man rašė:
"tyre pressure check not functioning" , "sensor fault" atsirado isvaziavus is snieguoto kaimo keliuko i slapia tik ka druska nupilto asfalta . I pusni tikrai nebuvo ivaziuota . Lyg nebegyvi tapo visi davikliai arba imtuvas .
Po dienos pavazinejus sausais , saltais keliais "atgijo" 3 davikliai , po dar poros dienu ir paskutinis pradejo rodyti normaliai .
Taigi , neskubekite pulti remontuoti
O aš manau, kad jei nori tureti tvarkingai funkcionuojančią sistemą, kaip tik ir reikia tvarkyt. Nes priešingu atveju gedimas vėl atsiras. Tai ko tada verta visa šita sistema? Ji tik dėl pasipuikavimo, kad - "va pas mane tai yra...: ?
Kaip taisyklė tokie gedimai (kai atsiranda ir savaime prapuola) yra iš "kontaktų mokslo" srities. Tai pasekmė arba nehermetiškų jungčių, arba pažeistos laidų izoliacijos, arba pačių blokų nehermetiškumo. Todėl gedimo lengviausia ieškoti tada, kai jis yra, o ne kažkada "prie progos".
Bet čia kiekvienam spręst - tvarkyti, ar laukt kol pačios bėdos išnyks (arba ne
). Kam šita slėgio kontrolės sistema nereikalinga - ją galima deaktyvuoti.