vikis1 rašė:
kas liecia sanaudas:normos tokios prie tech duomenu yra dadedama 0.2 bet nepamirskite to kad mes vis dar esame triacia salis ir yrangos visos yra fuflo.Taciau galima ir jas sutvarkyti kad estu kuo maziau.bet reikia ysideti viska ka nurodo yrangu gamintojai netaupant mani dabar,taciau sutaupot veliau per sanaudas.per tiek metu darbo maciau visko ir ysitikinau,jei turi drauga ir juo tiki ka sako,darai kaip jis liepia-vaziuoji ekonomiskai jei ne --tai moki daugiau ir keiki visus.Pirma isnulinkite kompus,istaisykite jame visas rodomas klaidas ir tik veliau ieskokite priekabiu del yrangos(aisku jei viskas buvo sudeta,kas tai masinai skirta)
Viskas ok, tai kas priklauso tokiam Safranui 2,2L 12V 101kw? Kas ten specifinio tokio yra?
Pavazinejau metus laiko, su variklu iki duju viskas kaip ir norm buvo, kompresija gera ir pan ir t.t. is pradziu normaliai buvo su dujom, neskaitant to kad staiga gazo duodant, netraukos zona atsirasdavo, kaip ir uzluzdavo.
Veliau pradejo dideti sanaudos, nors iranga deta nauja, tiesa I kartos.
Reduktorius lyg ir nieko, maisytuvas pagal kataloga (2 vnt isbandziau). Tai vieniem per didelis maisytuvo skyles dimetras- sumazina - uzdeda tarpine tokia, tda vopse 22L/100KM. Cia ziema buvo taip.
Ar turit patirties su butent tokiu varikliu? Nes ziau kad 8V variklis geriau draugauja.
BEJA, is karto tik idejus, na nepaisant to uzluzimo gazo duodant, tilpdavau mieste i 12-13L, tokios sanaudos manau labai geros, siaip vazinejant kiek dinamiskiau, dabar iranga pusiau ismontuota, 12-13benzo suvalgo, nu bet cia su drag ir drift elementais
o siaip iki 11L, tai nepatikesiu kad nors kazkam duju maziau 13L valgo.
Nu i prirasiau cia blinnnn...