senux rašė:
Jeigu šiltas nesikuria ir jaučiasi važiuojant benzino kvapas-problema variklio temperatūros davkilyje.Kompas gauna signalą,kad variklis visada šaltas ir visada važiuoji ''ant padsoso''-kai variklis šaltas-gerai,o kai šiltas -jį užpila benzinu.Problema,kad visi meistrai dabar ''dyzelistai''ir apie benzininius motorus jau pamiršo
Bet tai nelabai paaiškina to, kad tik užkūrus ir užgesinus, po to sunkiai kuriasi...
Turėjau aš problemą, kurią sprendžiau 8mėn su pertraukom. Mašina vw, tik situacija buvo atvirkštinė-ryte,arba po ilgesnio stovėjimo, pirmas kūrimas būdavo ilgas, apie 4sek., užsivesdavo lyg su daug kuro, taip nenorom, bet galima buvo iš karto gesint ir kurt iš naujo, ir kurdavo iš pusės pasukimo. Ko tik nebandžiau, ir temperatūriniai, ir alkūninio davikliai, vakuumo šlangutės ir dar bala žino ko. O problema buvo dujų reduktoriuje. Kadangi LT dujos pakankamai prastos kokybės , su daug "brudo", o maniškis reduktorius buvo 2 kamerų, ir jos nedidelės, tai tas "brudas" nusėda kamerose ir čiučiut pakelia reduktoriaus membranas, ir visos dujos, esančios magistralėj sueidavo į kolektorių, todėl, kol jos neišgaruodavo kuriant po ilgesnio pastovėjimo, tol ir reikdavo sukti. Spėkit, ar nors vienas meistras tą man pasakė...
Bet čia situacija kitokia, be dujų ir atvirkštinis variantas. Dar gali būti labai paprastas mechaninis gedimas- suaižėjusios purkštukų gumytės, ir kuras prasisunkia per jas.