Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Ket Kov 28, 2024 15:50

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sek Lap 04, 2007 22:19 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Šeš Lap 03, 2007 20:44
Pranešimai: 45
Miestas: Kaunas
Man pakeite meistreliai reduktoriu ir atrodo, kad prastai sujunge reduktoriausi pasildymo slangas. Paveikslelyje "Esamas pajungimas" jie pajunge taip: 1 - reduktoriausi "OUT", o 2 - reduktoriaus "IN". Mano manymu turetu but atvirksciai: 1 - reduktoriausi "IN", o 2 - reduktoriaus "OUT". Ar as klystu? Cia dujininkai geriau turetu zinoti, bet gal kas yra susidures su tokia situacija?

Paveikslelyje "Kitas pajungimas" yra mano ideja taip pajungti slangas. Nuansas yra tas, kad ausinimo slangos i ir is peciuko yra 20-22mm (vidinio) skersmens, o slangos i reduktoriu 15mm. Taigi, reiktu ieskoti specifines alkunes, bet tai galima isspresti ir kitaip, bet ne apie tai as cia. Noriu paklausti ar toks pajungimas imanomas ir gal kas nors tai bande daryti? Aisku - tai "sudeliavimas" tautiskai tariant, bet as matau sioje idejoje tikslesni saldymo skyscio srauta. Daugiau ideju ir tikslesniu paaiskinimu laukiu su nekantrumu.


Prikabinti failai:
Failo aprašymas: Esamas pajungimas
SAFRANE_pajungimas.jpg [51.18 KiB]
Atsisiųsta 1811 kartus(ų)
Failo aprašymas: Kitas pajungimas
SAFRANE_pajungimas_1.jpg [51.07 KiB]
Atsisiųsta 1602 kartus(ų)

_________________
Safrane 2.2i '93
Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Lap 04, 2007 23:24 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Sau 11, 2007 16:47
Pranešimai: 4194
Miestas: Anykščiai
Mano manymu pirmoje shemoje ,jeigu įėjimas 2 ,tai reduktoriaus žarnos turėtų būti pajungtos atvikščiai. :wink:
O kas liečia antrą shemą ,tai taip pajungus , sumažintum pečiuko temperatūrą ,nes dalį šilumos atimtų reduktorius.

_________________
Renault Scenic 2004 - 1,6 - 16V


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Lap 04, 2007 23:31 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Vas 24, 2007 08:32
Pranešimai: 508
Miestas: Kaunas
strazdas rašė:
Man pakeite meistreliai reduktoriu ir atrodo, kad prastai sujunge reduktoriausi pasildymo slangas. Paveikslelyje "Esamas pajungimas" jie pajunge taip: 1 - reduktoriausi "OUT", o 2 - reduktoriaus "IN". Mano manymu turetu but atvirksciai: 1 - reduktoriausi "IN", o 2 - reduktoriaus "OUT". Ar as klystu? Cia dujininkai geriau turetu zinoti, bet gal kas yra susidures su tokia situacija?

Paveikslelyje "Kitas pajungimas" yra mano ideja taip pajungti slangas. Nuansas yra tas, kad ausinimo slangos i ir is peciuko yra 20-22mm (vidinio) skersmens, o slangos i reduktoriu 15mm. Taigi, reiktu ieskoti specifines alkunes, bet tai galima isspresti ir kitaip, bet ne apie tai as cia. Noriu paklausti ar toks pajungimas imanomas ir gal kas nors tai bande daryti? Aisku - tai "sudeliavimas" tautiskai tariant, bet as matau sioje idejoje tikslesni saldymo skyscio srauta. Daugiau ideju ir tikslesniu paaiskinimu laukiu su nekantrumu.


Pas mane tai pajugta šitaip ir mano manimu taip turėtu būti,tada šyla vienodai reduktorius ir pečiukas.


Prikabinti failai:
SAFRANE_pajungimas_11.JPG [96.04 KiB]
Atsisiųsta 1413 kartus(ų)

_________________
Renault Espace 2.0 L. (parduotas)
Volvo s40 1.8L. 1997
wirmis@zebra.lt
8-618-5vienas33keturi
Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Lap 04, 2007 23:35 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Sau 11, 2007 16:47
Pranešimai: 4194
Miestas: Anykščiai
Taip ir turėtų būti pajungta.

_________________
Renault Scenic 2004 - 1,6 - 16V


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Lap 05, 2007 09:31 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Sau 24, 2006 16:05
Pranešimai: 1754
Miestas: Panevėžys
Nereikia isradinet dviracio, viskas ten gerai, tik IN geriau apatine sklnga daryti

_________________
Mano Blog'as


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Lap 05, 2007 09:58 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pen Geg 04, 2007 13:58
Pranešimai: 71
Miestas: vln
del pajungimo IN ir OUT tai aishku ant reduktoriaus parasyta ,bet jokio skirtumo nera ,kaip pajungsi.Tiesa sakant labai retai kai ant reduktoriaus raso IN,OUT-dazniausiai nieko neraso,nes koks skirtumas kaip pajungsi.Bet aisku tiems,kas nori kad viskas butu pajungra teisingai,pagal nurodymus (nors pats rezultatas nera svarbus :) ),tai beabejo ir arkliui aishku -IN- iejimas.Out isejimas.taip ir reikia jungti.
O del dveju variantu pajungimo tai galioja abudu ,bet antram variantui tinka tik pajungimas tuoje vietoje ,kur ausinimo skystis iseina is peciuko (nes jei daryti pres ji ,tai reduktorius atima daug shilumos ir ziema peciukas shils prastai).Bet geriausias variantas -tai jungi per trishakius,kaip pirmam variante.Ir ne del to,kad temp. bus tokia pat ,kaip ir peciuke,bet pvz kas butu jei peciukas uzsikimstu,o pajungta kaip 2 variante?taigi pro reduktriu nepraeis ausimimo skystis.
o del trishakiu storio ,tai yra specialiai 20x16x20 mm skirtu pajugimui prie storu zarnu.

_________________
867709195, 8 620 42797
dujine iranga Vln.
[breezz eta zebra.lt]


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Lap 05, 2007 10:51 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Tre Kov 15, 2006 21:43
Pranešimai: 568
Miestas: vilnius
Pas mane 2-as variantas.

_________________
K56D=Laguna/Universal/N7Q/JC5/95m.+LPG+ :wink:


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Lap 05, 2007 13:26 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Šeš Lap 03, 2007 20:44
Pranešimai: 45
Miestas: Kaunas
chibre rašė:
Bet geriausias variantas -tai jungi per trishakius,kaip pirmam variante.Ir ne del to,kad temp. bus tokia pat ,kaip ir peciuke,bet pvz kas butu jei peciukas uzsikimstu,o pajungta kaip 2 variante?taigi pro reduktriu nepraeis ausimimo skystis.
o del trishakiu storio ,tai yra specialiai 20x16x20 mm skirtu pajugimui prie storu zarnu.



Sutinku su tavo teiginiu. Bet jei peciukas uzsikemsa, tai vienaip ar kitaip - ji vis tiek reiks taisyti :) O sujungus antruoju "Menamu" varianu gaunamas geresnis silumos paskirtymas, ir tiek. Siaip, taip ir turetu but jungiama.

Kodel a pradejau sia tema? Tiesiog pastebejau tuos "IN" ir "OUT". Mano tevas siluminininkas, pats universitete turejau moduliu su silumos srautais ir pan., pasiziureje i ausinimo sistemos diagrama su tekmes kryptimis ir matesi, kad pirminis variantas buvo nelogiskas (neteisingas), norint gauti efektyvu silumos paskirstyma, tai ir pats perjungiau slangas. Tuo paciu, gal kas yra susidures su panasia situacija. Gal tie meistriukai ka sumaise? Manau, jei ant reduktoriausi yra "IN" ir "OUT" tai ir tekme turi buti ta kryptimi, gal ten yra kokie griztami voztuvai, ar uzapvalinti kampai sumazinti turbulencija ir pan.

_________________
Safrane 2.2i '93


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Lap 06, 2007 09:53 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pen Geg 04, 2007 13:58
Pranešimai: 71
Miestas: vln
na gerai ,del uzsikimsusio peciuko tu teisus ,bet neretai buna kai jis kazhkik praleiszia vandens ,tai nemanau ,kad tai iskart pulsi ji keisti.Pradesi atjungineti reduktoriu,tikrinti vandens pompa ir t.t.,na neesme.o vat pats paprasciausias pvz is mano asmenines praktikos.Turejau eskortuka '93 metu.Pajungimas kaip antrame variante.Pasineres i darbus visishkai pamirshau ,kad nepakeiciau aus. skyscio nuo pirkimo dienos(buvo matyt uzpiltas vanduo).Sekmadieni skambina draugai tipo varom i Ledo arena susitinkam 11 val.Kaip ticia dar sako-neveluok.sakau ,ok -neveluosiu.Lauke kaip tik pirmos salmos.Uzkuriau auto,pasildziau kazhkiek,perjungiau i dujas (bezino bake praktishkai nera!).pradedu vaziuoti ir ziuriu Oba! peciukas nesila! islipu ir ciupineju reduktoiru.Jis apsales.variklis uzgerso ,nes reduktorius negarino duju ,tai skysta faze vare i maisytuva.Na ka gi-as gi dujininkas.Issukau kondensato kamstuka,ispiliau dujas.vel isukau,vel dujas ijungiau.Davaziavau kazhkaip iki degalines.Pripiliau benzo.Vaziuoju toliau benzinu.Variklis jau isilo,isijunge ventiliatorius.siltas oras pradejo pusti ant susalusiu zarnu.visos zarnos karshtos,slangos i peciuka karstos,iki reduktoriaus ir is jo -irgi susilo,o vat pats reduktorius kaip buvo saltas taip ir liko,vando jame yra totaliai susales,nes jis randasi ten ,kur nepucia radiatoraius ventiliatorius..Kas 2 km sustodavau valyti langus,nes apsaldavo is vydaus. :) .Susales ir piktas davaziavau iki tos ledo arenos.Po pasivazinejimo ledu notaika vel buvo sugadinta ,nes reikejo vaziuoti namo,-vel reikes salti masinoje.Atvaziaves namo-iskart masina i garaza.Keiciu aus. skysti ir pajungiu reduktoriu per trisakius.Del visa ko :)
zinau ,kad praktishkai visos tos problemos buvo del manes pacio,nes laiku nepakeiciau skyscio,bet visgi galejau vaziuoti silumoje,jei butu pajungta kaip pirmame variante.Vando buvo vos vos susales tai peciukas po poros km glaejo atitirpti ,o reduktoriuje susidares ledo kamstis sustabde skyscio cirkuliacija.

del in ir out -reduktoriuje nera jokiu voztuvu ir tu padaryti tiesiog kanalai kaip labirintai kad aliuminis susiltu.

_________________
867709195, 8 620 42797
dujine iranga Vln.
[breezz eta zebra.lt]


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Šeš Vas 19, 2011 14:47 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Šeš Vas 19, 2011 13:10
Pranešimai: 1
Sveiki,

pamaciau diskusijas rupimu klausimu, tad pasidalinsiu sava patirtim ir dar paklausiu vieno dalyko.

Neseniai teko ilgai ir gana nuobodziai ieskoti reduktoriaus uzsalimo priezasciu. Problema buvo ten, kur maziausiai tikejomes.
Viskas prasidejo reduktoriaus keitimu, nes uzgesdavo automobilis (scenic '99 1,6), kartais nebeuzsivesdavo, nelaike laisvu apsuku ir pan. Pakeitus reduktoriu rezultatai buvo akivaizdus - vedesi be problemu, susitvarke laisvos apsukos. Isvaziavus is autoserviso mieste viskas buvo gerai, bet pavaziavus tiesiojoj ir ijungus laisva pavara automobilis uzgeso... Paziurejom pakele kapota - reduktorius vel buvo uzsales. Nuvaziavom pas dujininkus, tai tik pasnekejo, kad dar oro kazkur nepramuse, ir vel i kelia isriedejom (beje, dar anksciau kalbejo apie tai, kad automobilis nesusireguliuoja kuro misinio riebumo ar kazkas panasaus, nors nelabai supratau, prie ko cia, nes tik reduktorius nesilo...). Tada iskele sugedusio termostato minti. Siaip atvesus orams temperatura gana zema laikydavosi ir svyruodavo kazkiek, tad pakeitem tikedamiesi, kad issispres problema, nes pagal dujininkus dujoms reikia optimalios temperaturos. Pakeistas termostatas dave rezultata - temperatura pakildavo normaliai ir rodykle vienoj vietoj laikesi, bet su dujom viskas liko kaip buve...

Tada patys pradejom eksperimentus. Svarstem, gal necirkuliuoja ausinimo skystis tinkamai, bet peciukas silo puikiai, variklis nekaito ir t.t. Logiskai bandziau mastyt, kas negerai, diskutavom apie nuoseklu pajungima, bet kiek radau informacijos ar girdejau is kitu, tai iprastinis pajungimas buvo lygiagretus. Viena slanga reduktoriaus nesusildavo gerai, tad numovem nuo trisakio paziuret, ar neuzsikise, nors buvo mazai tiketina... Skystis isbego tiek is peciuko slangos, tiek is reduktoriaus. Tada i peciuko slanga imontavom kraneli uz trisakio, kad butu galima padidint slegi i reduktoriu, bet vis tiek nedave rezultato... Tik prisukus kraneli pradejo temperatura siek tiek svyruot ir sitoj vietoj nesusipratom pagalvot, kodel.

Nepatikrinom tik apatines slangos trisakio, kuris buvo siek tiek kitoks, bet kadangi nuo jo slanga budavo karsta iki reduktoriaus, tai vel nuvykom i autoservisa 4 ar 5 karta. Mastem, gal negerai, kad reduktoriaus vieta pasikeite ir jis siek tiek auksciau buvo imontuotas, bet nelogiska buvo. Tada dujininkas pabande pajungt nuosekliai ir paziuret, ar sils reduktorius. Nesilo nei peciukas, nei reduktorius. Paaiskejo vieta, kurioje kazkas negerai - ten ir buvo tas nepatikrintas trisakis. Normaliai viska meistras sutvarke, ismete ta trisaki ir paliko reduktoriu, pajungta nuosekliai. Kolkas taip ir vazinejam - syla ir peciukas gerai, ir reduktorius karstas.

Taigi, istorijos kulminacija - neiprastas trisakis su labai maza skylute link reduktoriaus, kuri ir buvo uzsikimsusi smulkiom gumos atplaiselem... Isvada - reikia tikrinti viska, net ir maziausiai tiketinus variantus. Tad pripazistu ir savo kalte, bet akmuo ir dujininku darza. Pasirodo jie zinojo, kad buna tokiu susiaurintu atsaku link reduktoriaus, bet anksciau nesugalvojo pasakyt, kad reiktu paziuret... Tik nelabai supratau, kam to reikia? Gal kas galetu pasidalinti ziniomis, nes smalsu pasidare, kodel tas trisakis su tokia plona atsaka? Ar kad i peciuka skyscio tekejimas nesumazetu, ar kad per reduktoriu uztikrintai teketu? Neismanau tokiu dalyku, tai butu labai idomu praplest akirati.
Is anksto dekoju uz komentarus.

Mindaugas


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Vas 22, 2011 00:28 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Sek Geg 10, 2009 10:38
Pranešimai: 351
Iš fizikos pamokų vidurinėje mokykloje prisimenu, kad besiplečiančios dujos šaldo. Jei reduktorius nešildomas, skystas propanas nebevirsta garais ir visa laimė, kad jis užšąla ir užsikiša. Kitaip skystas propanas patektų į variklį ir išsiplėstų karštuose kolektoriuose, ko pasekoje išsiplėtusios dujos nebetilptų įsiurbimo vamzdžiuose, o dujų ir oro mišinys, patekęs i trampliorių užsidegtų variklio skyriuje. Taigi dabar suprantame kuo rizikuojame, jei yra šildymo problema.
Priklausomai nuo automobilio salono šildymo sistemos, gali ši problema pasireikšti jei reduktorius prijungtas nuosekliai su pečiuku ir šiluma reguliuojama vandens sklendės pagalba. Kai ateis vasara, pečiuko sklendė bus uždaryta ir reduktorius nebešils. todėl vienintelis teisingas būdas yra pirma schema ir nėra jokio skirtumo kur įėjimas ir kur išėjimas.

_________________
Laguna II, 1,9 dci (88) 2003


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Kov 03, 2011 18:01 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Šeš Lap 20, 2004 19:18
Pranešimai: 318
Miestas: Aukštaitija
juozas rašė:
Iš fizikos pamokų vidurinėje mokykloje prisimenu, kad besiplečiančios dujos šaldo. Jei reduktorius nešildomas, skystas propanas nebevirsta garais ir visa laimė, kad jis užšąla ir užsikiša. Kitaip skystas propanas patektų į variklį ir išsiplėstų karštuose kolektoriuose, ko pasekoje išsiplėtusios dujos nebetilptų įsiurbimo vamzdžiuose, o dujų ir oro mišinys, patekęs i trampliorių užsidegtų variklio skyriuje. Taigi dabar suprantame kuo rizikuojame, jei yra šildymo problema.
Priklausomai nuo automobilio salono šildymo sistemos, gali ši problema pasireikšti jei reduktorius prijungtas nuosekliai su pečiuku ir šiluma reguliuojama vandens sklendės pagalba. Kai ateis vasara, pečiuko sklendė bus uždaryta ir reduktorius nebešils. todėl vienintelis teisingas būdas yra pirma schema ir nėra jokio skirtumo kur įėjimas ir kur išėjimas.

Pirmoj schemoj tuoj dejuosit ,kad nebesyla peciukas :)

_________________
ESPACE 2L(SENELIS)LPG- iskeistas i piniginius vienetus
F3R-sold


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Kov 04, 2011 16:01 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Sek Geg 10, 2009 10:38
Pranešimai: 351
Justuhas rašė:
juozas rašė:
Iš fizikos pamokų vidurinėje mokykloje prisimenu, kad besiplečiančios dujos šaldo. Jei reduktorius nešildomas, skystas propanas nebevirsta garais ir visa laimė, kad jis užšąla ir užsikiša. Kitaip skystas propanas patektų į variklį ir išsiplėstų karštuose kolektoriuose, ko pasekoje išsiplėtusios dujos nebetilptų įsiurbimo vamzdžiuose, o dujų ir oro mišinys, patekęs i trampliorių užsidegtų variklio skyriuje. Taigi dabar suprantame kuo rizikuojame, jei yra šildymo problema.
Priklausomai nuo automobilio salono šildymo sistemos, gali ši problema pasireikšti jei reduktorius prijungtas nuosekliai su pečiuku ir šiluma reguliuojama vandens sklendės pagalba. Kai ateis vasara, pečiuko sklendė bus uždaryta ir reduktorius nebešils. todėl vienintelis teisingas būdas yra pirma schema ir nėra jokio skirtumo kur įėjimas ir kur išėjimas.

Pirmoj schemoj tuoj dejuosit ,kad nebesyla peciukas :)

ką siųlai?

_________________
Laguna II, 1,9 dci (88) 2003


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Kov 04, 2011 19:11 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Gru 27, 2007 01:34
Pranešimai: 1906
Miestas: Kaunas
Siūlom dujas mesti velniop arba jungti lygiagrečiai. Kito pasirinkimo nėra.

Na, jei dar su elektronika draugaujama, galima žaisti su temperatūros davikliu ir elektromechanine sklende ties reduktoriaus atšaka... bet tai jau būtų bereikalingas hi-tec, kuris greičiausiai užšalinėtų žiemomis ir keltų daugiaubėdų nei duotų naudos :)

Tarp kitko... šyla tas pečiukas (su klima), net ir labai neblogai... draugė skundėsi jog kojų užmigusi vos neišsikepė :lol:

_________________
Safrane 3.0


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 14 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  

Nuolaida hostingui