Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Pen Kov 29, 2024 16:00

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Pen Lie 31, 2020 21:46 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Lap 11, 2019 15:33
Pranešimai: 7
Sveiki, yra problema, kad naudojant a.c (kondiske) nukepa po kapotu esantis saugiklis, kur gali būti bėda? Gal įmanoma kažkaip atjungti tą kondicionierių kad tiesiog neveiktu?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Šeš Rgp 01, 2020 06:18 
Atsijungęs
Klubo prezidentas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 03, 2005 09:11
Pranešimai: 13693
Miestas: Šiauliai
Sandr1us rašė:
Sveiki, yra problema, kad naudojant a.c (kondiske) nukepa po kapotu esantis saugiklis, kur gali būti bėda? Gal įmanoma kažkaip atjungti tą kondicionierių kad tiesiog neveiktu?

Priklausomai nuo esamos situacijos (sugedęs ar geras oro kondicionierius) yra keli sprendimo būdai:
1. Jei sugedęs:
1.1. Sutvarkyti kondicinierių;
1.2. Atjungti kondicionieriaus el. maitinimą;
1.3. Nejungti oro kondicionieriaus.
2. Jei geras:
2.1. Patikrinti ar reikiamo "amperažo" įdėtas saugiklis (gal jis per silpnas).

_________________
Ex Espace II ir IV
Ex Clio II
Clio IV Grandtour
Ex Megane IV Grandtour
AUSTRAL ESPRIT ALPINE :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Šeš Rgp 01, 2020 12:38 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Lap 11, 2019 15:33
Pranešimai: 7
Energetikas rašė:
Sandr1us rašė:
Sveiki, yra problema, kad naudojant a.c (kondiske) nukepa po kapotu esantis saugiklis, kur gali būti bėda? Gal įmanoma kažkaip atjungti tą kondicionierių kad tiesiog neveiktu?

Priklausomai nuo esamos situacijos (sugedęs ar geras oro kondicionierius) yra keli sprendimo būdai:
1. Jei sugedęs:
1.1. Sutvarkyti kondicinierių;
1.2. Atjungti kondicionieriaus el. maitinimą;
1.3. Nejungti oro kondicionieriaus.
2. Jei geras:
2.1. Patikrinti ar reikiamo "amperažo" įdėtas saugiklis (gal jis per silpnas).


Kondicionierius yra pilnai veikiantis, šaldo visa kita, bet ilgiau panaudojus, nukepa kaip minėjau saugiklis, esantis po kapotu prie akumo dėžutėje. Būtų viskas gerai, bet tuo atveju man variklio nebeaušina ventiliatorius, suprantu kad eina bendras tiek kondicionieriui tiek variklio aušinimui.
Tada klausimas, kaip jo maitinimą galima atjungti?
Cituoju 1.3. punktą, pas mane įjungus langų nuputimą, jis automatiškai įsijungia ir negaliu išjungti, dėl to pagrinde iškyla problema važiuojant lietingais ar drėgnais orais , kai rasoja langas priekinis.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Rgp 02, 2020 07:28 
Atsijungęs
Klubo prezidentas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 03, 2005 09:11
Pranešimai: 13693
Miestas: Šiauliai
Sandr1us rašė:
Energetikas rašė:
Priklausomai nuo esamos situacijos (sugedęs ar geras oro kondicionierius) yra keli sprendimo būdai:
1. Jei sugedęs:
1.1. Sutvarkyti kondicinierių;
1.2. Atjungti kondicionieriaus el. maitinimą;
1.3. Nejungti oro kondicionieriaus.
2. Jei geras:
2.1. Patikrinti ar reikiamo "amperažo" įdėtas saugiklis (gal jis per silpnas).


Kondicionierius yra pilnai veikiantis, šaldo visa kita, bet ilgiau panaudojus, nukepa kaip minėjau saugiklis, esantis po kapotu prie akumo dėžutėje. Būtų viskas gerai, bet tuo atveju man variklio nebeaušina ventiliatorius, suprantu kad eina bendras tiek kondicionieriui tiek variklio aušinimui.
Tada klausimas, kaip jo maitinimą galima atjungti?
Cituoju 1.3. punktą, pas mane įjungus langų nuputimą, jis automatiškai įsijungia ir negaliu išjungti, dėl to pagrinde iškyla problema važiuojant lietingais ar drėgnais orais , kai rasoja langas priekinis.

Tuomet atmetame 1.1. ir 1.3. punktus. Ir lieka pirma išsiaiškinti su 2.1. punktu - įdėti viena pakopa stipresnį saugiklį, pavyzdžiui, jei yra 20A, įdėkite 25A. Jei tai nepadės, lieka 1.2. punktas - fiziškai atjungti maitinimo laidą nuo kondicionieriaus :victory:

_________________
Ex Espace II ir IV
Ex Clio II
Clio IV Grandtour
Ex Megane IV Grandtour
AUSTRAL ESPRIT ALPINE :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Rgp 02, 2020 14:13 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Lap 11, 2019 15:33
Pranešimai: 7
Buvo 30A saugiklis, bet kai jis nukepe man 00h nakties tai pavyko gauti 50A ir tokį dabar idėjau, tai dar neteko bandyti ar nukepa greit dabar ar ne, o kur ten kokį laidą atjungti maitinimo kondicionieriui? Nes nelabai nusimanantis dar esu tokiuose reikaluose


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Rgp 03, 2020 05:12 
Atsijungęs
Klubo prezidentas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 03, 2005 09:11
Pranešimai: 13693
Miestas: Šiauliai
Sandr1us rašė:
Buvo 30A saugiklis, bet kai jis nukepe man 00h nakties tai pavyko gauti 50A ir tokį dabar idėjau, tai dar neteko bandyti ar nukepa greit dabar ar ne, o kur ten kokį laidą atjungti maitinimo kondicionieriui? Nes nelabai nusimanantis dar esu tokiuose reikaluose

Konkrečiai nežinai kur, bet reikia ieškoti pačio kondicionieriaus įrengimo vietos ir atjungti maitinimo laidą (neužmiršti jo izoliuoti).
P.s. 50A tai labai daug :shock:

_________________
Ex Espace II ir IV
Ex Clio II
Clio IV Grandtour
Ex Megane IV Grandtour
AUSTRAL ESPRIT ALPINE :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron

Nuolaida hostingui