Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Pen Bal 19, 2024 15:21

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 113 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Bir 29, 2006 21:05 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Gru 08, 2005 15:35
Pranešimai: 582
Miestas: panevezys
lietus rašė:

Kodel turetu uzgesti variklis? Kiek suprantu, tai veikiant varikliui laisvomis apsukomis laisvos eigos voztuvasi buna visiskai uzdarytas (karstam varikliui), ar ne? Buvau susidures su sia problema (dideles apsukos 1500 ir nekrisdavo), pries praplaunant voztuva buvau uzspaudes zarna, tai apsukos pasidare visiskai normalios - 800-900. Praplovus - susinormalizavo, bet ne visai taip, kaip norejau. jauciu, reikes keisti..


hmmm seip mano kvaila galva galvojant
seip laisvos apsukos gaunasi taip kad dalis oro patenka pro pagrindine sklende t.y. gazo nes jo galine padetis yra tokia kad ji nera visiskai uzdaryta ,o laisvos eigos voztuvas yra vidurineje padetyje, kad galetu padidinti ir pamazinti oro srauta kad islyginti nustatytas apsukas .

gal pas tave jis buvo uzstriges tokioj padety kad buvo pilnai atidarytas ir apsukos buvo 1500

_________________
ex espace II '91 2.0+LPG
chrysler grand voyager '98 2,5 TD
skype aras-stt


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Lie 03, 2006 11:59 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pen Bir 18, 2004 10:10
Pranešimai: 214
Miestas: Vilnius
Na taip, jis buvo uzstriges, bet nebuvo pilnai atidarytas tai tikrai. Praploves dariau bandyma: sujungiau slangas tiesiai (be voztuvo), o voztuva tik prijungiau prie fiskes ir ziurejau, kaip jis veikia. Ikaitus varikliui Jis buvo visiskai uzdarytas (na bent man taip atrode). Jei variklis karstas, tai jam turetu uztekti oro tiek, kiek praeina pro pagrindine sklende, ar as gal klystu?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sek Lie 09, 2006 13:59 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ket Gru 01, 2005 14:55
Pranešimai: 30
Miestas: Vilnius- kartais Rokiškio raj.
Susitvarkiau savo EspaceII (94m 2l.) laisvos eigos vožtuvą. Atsibodo važiuojant dujomis žaisti gazo pedalu, apsukos svyruodavo nuo 500 iki 900 aps/min, dažnai staigiau atleidus akseleratorių arba įjungus laisvą pavarą variklis užgesdavo, nors benzinu viskas buvo gerai (kol nepadariau dar geriau). Jausmas buvo toks lyg vožtuvas striginėja, nespėja reaguoti į oro sklendės padėtį, suteikdamas daug "malonių" akimirkų.
Praplovimas padėjo, bet trumpai, tad teko užsiimti remontu rimtai. Visų pirma atvalcavęs nuėmiau dangtelį. Iš tos pusės kur jungiasi žarnos išsikala ašis ant kurios sukiojasi varikliukas ir vožtuvas. Išardęs praploviau, lydmetaliu užliejau griovelius ant varikliuko inkaro (atsiradusius del kontakto su šepetėliais) ir "nuliovke" nušlifavau iki blizgesio. Vožtuvo dalis kuri keičia pralaidumą buvo nelygi, nuo trynimosi buvo atsiradę grioveliai, tad teko pasidarbuoti švitriniu popieriumi ir paviršių išlyginti. Atlikęs šiuos darbus viską sutepiau ir surinkau. Ąšį įkaliau taip kad nebūtų laisvumo, išardžius laisvumas buvo apie 1mm. Rezultatas: variklis dujomis laisvas apsukas laiko kaip įkaltas ties 800 aps/min. padala, nepriklausomai kiek ir kokiu greičiu prieš tai važiuota, apsukos krinta švelniai, nepalyginti su anksčiau buvusiais staigiais kritimais iki 500-600 aps. :D :D :D


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Lie 18, 2006 15:12 
Cituoti:
Jei nori tikslesnes info gali rasyt i asmenines zinutes arba tiesiog cia aprasyk tiksliau kas , kaip ir kada vyksta. Tai pasistengsiu padet.

Perskaičiau viską - bet taip ir nedamušau - problema atrodo ta pati , o sprendimai skirtingi :shock:
Pas mane tik benzinas, jokių dujų. Ant laisvų apsukų variklis gesta, praktiškai prie kiekvienos sankryžos. Kai variklis šaltas , tik išvažiavus iš garažo viskas normaliai - tik pašilo ir pradeda dust. Jau ne viena avarine situacija buvo kai prie šviesoforų užgesta. Čia kažkas su temperatūra rišasi turbūt, nes šaltam kaip sakiau viskas čiki. Na ir temperatūros daviklis prietaisų skydeli tai rodo tai ne, o kartais tik per viena padala pakyla ir stovi - va tada jau ir negesta - bet kodel paaiskinimo nerandu. Ploviau ir laisvos eigos vožtuva ir temperaturos davikli (1 kontakto) pakeiciau - rezultatu nulis. Nuvažiavau ant kompo, tai net prisijungti negalėjo prie maniškės smegenų - rodo kad nesinchronizupjasi ir vsio. Po truputi baigiu su ta renuške išprotet. Servisai pečiais trauko, patareju daug - pakeiciau puse daliu ir nieko. Dabar dar kažkaip atkreipiau demesi , kad kai nuemi tepalo dangteli nuo variklio , tai pulsuoja ora lauk - pagazavus dar stipriau pradeda musti, tiesa tepalo nespjaudo :? . Vieni sako taip kitoms mašinoms buna, kiti pranasauja kad amen varikliui :shock: . Kazkaip ir traukos tokios kaip ir nebeliko, banžiau anadien aplenkti tai iki 110 ir susilyginau tik o aplenkti daugiau kaip ir neispaudžiau, nors pedalas iki galo :?
Gal kas konkreciu pasiulymu turit ?


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Lie 18, 2006 15:27 
Cituoti:
Šiandien susitvarkiau tą problemą. Prasiploviau laisvų apsukų vožtuvėlį. Ir dar, jis pas mane buvo atvirkščiai įdėtas

Uzmirsau dar del sito punkto - o kaip teisingai turi stovet ? pas mane buvo rodykle zemyn :?


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Lie 18, 2006 15:28 
Tai gal pas tave katalizatorius užsikimšęs jei orą lauk varo per tepalo dangtelį. Taip neturėtų būti. Nu ir traukos nebuvimas. Tiksliai kaip patikrinti ar neužsikimšęs jau kažkur buvo rašyta.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Spa 29, 2006 23:50 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pir Lap 28, 2005 00:39
Pranešimai: 1118
Miestas: Visaginietis Vilniuje
roolys rašė:
Ir dar pastebejimas.

Kai ateis ziema ir uzvest reiks tik ant benzino, tai kol variklis pasils teks laikyti akseleratoriaus pedala paspausta. Nes ipurskimo sistema nesupras, kad pagrindine oro sklende uzdara. Ir saltam varikliui nebus sukeltos apsukos automatiskai (laisva eiga nedirbs). O tas, akseleratoriaus lyno patempimas nebus pakankamas, kad salciui esant uztektu misinio.

Manau susidursit su nauja problema. :?


Visdelto siuliciau gerai paieskot gero specialisto kuris suprastu duju irangu veikima ir principus. Sakyciau tai vienintele teisinga iseitis.

pas mane ta pati problema tik ant benzino traukos nera, bandziau autostradoj 170 daugiau neina ant duju tik spausk ir spausk. ant benzino kaip raso pries sankryzas laisva geriau nevaziok gesta iskart , mano 2.8 kur rasti ta LAV ?

_________________
Peugout 605 3.0 1991.ex
volvo 460 1.9 tdi. 1995 ex super:)))
bmw 1991 324 ex
Renault safrane 3.0 1992
bmw 316 1992ex
bmw e34 2.0


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sek Spa 29, 2006 23:55 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pir Lap 28, 2005 00:39
Pranešimai: 1118
Miestas: Visaginietis Vilniuje
Dariusc rašė:
Padariau tuninga: pagal laisvos eigos varikliuko BOSCH koda sharinau internete ir atradau kad tas daiktas eina gana nemazai modeliu pradedant Porche944 ir baigiant visokiais italu - prancuzu modeliais. Tagi isidejau BMW laisvos eigos varikliuka (IDLE CONTROL MOTOR, IDLE SPEED REGULATOR Bosch PN 0280140501, Porsche PN 93060616100 (BMW/CITROEN/FIAT/VOLVO/PEUGEOT/ALFA ROMEO).
T
ai va, jei bus gerai idesiu (laikas parasys) fotoreportaza.

kame cia tuningas? kas pasikeite? kokia kaina?

_________________
Peugout 605 3.0 1991.ex
volvo 460 1.9 tdi. 1995 ex super:)))
bmw 1991 324 ex
Renault safrane 3.0 1992
bmw 316 1992ex
bmw e34 2.0


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Spa 30, 2006 00:15 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pir Lap 28, 2005 00:39
Pranešimai: 1118
Miestas: Visaginietis Vilniuje
Rimantas rašė:
Cituoti:
Jei nori tikslesnes info gali rasyt i asmenines zinutes arba tiesiog cia aprasyk tiksliau kas , kaip ir kada vyksta. Tai pasistengsiu padet.

Perskaičiau viską - bet taip ir nedamušau - problema atrodo ta pati , o sprendimai skirtingi :shock:
Pas mane tik benzinas, jokių dujų. Ant laisvų apsukų variklis gesta, praktiškai prie kiekvienos sankryžos. Kai variklis šaltas , tik išvažiavus iš garažo viskas normaliai - tik pašilo ir pradeda dust. Jau ne viena avarine situacija buvo kai prie šviesoforų užgesta. Čia kažkas su temperatūra rišasi turbūt, nes šaltam kaip sakiau viskas čiki. Na ir temperatūros daviklis prietaisų skydeli tai rodo tai ne, o kartais tik per viena padala pakyla ir stovi - va tada jau ir negesta - bet kodel paaiskinimo nerandu. Ploviau ir laisvos eigos vožtuva ir temperaturos davikli (1 kontakto) pakeiciau - rezultatu nulis. Nuvažiavau ant kompo, tai net prisijungti negalėjo prie maniškės smegenų - rodo kad nesinchronizupjasi ir vsio. Po truputi baigiu su ta renuške išprotet. Servisai pečiais trauko, patareju daug - pakeiciau puse daliu ir nieko. Dabar dar kažkaip atkreipiau demesi , kad kai nuemi tepalo dangteli nuo variklio , tai pulsuoja ora lauk - pagazavus dar stipriau pradeda musti, tiesa tepalo nespjaudo :? . Vieni sako taip kitoms mašinoms buna, kiti pranasauja kad amen varikliui :shock: . Kazkaip ir traukos tokios kaip ir nebeliko, banžiau anadien aplenkti tai iki 110 ir susilyginau tik o aplenkti daugiau kaip ir neispaudžiau, nors pedalas iki galo :?
Gal kas konkreciu pasiulymu turit ?

a viskas zaprasta jei aplenkt sunku , reik i 2.8 keist . 8)

_________________
Peugout 605 3.0 1991.ex
volvo 460 1.9 tdi. 1995 ex super:)))
bmw 1991 324 ex
Renault safrane 3.0 1992
bmw 316 1992ex
bmw e34 2.0


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Bal 09, 2007 19:05 
pas lygiai tas pas atsitikimas tik pas mane sokineja apsisukimai ir kartais gesta ne ant duju o ant benzo ir sokineja nuo 500-1500aps.,kas galetu buti? :?:


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Bir 21, 2007 09:30 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Vas 05, 2007 14:14
Pranešimai: 581
Miestas: Klaipėda
Nu va,jums visiems gęsta,o man atvirkščiai-didelės apsukos.Dirbant varikliui ant apkrovos(važiuojant) ir įjungus laisvą pavarą,apsukos laikosi maždaug 1200-1300.pergazavimas nepadeda.Duodant apkrovą(pasukinėjus vairą ar kt.)-atsistato normaliai.važiavau 3 kartus į servizą-neranda ligos,traukia pečiais.Atjungiau laisvos eigos vožtuvą-lyg ir gerai,apsukos normalios.Gal padėtų praplovimas?

_________________
Svarbiausia-rieda pakalniui !


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Bir 21, 2007 09:42 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Spa 19, 2005 14:53
Pranešimai: 4652
Miestas: MEMEL
Galiu paskolinti pabandymui voztuva, jai rasiu.

_________________
PROVOCATEUR
Seat Ibiza Sport Tourer 1.4MPi 2012


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Lie 18, 2007 13:08 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Vas 05, 2007 14:14
Pranešimai: 581
Miestas: Klaipėda
Pasiskolinai iš Provo vožtuvą,pakeičiau-nieko naujo.Gal kas turit minčių?

_________________
Svarbiausia-rieda pakalniui !


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Lie 18, 2007 13:48 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Geg 15, 2006 10:24
Pranešimai: 704
Miestas: Vilnius
žemaitis rašė:
Pasiskolinai iš Provo vožtuvą,pakeičiau-nieko naujo.Gal kas turit minčių?


Še tau mintis: termodaviklis. Kompas galvoja, kad variklis šaltas ir riebina mišinį.
Še kita mintis: vakuuminis reguliatorius. Kompas galvoja, kad sklendė atidaryta ir riebina mišinį.

_________________
Vargas su tomis Lagunomis, bet traukia...

Laguna II FL ph2 2.0 l
NElogiška ph1 Laguna RT 2.0 l


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Lie 18, 2007 14:28 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Vas 05, 2007 14:14
Pranešimai: 581
Miestas: Klaipėda
vvv rašė:
žemaitis rašė:
Pasiskolinai iš Provo vožtuvą,pakeičiau-nieko naujo.Gal kas turit minčių?


Še tau mintis: termodaviklis. Kompas galvoja, kad variklis šaltas ir riebina mišinį.
Še kita mintis: vakuuminis reguliatorius. Kompas galvoja, kad sklendė atidaryta ir riebina mišinį.

Mintys geros.Bandysiu išsiaiškint.Dėkui :wink:

_________________
Svarbiausia-rieda pakalniui !


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pir Lie 23, 2007 17:41 
Sveiki, ta pati beda - padidintos apsukos, kartais iki 2000 buna. Vienas meistras sake laisvos eigos voztuvas, praplove - lyg ir geriau bet po kuri laiko tas pats. Voztuva pakeiciau i nauja. praktiskai nieko nepasikeite. Nuvaziavus i kita servisa pasake kad tie voztuvai praktiskai NIEKADA NEGENDA.
Problema yra sklendes padeties sensoriuje. shrote radau net 8 vnt bet turbut 1986-1994 metu (ant jo yra fishke laidams ) , o i mano 95 metu eina jau kitoks - kaip tortas 2 sluoksniu ir is jo iseina 2 komplektai laidu.
Gelbekit kas gal zino kur yra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HELP HELP
Masina rija 20 litru jau metus taip vazineju, gerai nors kad dujos.

Prie progos rasau shroto adresa - Justiniskiu g. gale sukti i kaire , pravaziavus Pieno Zvaigzdes prie garazu.

kaiurios kainos ten -
spiruokle galine - 100 Lt
stiklas soninis priekinis - 80 Lt (idejimas 20 Lt, kai yra kas ideda)
sklendes padeties sensorius - 40 Lt (iki 94 m)


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Kov 10, 2008 12:18 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ant Sau 09, 2007 16:35
Pranešimai: 40
Miestas: Palanga
Kur jieskokt to padeties sensoriaus? Pas mane tas pats apsukos ant 1500-1800 laisvoj eigoj.

_________________
Renault Espace J637, 2.2i '96


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Kov 11, 2008 14:58 
Jo ieskoti nereikia - jis pats tave suras ( juokauju)
Spaudziant gaza zinai kad tempiasi toks troselis kuris pasuka asele, toi kitoje puseje tos asies ir yra asies padeties sensoris. Ta asis praeina per oro sklende ( atrodo taip ). tas sensorius kainuoja 800 Lt firminis, o nefirminis apie 300-350 . Bet nuvaziavus i Dzuku 110 , Vilniuje ( rekomnduoju , gera ir nebrangi diagnostika) meistras pasake kad jo nereikia keisti o tiesiog atsukti 2 varztus ant kuriu jis laikosi ir koki 1 - 2 mm prasukti taip , kad atleidus ta troseli ( gaza) tas sensoris uztikrintai issijungtu. Problema yra del to kad jis iki galo ne issijungia, arba drebant varikliui junginejasi tarp laisvos ir pusiau apkrovos rezimu, nors isjungus varikli girdisi kad jis issijungia. Isjungus varikli girdesit to sensoriaus isijungima - kai tik pradedat tempti troseli ir nutempus beveik iki galo ( pilna apkrova) .
Na man viskas susitvarke kai prasukau.

Kur jieskokt to padeties sensoriaus? Pas mane tas pats apsukos ant 1500-1800 laisvoj eigoj.[/quote]


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re:
StandartinėParašytas: Ant Kov 11, 2008 15:36 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Bal 01, 2007 11:16
Pranešimai: 805
Miestas: KAUNAS
McDonis rašė:
vaidas2 rašė:
pasitikrink tarpines po isiurbimo kolektoriumi.Jei kada dujos "šovė"-tai 99procentai kad beda čia.

Dujos man yra šovę pora kartų. Ir aš dabar pabandžiau prisiminti, kad būtent po tų šūvių ir prasidėjo tos nesamonės. Gal tai sutapimas, o gal ir ne. Ryt būtinai pasižiūrėsiu
kaip lekem i rokiski ir man sove viena karta tai nuo to laiko ir pasmane imetus laiva greit krenta apsukos ir masina uzgesta jau vazuodamas is rokiskio pastebejau,gal issiaiskinai kame saknys :?:

_________________
ESP QUADRA.89m.2.2I+LPG exs dabar espace grand 99m 2,2td
+R,Trafic 2007m 2l 66Kw
+37067925924
mindehome@gmail.com


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Šeš Kov 15, 2008 23:15 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Sau 09, 2008 13:11
Pranešimai: 85
Miestas: Klaipeda
o ar negali buti reduktoriaus guma suplesyta?

_________________
II EspacE 2.0 92m dujos :victory: It needs love


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Spa 22, 2008 22:44 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Šeš Rgs 13, 2008 08:54
Pranešimai: 8
Sveiki,espasistai!Kas galėtumėt paaiškinti kodėl ,matuojant įtampą ant laisvos eigos vožtuvo gnybtų,12V atsiranda tik užgesus varikliui,o dirbant,įtampa būna tik apie 3-4V.Prie tokios įtampos vožtuvas,aišku,nė nebando reaguoti.Laisvos apsukos atrodo siaubingai.Numovus viršutinę šlangą ir,užspaudus vožtuvo angą pirštu,jeigu tuo metu vožtuvas gerokai pradarytas,truputį atitraukus pirštą nuo angos,galima pasiekti labai normalias apsukas,čia šiaip dėl įsitikinimo,kad tas vožtuvas neveikia.Prie kompo kažką ten tikrinti nelabai ir eitų,bent jau su testeriu,o mikro jungiklis spragteli,atleidus gazą,bet ar jis tikrai suveikia,taip pat nelabai eitų praskambinti.Patarkit ką nors.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Spa 07, 2010 15:58 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ket Spa 07, 2010 15:49
Pranešimai: 2
Gal galite patarti kur ieskoti problemos,,, per liutis sustojau baloje,po to gan sunkokai uzsikuriau, bet apsukos laisvoje eigoje laikesi 2000-3000, buvau nusiemes oro filtra ten vandens radau prigaudyto... bet be vazinejant buvo apsukos nukrite laisvoj eigoje iki 1500-2000, maniau jau atsigaus...paskui buvo espace kaip ir nereikalingas nesikrapsciau prie jo,tad prastovejo du men.gal ilgiau, taciau uzsikurus apsukos ir vel apie 3000 laikosi... patarkite kur ieskoti problemos...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Spa 07, 2010 16:00 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ket Spa 07, 2010 15:49
Pranešimai: 2
beto ant benzino siek tiek gal mazesnes apsukos 2500 kazkur... espace 2l 1993m.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 113 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 6 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron

Nuolaida hostingui