Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Ket Kov 28, 2024 18:28

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Espace IV bandymai
StandartinėParašytas: Tre Vas 01, 2006 13:51 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Lie 16, 2004 09:44
Pranešimai: 1696
Miestas: Vilnius, Renault Espace
Vakar truputi (apie 100 km) vazinejau su Espace IV. Buvo vaziuojama tiek autostrada, tiek zvirkeliu, tiek miesto gatvemis. Apibendrinus pasivazimejima, galeciau pasakyti, kad:

Pliusai:
1. Masina vaziuoja kur kas stabiliau nei espace II, tai yra tvirtai stovi ant kelio.
2. turbo dyzelis 2,2 fantastinis varyklis. Puikiai vaziuoja tiek is vietos, tiek pagreitejant. Vaziuojant 110 ir nuspaudus staigiau greicio pedama, ratai prasisuka.
3. net 6 pavaros i prieki.
4. Masina gerai valdoma
5. kondicionieciu gali nusistatyti kiekvienai sedimai vietai atskirai
6. t.t.

Minusai:
1. Kol dasove, kad vaziuoju be sviesu, prtavaziavau beveik visa vln. Nes prietaisu skydelis pastoviai sviecia, todel sunku, pirma karta isedus, nepamirsti paziureti ar isijungiai sviesas.
2. Labai sunku priprasti prie ti, kad viskas reguliuojasi ne ant priekines paneles, o ant automobilio duru.
3. taip su raskila ir neradom avarinio signalo migtuko.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Espace IV bandymai
StandartinėParašytas: Tre Vas 01, 2006 15:00 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Sau 18, 2005 10:20
Pranešimai: 2973
Miestas: Vilnius
Nu va :evil: testinot tai dviese, o vietos bent jau sentynios ... manau :cry:

_________________
Renault Espace II 92m. 2.2l Eks
Renault Scenic II 03m. 1.6l 16v


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Vas 01, 2006 15:02 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Gru 28, 2004 01:11
Pranešimai: 1754
Miestas: Sūrio miestas - Rokiškis
O kur foto?

_________________
Espace II 2.2 (Ex)
Grand Espace IV 2.2dCi (Ex)
Avantime 2.2dCi (Privilege)
Peugeot 307 CC Sport


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Espace IV bandymai
StandartinėParašytas: Tre Vas 01, 2006 15:03 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Lie 16, 2004 09:44
Pranešimai: 1696
Miestas: Vilnius, Renault Espace
Albertas rašė:
Nu va :evil: testinot tai dviese, o vietos bent jau sentynios ... manau :cry:


Nu nereikia taip grieztai reaguoti. Raskila pazadejo dazniau suorganizuoti tokius pasivazynejimus, tai tikrai pakviesim daugiau liaudies :D


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Vas 01, 2006 15:04 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Sau 18, 2005 10:20
Pranešimai: 2973
Miestas: Vilnius
McDonis rašė:
O kur foto?

Tss... Merginų buvo :)

_________________
Renault Espace II 92m. 2.2l Eks
Renault Scenic II 03m. 1.6l 16v


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Vas 01, 2006 15:04 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Lie 16, 2004 09:44
Pranešimai: 1696
Miestas: Vilnius, Renault Espace
Mes buvome su raskila dviese


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Vas 01, 2006 15:04 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Bir 21, 2005 09:32
Pranešimai: 155
Miestas: Kaunas
vaziuojant 110 ir paspaudus gaza ratai prasisuka? :shock: nu cia totalia nesamone pasakiai, abejoju ar ir su 300AG prie tokio greicio ratus prasuktum, o cia viso 150AG, nebent pashale nejuokais buvo, tada bet kas ratus prasuktu.
Pas mane shviesos vos vos sutemus pacios isijungia, diena reikia jau ijungt, nieko nepadarysi. O avarinis ijungiamas lengvai kilstelėjus sulenkta 90 laipsniu kampu vertikaliai dešinia ranka istiestu pirštu.

_________________
Kosminė mikruškė


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Vas 01, 2006 15:06 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Lie 16, 2004 09:44
Pranešimai: 1696
Miestas: Vilnius, Renault Espace
juodulys rašė:
vaziuojant 110 ir paspaudus gaza ratai prasisuka? :shock: nu cia totalia nesamone pasakiai, abejoju ar ir su 300AG prie tokio greicio ratus prasuktum, o cia viso 150AG, nebent pashale nejuokais buvo, tada bet kas ratus prasuktu.
Pas mane shviesos vos vos sutemus pacios isijungia, diena reikia jau ijungt, nieko nepadarysi. O avarinis ijungiamas lengvai kilstelėjus sulenkta 90 laipsniu kampu vertikaliai dešinia ranka istiestu pirštu.


Taip del avarinio ir nesupratau


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Vas 01, 2006 15:38 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Bir 21, 2005 09:32
Pranešimai: 155
Miestas: Kaunas
avarinis, toks raudonas ir trikampio formos, viršuj prie salono apšvietimo ir centrinio užrakto valdymo knopkiu :wink:

_________________
Kosminė mikruškė


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Vas 01, 2006 15:45 
Taip, dyzeliai valdo pasauli :lol: Bet apie ratu prasisukima tikiu kad pagrazinai. Cia gi ne formule1.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Vas 01, 2006 15:49 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Ant Lap 29, 2005 13:29
Pranešimai: 84
Miestas: Vilnius
O gal avarinio siam automobiliui nereikia :idea:

_________________
Renault'ai: Trafic 1.9dCi 2006m.
Megane Coupe 2.0IDE 2001m.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Vas 01, 2006 16:45 
Blem, ant 110 ratai prasisuka :shock:
Taip ir užsimušti galima :?


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Vas 01, 2006 16:46 
MADaccountant rašė:
Blem, ant 110 ratai prasisuka :shock:
Taip ir užsimušti galima :?

del to ir avarinio nereikia, vistiek nebus kam ijungti :lol:


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Vas 01, 2006 16:51 
Diesel rašė:
MADaccountant rašė:
Blem, ant 110 ratai prasisuka :shock:
Taip ir užsimušti galima :?

del to ir avarinio nereikia, vistiek nebus kam ijungti :lol:


Nu vsio - neperku :twisted:


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Vas 01, 2006 17:17 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Bir 21, 2005 09:32
Pranešimai: 155
Miestas: Kaunas
avarinis isijungia pats avarinio stabdymo metu, kai nemazas greitis ir staigiai stabdi nuspaudi.

_________________
Kosminė mikruškė


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Espace IV bandymai
StandartinėParašytas: Tre Vas 01, 2006 22:56 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 10, 2005 16:45
Pranešimai: 3866
Miestas: Vilnius, SCMAF narys "INKSTAI"
Avarini siandien radau.Tamsumoj neradom,o ir nelabai reikejo. :D :D :D


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Vas 01, 2006 23:10 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Spa 26, 2005 22:53
Pranešimai: 4903
Miestas: Vilnius, SCMAF TADAS BLINDA
MADaccountant rašė:
Blem, ant 110 ratai prasisuka :shock:
Taip ir užsimušti galima :?


Nors ir sunku patikėti, kad jie peasisuka, bet, kad dyzelis labai pažengęs tai taip, yra, jau tokių motorų, kur sprendžiama dilema dėl sankabos bo nelaiko, nenustebkite, jei f1 atsiras dyzeliukų, gal ne taip greit bet jau yra pamąstymų

_________________
Ex Renault Scenic RT 1.9 DTI 98'
Ex TOYOTA COROLLA VERSO 1,6 08'
ExTOYOTA Avensis 2.0 07'
Toyota Corrolla 1,6 08'
Yamaha XV1900 Roadliner Vtwin 06'


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Tre Vas 01, 2006 23:26 
DainiusD rašė:
MADaccountant rašė:
Blem, ant 110 ratai prasisuka :shock:
Taip ir užsimušti galima :?


Nors ir sunku patikėti, kad jie peasisuka, bet, kad dyzelis labai pažengęs tai taip, yra, jau tokių motorų, kur sprendžiama dilema dėl sankabos bo nelaiko, nenustebkite, jei f1 atsiras dyzeliukų, gal ne taip greit bet jau yra pamąstymų

Fantazuoji. Formuleje variklio apsukos 10 -12 k. Joks dyzelis neatlaikytu. O vat kur nors ilgalaikese lenktynese (tipo Dakaro) dyzeliai daznas reiskinys. O del sankabu tai irgi fantazijos kad nelaiko. Pagal varikli ir sankaba atitinkama. Juk sunkvezimiai turi po 400 arkliu ir nesakyciau, kad nelaiko :)
Kuo galingesnis variklis, tuo dazniau naudojama automatine greiciu deze.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Espace IV bandymai
StandartinėParašytas: Ket Vas 02, 2006 14:31 
Atsijungęs
Narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Bir 01, 2004 13:08
Pranešimai: 4936
Miestas: Kaunas
Tiko rašė:
Vakar truputi (apie 100 km) vazinejau su Espace IV. Buvo vaziuojama tiek autostrada, tiek zvirkeliu, tiek miesto gatvemis. Apibendrinus pasivazimejima, galeciau pasakyti, kad:

Pliusai:
1. Masina vaziuoja kur kas stabiliau nei espace II, tai yra tvirtai stovi ant kelio.
2. turbo dyzelis 2,2 fantastinis varyklis. Puikiai vaziuoja tiek is vietos, tiek pagreitejant. Vaziuojant 110 ir nuspaudus staigiau greicio pedama, ratai prasisuka.
3. net 6 pavaros i prieki.
4. Masina gerai valdoma
5. kondicionieciu gali nusistatyti kiekvienai sedimai vietai atskirai
6. t.t.

Minusai:
1. Kol dasove, kad vaziuoju be sviesu, prtavaziavau beveik visa vln. Nes prietaisu skydelis pastoviai sviecia, todel sunku, pirma karta isedus, nepamirsti paziureti ar isijungiai sviesas.
2. Labai sunku priprasti prie ti, kad viskas reguliuojasi ne ant priekines paneles, o ant automobilio duru.
3. taip su raskila ir neradom avarinio signalo migtuko.


Jūsų minusai surašyti greičiausiai dėl to, kad po II iš karto bandėte IV. Jei būtumėte bandę ketvirtuką po III tada būtumėte radę ir avarinį ir valdymas ant durų nebūtų toks neįprastas. Nes kas pastebėjo einant per kartas valdymas iš centro pamažu nukeliavo ant durų kiekvienam ekipažo nariui...

_________________
Espace 2.2 TD initiale (pereito tūkstantmečio modelis) DZE 00X
saulius@renaultclub.lt +37068645614 (klubo pensininkas)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Vas 02, 2006 20:06 
na kad formules bus dizelines, tai tikra nesamone. formule greitai vaziuoja tik deka aukstu variklio apsuku 12-14 tuks. O dizelis gerai vaziuji tik vardan geru n\m (niutonmetru). Ir apskritai, visu nauju TdI, cdi, td, varikliu apsukos vos vos siekia 5 tuks. Dizelis niekada ne bus sportinis variklis, ne bent tik maratoninis (dakare ir t.t.). Kad ir kiek dizelinis motoras butu galingas, kad ir kiek jis turetu niutonmetru, jis niekada neprilygs benzininiui varikliui. Dizeliui gali ideti nors ir dvi turbinas, bet jo apsukos bus neaukstesnes nei 6\7 tuks., todel tarkime antru begiu tu galesi issibegeti maksimum iki 80 km. arba iki 100 km.. O biturbis benzininis motoras gales pasiekti 10 arba 11 tuks. apsuku, ir trecia saiba galesi perjunkti jau prie 120 km. arba prie 140 km. O draguose didziausia reiksme vaidina maksimalus apsuku dydis.

Tai va, toks ir skirtumas tarp diselio ir benzino :) . O dizeliai papulereja del ekonomiskumo ir geru niutonmetru.


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ket Vas 02, 2006 20:20 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Spa 10, 2005 16:45
Pranešimai: 3866
Miestas: Vilnius, SCMAF narys "INKSTAI"
Kalbam apie EspaseIV ,nenukrypstam nuo temos.Tai tikrai geras auto.Tiko isgirdo pakabos defektus.Tai buvo kaires puses antgalis ir trauke.Neveike ESP.ESP sutvarkem.Neteisingai pastatytas vairas.Tiesa su Tiko labai rizikavom,to nezinodami.Kuro liko tik 500g.As ivaziavau i servisa ,o is serviso teko stumti.Baigesi kuras.Klaidingi kuro parodymai. :D :D :D Gerai,kad neteko nakvoti Vievi. :D :D :D


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Vas 03, 2006 15:48 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Bir 21, 2005 09:32
Pranešimai: 155
Miestas: Kaunas
o kiek kompas rodė sunaudota kuro litrais?šarnyrą ir kaip tyčia kairį, aš ir praeitą sav. keičiau :wink:

_________________
Kosminė mikruškė


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Vas 03, 2006 16:09 
Tai kaip ten su ratais?
Prasisukinėjo jie ant 100, ar ne? :roll:


Į viršų
  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Pen Vas 03, 2006 16:16 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Spa 19, 2005 14:53
Pranešimai: 4652
Miestas: MEMEL
Keista. Paprastai keleivio puse labiau ishsidauzo. O kaip su ESP ? Ir su kuro kompo parodymais ? Ir su kreivu vairu ? Cia skaitosi - nauja masina ? :roll:

_________________
PROVOCATEUR
Seat Ibiza Sport Tourer 1.4MPi 2012


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Vas 14, 2006 00:41 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Spa 26, 2005 22:53
Pranešimai: 4903
Miestas: Vilnius, SCMAF TADAS BLINDA
TEST DRIVE II

Kaip supratau, testavom pakartotinai jau sutvarkytą speisiuką IV, tuo pačių įvyko neplanuotas mini meet for drivers from Šeškinė, kur apžiurėjome pirtelę normaliam vilniškių minimeetui :alcohol: , bet ne apie tai:

Renault Espace 2.2 dCi 16V
Komponuotė priekyje, skersai
Kuro rūšis dyzelinas
Maitinimo sistema auk?to sl?gio ?pur?kimas
Variklio forma, cilindrų sk. vienaeilis 4
Darbinis tūris 2188
Suspaudimo laipsnis 18 : 1
Maksimali galia 110 kW (150 AG) prie 4000 aps/min
Maksimalus sukimo momentas 320 N·m prie 1750 aps/min

Cilindro skersmuo 87 mm
Stūmoklio eiga 92 mm
Vožtuvų skaičius cilindrui 4
Bendras vožtuvų skaičius 16
Kompresorius turbo

Man buvo staigmena, kad labai "pavarotliva" ir nebuvo jokio diskonforto dėl gabaritų (išlipus iš savojo scenico), labai gera apžvalga.
Labai gerai stovi kelyje net pasiekus max greitį 183km/h trąsoje, daugiau nepavyko, mašiniukas labai stabilus ir greičio nesijautė, jausmas, kaip ant 120km/h, maniau kad speedikas meluoja.
nors buvo 6 pavaros labai didelio skirtumo nepajutom, kuria pavara važiuojame ar 5 ar 6, apsukos skyrėsi 500ap/min
Labai malonus ABS, nedaužo pedalo, gerai veikia anti praslydimo sisitema.
Labai gerai važiuoklė sugeria kelio nelygumus, bet šulinukus paskaičiuoja, žinoma niekas nebarška, tik galinis uždengimas, sėdynės patogios, tiek galia tiek priekyje, gale galima atsilošti, ne tiek kiek priekyje, bet pakanka, gale įkrenti ir ant posūkių nesibaladoji į šonus.
Labai greitai nupučia langus, greit prišildo saloną yra dviejų juostų klimatronikas valdymas ant durelių, gal ir patogu pripratus, bet nukreipia žvilgsnį nuo kelio nes šone.
Skydelis nors ryškus, bet info per smulki, kompo parodymus sunkiau įžiurėti. Tachometras galėtų būti atvaizduojamas skaitmenimis, sunku įžiurėti kieik tiksliai rodo apsukų. Abejones sukėlė kuro bako daviklio lygio parodymus. Dispėjuje galima pamatyti, kurios padangos slėgis nukrito, kurio durys neuždarytos
Nors displėjus ir labai ryškus, bet, kad važiuoji be šviesų nepastebėjome, todėl sustabdė policijos patrulis, .........įgulą po bokalo alaus........., prisiparkavom, ..............atsidarėm langą.......nekvėpuojam......patikrino dokumentus paprašė įsijungti šviesas........sutikom iškart :lol: , nesiginčijome, ..... paleido :bee:

Momentinis suvartojimas 90km/h apie 4,9-5,1L/100km, mišrus su patampymais, bei po max greičio vidutinės sąnaudos 9,3L/100km
Variklio Dinamika labai gera, "pamąstymas" važiuoti gan trumpas.
Pavarų svirtis juda trupą kelią - nereikia mojuoti, ergonomiška.

Rankinis čiūdnas kairėje, elektroninis, pradedant važiuoti atsijungia, priparkavus jėgą sustiprina jei per mažai užtraukiai, teleidžia pariedėti 1cm., užtraukus rankinį saulučių piešti nepavyko :cry:
Atsidarėm kapotą..... maloniai dirba varikliukas...daug dangtelių nieko negali pasiekti tik dapilti skysčius, paguoda, kad akumas labai lengvai prieinams. Užuojauta remontuojamtiems. :wink:

Dėl dizaino, mesčiau laukan posūkius nukelčiau į pagrindinę farą, padaryčiau siauraakį - dėl skonio nesiginčysim tikiuosi. skydelio apšvietimas Lagūnos II man labiau patiko, užvedus variklį sunku rasti stop knupkę, nes kažkodėl užgęsta apšvietimas.Daug bordakėlių, bet coca colos buteliuko nėra kur pasidėti. gaila nebuvo magės negalėjom paklausyti kokia akustika. Norėtusi stiklinio stogo. Labai geras užpakalio ndizainas

Labai geras automobilis tolimom kelionėm, puikiai tinka ir mieste, didelis daiktas puikiai valdomas. Labai nesupykčiau jei tokį gaučiau, kaip tarnybinį automobilį.

_________________
Ex Renault Scenic RT 1.9 DTI 98'
Ex TOYOTA COROLLA VERSO 1,6 08'
ExTOYOTA Avensis 2.0 07'
Toyota Corrolla 1,6 08'
Yamaha XV1900 Roadliner Vtwin 06'


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Vas 14, 2006 09:00 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Bir 21, 2005 09:32
Pranešimai: 155
Miestas: Kaunas
viskas daug maž teisingai tik prišildo netaip jau ir greit :wink: o trečios eilės sedynes buvo?antiprasisukimas suveikia iskart ar daugiau gaza nuspaudus?žiemines padangos man tai perplačios, galėtu buti siauresnes, bet nelabai yra atitikmenu.Garso aparatūra tai apgailėtina, dar nepatinka kad priekines sedynes turi labai ribotas atlenkimo/užlenkimo/pristumimo galimybes, aktualu vezant didesni krovini.

_________________
Kosminė mikruškė


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Vas 14, 2006 09:46 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Sau 18, 2005 10:20
Pranešimai: 2973
Miestas: Vilnius
"Šustras" tas vaikinas DainiusD :P aplenkė mane ir pasigyrė pirmas, bet surašė viską kaip specas, kad man nebėra ką pridurti. Na nebent tai, kad dar ilgai būčiau seilę varvinęs ir pavydžiu žvilgsniu palydėdamas nuvažiuojanti ketvirtuką, jei ne Renault klubas ir Raskila. Šiaip smagi mašinytė, mieste labai manevringa, tikrai už tokios vairo neužmigsi. Sedėjimas už vairo sakyčiau patogesnis negu antruko, kaip atsisėdi taip ir prilimpi. Apsiprasti laiko net nereikėjo, užteko tik sedynę šiek tiek atgal atsistumti. Vairo padėtis gana patogi, nereikia tiek rankų ištiesti, lyginant su antru. Mieste važiuojant porankis maišo, bet užmiestyje manau patogus dalykas. Kaip DainiusD minėjo stabili, pora kartų vikstelėjo savo žaviu užpakaliuku, bet tik pilnai ant sniegu padengto kelio, nežiūrint į tai, kad galinės padangos vasarinės :?
Valdoma labai lengvai, kai kas skundžiasi, kad antruke kliūna rato išsikišimas spaudžiant sankabos pedalą, čia kažkaip pamiršau ir pasižiūrėti, tamsu buvo, o ir niekas atrodo nekliuvo.
Kurį laiką net užmigti negalėjau, kaip po pirmo pasimatymo :D
Šiaip fainas mašiniuks, tikrai nenuvylė, bent jau savo vairavimo malonumu.

_________________
Renault Espace II 92m. 2.2l Eks
Renault Scenic II 03m. 1.6l 16v


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Vas 14, 2006 09:50 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Spa 19, 2005 14:53
Pranešimai: 4652
Miestas: MEMEL
O tai tavajam porankio nera ??? Mieste pas mane visalaik nuleistas - trukdo pavaras jungineti, bet uzmesti - pakeltas, labai patogu.

_________________
PROVOCATEUR
Seat Ibiza Sport Tourer 1.4MPi 2012


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Vas 14, 2006 09:54 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Sau 18, 2005 10:20
Pranešimai: 2973
Miestas: Vilnius
PROVOCATEUR rašė:
O tai tavajam porankio nera ??? Mieste pas mane visalaik nuleistas - trukdo pavaras jungineti, bet uzmesti - pakeltas, labai patogu.

Deja, nėra už tai ir nežinau, ką jis reiškia. Įsivaizduoti galiu.
IV jis pasikelia, o ne nusileidžia 8) bet tai ne esminis dalykas.

_________________
Renault Espace II 92m. 2.2l Eks
Renault Scenic II 03m. 1.6l 16v


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Ant Vas 14, 2006 09:57 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Spa 19, 2005 14:53
Pranešimai: 4652
Miestas: MEMEL
Albertas rašė:
PROVOCATEUR rašė:
O tai tavajam porankio nera ??? Mieste pas mane visalaik nuleistas - trukdo pavaras jungineti, bet uzmesti - pakeltas, labai patogu.

Deja, nėra už tai ir nežinau, ką jis reiškia. Įsivaizduoti galiu.
IV jis pasikelia, o ne nusileidžia 8) bet tai ne esminis dalykas.

Sorry - ir antrajam pasikelia, susimaisiau. Nenusiledzia iki galo. Bet galimo nuleisti istrizai - tada nelabai trukdo junginieti, bet vistiek nelabai patogu.

_________________
PROVOCATEUR
Seat Ibiza Sport Tourer 1.4MPi 2012


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 6 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron

Nuolaida hostingui