Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Tre Bal 24, 2024 18:19

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 112 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Pir Gru 05, 2005 10:26 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Spa 11, 2005 16:59
Pranešimai: 73
Miestas: Vilnius
Sveiki, daug kas sako, jog vazinejant aukstesne pavara mazeja kuro sanaudos. Ar tai tiesa ar tik mitas?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Gru 05, 2005 10:44 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Spa 19, 2005 14:53
Pranešimai: 4652
Miestas: MEMEL
Kazkaip man atrodo kad vazinejimas aukstesne pavara gadina nervus ir varikli 8)

_________________
PROVOCATEUR
Seat Ibiza Sport Tourer 1.4MPi 2012


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Gru 05, 2005 10:58 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Bal 13, 2004 19:56
Pranešimai: 854
Miestas: Kaunas, Laguna RXE '95
tai aisku kad mazina sanaudas... palek ant 100 km/h antra pavara,isitikinsi

_________________
Laguna RXE '95


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Gru 05, 2005 16:57 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Bir 08, 2005 21:54
Pranešimai: 558
Miestas: Vilnius
kadangi esu ne ekstremalas ir mėgstu ramų važiavimo stilių tai jau įsigudrinau iš 3 pav iš karto jungti 5 ir šveliai, švelniai spausti gazą labai smagiai veža, beje nežinau ar man taip atrodo bet kuro sąnuados gal kokia 0,5 l ir sumažėjo kiek teko kalbėt su bendraminčiai kas turi galinesnį variklį daug kas taip daro ir nieko čia baisaus. Važiuoji kaip belgas ramiai :D

_________________
Renault Espace Family '94 m. 2.2 L + BRC dujos


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Gru 05, 2005 17:00 
Atsijungęs
Klubo prezidentas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 03, 2005 09:11
Pranešimai: 13691
Miestas: Šiauliai
sinkleris rašė:
kadangi esu ne ekstremalas ir mėgstu ramų važiavimo stilių tai jau įsigudrinau iš 3 pav iš karto jungti 5 ir šveliai, švelniai spausti gazą labai smagiai veža, beje nežinau ar man taip atrodo bet kuro sąnuados gal kokia 0,5 l ir sumažėjo kiek teko kalbėt su bendraminčiai kas turi galinesnį variklį daug kas taip daro ir nieko čia baisaus. Važiuoji kaip belgas ramiai :D

Daro, pavyzdziui maniske, bet uztat is vietos kol isvaziuoja, tai variklis svilpia. O siaip su galingu varikliu is po posukio jungiu 3 arba 4 pavara. Girdejau, kad ekonomiskiausias vaziavimo stilius perjungti pavaras ties 2000 aps.

_________________
Ex Espace II ir IV
Ex Clio II
Clio IV Grandtour
Ex Megane IV Grandtour
AUSTRAL ESPRIT ALPINE :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Gru 05, 2005 18:50 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Bir 08, 2005 21:54
Pranešimai: 558
Miestas: Vilnius
Energetikas rašė:
Daro, pavyzdziui maniske, bet uztat is vietos kol isvaziuoja, tai variklis svilpia. O siaip su galingu varikliu is po posukio jungiu 3 arba 4 pavara. Girdejau, kad ekonomiskiausias vaziavimo stilius perjungti pavaras ties 2000 aps.

Kadangi mano kosminiame aparate tachografo nėra todėl orientuojuosi pagal garsą gazo duodi tolygiai kad nespringtų ir viskas normaliai

_________________
Renault Espace Family '94 m. 2.2 L + BRC dujos


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Gru 05, 2005 19:32 
Jei autostrakoje vaziuosi 4 tai rys daugiau nei su penkta.Jei mieste ant 50 vaziuosi 5,tuomet rys daugiau.Dariau eksperimenta.
Be to buvo jau si tema.Gan daug aprasyta.Verta paieskoti.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Gru 05, 2005 20:20 
vazinejimas aukstasne pavara nei butina tikrai neduoda naudos varikliui ir netaupo kuro


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Gru 05, 2005 20:26 
sinkleris rašė:
Kadangi mano kosminiame aparate tachografo nėra todėl orientuojuosi pagal garsą gazo duodi tolygiai kad nespringtų ir viskas normaliai

Na tachografu dar nieks nesugalvojo i lengvaji auto kisti :wink:


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Gru 05, 2005 22:30 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Bal 11, 2005 22:07
Pranešimai: 478
Miestas: Joniškis
Nesenai žurnale teko skaityti kad Pvz. Ford Focus važiuojant antra pavara 40km/h. naudoja 4ltr. kuro, o ta pačia pavara 80km/h. jau 8,7ltr :shock: . Tad skirtumas akivaizdus.

_________________
Scenic 98 Rxt 1.6e lpg( parduota)
Grand Scenic 04 1.9dci privellege


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Gru 06, 2005 08:51 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Rgs 15, 2005 09:52
Pranešimai: 175
Miestas: Vilnius
vytuksss rašė:
Nesenai žurnale teko skaityti kad Pvz. Ford Focus važiuojant antra pavara 40km/h. naudoja 4ltr. kuro, o ta pačia pavara 80km/h. jau 8,7ltr :shock: . Tad skirtumas akivaizdus.


ne i ta foruma pataikei, cia mes apie mašinas kalbam, o ne apie kažkius tai ford... :)

_________________
******************************
Renault Scenic Egeus '98 2,0i + LPG (parduotas)
Renault Megane '05 1,5 dCi (antikrizinis automobilis)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Gru 06, 2005 17:38 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Spa 11, 2005 16:59
Pranešimai: 73
Miestas: Vilnius
Bet ar negenda variklis jei i kalna kyli 5 pavara?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Gru 06, 2005 17:48 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Spa 19, 2005 14:53
Pranešimai: 4652
Miestas: MEMEL
Jei tavo masina i gera kalna kyla nuo 40 km/h su 5-ta pavara - vadinasi turi dyzeli :lol: Jei ijungi aukstesne pavara per anksti ir masina prastai traukia-dusta-trukcioja - nieko cia gero. Viskas priklauso nuo sukymo momento, pas dyzeli kis aukstesnis ir pasiekiamas esant mazesnems apsukoms, benzas - aukstesnems. Ir aplamai - kai apsukos per mazos o apkrova didele, detales blogiau tepasi ir greiciau dyla.

_________________
PROVOCATEUR
Seat Ibiza Sport Tourer 1.4MPi 2012


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Gru 06, 2005 17:48 
Atsijungęs
Klubo prezidentas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 03, 2005 09:11
Pranešimai: 13691
Miestas: Šiauliai
Wanted rašė:
Bet ar negenda variklis jei i kalna kyli 5 pavara?

Nereikia perlenkti lazdos, jei i kalna kyli 120km/val nejau jungsi 4 pavara, o jei rabi 40km/val - tai juk nevaziuosi 5. :lol:

_________________
Ex Espace II ir IV
Ex Clio II
Clio IV Grandtour
Ex Megane IV Grandtour
AUSTRAL ESPRIT ALPINE :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Gru 06, 2005 17:49 
Wanted rašė:
Bet ar negenda variklis jei i kalna kyli 5 pavara?


Girdėjau, kad varikliui yra geriau duoti "prasrat...a" ir, kad važinėjant aukštomis šaibomis mažu greičiu labai jam kenkia. Nežinau kiek tiesos, bet girdėjau ne iš vieno ir tikrai iš nusimanančių...


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Gru 06, 2005 18:56 
varikliui reikia reguliarei duoti "issidukti" :D o benzino maziau reikes jei vazinesi 95 ultima,o ne 92 :D taip pat gerai zinoma kad 90km/h greitis reikalaujantis maziausiai kuro sanaudu :D


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Gru 08, 2005 09:44 
Jei važiuoji 5 pavara kokia 50 tai ne tik kad kuro sąnaudos didėja, bet ir variklis, o tiksliau paskirstymo velenėlis negauina pakankamai tepalo nes apsukos per mažos ir tepalo siurblys nepalelia tepalo iki jo.
Senais laikas kai visi važinėjo VAZ markės automobiliais buvo sakoma kad variklio apsukos turi buti ne mažesnės nei 1500 apsisukimų per min.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Gru 08, 2005 11:22 
Atsijungęs
Klubo prezidentas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 03, 2005 09:11
Pranešimai: 13691
Miestas: Šiauliai
Ramkor rašė:
Jei važiuoji 5 pavara kokia 50 tai ne tik kad kuro sąnaudos didėja, bet ir variklis, o tiksliau paskirstymo velenėlis negauina pakankamai tepalo nes apsukos per mažos ir tepalo siurblys nepalelia tepalo iki jo.
Senais laikas kai visi važinėjo VAZ markės automobiliais buvo sakoma kad variklio apsukos turi buti ne mažesnės nei 1500 apsisukimų per min.

As daznokai vaziuoju ant 50 penkta pavara, apsukos laikosi apie 1500. Cia pasiskaitinejes, nutariau ant 50 vazineti ketvirta, tada apsukos laikosi apie 2000. As manau, kad daug dar ir nuo motoriuko galingumo priklauso, su kokiu 1,6 varikliuku nelabai gal 50km/val penkta pavara pavazinetum, o su valdisku dyzeliu pabandziau, kaip su savo, po posukio jungti trecia, tai vos neuzgesau... :D

_________________
Ex Espace II ir IV
Ex Clio II
Clio IV Grandtour
Ex Megane IV Grandtour
AUSTRAL ESPRIT ALPINE :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Gru 08, 2005 11:49 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Geg 27, 2005 11:01
Pranešimai: 277
Miestas: Vilnius
Jei nori taupyti, tai ne aukšta pavara reikia važinėti, o pvz nuo kalniuko laisvu, vengti gazas-dugnas, o uz 300 m. staigūs stabdžiai ir pan.

_________________
Espace 2,8 V6+LPG
Laguna 2.0 '99


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Gru 08, 2005 12:35 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Bal 13, 2004 19:56
Pranešimai: 854
Miestas: Kaunas, Laguna RXE '95
Dariukstis rašė:
Jei nori taupyti, tai ne aukšta pavara reikia važinėti, o pvz nuo kalniuko laisvu, vengti gazas-dugnas, o uz 300 m. staigūs stabdžiai ir pan.

kaip tik nuo kalniuko su pavara vaziuojant cut off ipurskimo sistemoms isijungia

_________________
Laguna RXE '95


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Gru 08, 2005 15:47 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Geg 27, 2005 11:01
Pranešimai: 277
Miestas: Vilnius
Ar esi įsitikinęs kad visiems įpurskimams? :twisted: Be to manau kad didesnė dalis dujom važinėja, jei jau apie taupymą kalbam :) O jei tik bendzu tai turbūt sąnaudos nelabai svarbios 8)

_________________
Espace 2,8 V6+LPG
Laguna 2.0 '99


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Gru 08, 2005 17:48 
WideAss rašė:
tai aisku kad mazina sanaudas... palek ant 100 km/h antra pavara,isitikinsi


Bet jei pavažiuosi V pavara 30- 40 km/val. tada juk kuro sąnaudos žymiai išaugs.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Gru 08, 2005 17:54 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Bal 13, 2004 19:56
Pranešimai: 854
Miestas: Kaunas, Laguna RXE '95
Gruzinas rašė:
WideAss rašė:
tai aisku kad mazina sanaudas... palek ant 100 km/h antra pavara,isitikinsi


Bet jei pavažiuosi V pavara 30- 40 km/val. tada juk kuro sąnaudos žymiai išaugs.


kiekvienas pliusas turi savu minusu :)

_________________
Laguna RXE '95


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Gru 08, 2005 17:56 
WideAss rašė:
kiekvienas pliusas turi savu minusu :)

vadinasi tas posakis, kad važiuojant aukštesne pavara taupomas kuras nėra visiškai teisingas.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Gru 08, 2005 17:59 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Geg 27, 2005 11:01
Pranešimai: 277
Miestas: Vilnius
Kaip sutaupyti degalus?
Augant degalų kainoms kiekvienas litras benzino ar dyzelinio kuro tampa svarbus, tačiau malonumo važiuoti visiškai nebūtina atsisakyti, juk taupyti degalus nesunkiai gali išmokti kiekvienas, teigia ekspertai.

Ekspertų tvirtinimu, teisingai vairuojant, galima sutaupyti iki 25 procentų degalų, t.y. daugiau nei per pastaruosius metus pabrango benzinas.

Protingas vairavimas prasideda iškart užvedus automobilį. Europos autoklubas (ACE) rekomenduoja nespausti akseleratoriaus pedalo pirmą kartą užvedant variklį. Daugelyje šiuolaikinių automobilių kuro padavimą į variklį reguliuoja elektronika, kuri ąprūpina jį iškart reikalingu degalų kiekiu.

Kai automobilio variklis gauna pakankamai degalų - spauskite greičio pedalą ir važiuokite. Tokiu būdu variklis bei katalizatorius greitai pasiekia reikiamą temperatūrą, sumažėja degalų sąnaudos bei aplinkos tarša.

ACE ragina prisiminti, kad automobilio sunaudojamų degalų kiekis priklauso nuo variklio apsukų, todėl greitesnė pavara turi būti įjungiama pirmai progai pasitaikius. Pirmoji pavara reikalinga pirmiesiems keliems metrams nuvažiuoti, o pasiekus 50 kilometrų per valandą greitį, jau turi būti įjungta penktoji pavara. Ekspertai rekomenduoja pavarą keisti variklio apsukoms pasiekus 2 000 per minutę greitį.
Kaip dar vieną degalų taupymo būdą, ekspertai rekomenduoja švelniau spausti greičio pedalą ir kuo mažiau naudotis stabdžiais važiuojant.

Vokietijos kelių patrulis (DVW) teigia, kad raudona šviesa reiškia ne tik saugumą, bet ir galimybę sutaupyti degalų. Artėdami prie šviesoforo, nuimkite koją nuo akseleratoriaus ir lėtai riedėkite. Specialistų teigimu, netgi jei stabtelėsite tik minutėlei, išjungti variklį vis tiek apsimoka.

Specialistai taip pat rekomenduoja padidinti gamintojo rekomenduojamą slėgį padangose 0,2 baro ir tikrinti jį kas dvi savaites.

Taip pat patariama atsikratyri visu nereikalingu šlamštu, kurio paprastai prisikaupia automobilyje - jis taip pat didina kuro sąnaudas. ACE teigimu, sumažinus automobilio balastą 20 kg 100 kilometrų galima sutaupyti apie 0,2 litro degalų.

Be to, būtina prisiminti, kad šildomos sėdynės padidina degalų sąnaudas 0,25 litro 100 km, o oro kondicionierius - iki 2 litrų 100 km. Netgi atidaryti langai turi įtakos sąskaitai už degalus. Specialistai įrodė, kad "Volkswagen Golf", važiuojantis 130 km/h greičiu su atidarytu priekiniu kairiuoju langu sunaudoja 0,29 litro degalų daugiau nei su uždarytu langu.

Ekspertai kol kas nesutaria, ar taupumo sumetimais galima pilti žemesnės markės benziną nei rekomenduoja gamintojai. Jų teigimu, taupant tokiu būdu vėliau gali tekti mokėti brangiau už automobilio remontą.

_________________
Espace 2,8 V6+LPG
Laguna 2.0 '99


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Gru 08, 2005 18:09 
Riedėti žiemos metu yra nesaugu, automobilis praranda stabilumą, o V pavarą panaudojus važiuojant 50km/ val., automobilis gali pradėti dusti.
Kas dėl šviesų, kondicionieriaus, šildymo, atidarytų langų ir balasto, su tuo sutinku.
Riedant taupomas kuras, mažėja greitis; begėjantis kuro sąnaudos didesnės nei vidutinės, tad tas ant to ir gaunasi, taupai riedėdamas, ir visai netaupai begėjantis.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Gru 08, 2005 18:12 
Atsijungęs
Klubo prezidentas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 03, 2005 09:11
Pranešimai: 13691
Miestas: Šiauliai
Nu jau prie 50, bent jau 2,8 V6 motoriukas jauciasi labai puikiai, apie "dusima" nera ne kalbos... :D

_________________
Ex Espace II ir IV
Ex Clio II
Clio IV Grandtour
Ex Megane IV Grandtour
AUSTRAL ESPRIT ALPINE :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Gru 08, 2005 18:14 
Energetikas rašė:
Nu jau prie 50, bent jau 2,8 V6 motoriukas jauciasi labai puikiai, apie "dusima" nera ne kalbos... :D


Tai mes kalbam ne tik apie 2,8ltr., bet ir apie silpnesnius, mano 2,0 ltr. irgi nedusta, bet koks mažesnės kūbatūros žiūrėk ir uždus.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Gru 08, 2005 21:38 
Na jei mazesnes kuboturos tai ir taupyt maziau reikia uzteks langus uzsidarineti :D .
O šiaip pešasi truputi man tie skaiciai...raso kad perjungti reikia ties 2000apsuku,bet vaziuojant 50km/h ketvirta pavara,kazi ar ji virsys 2000...


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Gru 08, 2005 23:13 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Rgs 28, 2003 23:43
Pranešimai: 189
Miestas: "ŽEMKĖ"
Gruzinas rašė:
vadinasi tas posakis, kad važiuojant aukštesne pavara taupomas kuras nėra visiškai teisingas.

reikia daryti testą.

_________________
Espace IV 2,0 dci


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 112 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron

Nuolaida hostingui