McLaren aiškina reglamento pasikeitimų esmę ir pasekmesMcLaren spaudos atstovybė kartu su komandos inžinieriais sudarė pagrindinius 2010 metų technikos reglamento skirtumus nuo 2009 metų, paaiškindama, kokią įtaką tai turėjo bolido konstrukcijai.
Kuro papildymo draudimas lenktynėse
Kuro bako padidėjimas; išaugo optimalaus mazgų išdėstymo reikšmė; lenktynių taktika nuo šiol priklauso nuo padangų dėvėjimosi; sutrumpės sustojimo boksuose laikas (jis užims apie 4 sekundes arba mažiau); bolidai taps žymiai sunkesni ir lėtesni startinėje lenktynių fazėje, kas įtakos padangų dėvėjimosi greitį, variklio, transmisijos ir stabdžių apkrovas.
Komandos atsisakė naudoti KERS
Konstruktoriai gavo didesnę laisvę pasirinkti mazgų išdėstymą bolide ir paskirstant balansą.
Siauresnės priekinės padangos (sausam orui)
Padangų pločio susiaurėjimas paveiks bendrą bolido balansą, todėl reikalingos korekcijos aerodinamikoje.
Uždrausti ratų gaubtai
FOTA iniciatyva, skirta sumažinti išlaidas. Komandos pasistengs rasti, kaip kompensuoti aerodinamikos efektyvumo praradimą, kuris atsirado po šio draudimo.
Uždraustas ratų diskų šildymas
Leidžiama naudoti padangų šildytuvus, bet nuo 2010 metų negalima naudoti įmontuotus ratų diskų šildytuvus, reiškia, padangų sušildymo problema paaštrės.
Minimalus bolido svoris padidėja nuo 605 iki 620 kg.
Konstruktoriai gavo galimybę efektyviau paskirstyti bolido balastą važiuoklėje.
Bandymų dienų skaičius sezono metu sumažintas nuo 8-ių iki 4-ių.
Komandoms teks maksimaliai efektyviai panaudoti likusias dienas, daugiau laiko skirti darbui aerodinaminiame tunelyje.
Ratu atsilikusiems pilotams neleidžiama grąžinti ratą važiuojat už saugos automobilio.
Periodas, kai peletonas važiuoja už saugos automobilio, taps trumpesnis.
Prizinius taškus gaus pirmas lenktynininkų dešimtukas.
Lenktynių nugalėtojas gaus didesnį taškų skaičių, negu anksčiau, todėl padidės pergalės vertė; 2010 metais padidės dalyvių skaičius; keičiasi taškų paskirstymas.
Antro papildomo variklio panaudojimas (kuris neįeina į aštuonių variklių skaičių kiekvienam lenktynininkui) lenktynių savaitgalio metu bus baudžiamas 10-ies pozicijų praradimu kitų lenktynių starto metu.
Padidėja galimybė racionaliau panaudoti variklių resursą, labiausiai finalinėje sezono dalyje.
======================
paskelbta is
www.formule1.lt