Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Ant Bal 23, 2024 09:35

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 252 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Ket Vas 19, 2009 22:41 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Lap 19, 2007 09:43
Pranešimai: 1115
Miestas: Šiauliai
Po truputi vis blogiau kuriasi mano masiniukas: kuriant pagauna tik kokie 2 cilindrai, kratosi, dumija (nesudegusio dyzelino kvapas) :banghead: .Bet po kokiu 30 s. atsigauna ir viskas daugiau kaip ir gerai. :shock:
Filtrai ir tepalai pakeisti, traukia gerai, dumija normos ribuose,pakaitinimas tvarkoje.
Ar gali buti kalti purkstukai?Ir kaip nustatyti kame reikalas. :?:
Cia skaiciau kad kazkas keite purkstuku antgalius,-o kam juos reikia keisti, kokios buvo priezastys. :cry:
Gelbekit, o tai greitai visai neuzsikursiu. :banghead: :banghead: :banghead:

_________________
Renault Laguna II, 2.2DCi. PARDUOTA
SAAB 95, 2.3T+LPG


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Vas 19, 2009 23:21 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Spa 09, 2007 19:11
Pranešimai: 1608
Miestas: Kaunas
as keiciau. tiksliai techniskai neissireiksiu kas jiems nutiko, bet tai buvo pasekme del to, kad uzsigazave man buvo ir variklis dirbo virs max apsuku..lyg ir apsilyde jie ar kazkas tokio ir nebepurksdavo kuro (common railuose kuras vos ne garo pavidalu ipurskiamas).. be abejo, tada masina nesikure del ju, mesdavo klaida fuel injection system not functioning ir STOP. pajungus ant kompo is karto itare, kad gali buti auksto spaudimo kuro siurblys kaltas del sitos klaidos, bet pasirodo buvo purkstukai.. tikslios kainos nepamenu, bet kazkas gal netoli 200 lt apie turetu buti... ir reikejo keisti visus.. bet po sutvarkymo, sake, kad dabar pas mane jie kaip ka tik is gamyklos isejusios masinos :D

_________________
VELocity & SATISfaction, 2.2 dCi Privilege


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Vas 20, 2009 02:14 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Sau 13, 2008 11:56
Pranešimai: 182
dar gali but degimas,man purtesi ir dumijo.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Vas 20, 2009 09:35 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 10, 2005 16:45
Pranešimai: 3866
Miestas: Vilnius, SCMAF narys "INKSTAI"
widizzz rašė:
dar gali but degimas,man purtesi ir dumijo.

Nemeluoji? :D :D :D Ka dare su degimu?Man atrodo,kad DCI degimas nesireguluoja.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Vas 20, 2009 11:11 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Lap 19, 2007 09:43
Pranešimai: 1115
Miestas: Šiauliai
Siandiena neuzsikuriau :(
Teko kurti mazda ir mesti prikurke- ir tada kaip is natu iskart pagrebe :shock:
Toks jausmas kad motorui truktu apsuku kuriant arba truktu kuro uzkurimui. :idea:
Klausimas - gal yra koks papildomas kuro filtras prie bako.(gal sunkiai pumpoja saliara, kad labai ilgai reikia sukti starteri?) :?:

_________________
Renault Laguna II, 2.2DCi. PARDUOTA
SAAB 95, 2.3T+LPG


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Vas 20, 2009 12:58 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Sau 13, 2008 11:56
Pranešimai: 182
sakau degimas tau gali but pabeges,nes man ir nesikurdavo,purtidavosi,dumindavo.man purkstukai ir blogai dirba bet cia pas tave ir turetu but degimas.akumas nera senas?


Paskutinį kartą redagavo widizzz Pen Vas 20, 2009 13:03. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Vas 20, 2009 13:00 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Sau 13, 2008 11:56
Pranešimai: 182
raskila rašė:
widizzz rašė:
dar gali but degimas,man purtesi ir dumijo.

Nemeluoji? :D :D :D Ka dare su degimu?Man atrodo,kad DCI degimas nesireguluoja.

ka dare?imkim mechanika ir paklauskim:D man gnybdavo,nesukdavo o iskart kibirksti duodavo.visose masinose pirma turi sukt td duot kibirksti o ne atvirksciai

jei siauliuose gyveni galiu duot meistriuka viena nr,kuris pagelbetu,nera brangininkas


Paskutinį kartą redagavo widizzz Pen Vas 20, 2009 13:04. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Vas 20, 2009 13:09 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Lap 19, 2007 09:43
Pranešimai: 1115
Miestas: Šiauliai
Zmogau pas mane DYZELIS -kokia gali buti kibirkstis?

_________________
Renault Laguna II, 2.2DCi. PARDUOTA
SAAB 95, 2.3T+LPG


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Vas 20, 2009 13:59 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Sau 13, 2008 11:56
Pranešimai: 182
tai pas mane ir dyzelis:))

viewtopic.php?f=50&t=21330


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Vas 20, 2009 14:28 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Bir 09, 2008 16:44
Pranešimai: 375
Miestas: Kaunas
widizzz rašė:
tai pas mane ir dyzelis:))

viewtopic.php?f=50&t=21330


:lol: tu nelygink savo ir jo lagunos. Pas ji pumpadusas :D o kad pas dyzeli mestu kibirksti pirma kart girdziu :lol: ten juk pakaitinimo zvakes stovi :bee:

_________________
LAGUNA II '03 2.2dci Initiale - parduota
Mitsubishi Outlander '08 2.2did 4wd - parduota
Peugeot 508 '11 2.2hdi


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Vas 20, 2009 15:15 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Sau 13, 2008 11:56
Pranešimai: 182
nu ne kibirksti,nemoku pasakyt.pas mane ir pakaitinimo zvakes reik kaitint,man buvo nusprogus viena bet pakeitus nepadejo vistiek.va to motoristo pasiklausk jo nr 867701737.pas visas masinas degimo principas tas pats turtu but :!:


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Vas 20, 2009 17:23 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Šeš Lap 20, 2004 19:18
Pranešimai: 318
Miestas: Aukštaitija
Sakyciau gal ne visos p. zvakes kaista :wink:

_________________
ESPACE 2L(SENELIS)LPG- iskeistas i piniginius vienetus
F3R-sold


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Vas 20, 2009 21:59 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Šeš Vas 07, 2009 21:46
Pranešimai: 199
Miestas: Vilnius
naivuoliai jus, common rail sistemoms iki -15 celsijaus nebutinos pakaitinimo zvakes, jei padejo papildomas maitinimas starteriui, tai arba tavo LABAI letai suko, arba pavargo auksto slegio siurblys, jis sukant starteriu turi max per sekunde sukelti slegi iki 250 atmosferu, atvaziuoji, prisijungiam karsta masina prie diagnostikos, ir matom koks kuro slegis kai ji nesiveda, jei jis geras, dazniausiai bega pro purkstuku gryztama per daug, arba stigineja karsti purkstukai... p.s. 862416234

_________________
Profesionalu veiksmai nuspejami, bet pasaulyje tiek daug megeju :D


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Vas 20, 2009 22:54 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Lap 19, 2007 09:43
Pranešimai: 1115
Miestas: Šiauliai
Visa ir prolema, kad per MENESI taip pablogejo kurimasis. Sausi -20 buvo ir juokiu problemu :D
Matai po 30 s. gali ja gesinti ir kursis kaip is natu.
Bandau akuma pakraut, gal pades. :wink:
Ir bendrai seneji dyzeliai griebdavo is puses abaroto.O man karsta auto reikia sukti kokias 2 s. :banghead:
Autodatoje iskaiciau, kad tom Lagunom reikia pakeisti kazkoki /crankshaft position/ sensoriu (jei jis gamyklinis) :banghead:
Ten raso kad del jo gali sunkiai kurtis arba visai nesikurti. :shock:
KAS JIS TOKS :?: :?: :?:

_________________
Renault Laguna II, 2.2DCi. PARDUOTA
SAAB 95, 2.3T+LPG


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Šeš Vas 21, 2009 00:13 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Šeš Vas 07, 2009 21:46
Pranešimai: 199
Miestas: Vilnius
pigiau ji butu pasitikrinti per dignostika, ar tuo metu kai suka starteris kompas mato sukus ar ne, uzvakar turejau toki klienta, atseit negali iskarto mirti siurblys, o pas ji truko kuro filtras, ir uznese siukslem viska.... ir purkstukus.... siltas pakelia siuksles nuo dugno ir nebevaziuoja, nesikuria, kol nepastovi.... tada vel pora minuciu gerai... siulyciau ilgai taip nezaisti, nes purkstukai gana brangus..... geriau jau paitikrinti kas vyksta uz nepilna 100 litu....

_________________
Profesionalu veiksmai nuspejami, bet pasaulyje tiek daug megeju :D


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Šeš Vas 21, 2009 03:24 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 10, 2005 16:45
Pranešimai: 3866
Miestas: Vilnius, SCMAF narys "INKSTAI"
widizzz rašė:
raskila rašė:
widizzz rašė:
dar gali but degimas,man purtesi ir dumijo.

Nemeluoji? :D :D :D Ka dare su degimu?Man atrodo,kad DCI degimas nesireguluoja.

ka dare?imkim mechanika ir paklauskim:D man gnybdavo,nesukdavo o iskart kibirksti duodavo.visose masinose pirma turi sukt td duot kibirksti o ne atvirksciai

jei siauliuose gyveni galiu duot meistriuka viena nr,kuris pagelbetu,nera brangininkas

Ligonis.Tau tau reikia daktaro.Cia mechanikas nepades. :D :D :D :D Ka tau gnybdavo,nesukdavo? :D :D Pimpiliuka? :D :D Cia bloga tavo patele.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Šeš Vas 21, 2009 03:31 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 10, 2005 16:45
Pranešimai: 3866
Miestas: Vilnius, SCMAF narys "INKSTAI"
valdemaras rašė:
naivuoliai jus, common rail sistemoms iki -15 celsijaus nebutinos pakaitinimo zvakes, jei padejo papildomas maitinimas starteriui, tai arba tavo LABAI letai suko, arba pavargo auksto slegio siurblys, jis sukant starteriu turi max per sekunde sukelti slegi iki 250 atmosferu, atvaziuoji, prisijungiam karsta masina prie diagnostikos, ir matom koks kuro slegis kai ji nesiveda, jei jis geras, dazniausiai bega pro purkstuku gryztama per daug, arba stigineja karsti purkstukai... p.s. 862416234

Čia žmogus supranta. :D :D :D Dabar parašyk ,kaip purkštukus tikrinti.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Šeš Vas 21, 2009 09:27 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Lap 19, 2007 09:43
Pranešimai: 1115
Miestas: Šiauliai
Pakroviau akuma (tankis buvo 1.200) ir nuleidau tipo vandeni is filtro.
Užsikuriau be problemu :victory: Nors po uzsikurimo da trukcioja kokiu 20 s. :banghead:
Mano tam dyzeliui reikia kad starteris suktusi gana greitai, nes kitaip niekaip neuzsikuria. :banghead:
Keista kode jis issikrove :banghead: . Virs metu vazuoju ir ne karto prie jo nelindau.(Akumas Moll 1 metu senumo)Itampa uzvestam motorui esant 14.4 :D
Kazkokia nesamone :banghead: :banghead: :banghead:

_________________
Renault Laguna II, 2.2DCi. PARDUOTA
SAAB 95, 2.3T+LPG


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Šeš Vas 21, 2009 19:44 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Šeš Vas 07, 2009 21:46
Pranešimai: 199
Miestas: Vilnius
kazkam idomu kaip tikrinti purkstukus? lietuvoje nera super aparatu kurie purkstukus tikrina ir kaitindami, todel egzistuoja 2 budai: mechaninis - islupi purkstukus, statai ant stendo, kuris moka imituoti ju valdyma, ir ziuri ju abu pratekejimus, esant tokiam ir tokiam impulsu ilgiui / plociui. turint gera stenda rezultatas gana tikslus, labai gerai tinka patikrinti ar teisingas pvz remontuoto purkstuko pralaidumas. antras budas - kalbant apie naujas dyzeliu tiesioginio ipurskimo sistemas, variklio valdymo blokas, pagal variklio darbo tolyguma, sugeba nustatyti purkstuku pralaidumo skirtumus (identisku negali buti) ir juos kompensuoti papildomu kuro kiekiu
prisijungus ant rimto aparato, karstam, dirbanciam varikliui gali pamatyti tos kompensacijos duomenis, pvz: 1 purkstukas -0.5 kubinio milimetro per sekunde, antras 0, trecias -2,5 , ketvirtas + 4.... privalumas tame, kad matai purkstuka darbinemis salygomis
iskart galima susimastyti, kodel 4 purkstukui reikia papildomai tiek kuro, jei vidutiniskai uztenka 8 kubiku sekundei, dirbant ant laisvu... tada turi itartina purkstuka (stipriai itartina) o visa kita komercine paslaptis :D

_________________
Profesionalu veiksmai nuspejami, bet pasaulyje tiek daug megeju :D


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Vas 22, 2009 09:55 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Spa 23, 2007 21:17
Pranešimai: 637
Miestas: Klaipėda
Respect. :victory:

_________________
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP(DPF), EGR programavimas, chiptuning. +370 670 576trys8


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Vas 22, 2009 12:55 
valdemarai,kurioje vietoje dirbi?Reiketu susipazint.Tavo komentaruose yra daug tiesos,netgi per daug.Gal commonrail Denso purkstuvus remontuoji?


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Vas 22, 2009 12:57 
Tarp kitko-nakti nevaziuosiu,bet alaus tikrai bus :D


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Vas 22, 2009 13:34 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Šeš Vas 07, 2009 21:46
Pranešimai: 199
Miestas: Vilnius
as jau pats matau kad per daug tiesos, tikiuosi konkrentai neskaitys :D is kokio japono tuos denso purkstukus islupai? yra galimybe juos tikrinti ir remontuoti, as vilniaus centre

_________________
Profesionalu veiksmai nuspejami, bet pasaulyje tiek daug megeju :D


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Bir 05, 2009 10:36 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Spa 09, 2007 19:11
Pranešimai: 1608
Miestas: Kaunas
forumieciai,
kazko pas mane 2.2 dci pradejo blogai kurtis. tiesiog kai suka starteris tai rodos, kad griebia griebia.. kokius 4-5 kartus ir neuzgriebia kol po to uzgriebia ir uzsiveda. uzsivedus nesipurto, variklis dirba graziai, dumo neismeta uzsikurus. siryt buvo +6, vakar po darbo irgi panasiai rode, tai uzsikurt uzsikure, bet tas tampymasis kokias 3-5 sek trunka. siltas variklis, kuriasi gerai. akumas pirktas pernai vasara, ziema buvo mazai vazineta. kitais rytais, kai buvo silciau apie 10 laipsniu, kurdavosi irgi lyg ir gerai, tik va kai atveso, pastebejau, kad sunkiai.
kai pradejo sunkiai kurtis, pasikeiciau kuro filtra, kaip tik tie rytai buvo siltesni, tai kuresi lyg ir geriau, taciau dabar atvesus - kaip matot, vel prastai.
prietaisu skydelio ekranelyje jokiu klaidu nerodo.
kur ieskoti galu?

_________________
VELocity & SATISfaction, 2.2 dCi Privilege


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Bir 05, 2009 11:15 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Geg 20, 2009 12:01
Pranešimai: 167
Miestas: Kaunas
supersize rašė:
...kur ieskoti galu?

diagnostikoje

_________________
Ne viskas taip baisu, kaip rašome


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Bir 05, 2009 11:43 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Spa 09, 2007 19:11
Pranešimai: 1608
Miestas: Kaunas
Senas rašė:
supersize rašė:
...kur ieskoti galu?

diagnostikoje

dariau. nieko nerodo. ka parodo, tai kad egr sistemoje klaida. bet egr prie uzvedimo ne prie ko, be to, ziuretas pats egr voztuvo atsidarymas/vaiksciojimas - jis dirba.

_________________
VELocity & SATISfaction, 2.2 dCi Privilege


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Bir 05, 2009 15:43 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Geg 20, 2009 12:01
Pranešimai: 167
Miestas: Kaunas
supersize rašė:
dariau. nieko nerodo. ka parodo, tai kad egr sistemoje klaida. bet egr prie uzvedimo ne prie ko, be to, ziuretas pats egr voztuvo atsidarymas/vaiksciojimas - jis dirba.

Jei sensoriai ar aktuatoriai nepareje, tai tada ir klaidu nerodys. KLaidas kompas uzfiksuoja, kai sensoriaus parametrai iseina is numatytu parametru "koridoriaus". Tad reikia stebeti "gyvus parametrus", o ne klaidas. Stebeti ir daryti isvadas. Be to jei diagnostas naudija tik skaneri, tai toks ir diagnostas. Yra ir oscilografai ir kiti pribumbasai ir taip toliau...

_________________
Ne viskas taip baisu, kaip rašome


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Bir 05, 2009 16:57 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Spa 09, 2007 19:11
Pranešimai: 1608
Miestas: Kaunas
buvau pasitikrinti pakaitinimo zvakiu. visos tvarkingos, geros.

_________________
VELocity & SATISfaction, 2.2 dCi Privilege


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Bir 08, 2009 21:13 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Sau 13, 2008 11:56
Pranešimai: 182
issisimk egr voztuva is prasivalyk


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Bir 08, 2009 21:59 
Atsijungęs
Klubietis

Užsiregistravo: Sek Sau 01, 2006 15:57
Pranešimai: 1750
Miestas: Panevezys
widizzz rašė:
issisimk egr voztuva is prasivalyk


:lol: :lol: :lol: nebejuokink,zinai kiek kartu jis ji jau buvo isemes ir atgal idejes....

_________________
BMW e60 3.0
BMW e61 3.5
BMW e70 M 4.4


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 252 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron

Nuolaida hostingui