Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Šeš Bal 20, 2024 11:02

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Tre Lie 28, 2010 11:08 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pen Bir 18, 2004 10:10
Pranešimai: 214
Miestas: Vilnius
Laba diena,

reikia pakeisti Espace III varikli, 2.0 8V. Gal kas galite pasidalinti patirtimi, kaip iskelti varikli, kad nereiketu is naujo atradineti dviracio. Ar galima ji iskelti per virsu,ar reikia leisti apacion? Su greiciu deze ar be jos? Kokiu spec irankiu? Butu gerai darbu seka kad kas aprasytu.

Prie to pacio - ar galima siam varikliui nuimti galva ir pakeisti pagrindini dirza, neisemus variklio.

Aciu uz atsakymus


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Lie 29, 2010 10:12 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pen Bir 18, 2004 10:10
Pranešimai: 214
Miestas: Vilnius
Negi niekas nezino?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Lie 29, 2010 12:26 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Gru 01, 2005 19:57
Pranešimai: 1472
Miestas: Kaunas
lietus rašė:
Laba diena,

reikia pakeisti Espace III varikli, 2.0 8V. Gal kas galite pasidalinti patirtimi, kaip iskelti varikli, kad nereiketu is naujo atradineti dviracio. Ar galima ji iskelti per virsu,ar reikia leisti apacion? Su greiciu deze ar be jos? Kokiu spec irankiu? Butu gerai darbu seka kad kas aprasytu.

Prie to pacio - ar galima siam varikliui nuimti galva ir pakeisti pagrindini dirza, neisemus variklio.

Aciu uz atsakymus

galvą nuimti galima , diržą pakeisti irgi galima variklio traukti lauk neteko bet išėmimas tik per apačią

_________________
Visi automobiliai anksčiau ar vėliau tampa "Opeliais"
Renault Club Sport

ESPACE III 1999 DT
ESPACE IV 2007 DCI


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Lie 29, 2010 12:54 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Kov 10, 2009 20:15
Pranešimai: 2003
Miestas: Kaunas
Taip isimti tik per apacia. Isimineti su gearbox'u taip lengviau

_________________
Renault CanClip
Laguna III


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Lie 29, 2010 13:09 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pen Bir 18, 2004 10:10
Pranešimai: 214
Miestas: Vilnius
2:0 isemimui per apacia. kalbejau su vienu auksarankiu, tai jis minejo apie tai, kad nuardzius visa prieki, yra galimybe varikli istraukti per virsu, tiesiog isvezant ji kaip ant begiu i prieki, po to keliant i virsu.

Gal kas galite pakomentuoti?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Lie 29, 2010 13:18 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Kov 10, 2009 20:15
Pranešimai: 2003
Miestas: Kaunas
Apie prieki nezinau, bet per apacia pats isiminejau. Varikli nuleidi zemyn, o kuzava i virsu ir issitrauki sirdi.

_________________
Renault CanClip
Laguna III


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Lie 29, 2010 13:30 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pen Bir 18, 2004 10:10
Pranešimai: 214
Miestas: Vilnius
Vitalis rašė:
Apie prieki nezinau, bet per apacia pats isiminejau. Varikli nuleidi zemyn, o kuzava i virsu ir issitrauki sirdi.


Gal gali aprasyti darbu seka bent apytiksliai? Nuo ko pradeti, ar galima vadovautis manualu?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Lie 29, 2010 14:09 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Kov 10, 2009 20:15
Pranešimai: 2003
Miestas: Kaunas
Kokia ten seka, ardziau pagal prota ;D nusiardai skyscius isleidi, laidus atjumgi. o po to leidi zemyn. Juk nemeti o isleto leidi ir eigoje matysi kas maiso... :roll:

_________________
Renault CanClip
Laguna III


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Lie 30, 2010 13:19 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pen Bir 18, 2004 10:10
Pranešimai: 214
Miestas: Vilnius
Vitalis rašė:
Kokia ten seka, ardziau pagal prota ;D nusiardai skyscius isleidi, laidus atjumgi. o po to leidi zemyn. Juk nemeti o isleto leidi ir eigoje matysi kas maiso... :roll:



Ar reikia nuimti kolektorius, ar galima leisti su jais?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Lie 30, 2010 13:48 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Kov 10, 2009 20:15
Pranešimai: 2003
Miestas: Kaunas
As nuiminejau su jais

_________________
Renault CanClip
Laguna III


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Rgp 20, 2010 17:43 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pen Bir 18, 2004 10:10
Pranešimai: 214
Miestas: Vilnius
Variklis isimtas (per prieki). Klausimas zinantiems: ar ieskant kito variklio, svarbu, kad sutaptu visi pirmi 7 simboliai variklio kodo, ar uztenka, kad butu F3R. Dabartinis yra F3RJ728, radau 97 m. angla scenika su varikliu, kurio kodas F3RP750. Isoriskai ziurint, viskas kaip ir tas pats: davikliai tose pat vietose, ausinimo slangu pajungimas irgi atitinka. Ar verta imti, kad po to nebutu kokiu nors smulkmenu, pvz. neprisisuks greiciu deze ir pan. Gal kas galetu prakonsultuoti. Dekui is anksto uz atsakymus.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Rgp 20, 2010 19:48 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Gali skirtis tvirtinimo prie kėbulo taškai,arba karterio dugninės forma.Techninės charakteristikos identiškos.Turi labai atydžiai apžiūrėti ir sulyginti.

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Šeš Rgp 21, 2010 11:49 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pen Bir 18, 2004 10:10
Pranešimai: 214
Miestas: Vilnius
senux rašė:
Gali skirtis tvirtinimo prie kėbulo taškai,arba karterio dugninės forma.Techninės charakteristikos identiškos.Turi labai atydžiai apžiūrėti ir sulyginti.


Aisku. O valdymo kompiuterio keisti nereikia? Jei tech. charakteristikos identiskos, ar tai reiskia, kad visi davikliu pajungimai, visokiu slanguciu pajungimai tokie patys? Del tvirtinimo, tai manau visi F3R tvirtinasi vienodai. Jei klystu, pataisykit.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Šeš Rgp 21, 2010 20:15 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Keiti ''nuoga''varikli,tai ir nelysk prie elektronikos :!:

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Rgp 22, 2010 11:07 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pen Bir 18, 2004 10:10
Pranešimai: 214
Miestas: Vilnius
senux rašė:
Keiti ''nuoga''varikli,tai ir nelysk prie elektronikos :!:

Tai reiskia, daviklius reikia persideti is seno variklio?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Rgp 22, 2010 12:10 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Taip,jeigu jie veikiantys.

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Rgp 30, 2010 08:29 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pen Bir 18, 2004 10:10
Pranešimai: 214
Miestas: Vilnius
senux rašė:
Taip,jeigu jie veikiantys.


Variklis pakeistas. Vietoje F3RJ728 istatytas F3R P 750 is sceniko. Davikliai ir purkstukai palikti scenikiniai. Persukti tik variklio tvirtinimo elementai. Uzsikure is puses apsisukimo.

Truputi nustebino, kad i F3R varikli reikia uzpilti net 6 l. tepalo.

Ieskant variklio buvo perziureti keli variantai. Pastebejimas - jei greiciu deze nuo seno variklio su skardiniu karteriu - sukant prie variklio su aliumininiu karteriu lieka tarpas apacioje (ne visai uzsidengia smagratis) ir neprisitvirtina dezes apacia.

J 728 ir P 750 su skardiniais karteriais.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron

Nuolaida hostingui