Renault Kangoo

Bendra info Renault modeliai


Kangoo
Pradėtas gaminti 1997m
1997-2003
Sukurtas tam, kad būtų naudingas. Originalumas, paprastumas ir praktiškumas – esminiai bruožai, charakterizuojantys šį modelį. Keleivinės dalies mobilumas sukuria maksimalią erdvę ir talpą. Kangoo gali turėti duris pasikeliančias į viršų, dvi atsidarančias į šalis, taip pat dvi sekcijas atsidarančias į viršų ir į apačią, kas leidžia vežti ilgesnius krovinius nei vidinis automobilio ilgis. Tai itin paprastas, bet praktiškas automobilis. Slenkančios galinės durys (atkirai užsakius jos gali būti dvi), vietos penkeriems keleiviams ir erdvus krovinių skyrius. Vairo stiprintuvas, galinio stiklo valytuvas, elektra valdomi priekiniai langų pakėlėjai. Durų ranktūris, erdvi kišenė smulkmenoms, patogi lentynėlė daiktams virš priekinių sėdynių. Šilumą atspindintis priekinis stiklas, kondicionierius, liukas. Keleivių erdvės moduliacija sukuria maksimumą komforto, stumdomos galinės durys palengvina įsėdimą ir išlipimą, taip pat ir krovinių pakrovimą. Galinė sėdynė susilanksto į 1/3 ir 2/3. Sulanksčius visiškai ją, krovinių skyrius gali būti padidintas iki 2,6 kūbinio metro.Į bazinę komplektaciją įeina vairo stiprintuvas, imobilaizeris, centrinis užraktas su distanciniu valdymu, elektriniai langų kėlikliai priekinėse duryse.
Krovininė RENAULT Kangoo modifikacija turi padidintą iki 3 kūbinių metrų krovinių skyrių ir keliamąją galią iki 800kg. Slankiosios šoninės durys, asimetrinės galinės galinčios atsidaryti dideliu kampu užtikrina lengvą ir patogų krovinių pakrovimą ir iškrovimą net mažose erdvėse.
Artimiausi konkurentai – Citroen Berlingo, FIAT Doblo, Opel Combo, Peugeot Partner, SEAT Inka.
Kangoo
Tokie jie iki 2003

 

Renault Kangoo 1.2
1998-
V4
1149 cm³, 43 kW, 93 N·m
B95
Renault Kangoo 1.2i 16V
1998-
V4
1149 cm³, 55 kW, 105 N·m
B95
Renault Kangoo 1.4i
1998-
V4
1390 cm³, 55 kW, 114 N·m
B95
Renault Kangoo 1.9 D
1998-
V4
1870 cm³, 48 kW, 120 N·m
D
Renault Kangoo Express 1.2
1998-
F4
1149 cm³, 44 kW, 93 N·m
B95
Renault Kangoo Express 1.4
1998-
F4
1390 cm³, 55 kW, 114 N·m
B95
Renault Kangoo Express 1.9 D
1998-
F4
1870 cm³, 47 kW, 120 N·m
D
Renault Kangoo 1.6i 16V
2000-
V4
1598 cm³, 70 kW, 148 N·m
B95
Renault Kangoo Express 1.6i 16V
2000-
F4
1598 cm³, 70 kW, 148 N·m
B95
Renault Kangoo Express 1.9 dTi
2000-
F4
1870 cm³, 59 kW, 160 N·m
D
Renault Kangoo 1.5 dCi (65 AG)
2001-
V3
1461 cm³, 48 kW, 160 N·m
D
Renault Kangoo 1.6i 16V 4x4
2001-
V4
1598 cm³, 70 kW, 148 N·m
B95
Renault Kangoo 1.9 dCi 4x4
2001-
V3
1870 cm³, 59 kW, 180 N·m
D
Renault Kangoo 1.9 dTi
2001-
V3
1870 cm³, 59 kW, 160 N·m
D
Renault Kangoo Express 1.5 dCi
2001-
F4
1461 cm³, 48 kW, 160 N·m
D
Renault Kangoo 1.5 dCi (80 AG)
2002-
V4
1461 cm³, 48 kW, 160 N·m
D

 

klubas.autos.lt
Įspūdžiai po 45.000km su RENAULT Kangoo Express
Kabinoje. Patogios prilaikančios iš šonų sėdynės, maži pedalai, trumpa pavarų perjungimo svirtis. Labai racionaliai suformuota erdvė aplink vairuotoją. Duryse didžiulės kišenės įvairioms smulkmenoms, taip pat ir vandens buteliui, o laikiklis ant priekinės panelės gali „prikąsti“  keletą A4 formato lapų, kas yra svarbu turint omeny automobilio paskirtį. Gaila, kad prie viso to „netvarkėlė“ ir lentynėlė po ja gana mažos. Tiesa, pertvaros tarp krovinių skyriaus ir vairuotojo nėra.
Kangoo
Tereikia pasukti raktelį ir 30sek bėgyje parodom informacija apie tepalo lygį variklyje. Smulkmena, bet malonu kai nereikia papildomai lysti po kapotu. Dar yra „zumeris“ įspėjantis apie neišjungtus žibintus.
Vežam krovinius. Furgonas pasirodė patogus pakrauti ir iškrauti krovinius. Žemas pakrovimo aukštis ir didelės durų ertmės leidžia pasiekti bet kurią vietą net neįlipant.
Iš karto galime pastebėti didelį triukšmą. Ne, variklis čia niekuo dėtas. Jis dirba labai tyliai, bet garsai iš krovinių skyriaus... Priklausomai nuo kelio dangos, garso tembras keičiasi nuo tolygaus ūžesio (lygiu asfaltu) iki kylančio lainerio riaumojimo (šiurkštinta asfalto danga). Smėlis po ratais panašus į lapų šiurenimą, o žvyras, tai jau kaip apšaudymas iš kulkosvaidžio.
Kangoo
Bet automobilio važiavimo savybės vertos pagyrimo. Važiuoklė puikiai suderinta krovininiam darbui. Vairo stiprintuvas labai palengvina darbą manevruojant mieste. Teigiamo įvertinimo nusipelno ir stabdžiai. Truputį trikdo smūgiai tenkantys pavarų perjungimo svirčiai, kai atleidžiamas akseleratoriaus pedalas. Tai ypač pastebima miesto kamščiuose, kur visą laiką dešinė ranka guli ant svirties obuolio. Aplamai, pati svirtis labai patogi, o ir pavarų perjungimas rūpesčio nekelia. Ir dar, dideli šoniniai veidrodžiai leidžia puikiai jaustis automobilių sraute.
Oi oi oi... Tokių oi oi oi susikaupė nedaug. Kangoo nepriklauso problematiškų automobilių grupei. Bet tarp defektų atsirado ir įdomių.
Nuriedėjus apie 25.000km , pavasarį, priekiniam stikle atsirado įtrūkimas be aiškios priežasties, ne nuo akmens. Greičiausiai dėl kėbulo deformacijos. Trūkį sutaisė, bet tai nepadėjo, po mėnesio atsirado naujas – tik jau kitoje pusėje. Variklio ventiliatorius, kartais tikrai be reikalo, ilgai neišsijungia sustojus. Pastebėta, kad terikia vėl užvesti variklį ir iš karto užgesinti, ir viskas pasibaigia. Priekinės stabdžių kaladėlės atlaikė virš 30.000km , po jų tuoj teko keisti apšerpetijusį pagalbinių agregatų diržą. Kiek anksčiau mirė posūkių relė. Dar didelis minusas tas, kad bako dangtelis žiemą mėgsta prišalti. O naudoti jėgą baisoka, kad užvedimo raktelio nesulaužyti.
Kraunam pilną.  Kai kengūriukas pakrautas pagal instrukciją (iki pilnos masės) įriedėjo į kiemą, kolegos sunerimo: „Sulaužysi tu jį. Baik tuos testdraivus...“. Ir tikrai, vargšelis buvo skaudžiai nusėdęs. Ir kiekvienas aukštesnis nei 9cm niekaip nebūtų pralindęs. Krovinys buvo sukrautas važiuoklės ribose. Stumiant jį labiau į galą situacija tik blogėjo... Išriedėjus tokios būsenos į gatvę kiekvieną akmenėlį, duobutę ar šiaip prabėgantį nelygumą buvo galima jausti visu savo kūnu. Bet kuro sąnaudos ženkliai nepadidėjo.
Kangoo
Dėkim taškus ant i. Tarp akivaizdžių furgoniuko pliusų – protingas apetitas, puikus manevringumas, patogus valdymas ir patikimumas. Minusai – triukšmas ir problemos su galine važiuokle esant pilnai pakrautam automobiliui.
Ar mes patenkinti?... TAIP
2003-...
Funkcionalus, linksmas ir ekonomiškas
RENAULT Kangoo
Kangoo
Praktiškas visų kelių (ir ne tik jų) automobilis
RENAULT Kangoo 4x4
Renault Kangoo 4x4 debiutavo 2003m Barselonos automobilių parodoje. Renault Kangoo 4x4 turi du variklius. Vieną benzininį ir vieną dyzelinį. Benzininis 1.6 16V, 70kW (95AG) prie 5000rpm. Sukimo momentas 148Nm prie 3750rpm. Turbodyzelinis 1.9 dCi išvystantis 85bhp prie 4000rpm. Kadangi pikapas skirtas lėtam važinėjimui, tai jo max sukimo momentas 180Nm prie 2000rpm.
Kangoo
Kangoo
Gaminamas Maubeuge (Prancūzija) ir Casablanca, (Marokas).
Kangoo
Patogus ir praktiškas pagalbininkas
RENAULT Kangoo Express
Kangoo
Tai savo klasės lyderis Europoje. Galimos trys versijos. Kangoo Express aprūpintas stabdžiais su ABS, o pasyvioji apsauga neturi lygių savo klasėje.
Tiuningas ??? ... !!!
Kangoo
Kangoo
Kangoo
Laisvalaikio automobilis
Kangoo
Kangoo
Pagalbininkas visur...
Kangoo
Kangoo
Kangoo
Saugus
2003m per bandymus NCAP surinko keturias žvaigždutes iš penkių.
Kangoo