spyruokles?


apie automata kalba liktais........ :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Bal 04, 2010 00:10 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Šeš Bal 03, 2010 23:44
Pranešimai: 3
stasysku rašė:
Perziurejau visas kitas variklio pagalves , nusiemes net buvau, visos geriausios. Priekine pavara jungiasi su didesniu tai silpnesniu smugiu. kol saltas variklis tai dar kaip ir normalu. bet kai nuvazuoji apie 50km tai ir prasideda .kitos pavaros junginejasi normaliai. atbuline irgi normaliai. Dar vienas dalykas erzina , kai sustoji prie sviesaforo ar kamstyje. nuspaudus stabdi po kokiu 2 sek issijungia pavara reikia pradeti vazuoti atleidi stabdi tai po1-2 sek smugis ir tada pirmyn. ir prie kiekvieno sviesaforo tas pats. Ar taip turi buti kad laikant stabdi issijungtu pavara . atbulini laikyk kiek nori viskas normaliai. Jei ijungiu rankini junginejima tai stovek nuspaudes stabdi kiek nori niekas neissijungai ir pradedi vazuoji svelniai be jokio smugio .Tai ivaziaves i miesta perienu prie rankinio pavaru perjunginejimo. Kur cia galetu buti koks gedimas net nebezinau kur ieskoti gal turit kokiu pasiulymu.

vel satis 2003 3.0dci

pas mane tokia pat problema jaigu rasi problema parasyk , ir as parasysiu jai ka atkasiu.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Bal 04, 2010 00:39 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Gru 27, 2007 01:34
Pranešimai: 1906
Miestas: Kaunas
jawnas rašė:
andrius66 rašė:
O del sankabos nesidomejote, nes manau, kad tai galetu buti diskatoriaus problema - pavargusios spyruokles?


apie automata kalba liktais........ :)

kad sankaba ir APD yra :)

_________________
Safrane 3.0


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Bal 04, 2010 02:55 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
jawnas rašė:
andrius66 rašė:
O del sankabos nesidomejote, nes manau, kad tai galetu buti diskatoriaus problema - pavargusios spyruokles?


apie automata kalba liktais........ :)

kad sankaba ir APD yra :)

taip sankaba yra ir ne viena bet tu man parodyk diskatoriu :) ten biski kitokiu principu veikiantcios slapios sankabos jei kas esat tureja Delta Ryga ar koki kita sovietini mopeda galiu pasakyti kad sios sankabos labai panasios......... :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 71 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 7 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron

Nuolaida hostingui