Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Pen Kov 29, 2024 10:34

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Ant Bir 12, 2012 20:14 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Spa 17, 2011 13:02
Pranešimai: 28
Sveiki, gal kas galit patarti kas gali būti, šiandien mano Espace 1.9 dci 2004 m. staiga dingo trauka ir pradėjo virsti balti dūmai, variklis dirba gerai, kuriasi gerai, bet traukos visiškai nėra, vista balti dūmai ir kvapas kaip deginamo tepalo.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Bir 12, 2012 20:21 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Spa 21, 2010 10:23
Pranešimai: 142
jei nuspaudus gaza baltu dumu kamuoliai verziasi, vienareiksmiskai turbina. dar turi rodyt spirale geltona.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Bir 12, 2012 20:30 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Spa 17, 2011 13:02
Pranešimai: 28
Haway rašė:
jei nuspaudus gaza baltu dumu kamuoliai verziasi, vienareiksmiskai turbina. dar turi rodyt spirale geltona.

na užvedus jokios spiralės nėra, kuriasi gerai, dabar pastovėjo apie valanda tai ant laisvu beveik nėra dūmų, bet gazo užmetus pradeda virsti. Dar anksčiau nuspaudus gazą būdavo kažkoks garsas lyg turbina įsijungtu, tik kažkoks jis keistas, nes esu turėjas dyzelių, bet ten garsas būdavo kaip švilpimas, o čia dejuodavo kažkaip, na keistas garsas buvo, dabar ir jis dingo.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Bir 12, 2012 20:34 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Spa 21, 2010 10:23
Pranešimai: 142
tai kuriasi gerai, beabejo. na sakau sitie pozymiai rodo kad turbinai amen...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Bir 12, 2012 20:41 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Spa 17, 2011 13:02
Pranešimai: 28
Haway rašė:
tai kuriasi gerai, beabejo. na sakau sitie pozymiai rodo kad turbinai amen...

o kiek maždaug gali kainuoti remontas ir turbina?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Bir 12, 2012 21:29 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Vas 01, 2009 21:17
Pranešimai: 1122
Miestas: Kapsukas
Tikrai mažiau nei pusė tiek kiek dabar vertas tavo automobilis :)

_________________
Espace IV 1,9 dci 85 kw 06 m. expresion
Espace IV 1,9 dci 88 kw, 03 m. pilkas (ex)
Espace II 2.2l, LPG, 96m., LIMITED, mėlynas (EX)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Bir 12, 2012 21:33 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Spa 21, 2010 10:23
Pranešimai: 142
turbinos restauravimas turboservise priklausomai nuo pazeidimo nuo 600 iki 1500lt. o darbas priklauso nuo meistru pas kuriuos tai darysies. aisku reiks interkuleri isvalyt. daugiau nebekurk variklio. kad neuzsigazuotu. :shock:
pakeitus turbina, butina keisti tepalus ir filtrus. poto po keliu simtu km vel butina keisti tepalus pagal procesa nurodyta turbo serviso.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Bir 12, 2012 21:44 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Spa 17, 2011 13:02
Pranešimai: 28
Haway rašė:
turbinos restauravimas turboservise priklausomai nuo pazeidimo nuo 600 iki 1500lt. o darbas priklauso nuo meistru pas kuriuos tai darysies. aisku reiks interkuleri isvalyt. daugiau nebekurk variklio. kad neuzsigazuotu. :shock:
pakeitus turbina, butina keisti tepalus ir filtrus. poto po keliu simtu km vel butina keisti tepalus pagal procesa nurodyta turbo serviso.

Supratau, ačiū už pagalbą


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Bir 12, 2012 21:48 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Spa 21, 2010 10:23
Pranešimai: 142
Snake70 rašė:
Haway rašė:
turbinos restauravimas turboservise priklausomai nuo pazeidimo nuo 600 iki 1500lt. o darbas priklauso nuo meistru pas kuriuos tai darysies. aisku reiks interkuleri isvalyt. daugiau nebekurk variklio. kad neuzsigazuotu. :shock:
pakeitus turbina, butina keisti tepalus ir filtrus. poto po keliu simtu km vel butina keisti tepalus pagal procesa nurodyta turbo serviso.

Supratau, ačiū už pagalbą

tai ner uz ka :) svarbu dar issivalyti gerai sistema, EGR. katalizatoriu ir pan... nes bus privaryta tepalo.

parašyk poto ar pasitvirtino diagnozė :shock:


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Šeš Bir 16, 2012 21:28 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Spa 17, 2011 13:02
Pranešimai: 28
Na štai susitvarkiau, Espeisą, turbina buvo subyrėjusi, nulūžo sparnuotė, nupirkau restauruota turbina už 850 Lt ir darbas 200 Lt + tepalas ir filtras, viso gavosi 1200 Lt ir mašina vėl važiuoja ir dar geriau nei prieš tai, turbina net švilpia, o prieš tai dejuodavo kažkaip, net pačiam keista buvo kas per keistas garsas tikra ta žodžio prasme. Haway ačiū už patarimus.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Lie 02, 2012 18:51 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Geg 28, 2009 14:29
Pranešimai: 32
Sveiki, pas mane tie patys simptomai Scenicui , gal kas gali parekomenduoti gera turbinu remonto servisa Vilniuje? :roll:

_________________
Renault Megane Scenic 98' DTI


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Lie 02, 2012 21:33 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Spa 21, 2010 10:23
Pranešimai: 142
Marmalinis rašė:
Sveiki, pas mane tie patys simptomai Scenicui , gal kas gali parekomenduoti gera turbinu remonto servisa Vilniuje? :roll:

turboservisas, skuba... restauruoja turbinas. :roll:


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Lie 02, 2012 22:46 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Spa 17, 2011 13:02
Pranešimai: 28
Marmalinis rašė:
Sveiki, pas mane tie patys simptomai Scenicui , gal kas gali parekomenduoti gera turbinu remonto servisa Vilniuje? :roll:


Aš pirkau restauruota iš "Skuba" už 850 lt, o tvarkė Ukmergėje meistras


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Lie 11, 2012 12:02 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Geg 28, 2009 14:29
Pranešimai: 32
Reikia jusu pagalbos. Zodziu, masina dumina baltais dumais (ne kamuoliais virsta dumai, bet dumina uztektinai), langu atsidaryti negaliu, nes deginamo tepalo kvapas labai stiprus salone, trauka kaip ir yra iki 2 tukst apsuku, bet labiau paspaudus atsiranda toks kaip suns kaukimas. Paspaudus labiau, kaukimas intensyvesnis, atleidus gaza - mazesnis. Tepalo dingsta 100 km apie litra.
Pas meistrus nuvariau, sakau gal turbina? Ju nuomone kazkas kito, kazko greiciu dezej - sankaboj ieskoti nori.. Jau kelinta diena konkreciai pasakyt negali.

Tai kas gi galetu but masinai? Gal kas dar buvo susidures apart Snake 70??

_________________
Renault Megane Scenic 98' DTI


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Lie 11, 2012 15:16 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 26, 2007 08:08
Pranešimai: 1110
Miestas: Šiauliai
tokie pat požymiai man buvo,kai buvo pradegęs stūmoklis,tiesa kaukimo nebuvo.prie ko čia greičių dėžė,jei motoras tepalus degina..bėk tu nuo tų mesitrų tokių kuo greičiau..aš sakyčiau,kad kalta visgi turbina,dar visai nenumirusi,bet jau kabo ant plauko.

_________________
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Ex
Volvo S60 2,4 D5 Ex
Renault Laguna II 1.9dci žalsva migdolo Ex
Renault Laguna I RXE 2.0 Ex


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Lie 11, 2012 15:27 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Spa 21, 2010 10:23
Pranešimai: 142
runce rašė:
tokie pat požymiai man buvo,kai buvo pradegęs stūmoklis,tiesa kaukimo nebuvo.prie ko čia greičių dėžė,jei motoras tepalus degina..bėk tu nuo tų mesitrų tokių kuo greičiau..aš sakyčiau,kad kalta visgi turbina,dar visai nenumirusi,bet jau kabo ant plauko.

aš panašios nuomonės. Prasilenkia su logika tokie pareiškimai "meistrelių" :roll:


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Lie 11, 2012 20:33 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Ant Vas 13, 2007 22:50
Pranešimai: 102
Miestas: Utena
Byra turbinos .Viskas aišku.Bet kyla klausimas -KODĖL? Kame priežastis?
Esu girdėjęs iš rimtų meistrų ,kad to priežastis-tepalo padavimo vamzdelis į turbiną.Jis labai plonas ir užsiteršia,uždega jo vidus .Ko pasekoje į turbiną patenka nepakankamai tepalo(arba iš viso nebepatenka).Jei taip,tai vėl klausimas -kodėl niekas nekeičia to vamzdelio per aptarnavimus .Na sakykim kas 80-100 tūks. km.
Kokia jūsų nuomonė apie šį reikalą? :?:


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Lie 11, 2012 21:03 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
varamas rašė:
Byra turbinos .Viskas aišku.Bet kyla klausimas -KODĖL? Kame priežastis?
Esu girdėjęs iš rimtų meistrų ,kad to priežastis-tepalo padavimo vamzdelis į turbiną.Jis labai plonas ir užsiteršia,uždega jo vidus .Ko pasekoje į turbiną patenka nepakankamai tepalo(arba iš viso nebepatenka).Jei taip,tai vėl klausimas -kodėl niekas nekeičia to vamzdelio per aptarnavimus .Na sakykim kas 80-100 tūks. km.
Kokia jūsų nuomonė apie šį reikalą? :?:

eilinis briedas..........
turbinos byra del didelio tepalu keitimo intervalo ir/arba neteisingo eksplotavimo....


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Lie 11, 2012 21:47 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Ant Vas 13, 2007 22:50
Pranešimai: 102
Miestas: Utena
Įdomu ,kaip galima neteisingai eksploatuoti turbiną :?: :D


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Lie 11, 2012 22:36 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Sau 11, 2007 16:47
Pranešimai: 4194
Miestas: Anykščiai
varamas rašė:
Įdomu ,kaip galima neteisingai eksploatuoti turbiną :?: :D

Labai paprastai .Pavyzdžiui, negalima variklio gesinti iš karto po ilgesnio važiavimo. Reikia būtinai duoti kažkiek padirbti ant laisvų apsukų.

_________________
Renault Scenic 2004 - 1,6 - 16V


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Lie 12, 2012 11:09 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Geg 02, 2008 09:39
Pranešimai: 393
Miestas: telsiai
Naganas rašė:
varamas rašė:
Įdomu ,kaip galima neteisingai eksploatuoti turbiną :?: :D

Labai paprastai .Pavyzdžiui, negalima variklio gesinti iš karto po ilgesnio važiavimo. Reikia būtinai duoti kažkiek padirbti ant laisvų apsukų.


turbotimeris tokiems neziniukams statomas.beje ERG irgi reikalingas turbinai.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Lie 12, 2012 21:30 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Ant Vas 13, 2007 22:50
Pranešimai: 102
Miestas: Utena
Gerai ,gudruti, tada paaiškink kas tas turbo timeris ,kas tas po velnių ERG? :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Lie 12, 2012 23:44 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
varamas rašė:
Gerai ,gudruti, tada paaiškink kas tas turbo timeris ,kas tas po velnių ERG? :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation
http://en.wikipedia.org/wiki/Turbo_timer


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Lie 13, 2012 16:06 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Ant Vas 13, 2007 22:50
Pranešimai: 102
Miestas: Utena
Ne visi mes anglų mokam . :( O vertėjas kai išverčia ,tai nei velnio nesuprasi


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Lie 13, 2012 17:43 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 26, 2007 08:08
Pranešimai: 1110
Miestas: Šiauliai
varamas rašė:
Gerai ,gudruti, tada paaiškink kas tas turbo timeris ,kas tas po velnių ERG? :)

turbo taimeris tai toks prietaisiukas,kuris neleidžia varikliui iškart užgesti kai išjungi degimą,ta prasme mašiną išjungi su rakteliu,o ji dar kurį tai laiką dirba ir tik po to gesta,tas daroma tam,kad turbina kažkiek atvėstu dirbant motorui laisvom apsukom,nes jei parvažiavęs iškart užgesini motorą,turbina nebegauna tepalo,o sukasi ji dar iš inercijos sausai,o kadangi ji sukasi sausai ir karšta dar,uždega tepalo padavimo kanaliukai ir žymiai greičiau turbinai ateina mirtis.EGR'as tai toks vožtuvas kuris sujungia išmetimo kolektorių su įsiurbimo,kai jis atsidaro,dar kart yra deginamos išmetimo dujos,tas daroma ekologijos tikslais.ar aiškai išdėsčiau..

_________________
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Ex
Volvo S60 2,4 D5 Ex
Renault Laguna II 1.9dci žalsva migdolo Ex
Renault Laguna I RXE 2.0 Ex


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Lie 13, 2012 17:53 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Tai dėl EGR tai viskas aišku,bet kas tas ''ERG"" :shock: :mrgreen:

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Lie 13, 2012 20:02 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 26, 2007 08:08
Pranešimai: 1110
Miestas: Šiauliai
turiu įtarimą,kad sumaišė raides rašydamas :lol:

_________________
Škoda Superb 2,0TDI PRAHA
Renault Espace IV 2,2dci PRIVILEGE Ex
Volvo S60 2,4 D5 Ex
Renault Laguna II 1.9dci žalsva migdolo Ex
Renault Laguna I RXE 2.0 Ex


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Lie 13, 2012 21:41 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Sau 11, 2007 16:47
Pranešimai: 4194
Miestas: Anykščiai
abrakadabra rašė:
Naganas rašė:
Labai paprastai .Pavyzdžiui, negalima variklio gesinti iš karto po ilgesnio važiavimo. Reikia būtinai duoti kažkiek padirbti ant laisvų apsukų.


turbotimeris tokiems neziniukams statomas.

Gal kažkas panašauaus ir yra. :) Įdomu kokiuose varikliuose jie stovi? Kiek man teko susidurti tai jų nebūdavo. :roll: Tikriausiai aš važinėdavau tik su antikvarais. :D Prisiskaityt mes galime visko ,bet ar iš tikro tai yra. :?:

_________________
Renault Scenic 2004 - 1,6 - 16V


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Šeš Lie 14, 2012 10:51 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
Naganas rašė:
Gal kažkas panašauaus ir yra. :) Įdomu kokiuose varikliuose jie stovi? Kiek man teko susidurti tai jų nebūdavo. :roll: Tikriausiai aš važinėdavau tik su antikvarais. :D Prisiskaityt mes galime visko ,bet ar iš tikro tai yra. :?:

is gamyklos su jais neeina tai aftermarket`inis pribumbasas


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Rgp 06, 2012 14:07 
Atsijungęs
Klubo prezidentas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 03, 2005 09:11
Pranešimai: 13693
Miestas: Šiauliai
Papasakosiu forumieciams ir savo istorija (gal kam pades). Taigi, pries savaitele dingo maniskei trauka, uzsidege "kardiograma" ir uzrase - "kuro ipurskimo sistemos klaida". Masiniukas pradejo dumyti, kaip is garvezio JUODAIS (ne baltais) dumais. Nuskaicius su kompu, nustatyta tiek viena, EGR voztuvo, klaida. Bet is musu patirties jau zinom, kad del EGR voztuvo gedimo galima vazineti (net ir visai ji atjungus), o maniskei visiskai dingo trauka, taip pat per kompa nuziurejom, kad turbina visiskai nepucia. Nusistatem liga - uzstrigusi turbina. Tiesa - klaidos nejo panaikinti, ji degdavo net neuzkurus masinos. Atrestauruota turbina (1000 Lt), ispjautas katalizatorius prie turbinos (gauta 365Lt uz 0,77kg katalizatoriaus turinio), uz darba sumoketa dar 260 Lt. + tepalas ir filtras. Rezultatas = 0 :banghead:
Toliau - issiaiskinam, kad beda oro nepadavime. Ardom EGR voztuva ir randam pradegusia "zagluske", kuria buvom ideje gal pries pusmeti ar kiek seniau ir uzdare EGR kanala. Pradegusi skardele mechaniskai prilaike atidaryta EGR ir oras eidavo atgal i isiurbimo kolektoriu, o ne lauk, per turbina :mrgreen: :lol:
Finalas - viskas surinkta ir masiniukas atgijo, ismetes DYYYYDELI suodziu debesi, kuris prisirinko per savaitele visokiu pasivazinejimu nuo serviso iki elektriko ir panasiai. Traukos jau nebuvo tiek, kad i maziausia kalniuka vos 1-2 pavara itraukdavo, o i didesni ir visai teko tempti :banghead:
Beje, turbina jau buvo visai prie pabaigos - apdile sparneliai, palinkusi asele ir, meistro zodziais, pastrigusi :roll:
Tai tokia vat istorija man nutiko :wink:

_________________
Ex Espace II ir IV
Ex Clio II
Clio IV Grandtour
Ex Megane IV Grandtour
AUSTRAL ESPRIT ALPINE :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 34 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 7 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron

Nuolaida hostingui