Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Ket Kov 28, 2024 11:34

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Ket Sau 13, 2022 11:49 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ket Sau 13, 2022 11:40
Pranešimai: 1
Sveiki,

Norime įsigyti naują Renault Master 2021 autobusiuką. Dabar esam išsirinkę dviejų turbinų Crew Van FWD 3.5T L3H2 2.3 dCi 150 Euro6, norime sužinoti kokį geriau variklį rinktis, gal geriau su viena turbina, kuris variklis yra patikimesnis, mažiau turi gedimų? Ar su viena turbina variklis nebus silpnas jeigu vežiuoti didesnius atstumus su svoriais, kuris variklis turi lengvesnį aptarnavimą bei kuris mažiau naudoja kuro?
Ar šiam forume yra narių kurie dirba su tokių autobusiukų taisymu servisuose, gal dar turi kokiu patarimų renkantis papildoma komplektacija.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Sau 20, 2022 10:16 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Gru 01, 2005 19:57
Pranešimai: 1472
Miestas: Kaunas
su naujais cia niekas nesilanko visi vaziuoja i garantini , o is teh. puses su viena turba remontas paprastesnis ir faktas kad kazkiek pigesnis......

_________________
Visi automobiliai anksčiau ar vėliau tampa "Opeliais"
Renault Club Sport

ESPACE III 1999 DT
ESPACE IV 2007 DCI


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron

Nuolaida hostingui