Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Ket Kov 28, 2024 22:47

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 113 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Pir Rgs 12, 2005 17:50 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Bir 17, 2005 08:09
Pranešimai: 107
Miestas: Panevezys
Gal kam teko: ilgiau pavaziuojant (apie 100-200 km) uzgesta variklis ijungus laisva (ant duju), perjungus ant benzino viskas OK. Dujininkai aiskina tipo laisvos eigos varikliukas grybauja, buvo atjunge tai is vis ragai-laisvas ir gesta. Kur sliewkai?

Espace II 2,2 benzinas+LPG


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Rgs 12, 2005 22:21 
Taip teko...ir abiejuose espace ta pati beda buvo tiek 2.8 tiek 2.2.
Kalti dujininkai...Turetu uztekti sureguliavimo.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Rgs 12, 2005 23:34 
aha, pasmane ir imetus laisva dažniausiai užgesta ir dabar išvis pradėjo užgesinėti stovint mieste prie šviesaforų. Sustoji, apsukos buna nepilnai 1000, pastovėjus šiektiek pradeda išvis kristi ir užgesta. Ar čia taip pat padėtu tik sureguliavimas?


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Rgs 12, 2005 23:43 
Dariusc rašė:
Gal kam teko: ilgiau pavaziuojant (apie 100-200 km) uzgesta variklis ijungus laisva (ant duju), perjungus ant benzino viskas OK. Dujininkai aiskina tipo laisvos eigos varikliukas grybauja, buvo atjunge tai is vis ragai-laisvas ir gesta. Kur sliewkai?

Espace II 2,2 benzinas+LPG


Jei teisingai supratau tai pradzioje kai uzvedi automobili ir vaziuoji, tvarka. Kai autostradoj pavaziuoji koki 100 gal 200 km tai laisva eiga nedirba? Po kurio laiko kol dar dirba variklis ant benzino ar duju (gazuojant) viskas susitvarko.

Jei taip tai turetum uztikrinti geresni sildyma duju reduktoriui. Nes dujos garuodamos jame susaldo reduktoriu ir dujos nebegaruoja (propano butano misinys ant kurio vazineji garuoja tik nuo -18 C. O dujos garuodamos susala apie -70 C. Tai priklauso nuo duju tipo). Jei dujos negaruoja tai ir kuro nepakanka laisvai eigai uztikrinti. Del to reduktorius turi buti visa laika kaitinamas ausinimo skyscio.(pasitikrink ar ausinimo skyscio lygis pakankamas). O kai spaudi akseleratoriu tai reduktorius atidaro papildoma voztuva kuris buna valdomas elektra ar vakuumu, stai del ko dar vis gali vaziuoti.

Jei nori tikslesnes info gali rasyt i asmenines zinutes arba tiesiog cia aprasyk tiksliau kas , kaip ir kada vyksta. Tai pasistengsiu padet.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Rgs 12, 2005 23:48 
Kestykas rašė:
aha, pasmane ir imetus laisva dažniausiai užgesta ir dabar išvis pradėjo užgesinėti stovint mieste prie šviesaforų. Sustoji, apsukos buna nepilnai 1000, pastovėjus šiektiek pradeda išvis kristi ir užgesta. Ar čia taip pat padėtu tik sureguliavimas?


Va tau, tai sakyciau reiktu pasitikrinti reduktoriaus darba. Gali buti, kad ir sureguliavimas pades.

VOLVO automobiliu gamyklines duju sistemos turi buti reguliuojamos kiekviena karta darant aptarnavima (keiciant tepalus). Yra sureguliuojami slegiai ir keiciami duju filtrai. Bet lietuvoj nebuvau mates dujines irangos su filtravimo sistema (galima pagalvoti, kad dujos be jokiu priemaisu).

Aprasyk tiksliau simptomus pabandysiu patart.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Rgs 12, 2005 23:58 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Gru 28, 2004 01:11
Pranešimai: 1754
Miestas: Sūrio miestas - Rokiškis
Man būna prie vieno šviesoforo 2000-2500 aps/min, o prie kito 700-0 aps/min. Visą laiką jungdamas laisvą pavarą privalau stebėti tachometrą, kad neužgestų motoras. Tas pats kartojasi ir važiuojant benzinu. Gal reiktų prasiplauti laisvos eigos kuro padavimo sistemą? Ir užvedus, kol šaltas motoras, reikia stebėti, kad neužgestų. Užvedu, nieko nedarau, užgęsta... Užvedu, pradeda gesti, paliečiu švelniai akseleratorių, užgęsta... Tik staigiai paspaudus ir atleidus akseleratorių galima "palaikyti degimą".

_________________
Espace II 2.2 (Ex)
Grand Espace IV 2.2dCi (Ex)
Avantime 2.2dCi (Privilege)
Peugeot 307 CC Sport


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Rgs 13, 2005 00:06 
McDonis rašė:
Man būna prie vieno šviesoforo 2000-2500 aps/min, o prie kito 700-0 aps/min. Visą laiką jungdamas laisvą pavarą privalau stebėti tachometrą, kad neužgestų motoras. Tas pats kartojasi ir važiuojant benzinu. Gal reiktų prasiplauti laisvos eigos kuro padavimo sistemą? Ir užvedus, kol šaltas motoras, reikia stebėti, kad neužgestų. Užvedu, nieko nedarau, užgęsta... Užvedu, pradeda gesti, paliečiu švelniai akseleratorių, užgęsta... Tik staigiai paspaudus ir atleidus akseleratorių galima "palaikyti degimą".


Ar cia su dujom vaziuojant ar ir su benzinu? Jei ir su benzinu tas pats tai manau galesiu aprasyti ka pasitikrinti reiks. Jei tik su dujom tai teks ieskoti geru dujininku ir tvarkingai susireguliuoti reduktoriu.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Rgs 13, 2005 00:09 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Gru 28, 2004 01:11
Pranešimai: 1754
Miestas: Sūrio miestas - Rokiškis
Ir tuo ir anuo

_________________
Espace II 2.2 (Ex)
Grand Espace IV 2.2dCi (Ex)
Avantime 2.2dCi (Privilege)
Peugeot 307 CC Sport


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Rgs 13, 2005 00:10 
roolys rašė:

Va tau, tai sakyciau reiktu pasitikrinti reduktoriaus darba. Gali buti, kad ir sureguliavimas pades.

VOLVO automobiliu gamyklines duju sistemos turi buti reguliuojamos kiekviena karta darant aptarnavima (keiciant tepalus). Yra sureguliuojami slegiai ir keiciami duju filtrai. Bet lietuvoj nebuvau mates dujines irangos su filtravimo sistema (galima pagalvoti, kad dujos be jokiu priemaisu).

Aprasyk tiksliau simptomus pabandysiu patart.

Bet tai jei dujos su eko sistema, visvien dar galima kažką mechaniškai pareguliuoti ar ten kompas konfiginamas?
O simptomai tai maždaug tokie kaip ir aprašiau, užvedant viskas puiku: užsiveda ant bendzino pergazavus įsijungia dujos. Na nepastebėjau, kad palikus ant laisvos eigos užgestų. Bet va pavažinėjus po miesta, sustojus prie šviesaforo mėgsta užgesti, apsukos laikosi mažiau 1000, o galiausiai išvis pradeda kristi, jei šiektiek prilaikau akseleratoriu ~1000 apsuku viskas ok. Na ir važiuojant ilgesnį atstuma užmiestyje, įjungus laisva variklis užgesta. Važinėjant su bendzinu nepastebėjau, kad užgesinėtu prie šviesaforų ar užmiestyje įjungus laisva.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Rgs 13, 2005 00:38 
McDonis rašė:
Ir tuo ir anuo


Gali pabandyti patikrinti ar tikrai stringa tas laisvos eigos voztuvas. Kaip minejai tai kartais jis suveikia, net per daug atsidaro. Tai kai turesi didelius apsisukimus, tai islipes biski uzmesk su kokiu kietu daiktu per ta voztuva ir matysi ar jis atsoka ir pasitaisos apsukos. Bet kiek pamenu tai pas ta varikli voztuvas yra tryju laidu valdomas. (sitie voztuvai maziausiai bedu turejo. Bet buvo). Jei pasitaisys apsukos tai galim sakyt, ka tikrai plauti reikia.
Sita testa geriausia butu daryti su benzinu perjungus.

Jei nepasikeicia, tai reiks pasitikrint uzdaros sklendes jungiklis ar suveikia (kaikuriuose sistemose paskaiciuojama pagal potenciometro varza).

Jei reiks aprasysiu kaip tai padaryt. Tik geriau butu, kad i asmenine zinute rasytum. Tada tiksliai atsakysiu.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Rgs 13, 2005 00:49 
Kestykas rašė:
Bet tai jei dujos su eko sistema, visvien dar galima kažką mechaniškai pareguliuoti ar ten kompas konfiginamas?
O simptomai tai maždaug tokie kaip ir aprašiau, užvedant viskas puiku: užsiveda ant bendzino pergazavus įsijungia dujos. Na nepastebėjau, kad palikus ant laisvos eigos užgestų. Bet va pavažinėjus po miesta, sustojus prie šviesaforo mėgsta užgesti, apsukos laikosi mažiau 1000, o galiausiai išvis pradeda kristi, jei šiektiek prilaikau akseleratoriu ~1000 apsuku viskas ok. Na ir važiuojant ilgesnį atstuma užmiestyje, įjungus laisva variklis užgesta. Važinėjant su bendzinu nepastebėjau, kad užgesinėtu prie šviesaforų ar užmiestyje įjungus laisva.




Jei su benzinu viskas OK tai reikalas duju irangoj. Pabandyk atsiusti kokia dujine iranga turi. Paziuresiu ka galiu patart apie ja. O reguliuoti dujines irangas visas reik. Tik kai kurios turi papildoma funkcija koreguoti misini naudojantis Liambda zondo parodymais.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Tas pats
StandartinėParašytas: Ant Rgs 13, 2005 10:53 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Bir 17, 2005 08:09
Pranešimai: 107
Miestas: Panevezys
Ideja kad kalta duju iranga mane biski itikina, nes ant benzo pas mane viskas gerai, kad ir kaip vazinetum. Vaziuojant ant duju aprasytas fintas pasitaiko gana daznai, bet tai nera taisykle (50 ant 50), todel pagalvojau kad kaltas laisvos eigos varikliukas, nes ant benzo tiek daug nenuvaziuoju kaip ant duju.
Siaip tai duju iranga LANDI be jokiu EKO sistemu, ausinimo skyscio lygis yra min, bet sakykim vakar tempiau kita auto apie 15 min pusiau miesto salygom, tai reduktorius atsalti manau neturejo.
Kaip praplauti laisvos eigos varikliuka?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Rgs 13, 2005 22:11 
McDonis rašė:
Man būna prie vieno šviesoforo 2000-2500 aps/min, o prie kito 700-0 aps/min. Visą laiką jungdamas laisvą pavarą privalau stebėti tachometrą, kad neužgestų motoras. Tas pats kartojasi ir važiuojant benzinu. Gal reiktų prasiplauti laisvos eigos kuro padavimo sistemą? Ir užvedus, kol šaltas motoras, reikia stebėti, kad neužgestų. Užvedu, nieko nedarau, užgęsta... Užvedu, pradeda gesti, paliečiu švelniai akseleratorių, užgęsta... Tik staigiai paspaudus ir atleidus akseleratorių galima "palaikyti degimą".


Jei nori informacijos apie laisvos eigos reguliavima, tai galiu trumpai nupasakot.

Laisvos eigos reguliavima valdo ipurskimo kompiuteris. Valdymas vyksta RCO tipo signalu. Tai yra dazninis signalas.

Kai yra atleistas akseleratoriaus pedalas, kompiuteris gauna informacija apie uzdaryta pagrindine sklende, sklendes padeties sensoriaus pagalba. Sitas sensorius yra pritvirtintas prie sklendes sono (vienoje puseje akseleratoriaus troselis, kitoje puseje padeties sensorius).
Sensoriai sitiem varikliam buna keliu rusiu. su mikro jungikliais ir be.
Jei kompiuteris negauna signalo is potenciometro ( padeties sensoriaus), tai laisvos eigos net nebando reguliuoti, nes supranta, kad akseleratorius paspaustas (pagrindine sklende praverta ).
Jei padeties sensorius yra su mikrojungikliu tai atleidus akseleratoriaus pedala turetu girdetis labai silpnas mikrojungiklio garsas (caktelejimas, tame padeties sensoriuje).
Jei padeties sensoeius kito tipo, tai kompiuteris supranta uzdara sklende pagal minimalia varza. (ta varza yra suprogramuota i kompiuterio programa)

Jei nuvaziuosi Renault servisa tai pajungus Clip ar NXR "status" parametru skyriuje turetu matyti ka supranta kompiuteris paspaudus ir atleidus akseleratoriaus pedala.

Jei kompiuteris gauna signala, kad pagrindine oro sklende uzdara, tai pradeda reguliuoti apsukas automatiskai pagal apsisukimu greicio signala, kuri gauna is smagracio sensoriaus. (taippat yra koreguojamas variklio greitis (daugiau-maziau) atsizvelgiant i oro ir ausinimo skyscio temperatura.


Patikrinti ar vaisvos eigos reguliavimas vyksta gali paprastai:
Paemus placias reples uzspausti zarna, kuri pajungta i laisvos eigos reguliavimo voztuva.(visa tai daryk ant uzvesto variklio, atleides akseleratoriaus pedala). Jei variklis uzges (taip turetu but) vadinas sklende praverta ir pasalinio oro variklis negauna.
Toliau reiktu pastebeti kaip variklis dirba kai yra saltas (apsisukimai turi but virs 1100 aps/min). Zinoma jei oro temperatura didesne nei 0 C tai gali ir nepastebeti pasikeitimo apsisukimuose.
Patikrinti ar vyksta laisvos eigos koregavimas, pagal variklio salygas, gali uzvedus varikli ijung trecia pavara. Sankaba laikyk isminta. Uztrauk rankini stabdi ir su desnia koja uzspausk stabdi. Tada po truputi pabandyk atleisti sankaba. Kai pajusi kad apsukos nukrito apie 500 aps/min, tai toje padetyje ir uzlaikyk sankaba kol variklis sukels apsukas iki 750-800 aps/min. (normaliai vykstant reguliavimui, taip turetu but). Kai apsukos issilygins, ismink sankaba iki galo ir stebek ar momentiskai pakyla apsukos virs 1100 aps/min.(jei apsukos pakyla ir vel po biski susireguliuoja i normalias 750-800 aps/min, tai reikstu, kad laisvos eigos reguliavimas viksta)

Jei darysi testus gali atsiust rezultatus, pabandysiu patart kas galetu but.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Rgs 13, 2005 22:51 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Gru 28, 2004 01:11
Pranešimai: 1754
Miestas: Sūrio miestas - Rokiškis
O paprasti servisai, kur turi diagnostinę aparatūrą tokių dalykų man nepasakys? Čia tik Renault servisai tai gali padaryti?

_________________
Espace II 2.2 (Ex)
Grand Espace IV 2.2dCi (Ex)
Avantime 2.2dCi (Privilege)
Peugeot 307 CC Sport


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Rgs 13, 2005 22:55 
Roolys,daugiau tokiu paaiskinimu! :D
Paprasta suprantama ir issamu...
Idejau i daznas temas: Laisvos eigos reguliatorius...manau daug kam pagelbes :wink:


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Rgs 13, 2005 23:14 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Gru 28, 2004 01:11
Pranešimai: 1754
Miestas: Sūrio miestas - Rokiškis
roolys, tu apie šitą kalbėjai?
http://dinsen.net/espace/teknik/j11-j63/fuelinjection

_________________
Espace II 2.2 (Ex)
Grand Espace IV 2.2dCi (Ex)
Avantime 2.2dCi (Privilege)
Peugeot 307 CC Sport


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Rgs 14, 2005 21:26 
McDonis rašė:


Tikrai taip, kalbejau apie "idle speed valve".

O del neautorizuotu servisu tai negaliu but tikras. Geras meistras paemes testeri ir patikrines tikslius parametrus nuo sensoriu ar davikliu gales tau pasakyti visus pagrindinius parametrus kuriais remiantis variklis dirba.
Visu pirma reikia zinoti kaip ir kur tikrinti, o taippat ir kokios reiksmes turi buti tam tikru momentu.

Kokiam servise ir koks meistras tai padarys tikrai nezinau, nes nelabai lankausi servisuose. O ir draugu meistru nelabai turiu.

Tik viena aisku, kad jei pajungsi originalia Renault diagnostine iranga visa tai matysi labai supaprastintai.
Visko gali but kad ir Renault servise pasitaiko nalabai kompetetingu meistru. Bet SOSTENA ir LAUTRA MOTORS tikrai turi gerus specialistus. (esu bendraves ne viena karta, nes daug mokslu esam praleide kartu)


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Rgs 14, 2005 21:51 
Snekutis rašė:
Roolys,daugiau tokiu paaiskinimu! :D
Paprasta suprantama ir issamu...
Idejau i daznas temas: Laisvos eigos reguliatorius...manau daug kam pagelbes :wink:


Sveikas Snekuti,

Jokiu problemu, jei kam labai reiks, tai pasistengsiu ir padet. Zinoma i visus klausimus ir negaliu parasyti savo komentaro. Nelabai visas temas ir perziuresi :lol: .
Tai va kad kokia spec. pastovia tema del konsultacijos. Kad galetu lankytojai uzklausti kas nesuprantama, tai jei turesiu ka pasakyti paiskinsiu. Tada ir lakstyt po visas temas nereiktu. Ir lankytojai atsakima gautu. ( na gal ir ne kiekvienas, bet dauguma manau suprastu apie ka pasakojama)


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Rgs 14, 2005 21:56 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Gru 28, 2004 01:11
Pranešimai: 1754
Miestas: Sūrio miestas - Rokiškis
roolys, gal galėtum pasakyti kaip tiksliai vadinasi tas vožtuvas? Ar ne Jetronic kažkoks?

_________________
Espace II 2.2 (Ex)
Grand Espace IV 2.2dCi (Ex)
Avantime 2.2dCi (Privilege)
Peugeot 307 CC Sport


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Rgs 14, 2005 22:06 
McDonis rašė:
roolys, gal galėtum pasakyti kaip tiksliai vadinasi tas vožtuvas? Ar ne Jetronic kažkoks?


"IDLE SPEED VALVE" tai reiskia "LAISVOS EIGOS VOZTUVAS"
O liaudiskai tai daug visokiu esu girdejes, nes kaip kas nori taip ir vadina :D

O JETRONIC tai sistemos pavadinimas. ( tam tikro tipo valdymo blokas (kompiuteris) su tam tikra programine iranga. Ir tam tikrais sensoriais, davikliais, reguliatoriais.
Tai va visas sitas "sumustinis" ( ar koks kitas) ir vadinamas kokiu nors pavadinimu.

Tiesiai sviesiai sakant ipurskimo sistemos pavadinimas.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Rgs 15, 2005 08:19 
Chebra - cia yra teoriniai uzsiemimai :D Dabar apie praktinius dalykus. Kariavau as su tuo Laisvu Apsuku Voztuvu jau nuo Ford Scorpio laiku. Simptomai tie patys - ant benzo viskas OK, ant duju numetant gaza apsukos krenta, gali net ir uzgesti. LAV praplovimas duoda efekta...laikyna :( Su Espace buvo tas pats. Buvau pas ipurskimscikus, ziurejo per diagnostini kompa. Viskas ORE, liamda dirba, visos sistemos OK, tik kompas keikiasi kad su purkstukais ant duju kazkas blogai, bet tai mano varikliui nesvarbu. PVZ lagunai jei nestatyti purkstuku emuliatoriaus kompas isvis neleidzia varikliui dirbti, o Espeisui - nesvarbu. Zodziu is injection puses viskas gerai. Buvau pas dujininkus, viska ziurejo su savo gazoanalizatoriumi, biski pareguliavo bet bedu nerado. Tiesa, ipurskimscikai atjunge man absorberi, tai apsukos nustojo plaukioti, bet ant duju atleides gaza vistiek daznai gesdavo. Praploviau ta voztuva su Carburetor Cleaner. Nepadejo. Tada nusprendziau problema tvarkyti mechaniskai :D Nuemiau gazo troso shpilke ir ta trosa persumiau kad butu trumpesnis, nu kad ant atleisto pedalo apsukos butu ciut-ciut aukstesnes, praktiskai per viena tacho padalo, apie 50 apsuku. Ir VUALIA - problemos nebelyko, vaziuoju ir dziaugiuosiu, nereikia i tacho ziureti, nereikia su gazo pedalu tratintis prie posukiu ir sankryzu, zodziu - pasaka 8) TFU_TFU_TFU :lol:


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Rgs 15, 2005 18:36 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Gru 28, 2004 01:11
Pranešimai: 1754
Miestas: Sūrio miestas - Rokiškis
Man atrodo, kad tu problemos neišspręndei, tik apėjai. Pas tave dabar pastoviai gazas nuspaustas

_________________
Espace II 2.2 (Ex)
Grand Espace IV 2.2dCi (Ex)
Avantime 2.2dCi (Privilege)
Peugeot 307 CC Sport


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Rgs 15, 2005 20:01 
McDonis rašė:
Man atrodo, kad tu problemos neišspręndei, tik apėjai. Pas tave dabar pastoviai gazas nuspaustas


Saunuolis McDoni,

Pastebejimas tavo tikrai teisingas.

Aisku viena, kad del tokio remonto tik blogiau automobiliui. O problema as galiu pasakyti yra duju irangoje, arba montuojant iranga yra nepaisoma taisykliu ir paskaiciavimu.
O dujininkai zinot pas mus kokie. :shock: . Dauguma net nesupranta kaip variklis dirba ir pagrindu net nesupranta. O irangas jau "montuoja" ir reguliuoja. ( atsiprasau tikrai dujininku kurie supranta savo darba , ATSIPRASAU. ) :wink:

Bet savininko reikalas kaip priziuri ir maitina savo automobili, kaip ne kaip jug tai jo daiktas :?


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Rgs 15, 2005 20:06 
3apa3a rašė:
Chebra - cia yra teoriniai uzsiemimai :D Dabar apie praktinius dalykus. Kariavau as su tuo Laisvu Apsuku Voztuvu jau nuo Ford Scorpio laiku. Simptomai tie patys - ant benzo viskas OK, ant duju numetant gaza apsukos krenta, gali net ir uzgesti. LAV praplovimas duoda efekta...laikyna :( Su Espace buvo tas pats. Buvau pas ipurskimscikus, ziurejo per diagnostini kompa. Viskas ORE, liamda dirba, visos sistemos OK, tik kompas keikiasi kad su purkstukais ant duju kazkas blogai, bet tai mano varikliui nesvarbu. PVZ lagunai jei nestatyti purkstuku emuliatoriaus kompas isvis neleidzia varikliui dirbti, o Espeisui - nesvarbu. Zodziu is injection puses viskas gerai. Buvau pas dujininkus, viska ziurejo su savo gazoanalizatoriumi, biski pareguliavo bet bedu nerado. Tiesa, ipurskimscikai atjunge man absorberi, tai apsukos nustojo plaukioti, bet ant duju atleides gaza vistiek daznai gesdavo. Praploviau ta voztuva su Carburetor Cleaner. Nepadejo. Tada nusprendziau problema tvarkyti mechaniskai :D Nuemiau gazo troso shpilke ir ta trosa persumiau kad butu trumpesnis, nu kad ant atleisto pedalo apsukos butu ciut-ciut aukstesnes, praktiskai per viena tacho padalo, apie 50 apsuku. Ir VUALIA - problemos nebelyko, vaziuoju ir dziaugiuosiu, nereikia i tacho ziureti, nereikia su gazo pedalu tratintis prie posukiu ir sankryzu, zodziu - pasaka 8) TFU_TFU_TFU :lol:



Na gerai , kad sugalvojai. Ir problemu nebeturi. Bet sprendimas tikrai nevykes. Reiktu pasitart visu pirma su spesialistais ir tik tada daryti kazka.

Zinoma gerbiu kiekvieno padaryta darba ir sprendima :wink:


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Rgs 15, 2005 20:34 
McDonis rašė:
Ir tuo ir anuo

pasitikrink tarpines po isiurbimo kolektoriumi.Jei kada dujos "šovė"-tai 99procentai kad beda čia.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Rgs 15, 2005 23:14 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Gru 28, 2004 01:11
Pranešimai: 1754
Miestas: Sūrio miestas - Rokiškis
vaidas2 rašė:
pasitikrink tarpines po isiurbimo kolektoriumi.Jei kada dujos "šovė"-tai 99procentai kad beda čia.

Dujos man yra šovę pora kartų. Ir aš dabar pabandžiau prisiminti, kad būtent po tų šūvių ir prasidėjo tos nesamonės. Gal tai sutapimas, o gal ir ne. Ryt būtinai pasižiūrėsiu

_________________
Espace II 2.2 (Ex)
Grand Espace IV 2.2dCi (Ex)
Avantime 2.2dCi (Privilege)
Peugeot 307 CC Sport


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Rgs 15, 2005 23:35 
McDonis rašė:
vaidas2 rašė:
pasitikrink tarpines po isiurbimo kolektoriumi.Jei kada dujos "šovė"-tai 99procentai kad beda čia.

Dujos man yra šovę pora kartų. Ir aš dabar pabandžiau prisiminti, kad būtent po tų šūvių ir prasidėjo tos nesamonės. Gal tai sutapimas, o gal ir ne. Ryt būtinai pasižiūrėsiu


Patikrinti ar nesiurbia pasalinio oro per kolektoriaus sujungimus gali naudodamas aerozoli kuris sudetyje turi propano. Tiesiog pursk i ta vieta kuri atrodo itartina ir suprasi pagal variklio apsisukimu pasikeitima. Zinoma visu pirma vizualiai apziurek, gal net nereiks purksti.

Dar patikrinti gali, kaip jau minejau anksciau, uzspausdamas laisvos eigos zarna. Pilnai uzspaudus zarna variklis turi uzgesti. Jei variklis neuzgesta, tumet reikstu, kad yra siurbiamas pasalinis oras.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Rgs 16, 2005 08:07 
roolys rašė:

Na gerai , kad sugalvojai. Ir problemu nebeturi. Bet sprendimas tikrai nevykes. Reiktu pasitart visu pirma su spesialistais ir tik tada daryti kazka.

Zinoma gerbiu kiekvieno padaryta darba ir sprendima :wink:


As gi rasiau: Pas dujininkus buvau. Pas ipurskimscikus buvau. GEDIMU NERASTA LAV praploviau. NEPADEJO Tai ka siulai - vazineti kaip yra ir apsimesti kad viskas tvarkoj, ziureti i TACHO ir zaisti su accelrator pedalu ??? JUK ANOT SPECU - VISKAS YRA GERAI Taigi - as tesiog padariau kad problemos nebutu... :twisted: Tai kurioj vietoj mano sprendimas nevykes ? Vat tu kaip specialistas ir patark.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Rgs 16, 2005 09:57 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pen Rgp 05, 2005 10:40
Pranešimai: 172
Miestas: Kaunas
Jei nerasta, tai dar nereiskia, kad nera.

Cituoti:
VOLVO automobiliu gamyklines duju sistemos turi buti reguliuojamos kiekviena karta darant aptarnavima (keiciant tepalus). Yra sureguliuojami slegiai ir keiciami duju filtrai. Bet lietuvoj nebuvau mates dujines irangos su filtravimo sistema (galima pagalvoti, kad dujos be jokiu priemaisu).

Duju fitras yra paciame el. voztuve. "Bumbulas" apacioje voztuvo uzverztas vienu varztu, kuri atsukus issiima filtriukas.

Cituoti:
Siaip tai duju iranga LANDI be jokiu EKO sistemu, ausinimo skyscio lygis yra min, bet sakykim vakar tempiau kita auto apie 15 min pusiau miesto salygom, tai reduktorius atsalti manau neturejo.

Atsidarai kapota ir paziuri - saltas ar karstas reduktorius. Kazkada kai pravaziavau be ausinimo skyscio, tai jau po 5km jis buvo visas apsarmojes.

Taip pat gali buti pilnas reduktorius tepalo, jei nelaiko laisvu kaltos buna ir membranos. Sukieteje, suplyse ar pan.
Kiek jau pravaziuota su ta iranga? Nauja buvo ar ne? Jei jau ne viena ir ne dvi desimtys kkm prasukta, gal verta pradeti nuo reduktoriaus perrinkimo? Man buvo panasi problema su golfu - nuvaziavau pas dujininkus Studentu g. Pasieme perrinkimui, atvaziuoju po dienos pasiimti, sako - atsidarem, patikrinom - membranos geros, tai nekeitem. Bet reduktorius pilnas tepalo. Nuleido, sureguliavo ir uz viska palikau 25Lt.

_________________
Espace'93


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Rgs 16, 2005 10:21 
Del nuspausto gazo: laisvos apsukos pas mane dabar pagal TACHO - priespaskutinis padalas nuo 1000. Speju apie 800-850. Gamiklynis berods 750-800. Numetant gaza bevaziuojant krenta iki 500 bet nemaziau, paskui vel atsistato iki 850. Tai kur gi tas nuspaustas gazas ? Nei as masinos prievartauju, nei vargstu dabar kaip anksciau. Tai ka gerbiameji cia esantys professoriai dar galetu patarti ? Vaziuoti i SOSTENA, kur vien uz pajungima prie kompo praso 60 lituku ? Tai kad ten kvailiai paskutiniai dirba kurie nieko neismano. Vaziuoti i Sistemos, kurie uz slangu patema muilu ima 50 litu ? Ir tikrina iranga su tuo paciu duju analizatoriumi ? Paziurekit - dauguma cia esanciu zmoniu su LPG turiu tu paciu bedu - krentantys apsukos ant laisvu. Ar kas nors pasiule gera, teisinga, 100 procentini metoda? Kazkaip neteko matyti. Taigi siulau isbandyti manai, po to sakyti kad tai neteisingai, blogai, taip ar anaip. Vizualiai - apsukos nepakylo, bent jau plyka ausim nesigirdi ir ant Tacho neatsispindi.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 113 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 12 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron

Nuolaida hostingui