RENAULT Latitude

Renault Latitude

Modelis sukurtas bendradarbiaujant kompanijos specialistams Prancūzijoje ir Korėjoje. „Renault Latitude“ gaminamas „Renault-Samsung-Motors“ Busano gamykloje, Korėjoje. Visi šio modelio dyzeliniai varikliai pagaminti „Renault“ Cleon gamykloje, Prancūzijoje.

Korėjiečių ir prancūzų pastangomis atsiradęs „Latitude“ sedanas – tarptautinis mišinys, tapęs nauju „Renault“ flagmanu. Tarsi alchemikai „Renault“ grupės inžinieriai įvairiuose pasaulio kampeliuose bandė rasti formulę, kuri nustebintų šios markės gerbėjus bei pritrauktų naujų, turinčių storesnes pinigines. Automobilis buvo sukurtas Seule, korėjiečių specialistų iš „Renault Samsung Motors“ kompanijos, kurie pasinaudojo savo žiniomis, „Renault Laguna“ platforma ir „Renault-Nissan“ aljanso suteikiamomis techninėmis galimybėmis. Tenka pripažinti, kad vizualiai jis nepanašus į beskonę europietišką-azijietišką mišrainę. Tačiau atsižvelgiant į tai, kad tai įvairioms rinkoms skirtas modelis bandantis privilioti įvairių šalių vairuotojų simpatijas, jis yra santūriai solidus, tvarkingas, be jokių „prieskonių“.

Automobilio salone yra kiek kitaip. Čia gamintojai pasistengė sukurti keletą siurprizų, kurie turėtų maloniai nustebinti būtent „prieskonių“ mėgėjus. Svarbiausios naujienos papildomos įrangos sąraše – oro jonizatorius, kuris leidžia pasirinkti vieną iš dviejų aromatų ir turi tris intensyvumo lygius, bei vairuotojo sėdynė su masažo funkcija. Teigiama, kad oro jonizatorius padeda sumažinti salono ore esančių bakterijų ir alergenų kiekį, o toksiškumo jutikliams nustačius pernelyg didelį žalingų dujų lygį, automatiškai aktyvuojamas oro recirkuliavimo režimas.

Sėdynės masažas – įdomus sprendimas, kurį dažniausiai siūlo kur kas aukštesnio lygio prestižinio segmento automobiliai. Ilgoje kelionėje ši funkcija, veikianti 4 režimais, gal ir padės atsipalaiduoti, tačiau mylimos moters rankų tikrai neatstos. Beje, kol kas šią funkciją galima užsisakyti tik vairuotojo sėdynei. Vėliau „Renault“ įvertins šios įrangos poreikį bei galbūt siūlys šią sistemą ir priekinio keleivio sėdynei.

Nors tai didelis automobilis, viduje erdvės panašiai kaip ir „Lagunoje“. Beje, pastarojo modelio savininkai salone ras daug matytų detalių. „Latitude“ medžiagos atrodo kokybiškos ir surinktos taip tvarkingai, kad neįtartum šio automobilio kilmės šalies.

„Renault Latitude“ ilgis siekia 4897 mm, plotis – 1832 mm, aukštis – 1483 mm. Bagažinės talpa – 511 l (477 l, kai bagažinėje yra atsarginis ratas).  Renault Latitude“ Europos automobilių salonus pasiekė 2011 metų pradžioje. Tai yra erdviausias šeimai skirtas šios markės sedanas. Automobilis siūlomas dviejų įrangos lygių – „Business“ arba „Initiale“.

Lietuvoje „Renault Latitude“ bus siūlomas su 2.0 l, 140 AG (benzinas-bioetanolis E85) varikliu arba galės rinktis iš trijų dyzelinių variklių: du 2.0 l dCi (M9R) variklio versijos (150 AG/340 Nm ir 175 AG/380 Nm), galingesniojo variklio kuro sąnaudos siekia 6,5 l/100 km. ir visiškai nauju V6 3.0 l dCi varikliu, pasiekiančiu 240 AG (esant 3750 aps./min.) ir maksimalų 450 Nm sukimo momentą (esant 1500 aps./min.). Vidutinės kuro sąnaudos bus 7,2 l/100 km, o CO2 emisija – 188 g/km. Standartinės „Business“ įrangos sąraše – ABS, ESC sistemos, galiniai LED žibintai, pastovaus greičio palaikymo funkcija su greičio ribotuvu, dviejų zonų klimato kontrolė, 17 colių ratlankiai ir kt.

 

Tai antras „Renault“ modelis, gaminamas „Renault-Samsung-Motors“ Busano gamykloje, Korėjoje (jau kurį laiką čia surenkamas ir „Koleos“ visureigis), o visi dyzeliniai varikliai keliauja iš Prancūzijos. Iš tiesų tai tik ženkliuką priekyje pakeitęs „Samsung SM5“, parduodamas Korėjoje. Nors daug kas kalba, kad „Latitude“ yra nepasisekusio ir nuo 2009 m. nebegaminamo „Vel Satis“ įpėdinis, kompanijos atstovai tai neigia. Prancūzai tikėjosi kasmet parduoti po 50 tūkst. „Vel Satis“ automobilių, tačiau iš viso per 8 metus šias mašinas įsigijo tik 62 tūkst. pirkėjų.