Toks tas ir isdurimas. Pats pakeliau variklio kompa ir po juo sukomponavau dujini kompa. Pazaisti reikejo, bet viskas kuo puikiausiai veikia. Taigi laikas kaip matai nera pinigai
O beja kaip sakiau as sita klausima aptariau ne su vienu kitu duju montuotoju, visi montuotu toje pacioje vietoje. O jei atsirastu klientas, kuris taip jau pageidautu kad kompas butu kazkurioje konkrecioje vietoje, kad ir po sedyne, tai tikrai sumoketumei labai jau nemazai vien uz savo pageidavimus. Kadangi kaip sakiau pats persidejau, tai patikek manim buvo ten pakankamai zaidimo. Praktiskai visa diena ten knisausi. Buciau profas - butu pusdienis. O per pusdieni visus kitus komponentus sumontuoja. Taigi nemanau, kad taip jau eme ir isdure. Butu isdure - buciau pats atvaziaves pareikalauti, kad perdetu.
Kad masina negestu tai sansu nedaug, bet kalbant apie tokius guolius nelabai jau ten ir skiriasi nuo scenico tie safranu guoliai. Pats kol kas pasikeiciau viena priekini taigi nebuvo nieko ten tragisko.
Kadangi Safrane yra aukstesnes klases nei Scenic tai nera ko noreti, kad aprtarnavimas butu pigesnis, ji automatiskai bus brangesne. Taciau kalbant apie guolius - ne ten tas brangumas atsiranda. Vat kai masina pasidaro nepatikima, kai pradeda byreti, tada jau buna laikas ja keisti. Siuo metu susmavus masinos aptarnavima (be tepalu keitimo ir viso kito, kas scenicui tiek pat kainuotu) as mokejau tikrai brangiai uz paskirstymo dirzo keitima (Safrui 960. Scenicui manau kokie 600 butu) ir viskas. Guoli pasikeiciau i nauja uz 130 Lt. ABS tvarkymas lygiai tiek pat kainuotu, taigi... kai prasideda rimtesni dalykai, tada taip. Kai pastoviai pradetu gesti kokie egzotiniai tipiniai safrano elementai - ji butu tikrai brangesne. Taciau eilinis aptarnavimas ne tiek jau ir daug skiriasi.