Renault Laguna

Bendra info Renault modeliai

1993 gruodį Renault modelių gamoje pasirodė naujas produktas „Laguna“ pakeitęs ne itin populiarų 21-ąjį modelį. 1995 m pabaigoje „Laguna“ šeima pasipildė universalu „Grandtour“, į kurį nuo 1996 metų montuojamas visiškai naujas 3 litrų 6 cilindrų benzininis variklis. 1998m vasarą pirmosios kartos Laguna buvo iš esmės modernizuota, į ją pradėta montuoti 16 vožtuvų benzininiai varikliai ir dyzeliniai TDi serijos agregatai su tiesioginio kuro įpurškimo sistema. 2001 metais pasirodė nauja antros kartos „Laguna II“.

Be aukščiausio lygio valdymo bei komforto, Laguna be to yra nepriekaištingų, grynų linijų. Rafinuota iki smulkiausiųjų detalių, Lagunoje siūlomi privalumai yra naujausių technologijų. Vienas didžiausių privalumų yra pirmoji „beraktė“ mašina šioje kategorijoje. Renault „protingosios“ kortelės užrakina ir atrakina dureles taip pat gerai, kaip ir variklio imobilaizeris.

Laguna buvo pirmoji transporto priemonė Europos rinkoje pasiekusi maksimalų 5 žvaigždučių įvertinimą saugumo testuose, organizuotuose nepriklausomo konsorciumo Euro NCAP.

kontrole, ABS su elektroniniu stabdžių distribucija, pagalbinis stabdžių mechanizmas ir slėgio padangose kontrolėsLaguna siūlo maksimalų saugumą įvairiomis aplinkybėmis: ESP su nepakankamo pasukamumo kontrole, ASR traukos sistema. Laguna turi sustiprintą kėbulą, sutvirtintą pagal naują Renault „Ribojimo ir apsaugos“ sistemą.

Apie naująją Laguna II sako Vice prezidentas T. Dombreval: “Du automobiliai, dvi filosofijos, dvi rinkos pozicijos: hečbekas su akcentuojama estetika išraiškingume, dinamika ir netgi sportiškumas, ir modernus didelis (universalas) automobilis su akcentuojama estetika, elegancija, savo klasės viršūnėje, kurio tikslas patenkinti reikliausius vartotojus; automobilis kuriuo kai kurie žmonės nebijos pavadinti šios klasės „sportiniu universalu“.

Istorija:

1994 sausis: Pristatymas Berlyne. Variantai :1.8 8V ir 2.0 8V varikliai ir PRV V6 variklis.
1994 spalis: dyzelinio variklio 2.2 pristatymas (G8T)
1995 kovas: 2.0 S 16V Volvo variklis (N7Q)
1995 ruduo: Break pristatymas
1996 kovas: pristatomas 2.2 turbo dyzelinis variklis
1997 liepa: naujas V6 variklis
1998 balandis: perdaryti ir nauji varikliai: 1.6 16V ir 1.9dTi. Nutraukiama šių variklių gamyba gamyba: 1.8 8V ir 2.2 D, tačiau 1.8 8V lieka LPG versijoje. Automatinė pavarų dėžė pakeičiama visai nauja „proactive“ pavarų dėže, sukurta ir sukonstruota bendradarbiaujant su PSA. Pavarų dėžė kaip ir anksčiau sukomplektuota su 2.0 8V varikliu.
1998 rugsėjis: 2.0 8V variklis su mechanine pavarų dėže yra pakeičiamas į 1.8 16V. Automatinė pavarų dėžė yra 2.0 8V variante.
1999 rugsėjis: Volvo 2.0 16V variklis pakeičiamas į naują 2.0 16V variklį
1999 lapkritis: naujas 1.9 dCi dyzelinis variklis pakeičiamas į 2.2 turbo dyzelinį.
2001: Laguna pakeičiama į Laguna II


Laguna modelis trumpą laiką buvo gaminama ne Europos rinkai (pvz. Pietų Amerikai).

Galima pažymėti gerą surinkimo kokybę, turtingą serijinę įrangą. Automobilio bagažinė talpi (labai praktiškai susilanksto galinė sėdynė), krovinius kraunant nereikia jų aukštai kelti. Salono surinkimas irgi aukštos kokybės ir iš gerų medžiagų. Priekinių sėdynių aukštį galima reguliuoti, tad jose patogiai įsitaisys ir dviejų metrų ūgio žmogus. Gale sėdintiems, daug vietos kojoms, be to, galinės sėdynės labai patogios. Apskritai vairuotojas Lagunoje jaučiasi nepaprastai gerai: prietaisų skydelio rodmenys visada akiratyje, pagrindiniais jungikliais patogu manipuliuoti, geras matomumas. Apie pamirštus išjungti žibintus praneša garsinis zumeris, alyvos lygį variklyje rodo praktiškas matuoklis. Radijas ir jo antena valdomi nuotoliniu būdu.

Geras automobilio saugumas: salono detalės aptakios (nėra aštrių briaunų ir pan.), yra serijiniai oro maišai priekyje sėdintiems, reguliuojamas saugos diržų aukštis, galvos atlošai tinka iki 1,85m ūgio žmogui. Žmogų apsaugo ir gerai sukomponuoti (t.y. gerai pastebimi) posūkio signalų žibintai.

Lagunos važiavimo savybės nepriekaištingos – automobilis labai stabilus tiesiąja eiga, posūkiuose taip pat išlieka stabilus, be to, vairas gana tikslus ir jautrus, gerai veikia stabdžiai. Taigi Renault Laguna yra geras automobilis, su kuriuo patogiai jausitės ir mieste ir greitkelyje.

Viena iš silpniausiųjų Lagunos vietų yra išmetimo sistema, ypač jos galinė dalis. Jau po 30-40 tūkstančių kilometrų ant duslintuvo bakelių galima pastebėti rūdžių židinius, kurių visiškai pašalinti neįmanoma. Todėl pravažiavus 80 tūkstančių km jau reikia keisti beveik visą išmetimo sistemą. Universaluose „Grandtour“ bagažinės dangčio stiklas yra vienkartinis – jį „išimti“ galima tik plaktuko arba akmens pagalba. Stiklas yra įklijuotas į dangčio rėmą ir tarnauja kaip stiprumo elementas, be to, dar turi įmantrios formos sandarinimo tarpiklį. Žiemą nereikėtų naudoti jėgos iš salono atidarant benzino bako dangtelį – troselis dažnai prišąla prie korpuso ir stipriau patraukus tiesiog nutrūksta.

Kalbant apie variklius, daugiausia rūpesčių kelia iš variklio karterio besisunkiantis tepalas. Kita silpna benzininių variklių vieta yra aukštos įtampos laidai, kurie greitai pasidengia purvo sluoksniu. Dėl to, esant šaltam arba drėgnam orui , variklis gali būti sunkiai užvedamas, be to, gali nežymiai padidėti kuro sąnaudos.

Apie Lagunos užpakalinės pakabos ilgaamžiškumą jau sklinda legendos. Netgi pakabos gumines įvores retai kada reikia keisti. Tačiau to nepasakysi apie priekinę pakabą – didžiausių rūpesčių joje kelia stabilizatoriaus traukės šarnyriniai sujungimai. Stabdžių sistema gana patikima ir nereikalauja didelės priežiūros.

Lagunos elektros sistemos silpniausia vieta – generatorius. Gana dažnai oksiduojasi jo gnybtai, kartais streikuoja elektroninis jo valdymo blokas, o kartais be jokios aiškios priežasties subyra generatoriaus mechaninės dalys.


Vidutinės klasės modelis su priekinių ratų pavara, gaminamas su hetčbeko ir universalo (“Break”) kėbulais. Galingiausia versija žymima “Initiale”. “Laguna” debiutavo 1993 m. gruodį, universalas “Nevada” – 1995 m. vasarą, atnaujinta versija – 1998 m. kovo mėnesį.

 

1.6 16 vožtuvų – 107 AG, degalų įpuršk. Sistema. Su mechanine pavarų dėže

Kėbulas, svoris: (DIN), hetčbekas, 5 durų, 5 vietų; parengto automobilio svoris 1230 kg, maks. 1840 kg.
Variklis: (ECE), 4 cilindrai (79.5x80.5 mm), 1598 kub.cm; suspaud. laipsnis 10:1; 79 kW (107 AG) esant 5750 aps./min; 49.4 kW/l (67.2 AG/l); 148 Nm (15.1 kgm) esant 3750 aps./min, benzinas 95.
Variklio konstrukcija: žymėjimas K4M; 4 vožtuvai cilindrui, išdėstyti V forma; 2 viršutiniai paskirst. velenėliai (krumpl. diržas); lengvo lydinio cilindr. bloko galvutė; alkūninis velenas su 5 atramomis; tepalas 4 l, elektron. degalų įpuršk. sistema “Siemens”. Baterija 50 Ah, generatorius 60 A, aušinimo skysčiu sistema, tūris 6.7 l.
Transmisija: (priek. pavara). 5 laipsnių pavarų dėžė: I. 3.72; II. 2.05; III. 1.39; IV. 1.1; V. 0.89; atbulinė eiga 3.55; pagr. pavara 3.89.
Važiuoklė: laikantysis kėbulas; priekyje “McPherson” tipo pakaba; gale - išilg. svirtys, torsioninės pakabos, teleskopiniai amort.; skersinis stabilizatorius priekyje ir gale.
Pakaba: priekiniai stabdžiai diskiniai, aušinami, užpakaliniai būgniniai, priekinių diskų skersmuo 28 cm, ABS “Tevec”, stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 66 l; padangos 195/65 R 15, ratlankis 6.5 J.
Matmenys: bazė 267 cm, vėžė 148/146 cm, prošvaisa 12 cm, posūkio skersmuo 11.5 m, bagažinė 450/1335 kub.dm, ilgis 451 cm, plotis 175 cm, aukštis 143 cm.
Eksploataciniai duomenys: Vmax (gamintojo) 195 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 5 laipsniu 33.5 km/h; 0-100 km/h 11.5 s; 1 km iš vietos 32.9 s; specifinis svoris 15.6 kg/kW (11.5 kg/AG), sąnaudos EU 6/10.1 l/100 km.

1.8 16 vožtuvų – 120 AG, degalų įpurškimo sistema. Su mechanine pavarų dėže

Kėbulas, svoris: (DIN), hetčbekas, 5 durų, 5 vietų; parengto automobilio svoris 1265 kg, maks. 1900 kg.
Variklis: (ECE), 4 cilindrai (82.7x83 mm), 1783 kub.cm; suspaud. laipsnis 9.8:1; 88 kW (120 AG) esant 5750 aps./min; 49.3 kW/l (67.1 AG/l); 165 Nm (16.8 kgm) esant 3750 aps./min, benzinas 95.
Variklio konstrukcija: žymėjimas F4P; 4 vožtuvai cilindrui, išdėstyti V forma; 2 viršutiniai paskirst. velenėliai (krumpl. diržas); lengvo lydinio cilindr. bloko galvutė; alkūninis velenas su 5 atramomis; tepalo radiatorius, tepalas 4 l, elektron. degalų įpuršk. Sistema “Bendix-Siemens”. Baterija 50 Ah, generatorius 90 A, aušinimo skysčiu sistema, tūris 7.3 l.
Transmisija: (priek. pavara). 5 laipsnių pavarų dėžė: I. 3.72; II. 2.05; III. 1.39; IV. 1.1; V. 0.89; atbulinė eiga 3.55; pagr. pavara 3.87. Važiuoklė: laikantysis kėbulas; priekyje “McPherson” tipo pakaba; gale - išilg. svirtys, torsioninės pakabos, teleskopiniai amort.; skersinis stabilizatorius priekyje ir gale.
Pakaba: priekiniai stabdžiai diskiniai, aušinami, užpakaliniai būgniniai, priekinių diskų skersmuo 28 cm, ABS “Tevec”, stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 66 l; padangos 195/65 R 15, ratlankis 6.5 J.
Matmenys: bazė 267 cm, vėžė 148/146 cm, prošvaisa 12 cm, posūkio skersmuo 11.5 m, bagažinė 450/1335 kub.dm, ilgis 451 cm, plotis 175 cm, aukštis 143 cm.
Eksploataciniai duomenys: Vmax (gamintojo) 203 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 5 laipsniu 33.6 km/h; 0-100 km/h 10.7 s; 1 km iš vietos 31.8 s; specifinis svoris 14.4 kg/kW (10.5 kg/AG), sąnaudos EU 6.3/10.6 l/100 km.

2.0 – 114 AG, degalų įpurškimo sistema. Su automatine pavarų dėže

Kėbulas, svoris: (DIN), hetčbekas, 5 durų, 5 vietų; parengto automobilio svoris 1290 kg, maks. 1930 kg.
Variklis: (ECE), 4 cilindrai (82.7x93 mm), 1998 kub.cm; suspaud. laipsnis 9.8:1; 84 kW (114 AG) esant 5400 aps./min; 42 kW/l (57.2 AG/l); 168 Nm (17.1 kgm) esant 4250 aps./min, benzinas 95.
Variklio konstrukcija: žymėjimas F3R; 2 vožtuvai cilindrui, išdėstyti V forma; 1 viršutinis paskirst. velenėlis (krumpl. diržas); lengvo lydinio variklio bloko ir galvutė; alkūninis velenas su 5 atramomis; tepalas 6.5 l, elektron. degalų įpuršk. sistema “Bendix”. Baterija 50 Ah, generatorius 60 A, aušinimo skysčiu sistema, tūris 7.1 l.
Transmisija: (priek. pavara). 4 laipsnių automat. pavarų dėžė “Proactive”: I. 2.72; II. 1.5; III. 1; IV. 0.71; atbulinė eiga 2.46; pagr. pavara 3.42.
Važiuoklė: laikantysis kėbulas; priekyje “McPherson” tipo pakaba; gale - išilg. svirtys, torsioninės pakabos, teleskopiniai amort.; skersinis stabilizatorius priekyje ir gale.
Pakaba: priekiniai stabdžiai diskiniai, aušinami, užpakaliniai būgniniai, priekinių diskų skersmuo 28 cm, ABS “Tevec”, stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 66 l; padangos 195/65 R 15, ratlankis 6.5 J. Matmenys: bazė 267 cm, vėžė 148/146 cm, prošvaisa 12 cm, posūkio skersmuo 11.5 m, bagažinė 450/1335 kub.dm, ilgis 451 cm, plotis 175 cm, aukštis 143 cm.
Eksploataciniai duomenys: Vmax 190 km/h; 0-100 km/h 11.6 s; 1 km iš vietos 32.9 s; sąnaudos EU 6.7/13.1 l/100 km.

1.9 16 vožtuvų – 139 AG, degalų įpurškimo sistema. Su mechanine pavarų dėže

Kėbulas, svoris: (DIN), hetčbekas, 5 durų, 5 vietų; parengto automobilio svoris 1310 kg, maks. 1930 kg.
Variklis: (ECE), 4 cilindrai (83x90 mm), 1948 kub.cm; suspaud. laipsnis 10.5:1; 102 kW (139 AG) esant 6000 aps./min; 52.4 kW/l (71.2 AG/l); 182 Nm (18.6 kgm) esant 4500 aps./min, benzinas 95.
Variklio konstrukcija: žymėjimas N7Q; 4 vožtuvai cilindrui, išdėstyti V forma 58 laipsnių; 2 viršutiniai paskirst. velenėliai (krumpl. diržas); lengvo lydinio variklio blokas ir galvutė; alkūninis velenas su 5 atramomis; tepalas 5 l, elektron. degalų įpuršk. Sistema “Bosch LH-Jetronic”, 3.2. Baterija 60 Ah, generatorius 80 A, aušinimo skysčiu sistema, tūris 7.2 l.
Transmisija: (priek. pavara). 5 laipsnių pavarų dėžė: I. 3.72; II. 2.05; III. 1.39; IV. 1.01; V. 0.89; atbulinė eiga 3.55; pagr. pavara 4.06.
Važiuoklė: laikantysis kėbulas; priekyje “McPherson” tipo pakaba; gale - išilg. svirtys, torsioninės pakabos, teleskopiniai amort.; skersinis stabilizatorius priekyje ir gale.
Pakaba: diskiniai visų ratų stabdžiai (priekiniai aušinami), priekinių diskų skersmuo 28 cm, užpakalinių 26.5 cm, ABS “Tevec”, stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 66 l; padangos 195/65 R 15, ratlankis 6.5 J.
Matmenys: bazė 267 cm, vėžė 148/146 cm, prošvaisa 12 cm, posūkio skersmuo 11.5 m, bagažinė 450/1335 kub.dm, ilgis 451 cm, plotis 175 cm, aukštis 143 cm.
Eksploataciniai duomenys: Vmax (gamintojo) 210 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 5 laipsniu 33.8 km/h; 0-100 km/h 9.8 s; 1 km iš vietos 30.7 s; specifinis svoris 12.8 kg/kW (9.4 kg/AG), sąnaudos EU 7.1/12.1 l/100 km.

2.9 24 vožtuvų – 190 AG, degalų įpurškimo sistema. Su mechanine pavarų dėže

Kėbulas, svoris: (DIN), hetčbekas, 5 durų, 5 vietų; parengto automobilio svoris 1395 kg, maks. 1985 kg.
Variklis: (ECE), 6 cilindrai V tipo 60 laipsnių (87x82.6 mm), 2946 kub.cm; suspaud. laipsnis 10.5:1; 140 kW (190 AG) esant 5750 aps./min; 47.5 kW/l (64.6 AG/l); 267 Nm (27.2 kgm) esant 4000 aps./min, benzinas 95.
Variklio konstrukcija: žymėjimas L7X; 4 vožtuvai cilindrui, išdėstyti V forma; 2x2 viršutiniai paskirst. velenėliai (krumpl. diržas); lengvo lydinio variklio blokas ir galvutė; alkūninis velenas su 4 atramomis; tepalas 5.5 l, elektron. degalų įpuršk. Sistema “Bosch MP 7.0”. Baterija 300 A, generatorius 1200 W, aušinimo skysčiu sistema, tūris 7.8 l.
Transmisija: (priek. pavara). 5 laipsnių pavarų dėžė: I. 3.91; II. 2.21; III. 1.48; IV. 1.1; V. 0.89; atbulinė eiga 3.64; pagr. pavara 3.44.
Važiuoklė: laikantysis kėbulas; priekyje “McPherson” tipo pakaba; gale - išilg. svirtys, torsioninės pakabos, teleskopiniai amort.; skersinis stabilizatorius priekyje ir gale.
Pakaba: diskiniai visų ratų stabdžiai (priekiniai aušinami), priekinių diskų skersmuo 28 cm, užpakalinių 26.5 cm, ABS “Tevec”, stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 66 l; padangos 205/60 VR 15, ratlankis 6.5 J.
Matmenys: bazė 267 cm, vėžė 148/146 cm, prošvaisa 12 cm, posūkio skersmuo 11.5 m, bagažinė 450/1335 kub.dm, ilgis 451 cm, plotis 175 cm, aukštis 143 cm.
Eksploataciniai duomenys: Vmax (gamintojo) 235 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 5 laipsniu 37.5 km/h; 0-100 km/h 7.7 s; 1 km iš vietos 28.3 s; specifinis svoris 10 kg/kW (7.3 kg/AG), sąnaudos EU 8.1/16.1 l/100 km.

Su automatine pavarų dėže

Kėbulas, svoris: (DIN), hetčbekas, 5 durų, 5 vietų; parengto automobilio svoris 1395 kg, maks. 1985 kg.
Variklis: (ECE), 6 cilindrai V tipo 60 laipsnių (87x82.6 mm), 2946 kub.cm; suspaud. laipsnis 10.5:1; 140 kW (190 AG) esant 5750 aps./min; 47.5 kW/l (64.6 AG/l); 267 Nm (27.2 kgm) esant 4000 aps./min, benzinas 95.
Variklio konstrukcija: žymėjimas L7X; 4 vožtuvai cilindrui, išdėstyti V forma; 2x2 viršutiniai paskirst. velenėliai (krumpl. diržas); lengvo lydinio variklio blokas ir galvutė; alkūninis velenas su 4 atramomis; tepalas 5.5 l, elektron. degalų įpuršk. Sistema “Bosch MP 7.0”. Baterija 300 A, generatorius 1200 W, aušinimo skysčiu sistema, tūris 7.8 l.
Transmisija: (priek. pavara). 4 laipsnių automat. pavarų dėžė ZF: I. 2.94; II. 1.6; III. 1.08; IV. 0.78; atbulinė eiga 2.84. Važiuoklė: laikantysis kėbulas; priekyje “McPherson” tipo pakaba; gale - išilg. svirtys, torsioninės pakabos, teleskopiniai amort.; skersinis stabilizatorius priekyje ir gale.
Pakaba: diskiniai visų ratų stabdžiai (priekiniai aušinami), priekinių diskų skersmuo 28 cm, užpakalinių 26.5 cm, ABS “Tevec”, stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 66 l; padangos 205/60 VR 15, ratlankis 6.5 J.
Matmenys: bazė 267 cm, vėžė 148/146 cm, prošvaisa 12 cm, posūkio skersmuo 11.5 m, bagažinė 450/1335 kub.dm, ilgis 451 cm, plotis 175 cm, aukštis 143 cm.
Eksploataciniai duomenys: Vmax (gamintojo) 230 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 4 laipsniu 37.5 km/h; 0-100 km/h 8.9 s; 1 km iš vietos 29.4 s; specifinis svoris 10 kg/kW (7.3 kg/AG), sąnaudos EU 8.3/17.1 l/100 km.

1.9 – 98 AG, dyzelis su turbokompr. ir tiesioginio degalų įpurškimo sistema. Su mechanine pavarų dėže

Kėbulas, svoris: (DIN), hetčbekas, 5 durų, 5 vietų; parengto automobilio svoris 1310 kg, maks. 1900 kg.
Variklis: (ECE), 4 cilindrai (80x93 mm), 1870 kub.cm; suspaud. laipsnis 18.3:1; 72 kW (98 AG) esant 4000 aps./min; 38.5 kW/l (52.3 AG/l); 200 Nm (20.4 kgm) esant 2000 aps./min, dyz. degalai.
Variklio konstrukcija: žymėjimas F9Q 734; 2 lygiagretūs vožtuvai cilindrui; 1 viršutinis paskirst. velenėlis (krumpl. diržas); lengvo lydinio cilindr. bloko galvutė; alkūninis velenas su 5 atramomis; tepalas 5.5 l, didelio slėgio degalų siurblys “Bosch VP”, 1 turbokompr. “Garrett T2”. Baterija 70 Ah, generatorius 70 A, aušinimo skysčiu sistema, tūris 7.4 l.
Transmisija: (priek. pavara). 5 laipsnių pavarų dėžė: I. 3.72; II. 2.05; III. 1.32; IV. 0.97; V. 0.76; atbulinė eiga 3.55; pagr. pavara 3.55.
Važiuoklė: laikantysis kėbulas; priekyje “McPherson” tipo pakaba; gale - išilg. svirtys, torsioninės pakabos, teleskopiniai amort.; skersinis stabilizatorius priekyje ir gale.
Pakaba: priekiniai stabdžiai diskiniai, aušinami, užpakaliniai būgniniai, priekinių diskų skersmuo 28 cm, ABS “Tevec”, stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 66 l; padangos 195/65 R 15, ratlankis 6.5 J.
Matmenys: bazė 267 cm, vėžė 148/146 cm, prošvaisa 12 cm, posūkio skersmuo 11.5 m, bagažinė 450/1335 kub.dm, ilgis 451 cm, plotis 175 cm, aukštis 143 cm.
Eksploataciniai duomenys: Vmax (gamintojo) 185 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 5 laipsniu 43 km/h; 0-100 km/h 12.5 s; 1 km iš vietos 34.2 s; specifinis svoris 18.2 kg/kW (13.4 kg/AG), sąnaudos EU 4.6/7.2 l/100 km.

2.2 12 vožtuvų – 113 AG, dyzelis su turbokompr. Su mechanine pavarų dėže

Kėbulas, svoris: (DIN), hetčbekas, 5 durų, 5 vietų; parengto automobilio svoris 1425 kg, maks. 2040 kg.
Variklis: (ECE), 4 cilindrai (87x92 mm), 2188 kub.cm; suspaud. laipsnis 22:1; 83 kW (113 AG) esant 4300 aps./min; 37.9 kW/l (51.6 AG/l); 250 Nm (25.5 kgm) esant 2000 aps./min, dyz. degalai.
Variklio konstrukcija: žymėjimas G8TT7; 3 vožtuvai cilindrui lygiagrečiai; 1 viršutinis paskirst. velenėlis (krumpl. diržas); lengvo lydinio cilindr. bloko galvutė; alkūninis velenas su 5 atramomis; tepalo radiatorius, tepalas 6 l, didelio slėgio degalų siurblys, 1 turbokompr., tarpinis aušintuvas. Baterija 65 Ah, generatorius 80 A, aušinimo skysčiu sistema, tūris 7.2 l.
Transmisija: (priek. pavara). 5 laipsnių pavarų dėžė: I. 3.91; II. 2.21; III. 1.39; IV. 0.98; V. 0.76; atbulinė eiga 3.64; pagr. pavara 3.74.
Važiuoklė: laikantysis kėbulas; priekyje “McPherson” tipo pakaba; gale - išilg. svirtys, torsioninės pakabos, teleskopiniai amort.; skersinis stabilizatorius priekyje ir gale. Pakaba: diskiniai visų ratų stabdžiai (priekiniai aušinami), priekinių diskų skersmuo 28 cm, užpakalinių 26.5 cm, ABS “Tevec”, stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 66 l; padangos 195/65 R 15, ratlankis 6.5 J.
Matmenys: bazė 267 cm, vėžė 148/146 cm, prošvaisa 12 cm, posūkio skersmuo 11.5 m, bagažinė 450/1335 kub.dm, ilgis 451 cm, plotis 175 cm, aukštis 143 cm.
Eksploataciniai duomenys: Vmax (gamintojo) 195 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 5 laipsniu 43.2 km/h; 0-100 km/h 11.8 s; 1 km iš vietos 33.4 s; specifinis svoris 16.9 kg/kW (12.4 kg/AG), sąnaudos EU 5.6/9.7 l/100 km.

Forumiečių BLOG'ai apie LAGUNA