Čia mano nuomonė - ji nebūtinai yra teisinga.Jeigu parduoda kartu su stebule - imat kartu su stebule ir nesukat sau galvos.
Kalba eina apie 1992 gamybos metus. Keičiau guolius savo Clio ir tėvo Pontiaco trans sporto.
Ant Clio guolis buvo perpresuojamas - buvo parduodamas atskirai, ant Pontiaco su visa stebule.
Skirtumai:
Kai mano Clio keitė Klaseroj, „įpresavo“ su kūju. Laikė 2 savaites. Kitą keičiau Kretingoj, Smagratyje, ten dirbo su presu - laikė iki kol mašiną išvežė evakuatorius. Guoliai litais 55 (Klaseroj keistas) ir 75 (Smagratyje keistas). Darbai irgi kažkas panašiai kainavo.
Pontiacui tėvas už visą rinkinį sumokėjo 130 litų (atkreipkit dėmesį - dar litais). 4 varžtai - ir viskas pakeista.
Jūsų atvejis - jeigu reik keist tik stebulę. Kuo blogai kartu pasikeist ir guolį?
Įsivaizduokit - daba jūs keisit stebulę. Išrinkt, išpresuot guolį lauk, jau tokį prajudintą presuot į naują stebulę. Po kiek laiko pareis guolis - tada jau jį vėl presuosit lauk, kad pakeist į naują?
Mano nuomonė (pasikartosiu) - jeigu parduoda komplektą - imkit komplektą. Ir darbai paprastesni, ir fool proof. Niekas nesusimaus.