Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Ant Bal 16, 2024 08:24

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Ket Rgp 30, 2012 21:15 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Tre Rgp 22, 2012 21:18
Pranešimai: 4
Geras v6 variklis suvalgo virš 12 ltr dujų, senas dar daugiau. Nuvažiavus 10 000 km vienas litras ekonomijos duoda kelis šimtus litų. Važinėjant kelis metus, tai jau ne vieno automobilio kaina. Vienas motoristas pasiūlė išmest tris stumoklius ir perdaryti variklį į V3. Teoriškai tai įmanoma, nes v6 variklis simetriškas ir yra yra variklių su trim cilindrais. Veleno kampai atitinka, tereikia išmesti kas antrą cilindrą. Liktų virš 1400 kubikų cm. ir atitinkamai galia apie pusę. O kuro sąnaudos turėtų būti apie 8 ltr. dujų 100 km. Gal verta pabandyt? Patirties turiu su varikliais. Gal pas jus geresnių yra minčių ir pasiūlymų? :banghead:


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Rgp 30, 2012 22:07 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Geg 20, 2006 16:58
Pranešimai: 907
Miestas: Vilnius
Didesnės nesamonės nesu girdėjęs... Ar tu tikrai esi tikras, kad supranti ko klausi pats ?

_________________
R19 PhI, 5D, 1.7i multi ۩
R19 PhI, 5D, 1.7i multi ۩
Safrane PhI, 2.2Si ۩
Espace III, 2.0 16V
Getz , 1.3 12V
Scenic, 2.0 16V


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Rgp 30, 2012 22:18 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Gru 27, 2007 01:34
Pranešimai: 1906
Miestas: Kaunas
teoriškai viskas įmanoma :) atmesti negalima. kaip hobiu užsiimti. praktiškai... nepraktiška.

_________________
Safrane 3.0


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Rgp 31, 2012 08:24 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Dėl variklio teoriškai gal ir įmanoma,bet ką darytum su transmisija,kuri pritaikyta prie 2,8l -pagrindinės pavaros (reduktoriaus) perdavimo skaičius tokiam varikliui reikalingas daug didesnis :? Ar ne paprasčiau būtų ''įkišti'' 1,4l varikliuką su visa greičių dėže ir žiūrėt,kas bus :shock:

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Rgp 31, 2012 21:18 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Bal 23, 2009 23:44
Pranešimai: 1833
Miestas: Dublin
amigo rašė:
Geras v6 variklis suvalgo virš 12 ltr dujų, senas dar daugiau. Nuvažiavus 10 000 km vienas litras ekonomijos duoda kelis šimtus litų. Važinėjant kelis metus, tai jau ne vieno automobilio kaina. Vienas motoristas pasiūlė išmest tris stumoklius ir perdaryti variklį į V3. Teoriškai tai įmanoma, nes v6 variklis simetriškas ir yra yra variklių su trim cilindrais. Veleno kampai atitinka, tereikia išmesti kas antrą cilindrą. Liktų virš 1400 kubikų cm. ir atitinkamai galia apie pusę. O kuro sąnaudos turėtų būti apie 8 ltr. dujų 100 km. Gal verta pabandyt? Patirties turiu su varikliais. Gal pas jus geresnių yra minčių ir pasiūlymų? :banghead:

didesnes fignia neesu girdejas :D ir tai butu pirmas istorijoje V3 keturtaktis variklis :D


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Rgp 31, 2012 22:04 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Gru 27, 2007 01:34
Pranešimai: 1906
Miestas: Kaunas
Ne pirmas... http://www.baileyaviation.com/v3_180_new.html

Šiaip mintis gal ir įdomi. Jei gaminti tokį variklį nuo visiško nulio. V3 konfigūracija (gal labiau tiktų VR3), sutaupytų kažkiek vietos ir būtų kompaktiškesnė už l3.

Bet kai kalba eina apie perdarymą... juk tie 3 veikiantys cilindrai dar turės vilkti ne tikvisą mašiną bet ir 'mirusią' bloko pusę, sveriančią ~150kg (jei atmintis neapgauna, PRV v6 sveria apie 250kg). Ekonomijos tikėtis neverta, nes tuos likusius cilindrus reiks taip smarkiai apkrauti, jog nežinia ar jie kartais ne daugiau suės. Ką jau kalbėti apie struktūrinį bloko patikimumą taip drastiškai padidinus apkrovą jo daliai.

_________________
Safrane 3.0


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Šeš Rgs 01, 2012 14:09 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Tre Rgp 22, 2012 21:18
Pranešimai: 4
Ačiū už patarimus. Malonu, kad duodate įvairių patarimų. Man beliks tik viską apmąstyti ir priimti sprendimą. O gal yra kitų būdų padaryt ekonomiškesnį šį gigantišką variklį? Vienas motoristas išbandė skirtingus dujų reduktorius. Tai kuro sąnaudos ženkliai skyrėsi. Jis bandymus atliko su "fordu". Bet esmė, kad senasis trijų kamerų dujų reduktorius ėmė kuro apiue 7 ltr, o naujieji net iki 11 ltr. :shock: Šiaip jis dabar naudojasi tiesioginio įpurškimo dujų sistema, bet nėra patenkintas, nes prašildyt varikliui reikia sunaudoti apie pusę litro benzino. :!:


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Šeš Rgs 01, 2012 21:33 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Geg 02, 2008 09:39
Pranešimai: 393
Miestas: telsiai
amigo rašė:
Geras v6 variklis suvalgo virš 12 ltr dujų, senas dar daugiau. Nuvažiavus 10 000 km vienas litras ekonomijos duoda kelis šimtus litų. Važinėjant kelis metus, tai jau ne vieno automobilio kaina. Vienas motoristas pasiūlė išmest tris stumoklius ir perdaryti variklį į V3. Teoriškai tai įmanoma, nes v6 variklis simetriškas ir yra yra variklių su trim cilindrais. Veleno kampai atitinka, tereikia išmesti kas antrą cilindrą. Liktų virš 1400 kubikų cm. ir atitinkamai galia apie pusę. O kuro sąnaudos turėtų būti apie 8 ltr. dujų 100 km. Gal verta pabandyt? Patirties turiu su varikliais. Gal pas jus geresnių yra minčių ir pasiūlymų? :banghead:


kaskada senais laikais truko tevo seno merso stumoklis,isbraize gilze.remontuot nesinorejo,vienas kelias i lauza.neturedamas ka veikt ismeciau viena stumokli,atjungiau purkstuka(dyzelis).isemiau voztuvu svirteles net galvos tarpine sena sudejau(metaline buvo).uzsivede tiesa su vargais bet ant tuscios eigos dirbo be priekaistu so specifiniu merso klaksejimu.padidinus apsukas nedaug atsirasdavo vibracija dar padidinus issilygindavo.trauka aisku sumazejo,bet brolis dar metus i miska darbininkus veziojo kol galutinai surudejo.pastebejimai tik tokie neskaitant dinamikos sumazejimo ir vibracijos, kad sumazinus stumokliu skaiciu santykinai reiketu padidinti starterio sukimo greiti,nes atsiranda tusti tarpai ir gali variklio paprasciausiai neuzvest.nebijok eksperimentuot.as irgi daug skeptiku sulaukiau neva truks velenas ir panasiai.bet koki pasitenkinima pajunti kai visgi teisus buni tu


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Spa 03, 2012 13:28 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Tre Rgp 22, 2012 21:18
Pranešimai: 4
Ačiū visiems. Problemos neliko. Išmečiau tą didelį, kvailą ir nepatogų motorą su visa greičių dėže ir sudėjau iš espace I 2,2 motorą ir viską perdėjau kas tiko iš to seno. Teko papildomai pirkti greičių dėžės laikilius (ausis), paduškas, tas pats ir varikliui. Dar teko pirkti greičių dėžės pavarų perjungimo svirtį, plius daug vargo ir kniselynės. Bet dabar turiu tai ką norėjau.

Gal kam reikia V6 2,8 ltr. motoro su greičių dėže pilnai sukomplektuoto? Tf : 868325377
Taip pat turiu R19 automobilį, žadu paleisti dalimis, gal ko kam reikia?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Spa 03, 2012 15:25 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Gru 27, 2007 01:34
Pranešimai: 1906
Miestas: Kaunas
r19 skelbk pas r19likinius - r19klubas.lt

_________________
Safrane 3.0


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron

Nuolaida hostingui