Thundernite rašė:
Renault Megane Scenic 4RX
Nesu gyvenime nei domejesis ir beveik nevazinejes su dujine yranga.
Tai kai paciam prireikia sunku beapriepti toki kieki info.
Speju kad teks detis cilindrini baliona tik ar labai jaucias skirtumas tarp 110 ir 140 l talpos?
Kas kokybiskai montuoja siauliuose ir laukt eilej iki sav tereiketu?
Speju detis 4kartos nors nelabai ismanau ar reikia ir ka tai reiskia?
Pagrinde eksplotacija butu norvegijoj ar skiriasi kuom dujos? O tai draugas isvaziaves su dujine yranga vargsta sako kompa kazkoki lauk ismest reikia.
Amžinas ginčas- 2-os kartos ar 4-os dėti...
Ekonomija- ta pati, trauka- ta pati, pagrindinis argumentas 4-os kartos įrangos turėtojų yra: o jeigu šaus ?
Suskaldys įsiurbimo kolektorių, oro filtro korpusą, sugadins daviklius...
Patikėkit- aštunti metai eksploatuoju ne pirmos jaunystės dujintus automobilius ir pašaudė tik kartą po variklio plovimo procedūros kai buvo sumaišyti aukštos įtampos laidai
Kainos skirtumas tarp II ir IV kartos įrangų gaunasi apie 700-800 lt. plius IV kartos įranga atneša daugiau galvos skausmo, kadangi ji sudėtingesnė, ją sudėtingiau kokybiškai suderinti, turi daugiau besidėvinčių dalių- purkštukai su rida reikalauja arba remonto arba keitimo.
Pats eksploatuoju II kartos įrangą- valdiklis (kompiuteriukas) Bingo S.4, jokių problemų su eksploatacija ar trauka- nesuprasi kokiu kuru važiuoji
pliusas- gali pasijungęs kompiuterį pasikaitalioti parametrus kai kuriuos- pvz. persijungimo į dujas temperatūrą.
Dėjo mažutėlis servisiukas Panevėžyje, darbas kainavo 250 Lt.
Automobilis- Renault Megane Scenic 1996 metų, motoriukas 1,6 l 66 kW.