Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Ant Bal 23, 2024 18:01

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sek Geg 02, 2010 19:41 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Lie 22, 2009 08:57
Pranešimai: 84
Miestas: Kaunas
sveiki,
noriu pasikeist ausinimo skysti 2005 m. Esapce IV 3,0 dCi (variklio tipas P9X).
tam reikia:
1. zinot, kur yra ausinimo sistemos nuorinimo kamstis — voztuvas (rus. "probka");
2. kuria zarna atjungt nuo radiatoriaus ausinimo skysciui isleist ir nuo kurio.

— teoriskai, pagal Esapce IV vartotojo vadova, ausinimo sistemos nuorinimo kamstis — voztuvas (rus. "probka") P9X tipo variklyje turetu but jei teisingai issiverciau — "ant ismetamuju duju recirkuliacijos ausintuvo zarnos" (rus. "na slange ochladitielia sistemy recirkuliaciji otrabotavsich gazov"), bet praktiskai nustatyti kuri ta zarna yra nepavyksta;
— be to, kiek supratau is vartotojo vadovo, radiatoriu yra ne vienas — be visiems iprasto radiatoriaus, kuris yra pries varikli, kitas radiatorius (salono) yra po salono grindimis, bet jie abu (visi kartu) sudaro bendra ausinimo sistema — tai nuo kurio radiatoriaus ir kuria zarna reikia atjungt ausinimo skysciui isleist...

gal kas keite, zino, gali patart

buvau uzsukes i Sostena, tikejaus pirstu parodys tuos reikiamus taskus, bet vadybininkas net iki meistro neprileido sakydamas, kad informacija kainuoja, kad jei pasakys mums kur ir kas, tai jie liks be duonos ir pasiule ausinimo skysti keistis Sostenoj, todel man tik beliko oponuot, kad Sostenos ikainiai dar ne pagal kisene su musu atlyginimais.

_________________
Espace (Initiale) 2005, 3dCi (variklis — P9X, APD — SU1)
tel. 8 603 39491;
zykevicius@gmail.com


Paskutinį kartą redagavo zaudrius Sek Geg 02, 2010 22:33. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Geg 02, 2010 20:44 
Atsijungęs
Klubietis

Užsiregistravo: Sek Sau 01, 2006 15:57
Pranešimai: 1750
Miestas: Panevezys
a kam tau ji, keist (skysti)? jei truksta dasipili koncentrato ir viskas OK

_________________
BMW e60 3.0
BMW e61 3.5
BMW e70 M 4.4


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Geg 02, 2010 21:02 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
COOLING SYSTEM: DRAINING - REFILLING
Note, one or more warnings are present in this procedure


Special tooling required

Remote operation pliers for hose clips.
Mot. 1448
Fault finding and filling - bleeding the cooling circuit.
Mot. 1700



Equipment required

Diagnostic tool
pedal press
compressed air nozzle
coolant recovery tray





 IMPORTANT
The circuits are designed to be pressurised, so be careful at high temperatures (risk of serious burns).

Do not remove the cap from the expansion bottle while the engine is hot.

Take care when carrying out a repair under the bonnet, as the radiator fan(s) may start to operate without warning.

Do not open the bleed screw(s) with the engine running.





 WARNING
 Drain with the engine warm.
 Flush and refill with the engine cold or warm.
 Never flush a hot engine (risk of major thermal shock).





 WARNING
When carrying out a repair that requires a complete change, it is essential to flush the circuit with clean water, blast compressed air through the circuit to drive out the water, fill and bleed the circuit and then measure the effective protection.

The criteria to be met are:
 protection down to -25˚C ± 2 for cold and temperate countries,
 protection down to -40˚C ± 2 for "extreme cold" countries.




Note:

Before carrying out any operation, protect electrical equipment using plastic bags.




Note:

The engine must be switched off and the air conditioning system deactivated to prevent the engine cooling fans operating as soon as the engine is started.


1. DRAINING
Position the vehicle on a two-post lift (see Vehicle: Towing and lifting) (02A, Lifting equipment).

Remove:
 the expansion bottle cap,
 the engine undertray.

Position the coolant recovery tray under the vehicle.

Move aside the cooling radiator bottom hose clip using the Remote operation pliers for hose clips. (Mot. 1448) .

Disconnect the cooling radiator bottom hose.

Blast compressed air into the circuit through the expansion bottle valve opening to remove as much coolant as possible.


2. CLEANING
Fill the cooling system with water through the expansion bottle.

Let the water run until the water collected by the cooling radiator bottom hose becomes clear.

Move aside the cooling radiator top hose clip using the tool Remote operation pliers for hose clips. (Mot. 1448) .

Disconnect the radiator top hose to clean the cooling system properly.

Use the compressed air nozzle to blow air into the circuit through the expansion bottle opening to remove as much water as possible.

Refit the hoses removed.

Refit the hose clips using the tool Remote operation pliers for hose clips. (Mot. 1448) .


3. FILLING


Note:

There are two procedures for filling the cooling system:

- the procedure recommended by Renault, using the tool Fault finding and filling - bleeding the cooling circuit. (Mot. 1700) , which saves considerable time as the cooling system bleed screws do not need to be opened,

- the procedure without special tools.


1- FILLING PROCEDURE WITH THE TOOL (MOT. 1700)
Fill the cooling system with engine coolant recommended by the manufacturer (see Vehicle: Parts and consumables for the repair) (04B, Consumables - Products) using the tool Fault finding and filling - bleeding the cooling circuit. (Mot. 1700) . For the use of this tool (see 19A, Cooling, Cooling system: Draining - Refilling) (NT 3857A, 19A, Cooling).


2- FILLING METHOD WITHOUT SPECIAL TOOLS



 WARNING
It is essential to open all of the bleed screws to remove as much as air as possible in the cooling system. Failure to perform this procedure may prevent the cooling system from filling properly and may damage the engine.






Open the bleed screw (1) on the radiator.

Open the bleed screws on the hoses (if equipped).









Note:

P9X and V4Y engines do not have bleed screws.



Fill the cooling system with the engine coolant recommended by the manufacturer (see Vehicle: Parts and consumables for the repair) (04B, Consumables - Products).

Close all the bleed screws as soon as the coolant starts to flow in a continuous stream.

Refit the expansion bottle cap.

Clean any surfaces soiled by the coolant.



4. BLEEDING




 WARNING
Do not open the bleed screw whilst the engine is running; this would damage the engine.


Start the engine.

1- VEHICLES NOT EQUIPPED WITH A HEATING ELEMENT UNIT
Start the engine.

Maintain the engine speed at 2500 rpm using a pedal press until the fan assembly has been activated three times (time required for automatic degassing).

Check that the heating is operating correctly.

Allow the engine to cool until the coolant temperature is less than 50˚C .

Top-up the coolant level in the expansion bottle if necessary.


2- VEHICLES EQUIPPED WITH A HEATING ELEMENT UNIT
Disconnect:
 the battery (see Battery: Removal - Refitting) (80A, Battery),
 the thermoplunger unit connectors.

Connect the battery but do not carry out the programming operations (see Battery: Removal - Refitting) (80A, Battery).

Start the engine.

Maintain the engine speed at 2500 rpm using a pedal press until the fan assembly has been activated three times (time required for automatic degassing).

Check that the heating is operating correctly.

Allow the engine to cool until the coolant temperature is less than 50˚C .

Top-up the coolant level in the expansion bottle if necessary.

Disconnect the battery (see Battery: Removal - Refitting) (80A, Battery).

Connect:
 the thermoplunger connectors,
 the battery (see Battery: Removal - Refitting) (80A, Battery).

Using the Diagnostic tool check that there are no stored faults. If necessary, clear the faults.

paskaityk kas raudonai pazymeta del nuorinimo tasku......


Paskutinį kartą redagavo jawnas Sek Geg 02, 2010 23:45. Iš viso redaguota 2 kartus.

Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Geg 02, 2010 22:27 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Lie 22, 2009 08:57
Pranešimai: 84
Miestas: Kaunas
Sauliux rašė:
a kam tau ji, keist (skysti)? jei truksta dasipili koncentrato ir viskas OK


nes keisdamas praplausiu sistema — todel bus geriau uztikrinama variklio karstu tasku ausinimo funkcija, be to, man bus ramiau del variklio korpuso korozijos profilaktikos/prevencijos bei ausinimo skyscio virimo - uzsalimo temperaturos, kai zinosiu, kad pakeista nauju ausinimo skysciu

_________________
Espace (Initiale) 2005, 3dCi (variklis — P9X, APD — SU1)
tel. 8 603 39491;
zykevicius@gmail.com


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Geg 02, 2010 22:41 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Lie 22, 2009 08:57
Pranešimai: 84
Miestas: Kaunas
to: jawnas

aciu, paskaiciau (taciau su anglu problematiska), issiverciau, kaip supratau, raso, kad P9X variklyje nenusi-orina?

taciau Espace IV vartotojo vadove (rusu k.) skyrelyje (19A) "systema ochlazhdenyje dvygatielia" — "zapravka y udalienyje vozducha" rasoma: "obiazatielno otkroitie probki dlia udalienyje vozducha — na slange ochladitielia sistemy recirkuliaciji otrabotavsich gazov (P9X)" (psl. 19A-4), taciau cia teoriskai, o bet kaip praktiskai ji surast?

_________________
Espace (Initiale) 2005, 3dCi (variklis — P9X, APD — SU1)
tel. 8 603 39491;
zykevicius@gmail.com


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Geg 02, 2010 22:53 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
zaudrius rašė:
to: jawnas

aciu, paskaiciau (taciau su anglu problematiska), issiverciau, kaip supratau, raso, kad P9X variklyje nenusi-orina?

taciau Espace IV vartotojo vadove (rusu k.) skyrelyje (19A) "systema ochlazhdenyje dvygatielia" — "zapravka y udalienyje vozducha" rasoma: "obiazatielno otkroitie probki dlia udalienyje vozducha — na slange ochladitielia sistemy recirkuliaciji otrabotavsich gazov (P9X)" (psl. 19A-4), taciau cia teoriskai, o bet kaip praktiskai ji surast?


shia ausinimo skyscio keitimo seka duoda "Renault Dialogys" jei problemos su anglu yra http://translate.google.com/# (nukopini teksta ishvers)
o jei trumpai ir aiskiai P9X ausinimo sistema neturi nuorinimo tashku sistema nuorinima taip : pripili skyscio kuri varikli ir laikai apie 2500 apsisukimu per minute tol kol radijatoriaus ausinimo ventiliatorius suveikia 3 kartus jei truksta skyscio isipletimo bakelyje dapilama....... tai yra sistema pati nusiorina........


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Geg 03, 2010 15:37 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Lie 22, 2009 08:57
Pranešimai: 84
Miestas: Kaunas
jawnas rašė:
o jei trumpai ir aiskiai P9X ausinimo sistema neturi nuorinimo tashku sistema nuorinima taip : pripili skyscio kuri varikli ir laikai apie 2500 apsisukimu per minute tol kol radijatoriaus ausinimo ventiliatorius suveikia 3 kartus jei truksta skyscio isipletimo bakelyje dapilama....... tai yra sistema pati nusiorina........


is tiesu, vadove kazka panasaus irgi rase: "... laikai apie 2500 apsisukimu per minute tol kol radijatoriaus ausinimo ventiliatorius suveikia 3 kartus ...", bet visa kita rasoma nevisiskai taip kaip sakai.
Bet jeigu is tikro butu taip kaip sakai, tai tuomet jegele — viskas daug paprasciau nei as galejau pamanyt!!! :shock: :o :D
(bet kazkaip sunku tuo patiketi, kad butu taip paprasta)
gerai, sekantis zingsnis — tada kuria zarna nuo radiatoriaus atjungt, kad isleist ausinimo skysti?

_________________
Espace (Initiale) 2005, 3dCi (variklis — P9X, APD — SU1)
tel. 8 603 39491;
zykevicius@gmail.com


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Geg 03, 2010 16:10 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
zaudrius rašė:
jawnas rašė:
o jei trumpai ir aiskiai P9X ausinimo sistema neturi nuorinimo tashku sistema nuorinima taip : pripili skyscio kuri varikli ir laikai apie 2500 apsisukimu per minute tol kol radijatoriaus ausinimo ventiliatorius suveikia 3 kartus jei truksta skyscio isipletimo bakelyje dapilama....... tai yra sistema pati nusiorina........


is tiesu, vadove kazka panasaus irgi rase: "... laikai apie 2500 apsisukimu per minute tol kol radijatoriaus ausinimo ventiliatorius suveikia 3 kartus ...", bet visa kita rasoma nevisiskai taip kaip sakai.
Bet jeigu is tikro butu taip kaip sakai, tai tuomet jegele — viskas daug paprasciau nei as galejau pamanyt!!! :shock: :o :D
(bet kazkaip sunku tuo patiketi, kad butu taip paprasta)
gerai, sekantis zingsnis — tada kuria zarna nuo radiatoriaus atjungt, kad isleist ausinimo skysti?


tuose vadovuose dazniausiai viskas suplakama i viena vieta(del vietos taupymo) kartais buna gana sudetinga atsirinkt kas kaip kur ir kodel..... parsisiusk renault dialogys instaliuok rusu kalba bus dauk aiskiau nei visi vadovai ar kokie haines manualai parasyti neaisku kieno ir neaisku kuom rementis gamintojo literatura visada tikslesne.........
del skyscio isleidimo ka ten daugiau nei viena stora zarna einanti i radijatoriu apacioje ? :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Geg 03, 2010 22:49 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Lie 22, 2009 08:57
Pranešimai: 84
Miestas: Kaunas
gal kas turi ar zino to "renault dialogys" nuoroda.
dekui is anksto.

_________________
Espace (Initiale) 2005, 3dCi (variklis — P9X, APD — SU1)
tel. 8 603 39491;
zykevicius@gmail.com


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Spa 03, 2010 22:26 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Lie 22, 2009 08:57
Pranešimai: 84
Miestas: Kaunas
dar syk griztu prie sios temos.

atrodytu viska, ka reik zinot, norint pasikeist ausinimo skysti, issiaiskinau, netgi sudetingiausia klausima — kur yra tas ausinimo sistemos nuorinimo kamstis — voztuvas (rus. "probka na slange ochladitielia sistemy recirkuliaciji otrabotavsich gazov"), viska pasiruosiau, taciau kai aplindau po masina, ir pradejau ieskot, kuria cia zarna nuo ausinimo radiatoriaus atjungt, tada ir supratau, kodel meistrai keikia tuos 3 dCi (P9X) variklius, nes tenai nera net kur rankos ikist pries tai nenuemus viso buferio ar dar ko nors. Be to, radiatoriu tai 3 ar 4 (ausinimo, intercoolerio, APD ir kondicionieriaus?), ir jie vienas prie kito. Supratau, kad nusiemus tik dugna, nelabai ka daugiau as cia nuveiksiu. Tada pamasciau — ausinimo sistema juk yra bendra ir su sildymo sistema. Sildymo peciukas sitam modely irengtas po grindimis. Reiskia, nuemus zarna nuo sildymo peciuko turetu isbegt ausinimo skystis ir is visos ausinimo sistemos (pataisykit jeigu ka netaip samprotauju). Priejimas prie sildymo peciuko ir zarnu sakyciau visai patogus, per viduri masinos, po grindimis, todel palindes po masina nesunkiai nustaciau ta vieta, kur visa tai yra. Taciau cia netiketai susiduriau su kita problema — pasirode, kad tos zarnos is plastmases ir kazkaip keistai (be "chomutu" — nesugalvojau lietuvisko atitikmens) uzmautos ant peciuko vamzdeliu, todel jas pajudinus, nuvomus, o po to vel uzmovus, sistema gali netekti sandarumo. Kilo mintis — gal yra koks specialus remontinis sildymo peciuko ir tu zarnu komplektas, kad pajudinus tuos zarnu antgalius, kurie jungia zarnas su sildymo peciuku, tuos antgalius reikia keisti naujais??? :roll: o gal yra koks nors kitas saugus budas numaut tuos zarnu antgalius.
atrodo, tik smulkmena liko, ir ausinimo skystis su visom procedurom (plovimu) ir priedais butu pakeistas. :D
gal jau kas nors darete tai ausinimo sistemai su P9X varikliu???

_________________
Espace (Initiale) 2005, 3dCi (variklis — P9X, APD — SU1)
tel. 8 603 39491;
zykevicius@gmail.com


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Spa 03, 2010 23:01 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Spa 09, 2007 19:11
Pranešimai: 1608
Miestas: Kaunas
tai cia puse metu vis ruosiesi atlikti didiji darba - pasikeisti ausinimo skysti??
neturejo bobute vargo kol parselio nenusipirko. kam tau ji keisti. pats matai, kad keisdamas tik bedos gali prisidaryti. arba nuvaryk tam, kas tai atliks kvalifikuotai.

_________________
VELocity & SATISfaction, 2.2 dCi Privilege


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Spa 05, 2010 12:12 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Lie 22, 2009 08:57
Pranešimai: 84
Miestas: Kaunas
gal ir ne puse metu, gal ir dar daugiau — metus kokius, a kur skubet? kolkas dar nedega, neuzsala, neuzverda, neaisku kaip su antikorozija, bet profilaktiskai butu gerai pasikeist ausinimo skysti, nes jei siais metais ziema bus tokia, kokia pranasaja, apie 40 laipsniu salcio, tai mano motoras uzsals, nes pasitikrinau ausinimo skyscio uzsalimo temperatura, tai ji atlaikytu tik iki kokiu -22 C.
Be to, mes lietuviai, iprate visada priziuret masinas ne profilaktiskai pasirupindami mazgais is anksto, o tada, kai kazkas sugenda, suluzta ir pns. Todel daznai mums nutinka taip, kad staiga ziurek prapucia variklio galvutes, truksta variklio blokas ir kitos panasios bedos nutinka su varikliu. Viena to priezasciu manau yra laiku nekeiciamas ausinimo skystis, kuris laikui begant praranda visas savo virimo, uzsalimo ir antikorozines savybes, todel pragrauzia variklio korpusa ir viena diena gauname tokias nemalonias pasekmes.
Jau minejau, kad man paciam yra malonu terliotis ir atlikt tokius darbus kaip tepalu, filtru keitimas, tame tarpe ir ausinimo skyscio (cia juk ne elektronika, kur as ne bum bum), kai pats padarau, esu garantuotas savo darbu kokybe. Be to, as dar ne siaip tik pasikeiciu skysti, bet dar ir ausinimo sistema paprastai praplaunu su praploveju (priedas Hi-Gear), po to kokius 3-4 kartus praplaunu su vandeniu, ir galiausiai tada uzpilu nauja ausinimo skysti i kuri butinai pripilu prieda, kuris stabdo ausinimo skyscio pratekejima (priedai Hi-Gear, Prestone ar kt.). Tokias proceduras esu atlikes visiems pries tai savo ir kitu automobiliams, ten viskas budavo paprasta ir aisku, ir patikimai laikydavo, problemu nebudavo.
O jei zinociau, kuris meistras ar servisas viska atliktu taip kaip as noriu, tai gal ten ir nuvaryciau masina. tik idomu, kokia butu tu darbu kaina ir savikaina? Uztai jei sugebu, moku ir galiu atlikti pats, tai pats ir noriu atlikt, kad paskui nereiktu ant kito pykt uz darbu broka, kaip kad iki siol gana daznai pasitaikydavo.

_________________
Espace (Initiale) 2005, 3dCi (variklis — P9X, APD — SU1)
tel. 8 603 39491;
zykevicius@gmail.com


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Spa 05, 2010 14:25 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
zaudrius rašė:
gal ir ne puse metu, gal ir dar daugiau — metus kokius, a kur skubet? kolkas dar nedega, neuzsala, neuzverda, neaisku kaip su antikorozija, bet profilaktiskai butu gerai pasikeist ausinimo skysti, nes jei siais metais ziema bus tokia, kokia pranasaja, apie 40 laipsniu salcio, tai mano motoras uzsals, nes pasitikrinau ausinimo skyscio uzsalimo temperatura, tai ji atlaikytu tik iki kokiu -22 C.
Be to, mes lietuviai, iprate visada priziuret masinas ne profilaktiskai pasirupindami mazgais is anksto, o tada, kai kazkas sugenda, suluzta ir pns. Todel daznai mums nutinka taip, kad staiga ziurek prapucia variklio galvutes, truksta variklio blokas ir kitos panasios bedos nutinka su varikliu. Viena to priezasciu manau yra laiku nekeiciamas ausinimo skystis, kuris laikui begant praranda visas savo virimo, uzsalimo ir antikorozines savybes, todel pragrauzia variklio korpusa ir viena diena gauname tokias nemalonias pasekmes.
Jau minejau, kad man paciam yra malonu terliotis ir atlikt tokius darbus kaip tepalu, filtru keitimas, tame tarpe ir ausinimo skyscio (cia juk ne elektronika, kur as ne bum bum), kai pats padarau, esu garantuotas savo darbu kokybe. Be to, as dar ne siaip tik pasikeiciu skysti, bet dar ir ausinimo sistema paprastai praplaunu su praploveju (priedas Hi-Gear), po to kokius 3-4 kartus praplaunu su vandeniu, ir galiausiai tada uzpilu nauja ausinimo skysti i kuri butinai pripilu prieda, kuris stabdo ausinimo skyscio pratekejima (priedai Hi-Gear, Prestone ar kt.). Tokias proceduras esu atlikes visiems pries tai savo ir kitu automobiliams, ten viskas budavo paprasta ir aisku, ir patikimai laikydavo, problemu nebudavo.
O jei zinociau, kuris meistras ar servisas viska atliktu taip kaip as noriu, tai gal ten ir nuvaryciau masina. tik idomu, kokia butu tu darbu kaina ir savikaina? Uztai jei sugebu, moku ir galiu atlikti pats, tai pats ir noriu atlikt, kad paskui nereiktu ant kito pykt uz darbu broka, kaip kad iki siol gana daznai pasitaikydavo.

keisti ausinimo skysti tai keisti bet manau bereikalo terliojies jei masina vazinejo ant antifryzo o ne ant vandens..... tai yra jei vizualiai nesimato rudziu apnasu isipletimo bakelyje ir ant slangu sienelliu kam zaist? ir manau darai viena didele klaida pildamas priedus nuo pratekejimo jie gi skirti greitam laikinam remontui (pvz kelyje pradejus leist antifryza kad parvaziuoti butu galima iki rimto remonto) ir gan daznai jie uzkemsa peciukus. del to kad neprieini slangu numaut galiu pasakyt tik viena jokiu bamperiu nuiminet nereikia nuemus apsauga turi prieiti (senai praejo tie laikai kai atsidarius kapota matydavai zeme ir shonuose prie sparnu budavo lentyneles irankiams susidet :) dabar reikia buti daugiau ginekologu nei mechaniku........... :D )


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Spa 05, 2010 17:07 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Lie 22, 2009 08:57
Pranešimai: 84
Miestas: Kaunas
smaiksciai tu cia (jawnas) :D
nzn, gal bamperiu nuiminet ir nereik, bet kad prieit prie to radiatoriaus zarnos ir numaut ja, tai tikrai neina, negi pats nebandei. Uz tai ir as is pradziu buvau taip optimistiskai nusiteikes siuo klausimu, maniau bus zuikio dainos, bet kur tau.
o del tu priedu turiu savo nuomone, kuria susidariau remdamasis savo patirtimi ir ilgalaikiu ju naudojimu — kiek ju panaudojau problemu del uzkimsimo niekad nebuvo, mat naudoju ne miltelius, o skysta prieda, kuris, jei tiket tuo ka raso instrukcijoje, visa laika gali but ausinimo sistemoje, o veikti pradeda tuomet, kai pro kiaura vieta prasisunkia i isore ir reaguodamas su oru (ar dar su kazkuo — nesu as chemikas) kieteja sudarydamas kamsti toje vietoje (is isores). megstu eksperimentuot, todel priedus naudoju jau ne pirmajame savo automobilyje, pradedant nuo priedu varikliui, pavaru dezei, kurui ir ausinimo sistemai, tokius kaip Wynns, Hi-Gear, SMT2 (antros kartos metalo kondicionierius), Xado, padangose — azotas. praktiskai visi meistrai i mane ziuri kreivai, atkalbineja bet as visvien laikausi savo (nors ir nesu zemaitis). Del to jauciuos labiau uztikrintas. Gal but tai labiau psichologija, bet jei man padeda ir nuo to ramiau, tai gal blogiau nebus?

_________________
Espace (Initiale) 2005, 3dCi (variklis — P9X, APD — SU1)
tel. 8 603 39491;
zykevicius@gmail.com


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Spa 05, 2010 17:49 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
zaudrius rašė:
smaiksciai tu cia (jawnas) :D
nzn, gal bamperiu nuiminet ir nereik, bet kad prieit prie to radiatoriaus zarnos ir numaut ja, tai tikrai neina, negi pats nebandei. Uz tai ir as is pradziu buvau taip optimistiskai nusiteikes siuo klausimu, maniau bus zuikio dainos, bet kur tau.
o del tu priedu turiu savo nuomone, kuria susidariau remdamasis savo patirtimi ir ilgalaikiu ju naudojimu — kiek ju panaudojau problemu del uzkimsimo niekad nebuvo, mat naudoju ne miltelius, o skysta prieda, kuris, jei tiket tuo ka raso instrukcijoje, visa laika gali but ausinimo sistemoje, o veikti pradeda tuomet, kai pro kiaura vieta prasisunkia i isore ir reaguodamas su oru (ar dar su kazkuo — nesu as chemikas) kieteja sudarydamas kamsti toje vietoje (is isores). megstu eksperimentuot, todel priedus naudoju jau ne pirmajame savo automobilyje, pradedant nuo priedu varikliui, pavaru dezei, kurui ir ausinimo sistemai, tokius kaip Wynns, Hi-Gear, SMT2 (antros kartos metalo kondicionierius), Xado, padangose — azotas. praktiskai visi meistrai i mane ziuri kreivai, atkalbineja bet as visvien laikausi savo (nors ir nesu zemaitis). Del to jauciuos labiau uztikrintas. Gal but tai labiau psichologija, bet jei man padeda ir nuo to ramiau, tai gal blogiau nebus?


del priedu kaip sakoma jusu teise rinktis ir neisizeisk bet mano nuomone tu dar viena reklamos auka ne viskas kas parasyta ant etikeciu ir ka teigia pardavejai buna tiesa gyvas pavizdys siame forume dujukas su tornadais........ :D


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Spa 05, 2010 21:31 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Lie 22, 2009 08:57
Pranešimai: 84
Miestas: Kaunas
:wink:
neisizeidziau — priprates ir esu nusiteikes tokiai aplinkiniu reakcijai, ne vienas jau bande atkalbeti ir del tokios tavo smaikscios reakcijos neuzsigaunu, tik dar syk pasikartosiu, man tie priedai kaip raminamieji ir nieko su savim negaliu padaryt, nes esu jau nuo ju priklausomas :banghead: :bee: :lol:
"Tribologija – mokslas, nagrinėjantis trinties, dilimo ir tepimo problemas, taikomuosius uždavinius. Pvz.: atsparumo dilimui didinimą, konkrečių mazgų dilimui didinimą. Tokias užduotis sprendžia tribotechnika. Problemų susietu su trintim sprendimas leidžia pasiekti žymų ekonominį efektą, kartais net 1/3 sumažinti išlaidas (http://lt.wikipedia.org/wiki/Tribologija)".
gerai, kad as nieko negirdejau apie ta dujuka su tornadais. Kiekvienas turime savo kelia ir juo einame atsizvelgdami i kitu patirti.
bet sita tema juk ne apie tai :)

Taigi laukiu atsiliepimu tu, kurie pasikeite variklio P9X (3 d|Ci) ausinimo skysti, kaip jums tai pavyko? pro kur isleidote ausinimo skysti, kuria zarna atjungete ir kaip? :roll: klausimas atrodytu paparastas, elementarus, bet nepatingekit pasidalyt sava patirtimi.

beje, gal kas turit ta Dialogys'a ar kas ten tokio, kur kaip supratau detaliai aprasyta konkrecios operacijos (pvz. ausinimo skyscio pakeitimo) seka, step by step (jawnai, maciau tu daug visokiu nuorodu idedi, gal galetum ir si karta pagelbet?) :wink:

_________________
Espace (Initiale) 2005, 3dCi (variklis — P9X, APD — SU1)
tel. 8 603 39491;
zykevicius@gmail.com


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Spa 05, 2010 22:52 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
Renault Service Manual and Spare Parts Catalogue Dialogys 3.82 (Multilanguage) | ~ 9,3 GB

This electronic version of documentation RENAULT cars for after-sales service RENAULT, DACIA. Annex Dialogys available on CD-ROM or DVD. Dialogys includes every repair manual, parts catalogs for all models of car brand Renault.

Year: 05/2010
Version:3.82
Compatibility with Vista/Win7: Complete
Language: English

Installation Order:

1. CD0 v6.5.9
2. DVD1
3. DVD2
4. DVD3
5. CD_Motrio
DIALOGYS CD0:
http://hotfile.com/dl/41234059/fb34321/ ... 1.rar.html
http://hotfile.com/dl/41234236/326723e/ ... 2.rar.html
http://hotfile.com/dl/41234364/82660a9/ ... 3.rar.html

DIALOGYS DVD 1:
http://hotfile.com/dl/41688041/4d89d45/ ... 1.rar.html
http://hotfile.com/dl/41688136/dd028ff/ ... 2.rar.html
http://hotfile.com/dl/41688344/6c5ee8a/ ... 3.rar.html
http://hotfile.com/dl/41688423/1a74f23/ ... 4.rar.html
http://hotfile.com/dl/41688486/cd68ceb/ ... 5.rar.html
http://hotfile.com/dl/41688558/bdc21a0/ ... 6.rar.html
http://hotfile.com/dl/41688640/dd0b06d/ ... 7.rar.html
http://hotfile.com/dl/41688725/2359395/ ... 8.rar.html
http://hotfile.com/dl/41688797/7034c77/ ... 9.rar.html
http://hotfile.com/dl/41688961/dea5607/ ... 0.rar.html
http://hotfile.com/dl/41689399/c245b8b/ ... 1.rar.html
http://hotfile.com/dl/41690061/ad1bf47/ ... 2.rar.html

DIALOGYS DVD 2:
http://hotfile.com/dl/41237656/2462fc7/ ... 1.rar.html
http://hotfile.com/dl/41237770/91cec8e/ ... 2.rar.html
http://hotfile.com/dl/41237849/871508e/ ... 3.rar.html
http://hotfile.com/dl/41237934/40ee227/ ... 4.rar.html
http://hotfile.com/dl/41238021/ada4377/ ... 5.rar.html
http://hotfile.com/dl/41238213/51e22c4/ ... 6.rar.html
http://hotfile.com/dl/41238307/e10ee2d/ ... 7.rar.html
http://hotfile.com/dl/41238377/380587a/ ... 8.rar.html
http://hotfile.com/dl/41238689/7eed02c/ ... 9.rar.html

DIALOGYS DVD 3:
http://hotfile.com/dl/41239136/fe316e6/ ... 1.rar.html
http://hotfile.com/dl/41239403/34a6f6e/ ... 2.rar.html
http://hotfile.com/dl/41239630/5c37bb4/ ... 3.rar.html
http://hotfile.com/dl/41239998/310354c/ ... 4.rar.html
http://hotfile.com/dl/41240426/f7f8654/ ... 5.rar.html
http://hotfile.com/dl/41240618/ee010d9/ ... 6.rar.html

DIALOGYS CD MOTRIO:
http://hotfile.com/dl/41241196/820b1fd/ ... 1.rar.html
http://hotfile.com/dl/41241354/eb97af7/ ... 2.rar.html


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Spa 06, 2010 13:05 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Lie 22, 2009 08:57
Pranešimai: 84
Miestas: Kaunas
mjooo, prisiprasiau . . . :roll:

dekui — jawnas :wink:

_________________
Espace (Initiale) 2005, 3dCi (variklis — P9X, APD — SU1)
tel. 8 603 39491;
zykevicius@gmail.com


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Spa 07, 2010 15:02 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 10, 2005 16:45
Pranešimai: 3866
Miestas: Vilnius, SCMAF narys "INKSTAI"
zaudrius rašė:
mjooo, prisiprasiau . . . :roll:

dekui — jawnas :wink:

jawnas pavare. :D :D :D :D


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Spa 25, 2010 23:25 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Bal 16, 2005 12:43
Pranešimai: 637
Miestas: Vilnius
3 litru v formos varikliai linke perkaisti, todel reikia pastovei tikrinti lygi. Kiek zinau pas visus ikaista iki 5 padalu sitie varikliai.

_________________
Renault Espace III 2,0 16V 00'


Paskutinį kartą redagavo Matis Ket Spa 28, 2010 19:15. Iš viso redaguota 1 kartą.

Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Spa 25, 2010 23:45 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Spa 09, 2007 19:11
Pranešimai: 1608
Miestas: Kaunas
paziurek ar bakelis netrukes. daznai pasitaiko tokie isilginiai kaip siules itrukimai (apatineje bakelio dalyje) ir po nedaug prasisunkia pro ji, ypatingai kai sistemoje buna slegis.

_________________
VELocity & SATISfaction, 2.2 dCi Privilege


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Spa 16, 2011 22:02 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Lie 22, 2009 08:57
Pranešimai: 84
Miestas: Kaunas
ausinimo skysti pasikeiciau.
Viso, 9,5 L, pakeisti nepavyko, pakeiciau 7 L.
Kad pakeist visa ausinimo skysti reikia specialiaus prietaiso, kad butu galima ispumpuot skysti arba dar susirast isleidimo taskus po salono grindimis ir is papildomo sildytuvo (дополнительний отопитель). Man ju surasti deja taip ir nepavyko.
Tiems, kurie nusiteike keisti ausinimo skysti patys:
pasirodo, isleist ausinimo skysti paprasciau nei atrode: kadangi prie radiatoriaus, kad nuimt zarna, prieit nenusiardzius buferio neimanoma, tai nuemiau zarna nuo automatines pavaru dezes tepalo ausintuvo (водо-масляный охладитель) — prie kurio labai lengva prieit; mineta zarna atsisakoja nuo radiatoriaus zarnos, apeina ausintuva ir vel gryzta i radiatoriaus zarna (zr. nuoroda https://picasaweb.google.com/zykevicius ... usintuvas#).
nors nuorint ir nereikejo kaip raso instrukcijos. vadovai, ka, beje, buvo nurodes ir jawnas, taciau rades bent viena nuorinimo taska — radiatoriaus virsutiniame kampe, per ji ir nuorinau kiek pavyko, o visa kita nuorinima atlikau kaip ir raso vadove — uzkurus varikli, prie 2500 aps/min kol tris kartus suveike ventiliatorius.
keisdamas ausinimo skysti aisku atlikau specialu 7 min. sistemos praplovimo procedura, po to sistema 3 kartus praskalavau vandeniu ir tik tada uzpildziau naujuoju ausinimo skysciu (Prestone 50/50 Predilutes Antifreeze Coolant (AF - 2100)).
dabar as jau ramus :D

_________________
Espace (Initiale) 2005, 3dCi (variklis — P9X, APD — SU1)
tel. 8 603 39491;
zykevicius@gmail.com


Paskutinį kartą redagavo zaudrius Ket Bir 21, 2012 22:18. Iš viso redaguota 4 kartus.

Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Spa 17, 2011 20:34 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Vas 08, 2010 14:18
Pranešimai: 255
Miestas: kings lynn
galiu likt nesuprastas, bet kuo tu ramus? :lol:

_________________
2005 RENAULT GRAND ESPACE INITIALE 3.0 DCI - pilka


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Spa 18, 2011 16:58 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Lie 22, 2009 08:57
Pranešimai: 84
Miestas: Kaunas
totis rašė:
galiu likt nesuprastas, bet kuo tu ramus? :lol:


pries tai jau mano buvo rasyta: "kaip taisykle, mes, iprate masinas priziuret ne profilaktiskai pasirupindami mazgais is anksto, o tada, kai kazkas sugenda, suluzta ir pns. (zr. interenetine nuoroda, esancia zemiau), todel gana daznai su varikliais nutinka taip, kad staiga ziurek prapucia variklio galvutes, truksta variklio blokas, variklis perkaista arba net uzala ir kitos bedos nutinka su varikliu. Viena is to priezasciu manau yra laiku nekeiciamas ausinimo skystis, kuris laikui begant praranda visas savo virimo, uzsalimo ir antikorozines savybes, todel ima grauzti variklio korpusa, tarpines ir viena diena gauname tokias nemalonias pasekmes, o dar zinant P9X varikliu polinki i perkaitima . . . Profilaktiskai pasikeisdamas ausinimo skysti sumazinu tikimybe tokioms "staigmenoms" (nors nzn ar is vis gali but 100 % tikras, kad to nebus), sutepu vandens pompa, dar ir ausinimo sistema praplaunu su praploveju, po to kokius 3-4 kartus praplaunu su vandeniu taip pasalindamas "karstu tasku" tikimybe, ir tada jau pilu sviezia antifriza" — todel dabar ir esu geroookai ramesnis kai pagaliau padariau ta darba, nors ir uztrukau belekiek, kaip cia kazkas formume buvo pastebejes.

http://auto.delfi.lt/autonews/automobil ... d=50894789

_________________
Espace (Initiale) 2005, 3dCi (variklis — P9X, APD — SU1)
tel. 8 603 39491;
zykevicius@gmail.com


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Rgp 20, 2013 17:25 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Lie 22, 2009 08:57
Pranešimai: 84
Miestas: Kaunas
taigi, Espeisą eksploatuoju jau 4 m., eina penktieji... ir per visą tą laiką pirmą kartą kelyje, rugpjūčio mėn. važiuojant Lenkijoje, įvyko rimtesnis gedimas - trūko (ar plyšo) aušinimo skysčio žarnelė (ji yra apie 10-15 cm ilgio), kuria aušinimo skystis paduodamas į turbiną. Iš pradžių žiedinėje sankryžoje pajutau, kad pasidarė "sunkus" vairas, po to borto kompiuteris pranešė apie akumuliatoriaus krovimo problemą, tada kuriam laikui minėti simptomai dingo ir atrodė, kad viskas tvarkoj. Po to, kitoje žiedinėje sankryžoje jie vėl pasikartojo ir vėl dingo - atrodė vėlgi viskas tvarkoj. Tik po to, jau važiuodamas tiesiąja, pastebėjau, kad pradėjo kilti variklio aušinimo temperatūros stulpelis - vietoj įprastinių 5 padalų pirmą kartą per eksploataciją įsižiebė ir 6-oji, be to, salone pajutau salstelėjusį kvapą. Tada nusprendžiau sustoti ir išsiaiškinti kas čia darosi. Tik sustojus degalinėje iš po variklio dangčio pradėjo "garuoti". Atsidarius kapotą pakvipo užkaitusiu salstelėjusiu aušinimo skysčiu ir tada pamačiau, kad aušinimo skysčio išsiplėtimo bakelyje skysčio belikę tik ant dugno. Tada nusiėmęs variklio dekoratyvinę apsaugą pradėjau ieškoti aušinimo skysčio nuotėkio vietos, kurią aptikau ant aušinimo skysčio žarnelės, kuria aušinimo skystis paduodamas į turbiną. Kaip tyčia degalinės "PKN Orlen" parduotuvėje buvo lygiai toks pats aušinimo skystis, kuris buvo supiltas į Espeiso aušinimo sistemą - "Prestone", tad nusipirkau daugiau skysčio. Tačiau neturėjau jokių priemonių su kuriomis būčiau galėjęs vietoje pats pasitaisyt gedimą. Todėl degalinės darbuotojų nurodyta kryptimi nuvažiavau 1 km pas vietinį lenkų meistriuką Adamą, kuris mikliai per 15 min. pakeitė trūkusią žarnelę ir dar net atsisakė paimt pinigus už pagalbą suremontuojant (teko įbrukt tiesiai jam į kišenę bent 20 zlotų). Taip sėkmingai per kamščius suvažinėjau iki Varšuvos, grįžau atgal ir eksploatuoju Espeisą toliau. Apie eksploatavimo ypatumą ir norėjau pasidalint.

_________________
Espace (Initiale) 2005, 3dCi (variklis — P9X, APD — SU1)
tel. 8 603 39491;
zykevicius@gmail.com


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 25 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron

Nuolaida hostingui