abrakadabra rašė:
jei tik pripilt freono tai aisku,100lt jau padorus pinigai.o jei patikrint sistemos sandaruma,pasalinti sena tepala ir dregme,parinkti salcio neseja toki koki priklauso,pripilt jo reikiama kieki,pripilt keliu rusiu tepala,patikrint sistemos funkcionaluma? pati procedura uzima apie valanda-pusantros.aisku gali paprasciausiai pripilt freono. arba net dapildyt.o paskui galvot kodel silpnai saldo.skupas visada du kart moka.
freonas tai tik cheminis elementas-inertines dujos.paciu salcio neseju buna keliu rusiu.o jum visiem is vieno baliono pila.
Abrakadabra... matau negirdi ką sakau.
Kaune sandarios sistemos, kuriai reikia eilinio maintenance aptarnavimo kaina, į kurią įeina visi vakumavimai, sandarumo tikrinimai, drėgmių šalinimai ir R134a papildymai pas žinančius ką daro meistrus kainuoja 100lt.
Renault Safranus apskaičiavo max 10čiai metų. Taigi taip, iš dalies tu teisus, mašinai kuriai virš 10m reiktų išardyti visą sistemą, pakeisti tam tikrus komponentus naujais (malonumas kainuoja virš 400lt) ir viską užpildyt naujai, kas kainuotų dar bent 300-400.
Bet taip mąstant tą patį reiktų atlikti ir su varikliu - jį kas 100kkm perrinkti, jog neužsilenktų kur pakeliui netyčia
Bet ar mes tą darome?
Faktas išlieka tas, jog jei už 100lt atlikus eilinį patikrinimą ir papildymą sistema veikia gamintojo nurodomuose parametruose, atlikti pilną perrinkimą už gerus pinigus tiesiog finansiškai nepraktiška.
NEBENT esi meistras, kuris užkalbinėja nesusigaudantį klientą, jog tas paliktų daugiau pinigėlių...ps.: parinkti tinkamų nešėjų nereikia, visose mašinose eina tas pats tepalas (su kelių priemaišų išimtimis) ir tas pats R134a nešėjas. R12 yra draudžiamas daiktas EU, NVS ir didžiojoje pasaulio šalių dalyje. Jei jums kas siūlo jo pripilti - 100% jog pripils R134a.