Kaip kartas dabar irgi turiu tą pačią bėdą (scenic'00, DCI). Prie lauko temperatūros artimos 0- variklis pasiekia normalią temperatūrą (apie pusė skalės ant termometro) tik nuvažiavus kokius 10km. Aišku pečius irgi atitinkamai pradeda šilti kažkur nuo 5 km. Irgi kaltinau termostatą. Pasikeičiau, tai dabar pradeda šilti gal pora km. arčiau
, nevertėjo keisti
Bent jau maniškio variklio termostatas dešinėje variklio pusėje, kur viršutinė radiatoriaus žarna prisijungia prie variklio galvutės per plastikinį korpusą-jame ir yra termostatas, man jis kainavo 40lt, bet būna ir neardomas, keičiamas su visu korpusu, tas gali ir iki 180 lt. kainuot (Mehario kaina, Kaunas).
Nuo to pačio termostato kitos pusės -jungiasi dar vienas guminis vamzdis, einantis link salono į pečių, ant kurio stovi nedidelis aliuminis korpusas(link išmetimo kolektoriaus po oro filtro ir turbinos vamzdžiais pasižiūrėk), kuriame įsuktos 3 pakaitinimo žvakės, kurios ir skirtos greičiau sušildyti variklį ir kartu pečiuką. Maniškiam, pasirodo, visos trys "nudvėsę"
...
Ir didžiausia bėda, kad niekur nesugebu tokių surast, pusėj autodalių parduotuvių netiki, kad gali būti kaitinimo žvakės aušinimo skystyj
, o kiti tokio kodo (NGK Y209, 13,5v) žvakių net nematę
. Taip, kad pasitikrink žvakes.
Bet jei tavo variklis kaista normaliai, tik pečius nelabai -tai gal bėdos su pečiaus radiatorium
?.