eeedmis rašė:
Pasidalinsiu, ką pavyko išsiaiškint dėl krovimo. Kai auto yra pastovėjus ilgiau (parą ir daugiau), užvedus krovimą rodo 15v, pavažinėjus, kai jau akumas būna pasikrovęs berodo 13,4v. Tokia pati situacija yra ir pas giminaitį su renault scenic. Tiek scenic, tiek megane generatoriai yra surišti su kompu (juos vadina išmaniaisiais). Scenic buvom išėmę generatorių, vežė remontui, bet jį uzdėję ant stendo pratestavo ir pasakė, kad jis tvarkoje, krauna gerai (krovė apie 15v), kad jie išmanūs, kompiuterizuoti ir nesukt galvos dėl tokio krovimo. Įdėjus į auto, generatoriaus krovimą rodo 15v , kai pastovėjus auto (akumas kažkiek išsikrovęs ir apie 13,4v , kai jau pavažinėjus). krovimas toks pats, tiek matuojant prie akumo, tiek tiesiai prie generatoriaus.
Taigi, dvi skirtingos renault, panašių metų ir jų krovimas vienodas. Panašu, kad naujesnės renault nebeatitinka to standarto, kad normalus krovimas 14,6v. Aišku neatmetu varianto, kad abiem šiom renault yra kažkoks vienodas gedimas, bet gedimas ne generatoriuose, nes išėmus generatorius krauna gerai.
Susidūriau ir aš su tokia bėda. Kartai užsidega gedimas krovimo ant skydelio. Prie apkrovos krauna 15V. Generatorių meistrai liepė pasitikrinti kontaktus saugiklinėje, nes kompas pats reguliuoja krovimą.