Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Pen Kov 29, 2024 12:56

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 48 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Ant Sau 11, 2011 23:00 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Bal 10, 2009 17:44
Pranešimai: 482
Miestas: Kuršėnai
Naujos patirties neturiu jokios, nepadėjo nei žvakių, filtrų keitimai, reguliavimai jokie dujų, vožtuvų. Patarimą vieną gavau — dėti kartono gabalą prieš aušinimo radiatorių ir reduktorių, kad vėjas nepūstų, nes šalta daugiau ima. Nepasakyčiau, kad baisiai šalta ji, pečius kūrenasi gerai. Tiesa, jei darbinė temp. yra ties dačiko viduriu, tai būna, kad jos nepasiekia važiuojant. Čia gal ir padėtų termostatas atsidarantis vėliau ar tiesiog uždanga radiatoriui. Nežinau.
Kiek valgo? 19-22l, dujos su kompu, ne įpurškimas.

_________________
Renault Safrane '92 RT 2.2Vi 12V ex
Renault Safrane '97 2.5 20V


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Sau 12, 2011 00:10 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Gru 27, 2007 01:34
Pranešimai: 1906
Miestas: Kaunas
kazkokie pasakiski skaiciai pas jus, ponai. v6 tiek nevalgo.

_________________
Safrane 3.0


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Sau 12, 2011 01:46 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ant Sau 11, 2011 15:36
Pranešimai: 30
tai kardonas seniai uždėtas, ir pašyla greitai. Nesuprantu kas čia per variklis ,nėra turbūt kito tokio 2,2 kuris srėbtų toki kieki dujų. Bet turėjau prieš tai kita tokiu pat varikliu, stabiliai 65km su 10 ltr dujų pravažiuodavau. Vistiek daug ,bet dar dar.Nu bet 20, tai nesamonė. Geriau su benzu tada. Nes dujos 100km po miestą su nuolaidom 43 lt. Taip ir nesugalvoju, kur toki lauža kišt :mrgreen:


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Sau 12, 2011 02:16 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Gru 27, 2007 01:34
Pranešimai: 1906
Miestas: Kaunas
v6 valgo 15-16 mieste ramiai vazinejant.

jus vis apie reguliavimus kalbat, zvakes, zvaklaidzius... o grynai duju irangos tech problemas bandete ziuretis? pvz pati reduktoriu perrinkti ar tiesiog nauja pasiimti, kad ir pabandymui? daviklius duju pasiimti kitus? kompo bedu ar liamda emuliatoriaus gedimu nebus? gal pas jus nuo lemda reguliacija duju ir pats zondas stipes? ar tiesiog kazkoks laidziukas atsikabines nuo davikliu?

_________________
Safrane 3.0


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Sau 12, 2011 11:49 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ant Sau 11, 2011 15:36
Pranešimai: 30
tame ir esmė, kad perrinko reduktorių. Aš tai ne specialistas. Nuvažiuoju pas dujininkus pažiūri ant kompo, sako viskas gerai. Išvažiuoju ir vėl tas pats. Praėjau ką tik tech., apžiūrą išmetimas gerai ir ant dujų ir ant benzo. Nežinau kiek kas nuo ko priklauso. Gal reduktorių reikia kitą parinkt, gal maišytuvas netinka. Nors bandėm 2 maišytuvus,-rezulatatas tas pats. Žvakės tai savaime aišku, laidai taip pat tvarkoj. Kai ant kompo žiūri mato ar liamda veikia ar ne. Sako veikia.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Sau 12, 2011 12:27 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Gru 27, 2007 01:34
Pranešimai: 1906
Miestas: Kaunas
na, 'sako' ir 'veikia' - 2 skirting i dalykai :) benzo needa taip?

_________________
Safrane 3.0


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Sau 12, 2011 17:36 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Bal 10, 2009 17:44
Pranešimai: 482
Miestas: Kuršėnai
Tikrino dujas kompą prisijungę, sakė idealiai viskas. Per metus, po reduktoriaus perrinkimo nei vienas skaičius nepabėgo.
Jei kompas dujas pilsto, vadinasi žiūri pagal bliamba zondą, vadinasi, jei jis neveiktų, tai kompas rodytų, kad negerai.
O dabar sako - gerai. Priežastis? Trumpi atstumai šaltais rytais, kai variklis nespėja pašilti.
Šyla tikrai ilgai. Mano galva. Nežinau, kiek laiko turėtų šilti. Temp. rodyklė pradeda reaguoti nuvažiavus daugiau nei 5km.
Autostradomis važinėjantis gal ir būtų sąnaudos vid. 12-15l. Gal dar mažiau. Vasarą tikrai mažiau.

_________________
Renault Safrane '92 RT 2.2Vi 12V ex
Renault Safrane '97 2.5 20V


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Sau 12, 2011 19:12 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Gru 27, 2007 01:34
Pranešimai: 1906
Miestas: Kaunas
nieksas, tikrai ne tos sanaudos kurios turetu buti. tai ka tu sakai - mano tiek trilitris valgo kai vazineju sportuojant.
silti turi palyginus greitai... pastovi minute, nuvaziuoji 1-2km ir jau variklis beveik darbines temperaturos. negali buti slangos apsinesusios ar uzsikimsusios iki reduktoriaus?

ir pasikartosiu - jei kompas rodo jog viskas gerai, tai dar nereiskia jog jis tiesa rodo :) akivaizdus to irodymas - sanaudos, kurios nera normalios :)

_________________
Safrane 3.0


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Sau 12, 2011 19:35 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Bal 10, 2009 17:44
Pranešimai: 482
Miestas: Kuršėnai
A ko joms neštis? Reduktorius karštas būna. Antifrizą per metus turėjau laimę dukart pakeisti, tai švarutėlis jis. Tiesa, užpildymo bakelio šonai nėr švarūs.
Nebuvo ir kai mašiną nupirkau. Ilgalaikiai purvai matyt. Dėl šilimo, per 1-2min tai tikrai niekaip. Dar žinoma priklauso, kaip bus važiuojama.
Nežinau, taupau, kaip tik galiu, mieste tik 4 bėgis, kai yra galimybė ir 5. Sakiau, gal variklis "nepatraukia" tai bandžiau ir 3 važinėti. Žiauriai nepasiteisino.
Pensininko rėžimu ir vis tiek tokios sąnaudos, aš ir pats žinau, kad nenormalu. Dar tarkim termostatą gal galima kaltinti, nežinau. Dujos vis gi šaltos, jas garinti didelės temp reikia. Važiuojant nebūna pas mane rodyklė iki vidurio pakilusi. Bet kad šitoks skirtumas būtų tik dėl to, vis tiek netikiu.

_________________
Renault Safrane '92 RT 2.2Vi 12V ex
Renault Safrane '97 2.5 20V


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Sau 12, 2011 20:39 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Kiek supratau,Tavo dujų yranga su ekosistema.Atjunk žingsninį vožtuvą,vietoje jo įdėk paprastą ''varžtą'' ir atreguliuok pagal išmetamūjų dujų sudėtį.Maždaug 3000 RpM apsukomis atreguliuok kuo mažesnį ''HC'',nekreipdamas dėmesio į CO,pavažinėk ir pažiūrėk,kiek '' vartos'' tada :idea:

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Sau 12, 2011 23:03 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ant Sau 11, 2011 15:36
Pranešimai: 30
aš taip padariau. Idėjau paprastą varžtą. Tas pats.Dabar taip jau švelniai gazą spaudžiu, vistiek niekas nesikeičia. Kaip nupjauta.20 ltr.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Šeš Sau 15, 2011 12:48 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ant Sau 11, 2011 15:36
Pranešimai: 30
taigi kas pasikeitė įdėjus tą varžtą.Prisukau iki min.pravažiavau su 10ltr dujų, 36km.Patiko.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Šeš Sau 15, 2011 13:09 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Dar vienas''testas''-atjunk nuo maisytuvo zarna,pajunk elektra,kad veiktu reduktorius,ir ziurek,ar pro zarna eina dujos ar ne.Kai nera vakuumo,-t.y. variklis nedirba ir maisytuve nera vakuumo,dujos turi neit.Is reduktoriaus pro maitinimo zarna dujos eina tik,kai jos yra ''siurbiamos'',arba,kai svelniai paputi i reduktoriaus alsuoklio anga.Jeigu dujos teka ''samatioku'',tai gali buti kiauras vienas is dvieju reduktoriaus viduje esanciu voztuvu.

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Sau 16, 2011 11:47 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Ant Rgp 28, 2007 18:44
Pranešimai: 605
Miestas: Panevezys
dziaba rašė:
taigi kas pasikeitė įdėjus tą varžtą.Prisukau iki min.pravažiavau su 10ltr dujų, 36km.Patiko.

kas cia tau patiko , gaunas 20litru 72km. nu nafik su tokiom sanaudom ;)

_________________
Dabar r-25 v6
Dalimis r-25 v6
860896281


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Sau 16, 2011 12:01 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Bal 10, 2009 17:44
Pranešimai: 482
Miestas: Kuršėnai
Žmogus su skaudžia ironija parašė, nes išprotėti galima su tokiomis sąnaudomis. Jei čia kasdienė auto į darbą važiuoti,
tai jai laikas į krūmus. :D

_________________
Renault Safrane '92 RT 2.2Vi 12V ex
Renault Safrane '97 2.5 20V


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Sau 17, 2011 12:08 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ant Sau 11, 2011 15:36
Pranešimai: 30
taip su ironija.Bet turi būt kažkokia išeitis.Variklis geras,kompresija pamatuota viskas turėtų būti gerai, užtat ir ieškau tokių kas turi patirties.Kaip padaryt bent jau 15 ltr.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Sau 24, 2011 11:22 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ant Sau 11, 2011 15:36
Pranešimai: 30
nu tai pamastom kažką tuo klausimų. Ar yra kokių minčių? ar čia jau viskas aišku: nieko padaryt negalima.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Sau 24, 2011 13:47 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Vas 05, 2009 11:41
Pranešimai: 186
Miestas: Vilnius, Stumbru 15, šalia PC PANORAMA
dziaba rašė:
tame ir esmė, kad perrinko reduktorių. Aš tai ne specialistas. Nuvažiuoju pas dujininkus pažiūri ant kompo, sako viskas gerai. Išvažiuoju ir vėl tas pats. Praėjau ką tik tech., apžiūrą išmetimas gerai ir ant dujų ir ant benzo. Nežinau kiek kas nuo ko priklauso. Gal reduktorių reikia kitą parinkt, gal maišytuvas netinka. Nors bandėm 2 maišytuvus,-rezulatatas tas pats. Žvakės tai savaime aišku, laidai taip pat tvarkoj. Kai ant kompo žiūri mato ar liamda veikia ar ne. Sako veikia.

NETIKEK duju meistrams.
Kai sako kad viskas gerai, paprašyk jos pamatuoti dujas, tik ziurek ne i CO ir HC kaip daro tech.apziuroje
o i CO2 ir O2
pvz. jeigu ant tavo auto ant benzo rodo CO2 -14,2-14,7 o perjungus ant duju CO2 yra 12-13 , tai reiskia kad duju sistema nesureguliota ir bus problema su duju sanaudom.
Ant benzo ir duju O2 irgi netiri skirtis, norma - 0,5.
Ir neatstok kol CO2 ir O2 nebus panasi kaip dirbant ant benzino, tokiu atveju turiesi sureguliuota sistema.
Is patirtes galiu pasakiti kad dujininkai (beveik 100%) ziuri tik i CO ir HC.
8)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 48 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  

Nuolaida hostingui