Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Pen Kov 29, 2024 00:17

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Tre Bal 10, 2013 22:04 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Lie 22, 2009 08:57
Pranešimai: 84
Miestas: Kaunas
ketvirtadienį, 2013-04-04, su savo Espace IV /variklis 3 dCi (P9X) APD (SU1)/ pabandžiau iš anksto praeiti techninę apžiūrą, nors technikinė baigiasi tik 2013-04-29. iš pirmo karto praeiti nepavyko, nes kontrolierius nustatė 3 trūkumus: 1) galinės posūkių lemputės neatitiko reikalavimų, nes buvo aptrupėjęs geltonos spalvos lakas ir jos švietė baltai; 2) aptiko, jog kliba dešinės pusės stabilizatoriaus traukė; 3) dėl suskerdėjusio generatoriaus dirželio nerizikavo atlikti dūmingumo testo. teisingumo dėlei reiktų paminėt, kad kontrolierius dar leido ir susireguliuoti priekinį blogai švietųsi žibintą, todėl ataskaitoje vienu trūkumu liko mažiau.

čia reiktų pažymėti, jog už pirminę TA susimokėjau 54 Lt, iš kurių 42 Lt už pačią TA, gi 12 Lt už dūmingumo testą. Atspausdintoje ant balto lapo TA ataskaitoje buvo parašyta, kad pakartotinė apžiūra kainuos 17 Lt, iš jų 11 Lt už pakartotinę TA, o 6 Lt už pakartotinį dūmingumo testą.
posūkių lemputes pasikeičiau jau sekančią dieną, o tuo pačiu ir gabaritų, nes bekeičiant aptikau, jog vienos atitrūkęs cokolis, o kitos bekeičiant nutrūko siūlas (posūkių lemputės - 10 Lt, gabaritų - 6 Lt).

stabilizatoriaus traukę ir generatoriaus dirželį UAB "Meharis" su atvelykio nuolaida įsigijau už 80 Lt.

pats keistis traukės ir dirželio nerizikavau, tad 2013-04-08 nuvažiavau į servisą, kur meistras papildomai nustatė, jog be to dar yra parėję ir abu šarnyrai (Liamhiorder firmos, atlaikę per 3 m. apie 40000 km), nors per pirminę TA ant "kratytuvo" kontrolierius šio trūkumo kažkodėl nebuvo konstatavęs. visi darbai su detalėm kainavo 338 Lt (į kainą įskaičiuota ir dirželio bei traukės kaina). beje, už tą pačią kainą meistras dar iš vielutės padarė ir uždėjo pasimetusią priekinę plastmasinę traukutę automobilio šviesoms automatiškai reguliuoti.

tos pačios dienos pavakary, 2013-04-08, nuvažiavau pakartotinei TA. nuėjęs susimokėti kasininkės paklausiau ar man reiks papildomai vėl susimokėti už dūmingumo testą, kuris per pirminę TA nebuvo atliekamas. Kasininkę nusiuntė į salę aiškintis pas vyr. kontrolierių. Salėje, po kokių 15 min. pagaliau priėjus kontrolieriui ir man paaiškinus reikalo esmę, jis tušinuku nubraukė TA ataskaitoje įrašytą "6 Lt" už pakartotiną dūmingumo testą, palikdamas "11 Lt" už pakartotinę TA, kas man atrodė visai logiška. Tačiau po to nubraukė ir "11 Lt" ir šalia užrašė "15 Lt". man nusistebėjus už ką tokia suma jis kažką man neaiškiai atsakė, kad tie skaičiai (11+6) buvo klaida, o dabar reikės mokėti 15 Lt. tingėjau toliau su juo aiškintis, tad nuėjau į kasą ir susimokėjau tuos 15 Lt.

įvažiavus su mašina į salę ir kontrolieriui pasakius, kad atvažiavau pakartotinei apžiūrai jis pradėjo tikrinti nustatytus trūkumus: su posūkių lemputėm viskas gerai, dirželis - gerai, stabilizatoriaus traukė - gerai, oho, netgi ir šarnyrai pakeisti - puiku!, važiuojam į dūmingumo testą.

Dūmingumo testo aikštelėje šiek tiek užtrukome - man teko kiek pasinervuoti, nes kontrolierius, prijungęs daviklius, vis kažko labai įdėmiai žiūrėjo į savo delninuko ekraną, kraipė jį, iš automobilio išlipęs kažko netgi nubėgo į salę (angarą), dėl ko man pasidarė visai neaišku kas čia darosi. Sugrįžęs kontrolierius pasakė, kad sėda jo delninuko akumas, todėl blogai matomi rodmenys ekrane. nu pagaliau po visų tų širdį veriančių variklio smaugimų pasakė man nuvaryt mašiną ir ateiti pas jį. Kai atėjau pas jį, jis jau buvo atsispausdinęs žaliąjį TA ataskaitos lapą, tačiau ir vėl jam kažkas pasirodė įtartina, todėl jis nubėgo aiškintis pas kitą kolegą, kažką jam rodė lape, abu žiūrėjo, tarėsi, galiausiai atėjęs kontrolierius man pasakė, kad aš už pakartotinę apžiūrą susimokėjau 15 Lt, ir sistema rodo, kad mano Espace IV yra benzininis, o benzinui atlikti dūmingumo testo nereik, todėl reikės dar sykį, antrąkart, atlikt dūmingumo testą. Na, Espace IV variklio 3 dCi (P9X) garbei reiktų pasakyt, kad jis ir antrąkart ištvėrė "gręžimą" iki dugnų ir ant Espace IV v/n iškilmingai buvo užklijuoti lipdukai, o šių eilučių autoriui po atrodytų niekad nesibaigsiančio nervų tąsymo pagaliau įteiktas žaliasis TA lapas su ataskaita apie sėkmingai praeitą TA.

Taigi, iš viso TA pareikalavo: apie 415 Lt

na, visa kita, kas liečia TA, sakyčiau, vyko gana sklandžiai, aukštam lygy ir paliko ne pačius blogiausius įspūdžius (aptarnavimas, servisas, sugaištas laikas, paaiškinimai, leidimas pačiam ištaisyti trūkumą ir t. t.).

_________________
Espace (Initiale) 2005, 3dCi (variklis — P9X, APD — SU1)
tel. 8 603 39491;
zykevicius@gmail.com


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Bal 11, 2013 05:10 
Atsijungęs
Klubo prezidentas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 03, 2005 09:11
Pranešimai: 13693
Miestas: Šiauliai
Turiu keleta klausimeliu:
1. Katalizatorius (-iai) ispjautas ar yra? Kokie dumingumo testo rezultatai?
2. Kaip tikrino Xenon zibintu automatini reguliavima? Ar jo is viso neziurejo, svarbu, kad esamu laiku gerai sviecia?
:victory:

_________________
Ex Espace II ir IV
Ex Clio II
Clio IV Grandtour
Ex Megane IV Grandtour
AUSTRAL ESPRIT ALPINE :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Bal 11, 2013 17:07 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Lie 22, 2009 08:57
Pranešimai: 84
Miestas: Kaunas
[quote="Energetikas"]Turiu keleta klausimeliu:
1. Katalizatorius (-iai) ispjautas ar yra? Kokie dumingumo testo rezultatai?
2. Kaip tikrino Xenon zibintu automatini reguliavima? Ar jo is viso neziurejo, svarbu, kad esamu laiku gerai sviecia?
quote]

atsakymai:
1. dėl katalizatoriaus atsakyti negaliu, nes nežinau, tačiau problemų dėl jo nebuvo nei šį kartą nei per kitas TA.
dūmingumo testo rezultatai iš TA rezultatų kortelės (ataskaitos): 1,11 (kortelėje nurodytas kažkoks matavimo vienetas - m(-i)?), kai riba ≤3,00;
2. pačius zibintus tikrino kaip ir visada - su tuo specialiu prietaisu, tačiau ar žibintai reguliuojasi automatiškai netikrino - reiškia tik žiūrėjo kaip sviečia esamu laiku.
kadangi pas mane aptiko, jog vienas žibintas šviečia netinkamai, tai kontrolierius davė atsuktuvą ir pasiūlė iš karto jį vietoje ir susireguliuoti, nors aš nelabai ir žinojau kur jis ten reguliuojasi, tai visa laimė, kad kontrolierius mane dar ir paprotino duodamas patarimą kur ten reikia kišti atsuktuvą ir sukti

_________________
Espace (Initiale) 2005, 3dCi (variklis — P9X, APD — SU1)
tel. 8 603 39491;
zykevicius@gmail.com


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Bal 11, 2013 17:42 
Atsijungęs
Klubo prezidentas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 03, 2005 09:11
Pranešimai: 13693
Miestas: Šiauliai
Aisku, seniau prie katalizatoriu ir nesikabinedavo (savo du kartus pravariau su ispjautu katalizatoriumi). Na, matysim - vasara teks ir savo varyti :?

_________________
Ex Espace II ir IV
Ex Clio II
Clio IV Grandtour
Ex Megane IV Grandtour
AUSTRAL ESPRIT ALPINE :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Bal 11, 2013 21:10 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Šeš Sau 22, 2011 23:02
Pranešimai: 94
Energetikas rašė:
Aisku, seniau prie katalizatoriu ir nesikabinedavo (savo du kartus pravariau su ispjautu katalizatoriumi). Na, matysim - vasara teks ir savo varyti :?


Bet kad sako,jog katalizatorius tikrina tik pirmąkart Lietuvoje einant techninę apžiūrą? :)

_________________
RENAULT ESPACE III 1997 m., žydras, 2 l, 84 kW ex
RENAULT ESPACE IV 2006 m., juodas, 2 l, DCI, 127 kW, INITIALE PARIS


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Bal 11, 2013 22:08 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Kov 10, 2009 20:15
Pranešimai: 2003
Miestas: Kaunas
Eisi taip ir toliau TA be katalizatoriaus, tikrins labiau tik dbr naujai registruotas mašinas. Taip man sakė apžiūroje.

_________________
Renault CanClip
Laguna III


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Bal 12, 2013 05:40 
Atsijungęs
Klubo prezidentas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 03, 2005 09:11
Pranešimai: 13693
Miestas: Šiauliai
Aisku, bandysim nekeisti, kol kas :) Dumingumas pas maniske praeita karta buvo 0,85, bet:
1. Dar buvo neispjautas vienas katalizatorius, prie turbinos;
2. Tuomet nereikalavo taip ziauriai gazuoti, uzteko iki 3000 aps/min...
Siemet situacija gali keistis i blogaja puse... :lol:
Tiesa - o gesintuvo dabar jau reikia 2kg? :roll:

_________________
Ex Espace II ir IV
Ex Clio II
Clio IV Grandtour
Ex Megane IV Grandtour
AUSTRAL ESPRIT ALPINE :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Bal 12, 2013 08:41 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Lie 22, 2009 08:57
Pranešimai: 84
Miestas: Kaunas
Energetikas rašė:
o gesintuvo dabar jau reikia 2kg? :roll:


aš tai turėjau ir visada vežiuojuosi du gesintuvus po 1 kg, nors vieno iš jų, kaip dabar apsižiūrėjau, galiojimo laikas baigėsi kažkur 2012 m. vasarą, bet per TA nei vieno gesintuvo galiojimo netikrino

_________________
Espace (Initiale) 2005, 3dCi (variklis — P9X, APD — SU1)
tel. 8 603 39491;
zykevicius@gmail.com


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Bal 17, 2013 05:52 
Atsijungęs
Klubo prezidentas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 03, 2005 09:11
Pranešimai: 13693
Miestas: Šiauliai
Siek tiek naujoviu apie TA "Delfi" naujienu puslapyje: http://auto.delfi.lt/patarimai/naujus-t ... d=61161159

_________________
Ex Espace II ir IV
Ex Clio II
Clio IV Grandtour
Ex Megane IV Grandtour
AUSTRAL ESPRIT ALPINE :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Lap 12, 2013 19:34 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Spa 28, 2010 13:28
Pranešimai: 22
Sveiki!
Pas mane ziauriai dumina abu espeisai.I 2.2DCI su mechanika pyliau spec priedo ir 3 pavara gazas dugnas.Kitas 3.0 DCI automatas,dar nepakeiciau paskirstymo dirzo ir nenoriu kankinti.Gal butu kokiu patarimu?
Tepalu ir filtru keitimas 900lt,tosolo nekeiciau.Pakeiciau apatine variklio pagalve uz 100lt,viena trumpuju xenona uz 30lt.Dar pertikrino vaziuokle,rado problemu uz 350 lt,remontuos pirmad.Neveikia klimatas,rodo kazkurio kondiskes daviklio klaida,bet paaiskejo,kad tuscia sistema.Gal uzpildzius veiks? :roll: Salone kazkoks keistokas kvapas.Gal kad oda?
Busiu dekingas uz bet kokia info,ispejimus,patarimus - pirmas espeisas,pasirodo,i prota neatvede :)

_________________
Grand Espace IV 3.0 DCI Privilege


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Lap 13, 2013 05:58 
Atsijungęs
Klubo prezidentas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 03, 2005 09:11
Pranešimai: 13693
Miestas: Šiauliai
osama rašė:
Sveiki!
Pas mane ziauriai dumina abu espeisai.I 2.2DCI su mechanika pyliau spec priedo ir 3 pavara gazas dugnas.Kitas 3.0 DCI automatas,dar nepakeiciau paskirstymo dirzo ir nenoriu kankinti.Gal butu kokiu patarimu?
Tepalu ir filtru keitimas 900lt,tosolo nekeiciau.Pakeiciau apatine variklio pagalve uz 100lt,viena trumpuju xenona uz 30lt.Dar pertikrino vaziuokle,rado problemu uz 350 lt,remontuos pirmad.Neveikia klimatas,rodo kazkurio kondiskes daviklio klaida,bet paaiskejo,kad tuscia sistema.Gal uzpildzius veiks? :roll: Salone kazkoks keistokas kvapas.Gal kad oda?
Busiu dekingas uz bet kokia info,ispejimus,patarimus - pirmas espeisas,pasirodo,i prota neatvede :)

Dėl per didelio dūmingumo, galima bandyti TA varyti be oro filtro, sako - padeda :) Kodėl keitei tik vieną Xenon lemputę ir kokybė jos abejotina (30 litų kaina), šviečia vienodai? Jei antifrizo nekeitei, tai bent paprašyk servise, kad pamatuotų užšalimo temperatūrą prieš žiemą :roll: Neverta pildyti kondicionavimo sistemos, nepatikrinus jos sandarumo - be reikalo freonas nedingsta :wink: Kvapas salone gali būti nuo senai neveikiančios ir "pripelijusios" oro kondicionavimo sistemos (neplautų kojinių kvapas) :lol:

_________________
Ex Espace II ir IV
Ex Clio II
Clio IV Grandtour
Ex Megane IV Grandtour
AUSTRAL ESPRIT ALPINE :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Lap 13, 2013 17:34 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Spa 28, 2010 13:28
Pranešimai: 22
Del dumu ir T.A.,tai yra pazistamu...Tik paciam cekava.Lempa keite viena,nes nedege.Kazka samanijo su tikrinimu po keitimo,bet man irgi rodosi,kad naujoji ryskesne.Del kondiskes,tai jo - vakumas krenta,specai nujaucia ir kurioj vietoj.Truputi neramina klausimas su tuo kvapeliu,nes nezinau ka tokiu atveju daryti,jei jis nuo kondiskes.Ar yra kokiu priemoniu isvalymui?
Kuro kolkas rodo 12,5/100,bet realiai turetu buti daugiau.
Tosolo tanki tikrinome,atitinka -35*
Kasdien randu ka nors naujo,ne visada gero,daug ka reikes tvarkyti,tai rikiuoju i gala tai,kas neturi itakos greiciui ir saugumui.

_________________
Grand Espace IV 3.0 DCI Privilege


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Lap 14, 2013 13:16 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 10, 2005 16:45
Pranešimai: 3866
Miestas: Vilnius, SCMAF narys "INKSTAI"
Energetikas rašė:
osama rašė:
Sveiki!
Pas mane ziauriai dumina abu espeisai.I 2.2DCI su mechanika pyliau spec priedo ir 3 pavara gazas dugnas.Kitas 3.0 DCI automatas,dar nepakeiciau paskirstymo dirzo ir nenoriu kankinti.Gal butu kokiu patarimu?
Tepalu ir filtru keitimas 900lt,tosolo nekeiciau.Pakeiciau apatine variklio pagalve uz 100lt,viena trumpuju xenona uz 30lt.Dar pertikrino vaziuokle,rado problemu uz 350 lt,remontuos pirmad.Neveikia klimatas,rodo kazkurio kondiskes daviklio klaida,bet paaiskejo,kad tuscia sistema.Gal uzpildzius veiks? :roll: Salone kazkoks keistokas kvapas.Gal kad oda?
Busiu dekingas uz bet kokia info,ispejimus,patarimus - pirmas espeisas,pasirodo,i prota neatvede :)

Dėl per didelio dūmingumo, galima bandyti TA varyti be oro filtro, sako - padeda :) Kodėl keitei tik vieną Xenon lemputę ir kokybė jos abejotina (30 litų kaina), šviečia vienodai? Jei antifrizo nekeitei, tai bent paprašyk servise, kad pamatuotų užšalimo temperatūrą prieš žiemą :roll: Neverta pildyti kondicionavimo sistemos, nepatikrinus jos sandarumo - be reikalo freonas nedingsta :wink: Kvapas salone gali būti nuo senai neveikiančios ir "pripelijusios" oro kondicionavimo sistemos (neplautų kojinių kvapas) :lol:

Oro filtro išimti hmmmm...Gal pakeisti į naują.Gal įpilti žibalo.Nors dabar žibalas deficitas.Kodėl visi bijo tikrinti dūmingumą.Nesuprantu,O žibalas padeda,net profilaktiškai galima ipylti.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Lap 17, 2013 23:18 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Spa 28, 2010 13:28
Pranešimai: 22
O kaip i zibala ziuri purkstukai ir kietuju daleliu filtras?Juk zibalas nuriebina precizines poras,o filtrui duos metine norma brudo :roll:

_________________
Grand Espace IV 3.0 DCI Privilege


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Lap 20, 2013 22:43 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Spa 28, 2010 13:28
Pranešimai: 22
Na,jau po TA. Pries palaksciau virtualia 3 pavara,meistrui pasakiau,kad dar nekeiciau dirzeliu :D Taigi,testas nebuvo iki dugno ir dumas - 0,85.Is kitu trukumu - per zemai sviecia rukines ir kaire trumpoji.Praslydo! Fuuu :wink:
Liko dirzeliu keitimas ir kondicionierius su savo kvapu...Na dar isvalyt salonas,nes po vaziuokles remontininku ten pilna degutuotu atspaudu :evil:
Dar man rodosi,kad neplauna faru (nepatikrino per TA),nors skyscio pilna.Itariu,kad doxlas akumas.
Klausinejuosi del dirzeliu keitimo,nes Panevezio servisai daznai uz pinigus padaro kaip uz dyka...
Jei nereikes isvaziuot 6 savaitems i ES,iki Naujako gal pabaigsiu sutvarkyti.

Sveiki,kolegos! Atsirado proga papildyti posta.Pakeiciau dirzelius Panevezio "Sostenoje",atsistojo i 1283lt,su kompiuterine diagnostika.Reikalas tas,kad jie pasiule 50% nuolaida paskirstymo komplektui ir suteike metu garantija detalems ir darbui.Nors mano pazistamo Volvo po ju "darbu" prisiejo keisti varikli (po 50 ies km ridos nuleke tempejas),rizikavau,nes nieks daugiau nieko panasaus nepasiule...

Kompiuteristas atjunge automatini rankinio uztraukima,automatines trumpasias sviesas,nurezetino deze ir ivede anglu kalba.Automatinis rankinio atleidimas startuojant - liko.Manau,isvengsiu ziema prisalusiu stabdziu kaladeliu :D Del sviesu,tai ateiciai planuoju dieninius LEDus,nes besijunginejantys nuo apsvietimo xenonai manes netenkina.
Deze stovi adaptyvine ir po atnaujinimo turetu prisitaikyti prie mano "charakterio".Bent jau dabar naujasis algoritmas mane tenkina ir panasu,kad sumazejo kuro sanaudos.Nors,apie tai spresiu daugiau pavazinejes.
Liko sutvarkyti kondicionieriu.Kolkas klimatas veikia be jo,susyla ne itin greitai,bet temperatura palaiko ir srautu paskirstymas veikia.

Geru visiems keliu ir linksmu svenciu! :)

_________________
Grand Espace IV 3.0 DCI Privilege


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Bal 13, 2014 00:21 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Spa 28, 2010 13:28
Pranešimai: 22
Sveiki.Cia ziuriu stilis... :)
Na,jei kam pravers,tai tolimesne Espace raida:
Kondiskes pildymas atsistojo 690cia lt.Keitem radiatoriu + darbas + pildymas.Specai patare neplauti,jei nebuvo byrejes kompresorius,o ir kvapas jau nyksta.
Is neplanuotu staigmenu - nusibaige stabdziu "pusle".Velgi is pasirinkimu teliko "Sostena",o ten - grazus pinigai ir bandymas isdurti grazinant auto nenuorinta sistema.Teko subjurti ir palikt masina iki rytojaus.Sutvarke,apie 1800 lt.
Padariau uz dyka komp diagnostika.Trukumas vienintelis - yra nenuolatiniu sutrikimu kaires puses peciuko oro srautu sklendese.Kuo tai pasireiks praktiskai - matytsim.
Kuras apie 9/100.Kadangi dirbau Europoje,tai vaziuota mizeris ir isvadoms per anksti.
Dabar eile "tiuningui" :) Desiu LEDus,niauksiu langus.Yra minciu del papildomu gabaritu i galines rukines ir pan.Vienzo - vaiku zabovos.
Dar po ilgo stovejimo grybauja ratu slegio kontrole,bet vos pustelejus oro,atsikvoseja.Reikes kada isjungti programiskai.

Tai tiek,visiems maloniu kelioniu.

_________________
Grand Espace IV 3.0 DCI Privilege


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Bal 15, 2014 10:37 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 10, 2005 16:45
Pranešimai: 3866
Miestas: Vilnius, SCMAF narys "INKSTAI"
osama rašė:
Sveiki!
Pas mane ziauriai dumina abu espeisai.I 2.2DCI su mechanika pyliau spec priedo ir 3 pavara gazas dugnas.Kitas 3.0 DCI automatas,dar nepakeiciau paskirstymo dirzo ir nenoriu kankinti.Gal butu kokiu patarimu?
Tepalu ir filtru keitimas 900lt,tosolo nekeiciau.Pakeiciau apatine variklio pagalve uz 100lt,viena trumpuju xenona uz 30lt.Dar pertikrino vaziuokle,rado problemu uz 350 lt,remontuos pirmad.Neveikia klimatas,rodo kazkurio kondiskes daviklio klaida,bet paaiskejo,kad tuscia sistema.Gal uzpildzius veiks? :roll: Salone kazkoks keistokas kvapas.Gal kad oda?
Busiu dekingas uz bet kokia info,ispejimus,patarimus - pirmas espeisas,pasirodo,i prota neatvede :)

Ne į temą, bet gerai.Svarbu apie karą,apie ežiukus ir apie rapsą.osama paskaityk temos pavadinimą. :) :) :) O ką daro moderatoriai.Sugadinta tema.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron

Nuolaida hostingui