Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Ket Kov 28, 2024 17:05

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2881 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 93, 94, 95, 96, 97  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Šeš Sau 04, 2014 18:47 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Šeš Sau 09, 2010 21:37
Pranešimai: 464
pats geriausias variantas su senu radiatoriumi vaziuoti i vieta ir ziureti
As taip padares nuo kitos auto idejes kolkas sekmingai vazinejuos[/quote]

Jeigu ne paslaptis kiek sumokejai uz radiatoriu ? :)[/quote]

jei gerai pamenu 40lt


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Rgp 18, 2014 15:04 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ant Kov 30, 2010 00:02
Pranešimai: 36
Sveiki, vyrai.
Gal as galit paaiškinti ar parodyti schemoj ar fotkėj, kur pas Safrane ph1 yra termostatas? Variklis 2,0 8V pats paprasčiausias J7R. Girdėjau, kad statosi ne į korpusą, o tiesiog į žarną, bet kurią ir kurioj vietoj?
Ačiū


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Rgp 18, 2014 16:19 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Sau 11, 2007 16:47
Pranešimai: 4194
Miestas: Anykščiai
viewtopic.php?f=51&t=16215&hilit=safrane+2%2C0+termostatas+statosi

_________________
Renault Scenic 2004 - 1,6 - 16V


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Rgp 19, 2014 00:26 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ant Kov 30, 2010 00:02
Pranešimai: 36
Kaip supratau, ties radiatoriaus apatinės žarnos su variklio bloku/galva kažkur variklio gale.
Bandysim ten ir ieškot. Mašina Lietuvoje nuo 2009tų galo, va jums ir vairavo moteris. Jau 2010tais siūliau pakeisti termostatą, nes automobilyje žiemą būdavo šilta tik nevažiuojant, bet jai nereikėjo, matai "kam čia be reikalo išlaidaut". Dabar tikiuos ir sąnaudas gerokai numest, nes jos tikrai nebūdavo itin mažos, mieste minimum 10l.
Ačiū :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Šeš Rgs 06, 2014 11:00 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ant Kov 30, 2010 00:02
Pranešimai: 36
Naujas klausimas.
Radau iš išsiėmiau tą termostatą.
Originalus (94 metų štampas) stovėjo su 73C temperatūra.
Bet internete esu skaitęs, kad šitie mandri termostatai nuo tokios temperatūros tik pradeda atsidarinėti po truputį, kad radiatorių įšildytų pamažu ir nebūtų staigus temperatūros šuolis. O visas atsidaro prie kiek didesnės temperatūros. Ar tai tiesa?
Pagal vaizdą, gal ir panašu, nes labai didelė pūslė ir labai silpna spyruoklė, lyginant su kitais čiupinėtais termostatais.

Originalas arba jo analogas labai brangūs, 100+ LT. Yra tokių pačių žarninių trumpesnių, po 20-30Lt, tik kiek neaišku su temperatūromis.

O gama jų nemaža - yra 75C, yra 89C, čia ne du laipsniai. Normaliai iš savo nemažos patirties su Citroen ir Peugeot automobiliais, dėčiau 89C, nes visiem jų benzininiam varikliam nuo kokių 82trų metų ir net iki dabartinių variklių, būtent tokios darbinės temperatūros, bet ten eina visur paprasti pigūs termostatai. Bet jei Renault darbinė temperatūra žemesnė, pvz 80C, tai negerai, labai daug dirbs ventiliatorius vasarą, ir panašiai.
Imti tą 75C būtų logiška pagal originalo temperatūrą, bet tas termostatas tikrai atsidarinės taip, kaip paprastas - visas iškart. Tai ir susipainiojau

Kokios jūsų patirtys, Safranistai ar buvę Safranistai?

Mums svarbu, kad žiemą ir prie -20 salone būtų šilta, o vasarą nekankinti ventiliatoriaus (kai daviklio kontaktų sujungimo ir termostato temperatūros artimos, taip būna). Na ir aišku, kad neperkaitinti motoriuko.

Beje, keisim ir sankabą, nes tiek išminamas guolis žviegia baisiai, tiek diskas jau gerokai padilęs. Pusašiai iš dėžės išsitraukia paprastai, traukimo būdu, ar yra kažkoks fiksavimas? Dešinys, kiek mačiau, turi dar kokį tai pakabinamą guolį.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Rgs 21, 2014 22:52 
Atsijungęs
Klubietis

Užsiregistravo: Pir Lap 17, 2008 13:51
Pranešimai: 1975
Miestas: Kaunas
Dėk orginalą ir nesuk galvos, koks čia brangumas 100lt? Kaip ketvirtadalis bako benzino :roll:


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Rgs 26, 2014 16:00 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ant Kov 30, 2010 00:02
Pranešimai: 36
Įdėjau Espeicinį, Wahler'į. Kai gauni nupirkt net už mažiau, nei 20Lt, tai pabandymui.
Įdėjom 89C, kadangi keliausim su ja į Šiaurę - noris šiltesnio salono. Dabar galvoju, kad gal ir klaida, nes jis nemažai trumpesnis už originalų ir nors tas pypukas ir išlindęs iš šlangos, bet bus ne visai tiesiai ant pečiuko žarnos kanalo ir gali darbinė būti dar ir kiek didesnė už tuos 89C. Bet kuriuo atveju, jei paleidus mašiną (darom dar sankabą, kolonėlės vožtuvą, jau pakeičiau diržą, reguliuosiu vožtuvus ir naujos žvakės su laidais, tekinsim diskus, nauji visi tepalai ir skysčiai ir t.t.) ta temperatūra bus aukštoka (daugiau nei kokie 93C), teks dėti tą 75C, nes žiemą čia yra chernia, bet vasarą kamščiuose daug dirbs ventiliatorius ir pačiam termostatui bus daug galvos.

Tas taupymas būtent dėl to, kad darbų daug, ir nepigių. Jau dabar supirkta ir baigiama sudėti dalių už 800Lt, o tai beveik dvigubai viršija automobilio kainą. Nesiskundžiam, nes viskas taip ir planuota, bet dar geros žieminės šipuotos padangos, draudimai, TA ir t.t. Žiūrim kur sutaupyt ne kokybės sąskaita, o pagudravimu :)
Gaila čia forume Safranių judėjimo nebelikę, bet va gal citroraly susitiksim su Safriuke josios naujo bolido apžiūrėt


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Rgs 26, 2014 16:11 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ant Kov 30, 2010 00:02
Pranešimai: 36
Beje, nupirkom naują salono filtrą, o pasirodo šioje Safranėje jo nėra. Vietoj filtro tvirtinimo plastmasės prie tų pačių kronšteinų prisukta vientisa gamyklinė plastmasė.
Tai irgi variantai arba grąžinti filtrą, arba statyti kažkur šrote gautą plastmasę su filtru. Jaučiu, paliksim be filtro :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Rgs 28, 2014 12:18 
Atsijungęs
Klubietis

Užsiregistravo: Pir Lap 17, 2008 13:51
Pranešimai: 1975
Miestas: Kaunas
Už 400 nupirkęs safranę, kažin ar važiuosi normaliai, neįkišęs į ją kokių dviejų štukų. O į užsienį tai su tokia nė už ką nevažiuočiau :D

_________________
Renault Safrane '92 RT 2.2 Ex
Renault Safrane '97 RXE 2.0 Ex
Renault Laguna II '01 Initiale 3.0 Ex
BMW 530d '04 E60 Ex
BMW 528i '10 F10


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Rgs 30, 2014 11:58 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ant Kov 30, 2010 00:02
Pranešimai: 36
Už 500Lt. Buvo žinoma, kas perkama - t.y. pastarųjų 5 metų to automobilio istorija, nes pirko draugas iš mano mamos, o važinėt nemažai teko ir man, truputį ir taisyt, bet nelaba ir reikėjo. Su varikliu, dėžė ir važiuokle ten viskas tvarkoj, stabdžiai pastačius irgi buvo puikūs, o dabar reik luktelt, kol prasivalys rūdys, ir žiūrėt. Salonas ir išorė patrinti, bet nieko rimtesnio už starterį ir generatorių ir parūdijusį duslintuvą remontuot nebuvo tekę, tik keisdavom tepalus su filtrais ir valio, tai tikimės panašiai puikaus tarnavimo ir toliau.
Dabar jau prastovėjus metus kieme nenaudojama, tai draugui ant jos panižo, mat patinka šitas modelis. Prisižadėjau jam ją padėt pakelt, bandau ir daryt.
O į užsienį bus tikrai tikrai važiuojama, ir dar šią žiemą, į pačią Šiaurę :D
Kito ekipažo mašina bus dar senesnė ir prastesnė, ir dar dyzelinė:)

Beje, dėl tų dviejų štukų jūs labai teisus. Jei detalių įkišama už 800-1000Lt, tai darbo kaina, įskaitant, kad Safranei keičiama sankaba, būtų dar didesnė ar bent tokia pati. Čia ir gaunam tas dvi štukas. Mes sutaupom, nes dirbam patys.
Laisvalaikiu remontuoju senesnio kirpimo automobilius sau ir kolegoms, pagrinde PSA koncerno, bet visko pasitaiko. Tad savo rankų darbu jau šiek tiek pasitikiu :)

Kitam šios kelionės ekipažui laisvalaikiu pamažu gimdau motorą :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Spa 01, 2014 20:55 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Gru 27, 2007 01:34
Pranešimai: 1906
Miestas: Kaunas
Likę tų safrų, bet kada jie į gatves išvažiuos, neaišku. Ypač turint minty kas sumastyta jų gaivinimo plane. Čia jau nebe mašina gaunas, o projektas...

Dėl oro filtro galiu patarti - yra perkama atskira plastmasė, būtent oro filtram statyti modeliams iki 1997 lyg. PVz manojoj 1994 gamybos filtro nebuvo, teko pirkti ir filtrą ir palstiką. Plastikas apie 50 lt kainavo prieš 4m.

Bet nepamiršk, jei ji apie 20m važinėjo be filtro, gal norėsi pasiskersti pečiuką visą ir jį praplauti - manąjam garintuvo radiatoriuje pelių lizdo tetrūko. :D

_________________
Safrane 3.0


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Spa 08, 2014 12:12 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ant Kov 30, 2010 00:02
Pranešimai: 36
strix rašė:
Likę tų safrų, bet kada jie į gatves išvažiuos, neaišku. Ypač turint minty kas sumastyta jų gaivinimo plane. Čia jau nebe mašina gaunas, o projektas...

Dėl oro filtro galiu patarti - yra perkama atskira plastmasė, būtent oro filtram statyti modeliams iki 1997 lyg. PVz manojoj 1994 gamybos filtro nebuvo, teko pirkti ir filtrą ir palstiką. Plastikas apie 50 lt kainavo prieš 4m.

Bet nepamiršk, jei ji apie 20m važinėjo be filtro, gal norėsi pasiskersti pečiuką visą ir jį praplauti - manąjam garintuvo radiatoriuje pelių lizdo tetrūko. :D

Tai va, pas mumis labiau mašina, nes per daug nesigilinama į tobulą būklę - svarbu patikimai važiuotų, o kaip ten kėbulo būklė rūdžių atžvilgiu - svarbu TA praeitų ir bendras išorės vaizdas irgi mažai svarbus. Todėl nelabai projektas. Jei kas projektinat Safrane - šaunu. Manau, verta, ypač trilitrę. Juk tie patys varikliai buvo dedami ir į Citroen XM, ir yra tikrai pasiteisinę neblogai :)

Dėl salono filtro radom jau internete kažkur pas prancūzus tokią info. Rašė, kad su ta plastmase ėjo 1 iš 1000, nes tai buvo užsakoma, kaip papildomas aksesuaras iš katalogo.
Palikom be filtro, kaip ir yra, nes filtras 27LT ir dar plastmasė kažkiek (labai jos ir neieškojom, bet kaip supratau, gan nedažnai sutinkama detalė, tai gali kainuoti). Už tiek išeina jau kokie 15L brangaus benzino, su kuriais gal nuvažiuosim kokius 200km ar pan. kelionės metu :)
Pečiuką išsivalyt gal ir norėtųs, nes pučia tikrai silpnokai ir net turėdavau problemų su ventiliatoriaus jungtimis, kurios įjungus jį MAX padėty norėdavo svilti, todėl teko padaryti tiesioginį sujungimą be fiškės ir problemą taip išspręsta bent dalinai - nebesvilo. Renault, žiūriu, šiek tiek mėgsta fiškėse pagailėti metalo mėsos, ir taip suprojektuoti kepančias fiškes. Tik nupirkus 2009tais metais neveikė galinio lango šildymas. Antrą žiemą tas pradėjo jau labai erzinti, tai paieškojęs radau už galinės sėdynės po bagažinės apšivkėm išsvilusią fiškę dviejų kontaktų. Ją eliminavus ir sujungus tiesiai - pradėjo veikti be priekaištų :D


O dėl to pečiuko - pirmas oro paėmimo kanaluose eina būtent garintuvas, o ne pečiukas? Sunku prie to garintuvo prieiti bent jau išvalymui? Yra automobilių, kur pečiukai išimami vos išėmus bardačioką ir atjungus šlangas - vamzdžius. Taip pat ir krūva tokių, kuriems ta procedūra atliekama tik nuėmus visą panelę ir dar visą oro apdorojimo mazgą.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Safrane koalicija
StandartinėParašytas: Pir Spa 20, 2014 23:41 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Lap 03, 2006 19:36
Pranešimai: 1095
Miestas: KAUNAS
gal kam ko reikia? viewtopic.php?f=87&t=42525

_________________
Vel Satis 3.0dci Initiale
Grand Scenic III BOSE EDITION 1.6dci Energy


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Spa 30, 2014 00:44 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Gru 27, 2007 01:34
Pranešimai: 1906
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
<...> O dėl to pečiuko - pirmas oro paėmimo kanaluose eina būtent garintuvas, o ne pečiukas? Sunku prie to garintuvo prieiti bent jau išvalymui? Yra automobilių, kur pečiukai išimami vos išėmus bardačioką ir atjungus šlangas - vamzdžius. Taip pat ir krūva tokių, kuriems ta procedūra atliekama tik nuėmus visą panelę ir dar visą oro apdorojimo mazgą.


Taip, salono ventiliatorius mėgsta tiek pats degti tiek fiškes deginti.

O dėl garintuvo.. tu to garintuvo nelabai pasieksi nenuardęs VISKO (įskaitant priekinį atraminį balkį po panele). Pats pečiuko blokas susidaro iš 3 dalių - ventiliatoriaus dalis, garintuvo dalis ir sklendžių/radiatoriaus dalis. Deja atskirti jų neišėmus viso bendro bloko neišeis, nes kai kurie varžtai yra nusukti į ugniasienę. Žinant ką sukti darbo gal 2 dienoms. Neskubant, tvarkingai. Nepamiršk, jog ardant pečiuką teks atjungti kondiką ir išleisti dujas (arba nusiurbti prieš tai).

Iš profesinės pusės... Labai abejoju sprendimu paaukoti filtrą vardan 200km kelio. LABAI patariu vistik: 1. paieškoti plastiko filtrui ir įdėti filtrą (būna gi ir lietuvos parduotuvėse); 2. išsivalyti pečiuko ortakius (ten tiek pelėsių, jog sporų pakaktų jaučiui paguldyti).

_________________
Safrane 3.0


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Lap 09, 2014 16:01 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ant Kov 30, 2010 00:02
Pranešimai: 36
Ačiū už info :)
Na o Safranę vakar jau paleidom :)
Nauja sankaba veikia puikiai, su nauju dėžės tepalu pavaros jungiasi puikiai.
Varikliukas sukasi su naujais tepalais, skirstymo dirželiu ir sureguliuotais vožtuvais irgi labai gražiai.
Vairas su nauju tepalu irgi smagiau sukasi, tik siurblys, matęs truputį sauso darbo, savo nedidelių garsiuką jau turi, bet turėtų dar dirbti, mano nuomone, ilgai :)
Darbinė temperatūra kiek aukštoka gavosi, nes dėjom termostatą 89C ir dar su tuo trumpesniu pypuku, Espace'inį, tai dabar termostatas atsidaro praktiškai kažkur apie 95C (jei skydelis rodo teisingai ir jei internete rasta paiškinimo skalė yra teisinga), bet užtai salone labai šilta ir malonu, variklis nesiskundžia perkaitimais, lauke esant +10C iki ventiliatorių sudirbimo ar lemputės užsigedimo net nesušyla (kaitinom važinėdami ir po to stovėdami dar pusvalandį).
Pasibaigsim bitukuoti piktesnes dugno vietas (kiauryminės lyg ir nelabai matosi, bet piktesnes rūdis užtepinėja savininkas), pasibandysim važiuoklę geriau, stabdžius, šviesas ir į TA :)

O filtro visgi nedėjom. Su kvapais ir t.t. viskas ten tvarkoj, kondiškė seniai neveikia ir net atjungtas nuo diržo kompresorius (nes subyrėjo brangusis parazitinis guolis), tai ten viskas sausa ir švaru, kaip pas senas bekondicionierines mašinikes.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Lap 20, 2014 12:14 
Atsijungęs
Klubietė
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Spa 31, 2008 00:35
Pranešimai: 2362
Miestas: Kaunas/Kowno/Каунас
tadas1991 rašė:
Įdėjau Espeicinį, Wahler'į. Kai gauni nupirkt net už mažiau, nei 20Lt, tai pabandymui.
Įdėjom 89C, kadangi keliausim su ja į Šiaurę - noris šiltesnio salono....


Jei šils ta safrė Lietuvoje žiemą, tai šils ir ten, ten juk temperatūros aukštesnės būna negu Lietuvoje, rekordas ar tik ne -19C, tik su vėjais šalčiau atrodo ;) Pas mane termostatas išvis velniai žino kada atsidaro (kaip suprantu darbinės net nepasiekia), o kaitina kaip pragare ir labai greitai pradeda šilt :) Geriau dėl padangų labiau rūpinkis ir atsidėk finansų grandinėms ant ratų ir ant batų, nes negali žinot ar neprireiks užmiesty, bet iš anksto pirkti gal ir neverta(p.s. čia vakar prie namų). Kita vertus aš prieš tave beveik tą patį maršrutą važiuosiu su benzinu, tai galesiu parašyti ar taip jau ten šąla tas variklis (pats pamąstyk, plentų ne taip ir daug, kalnai, pažemintos pavaros, posūkiai, žiūrėk kad dar perkaitinimo nebūtų :D). Geriau visą kitą susitvarkyk kad po to remontas dešimtimis tūkstančių Lt neatsieitų sustojus kelyje. Labiau sunerimčiau dėl dyzelinio motoro :roll:

_________________
Saab 9-5 Aero
Ex: Safrane phII 2.5


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Lap 20, 2014 18:50 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ant Kov 30, 2010 00:02
Pranešimai: 36
Dirbs ir tas dyzelis, be paro. Tą dyzelioką kažkur 2006tais metais pakankinęs starteriu užvedžiau prie -28C, prieš 3 žiemas užvedžiau prie -25C, o pastarąsias 2 žiemas nebuvo naudotas. Reik tikėtis, kad dirbs. O jei pradės rodyti kaprizus prie šalčio - teks naktimis negesinti :D
Labiau nerimstu dėl savo kabluko salono šilumos. Termostatą jam įdėjau naują gerą, variklis senos kartos dyzelis vysto šilumos tikrai sočiai, bet tas automobilis yra sukurtas pietų šalims ir naudojamas/tas daugiausiai Ispanijoje ir Prancūzijoje. Pečiukas jo nėra labai mažas, esu jį lukštenęs ir plovęs, bet šiltą orą jis pučia tik per vidurinę angą ir jokių nuvedimų į galą ir net į šonus ar šoninius langus. Tos grotelės, kurios yra šonuose - per jas oras paduodamas tik tiesiai iš lauko, tiesioginis srautas be jokių vingių (vasarą magistralėje SUPER, nereikia jokių kondicionierių) tai jas teks netgi užsandarinti :D Reiks dar gerai pamąstyti, kaip užsandarinsim tą automobiliuką, nes jis tikrai visas kiauras ir langų daug.
Grandines tikrai pirksim abiem mašinom priekiniam ratam, nes mašinos juk neįspūdingos, be jokių traukos ir stabilumo kontrolių, net be apribotų diferencialų, t.y. vienas ratas prasisuko ir tau rupūs miltai - sėdi pusny arba griovy, o gal net tarpekly :mrgreen:
Šipuotos padangos jau paruoštos sumontuoti abiems bolidams. Kablukui labai mažai naudotos (10mm mėsos) suomių projektavimo (Nokian dukterinė įmonė) Nordman 1, jam šipuota aprengsim net ir zapaskę, nes gavau 5 geras padangas :D
Safranei irgi Nordman, tik truputį daugiau naudotos, bet naujesnės kartos.

Būtinai lauksim žinių iš tavęs ir ačiū už nuolatinį geranoriškumą ir nuotaiką :)

Nuotraukos žudančios :D Pas mumi vienais metais Kaune buvo taip ledu nuklota Žemaičių gatvė, kai bėgo vanduo iš šulinio. Po pusdienio uždarė, nes dėl avarijų skaičiaus gatvė užsigrūdo iki nepravažiuojamos...
Bandysim įveikt :) Būtent techninę būklę ir bandysim sužiūrėt, labiausiai atsakingus dalykus, nes kaip ir sakai - Skandinavijoje remonto kainos pasakiškos, taip pat ir dalių. Žinau, nes šią vasarą pats per dvi dienas nelabai rimto pabimbinėjimo aplink vieną apysenį volvo - uždirbau 1300Lt. Ir čia tiek davė pats žmogus, nes aš iš jo daug mažiau prašiau. Tai kiek būtų paimta servise...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Re: Safrane koalicija
StandartinėParašytas: Pen Lap 21, 2014 17:37 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ant Kov 30, 2010 00:02
Pranešimai: 36
RAIMISS rašė:
gal kam ko reikia? viewtopic.php?f=87&t=42525

Nuo praeito penktadienio skambinau kiekvieną darbo dieną priešpiet, išskyrus trečiadienį, iki pat šio penktadienio. Kiekvienądien tas pats reikalas - šiandien nebegaliu, arba gal galėsiu, gal negalėsiu, nežinau kada galėsiu, skambink rytoj ir tikrai susitarsim. Kitądien vėl tas pats. Darbo metu negerai, tai tariamės rytoj po darbo, bet kai po darbo paskambini - tai jau darbas baigėsi, tai jau viskas, skambink pirmadienį.
Tereikėjo priekinio sparno ir priekinių durelių moldingiukų ir priekinio posūkio. Už juos buvau pasiryžęs paplot ne simbolinę, o rinkos kainą.
Nepasimaukit ant šito žaidimo.
Susirasim reikalingas dalis šrote arba per skelbimus. Gal sunkiai, bet taip, kad paskambinus jei sako, kad turi reikiamą dalį, tai susitart trunka greičiau, nei savaitę :|


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Lap 25, 2014 02:02 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Gru 27, 2007 01:34
Pranešimai: 1906
Miestas: Kaunas
Moldingai ir sparnai - šarautoj be problemų. Va su posūkiais bėda. Tėra tik originalai - 95lt per sosteną/meharį. Kitur neradau.

_________________
Safrane 3.0


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Lap 26, 2014 22:16 
Atsijungęs
Klubietė
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Spa 31, 2008 00:35
Pranešimai: 2362
Miestas: Kaunas/Kowno/Каунас
tadas1991 rašė:
Dirbs ir tas dyzelis, be paro...

Aš ne užvedimą turėjau omeny, kaip ir sakiau - temperatūros aukštesnės nei Lietuvoje, o ar keleiviai nešals užmiesty. Dėl grandinių pasitarkit dar, nežinau kaip jos po lengvosios svoriu elgsis (mes be grandinių bet su daug mėsos ir šypais), po volvo 8900 svoriu jos - tobula išeitis, o kaip su lengvom - negaliu pasakyt. Turėk omeny kad ilgai nevažiuosi su jomis, nutrūksta gan greitai o "prailgint" jas užsiknisimas ir tam reik "kabliukų" turėt, tik tam tikrom atkarpom yra skirtos. Užvestos nelaikysit, benzas 5,7Lt, dujų beje beveik niekur nėra, bet čia jau ne tą temą vystom ;) Tikiuos pastatysit safrę ant kojų, nes jei ką detalių ten ilgai laukt (tik originalias veža), bet safranių ten nėra. Išvis, nei vienos neradau. Tai norint rimtesnės pagalbos - vargu ar rasit nusimanančius. Garažo irgi niekas neišnomuos, tad telieka tik gerai paruošti safranę, nusipirkt daug extra šlangų ir chamutų, pasiimt įrankių :D Kaip jau ir sakė, šarautoj būna detalių safranėm, bent buvo kažkada.
Dėl vartotojo RAIMISS tokia pat mano nuomonė :)

_________________
Saab 9-5 Aero
Ex: Safrane phII 2.5


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Gru 15, 2014 00:18 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ant Kov 30, 2010 00:02
Pranešimai: 36
Safriukė rašė:
tadas1991 rašė:
Dirbs ir tas dyzelis, be paro...

Aš ne užvedimą turėjau omeny, kaip ir sakiau - temperatūros aukštesnės nei Lietuvoje, o ar keleiviai nešals užmiesty. Dėl grandinių pasitarkit dar, nežinau kaip jos po lengvosios svoriu elgsis (mes be grandinių bet su daug mėsos ir šypais), po volvo 8900 svoriu jos - tobula išeitis, o kaip su lengvom - negaliu pasakyt. Turėk omeny kad ilgai nevažiuosi su jomis, nutrūksta gan greitai o "prailgint" jas užsiknisimas ir tam reik "kabliukų" turėt, tik tam tikrom atkarpom yra skirtos. Užvestos nelaikysit, benzas 5,7Lt, dujų beje beveik niekur nėra, bet čia jau ne tą temą vystom ;) Tikiuos pastatysit safrę ant kojų, nes jei ką detalių ten ilgai laukt (tik originalias veža), bet safranių ten nėra. Išvis, nei vienos neradau. Tai norint rimtesnės pagalbos - vargu ar rasit nusimanančius. Garažo irgi niekas neišnomuos, tad telieka tik gerai paruošti safranę, nusipirkt daug extra šlangų ir chamutų, pasiimt įrankių :D Kaip jau ir sakė, šarautoj būna detalių safranėm, bent buvo kažkada.
Dėl vartotojo RAIMISS tokia pat mano nuomonė :)

Dėl grandinių dar reikia mąstyt. Bet kuriuo atveju, jei pirkt - tai ne kokias šūdinas. Tas draugas lyg pasiims iš kažkokio giminaičio, bet ten bus jaučiu kokios lenkiškos po 70Lt. Na, kažkiek laikys. Aš gal tokias už panašiai 200-300 žiūrėtis bandaus. Važiuoti pastoviai su jom faktas, kad negalima, bet pravažiuoti piktesnius ruožus (vien plentais važiuoti nesinori, bet situaciją teks dar pažiūrėt) gali jos padėti, o ir aplamai - nulėkus nuo kelio į pusnį - vienas didelis palengvinimas išlipti lauk be Vikingo pagalbos...
O kas dėl Safrane, tai gal jų Norvegijon nė nevežė pardavimui, todėl ir nepirko niekas. O naudotų mašinų kiek ten papuola, su tokiais importo mokesčiais? Visokie raritetiniai ir išskirtiniai tik.
Manau, kad su C15 stebuklas remonto atveju taip pat neįvyktų :D Daug dalių tinka nuo BX, ZX, Peugeot 205, 309 - labai dažni modeliai Norvegijoj 8)
Šlangų pasiimsim, yra visokių senų šliaukų atsargoj. Saviškiui aš dalių išvis turiu kažkiek, tai bus stogo dėžėj arba būdoj atsarginiai starteris, generatorius, vakuumo pompa (stabdžių), visokio laido, izolkės, lempučių, po truputį visų skysčių. Atsarginiam ratui užmoviau irgi šipuotą padangą. Dar svarstau, ar imti atsarginį kuro siurblį. Dyzeliui pakeist kuro siurblį ne vaikų žaidimas prie minuso lauke, bet šiaip jau darbas įmanomas :D Nors saviškį dabar renku, dedu rem. komplektą sandarinimo, tai gal bus pakankamai ramu.
Šiaip, bent pas maniškį beveik viskas bus pereita, perrinkta ar bent rimtai sužiūrėta. Su Safre ne taip gerai, bet peržiūrėta daug kas, o starteris su generatorium buvę remontuoti. Neramumą kolkas kelia tai, kad jos dėžė truputį barškena laisva eiga. Tikrai ne sankaba, o iš pačios dėžės. Įdomu, gal jai tepalas nepatiko. Rekomenduojamas berods ELF NF 75w80, mes nesicackindami supylėm Total BV 75w80. Praktiškai tas pats, o ar prieš tai dėžė barškėjo, aš nežinau, nes išminamas guolis tokius garsus rodė, kad ten jau nieko nebesigirdėjo daugiau :D
Ką galiu pasakyt - mano dėžė, kurią iš BX dabar įdėsiu į C15, taip pat laisva eiga barškendavo, bet su ja be jokio parimtėjimo pravažiuota gan daug kilometrų, o draugas su viena visai baisius garsus skleidžiančia pramynė jau 30kkm ir vis dar normaliai veikia, be didesnių parimtėjimų.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Gru 15, 2014 21:14 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Pen Vas 05, 2010 13:56
Pranešimai: 86
Tadas, barska tikrai ne deze, dezes uzia ,jeigu kazkas su guoliais.Jeigu sakysime (tik sakysime) kazkas barska dezeje varikliui dirbant ant laisvu ,tai vaziuojant deze duotu tikrai labai labai didelius garsus ,ir tokia deze ilgai neistemptu.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Gru 16, 2014 00:31 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ant Kov 30, 2010 00:02
Pranešimai: 36
vvvaldas rašė:
Tadas, barska tikrai ne deze, dezes uzia ,jeigu kazkas su guoliais.Jeigu sakysime (tik sakysime) kazkas barska dezeje varikliui dirbant ant laisvu ,tai vaziuojant deze duotu tikrai labai labai didelius garsus ,ir tokia deze ilgai neistemptu.

Valdai, kaip matau jūs tas pats Valdas, kur ir Peugeot forume lankosi.
Dėl dantračių ir guolių sutinku - jie nebarška.
Man įdomu, ar dėžėj esantys kiti mechanizmai (pavarų perjungimo, sinchronizavimo...) tikrai negali dėl senatvės, išdilimų ir seniai normas viršijančių laisvumų kelti tylaus barškesiuko, esant laisvai eiga, kai mažiausia apkrova ir didžiausia vibracija ?
Nes susiduriu su jau ne pirmu tokiu atvjeu, kur sankaba kaip nauja (ar netgi katik pakeista nauja), o būtent ją išmynus tas barškesiukas nutyla (kaip buvo ir prieš keitimą, jei nauja sankaba). Bet ne vos palietus pedalą, kaip esant padilusiam ir į diskatorių besizulinančiam išminamam guoliui, o nuspaudus gerokai giliau, iki tol, kol pilnai atsijungia pavarų dėžė nuo variklio ir nebesisuka. Negi galima iškart nurašyti naujos sankabos spyruokles?
Tas barškesiukas toks nelabai piktybinis, maždaug toks, kaip gerokai padilusio dvitakčio variklio, dirbančio laisva eiga, kalenantis įvorinis stumoklio pirštas :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Geg 15, 2015 11:54 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Tre Geg 06, 2015 19:55
Pranešimai: 3
Sveiki!

Neseniai isigijau Renault Safrane, 1997 metu, 2.5 benzina/dujos. Labai dziaugiuosi, labai patinka! :) Liuksusine masina :). Tik reiketu, kad kas detaliau apie ja papasakotu, paziuretu kas kur joje negerai.

Noreciau paprasyti patarimo arba nukreipimo i koki patikima, isbandyta, rekomenduojama servisa :), kas "renuskem" uzsiima.

Yra su elektronika ka noreciau pataisyt, vaziuokle, kuro sistema, "dusliarka" prakiurus.

Apziuretu ir patartu, pasakytu ka pirmiausia reiketu tvarkyti, o kas velesniam laikui butu.

Na ka, buciau labai dekingas uz patarimus. :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Geg 21, 2015 12:15 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Tre Geg 06, 2015 19:55
Pranešimai: 3
Kaip gaila, kad niekas negali patarti... :((((


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Bir 03, 2015 20:46 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ant Kov 30, 2010 00:02
Pranešimai: 36
Patarti tai patarti, galėčiau ir save rekomenduoti, nes kaip sakiau laisvalaikiu paremontinu prancūzus ir Renault taip pat nebijau (tik su jomis ilgiau trunku, nes daug kas nepažįstama, tad pirma susipažįstu ir tik tada čiumpu sprendimus priiminėt :) ), bet kad to laisvalaikio artimiausią mėnesį nė pro kur, ir taip stovi pilns kiems visokių kitų markių prancūzų ir vienas Renault - antralaidis Masteris, kuriam liepą bandysim paleist veikt kondiškę, žmogus moka tiek babkių, kiek reikės - nu smagu dirbt tiesiog, kai toks požiūris :)

A, beje, o Safrane tai kelionę įveikė. Įveikė ir Citroen C15, ir beveik be jokių kazusų, visus beveik 7000km :) Iki pačio Nordkapp'o ir atgal, Vasario mėnesį, per pūgas, per šalčius, per Suomiją. Šalta nebuvo, šalčiausia buvo pirma naktis Suomijos vidury, toli nuo vandens, kur sausa, po kurios atsikėlę ryte radom -21C, o visa kita buvo šilčiau. Kaip ir sakė Safriukė, šiaurėje daug baisesnis yra vėjas. Bet tiek benzinė Safrane, tiek C15 senas 26metų amžiaus dyzeliuks tiek užsivedinėjo, tiek birbė puikiai. Prie -20 C15tuke buvo jau tikrai šaltoka, net ir prisirengus kelis sluoksnius ir su daug kojinių ir batų, nors ir pečiukas pūtė karštą orą - tiesiog per daug nesandarus automobilis, ir per daug neefektyvi šildymo sistema, taigi faktas patvirtintas - tai visiškai pietų rinkai skirtas automobilis, benzinas tai būtų ar dyzelis :)
Safranei tai gedo viena fara - labai sunkiai, bet privertėm šviesti abi lemputes galiausiai. Ir dar buvo kažkur dingęs stabdžių skystis, iki lemputės užsidegimo, bet ne iki tuščio. Pripylėm pilną iš atsargų ir nebedingo nei lašas... Kur dingo - istorija nutyli.
O C15 tai gedo labiau - Suomijoj per pūgą keičiausi generatorių, nes nabagas po apkrova, kuri jam visai nuo gamyklos nesuplanuota (viso 5 halogeninės lemputės, pastoviai įjungtas magas, salono apšvietimas (mergaitė skaitė knygą), navigacija ir pora kraunamų telefonų nabagėliui 50A Valeo nepatiko, tad buvo uždėtas iš stogo dėžės ištrauktas Bosch 55A su ūžiančiais guoliais, kuris atkrovė likusius 2/3 kelionės be kaprizų :) Na, dar buvo užšąlęs kuro filtras, nes tikėdamasis greitai rasti degalinę, bet niekaip jai neatsiradus sniegynuose, teko sustoti pasibaigus kurui, ir susipilti iš atsarginio bakelio. Ryte užvedus iškart užgeso - iš penkto karto užvedus jau nebegeso, bet apsukų vistiek nenorėjo imti, ir kuro kriaušė susiurbta - pakeičiau filtrą ir vėl kaip naujas. Nusprogo pusė dvigubos šviesų relės, dėl ko neveikė vienos pusės ilga - atjungiau pusę tos relės ir perjungiau ant paprastos automobilinės relės.
Dar buvau perkaitinęs variklį - prie -10-15C ir per didžiulę pūgą, kai nesimato automobilio kapoto priekio. TIesiog stovint pusny užnešė radiatorių ir groteles, o varikliui dirbant, radiatorius tą sniegą apšildė ir pavertė ledu. Kai užsidegė lemputė, teko stoti ir pradėti triznioti, kad pasiekus pačią šiaurę, sugedo automobilis, pramušė tarpinę ar galvą ir dabar ŠAKĖS (prieš važiuojant, juk buvo kelta variklio galva, ir tiesą sakant visada tokį darbą padaręs, pirmus 10-20kkm nevažiuoju labai ramiai dėl tos tarpinės)... Bet greit nubėgus priekin, perprasta situacija, ir per 10min, kol atsuktuvais ir kitais grubiais įrankiais ir įnagiais dviese su kolega išdaužėm ir iškrapštėm maždaug trečdalį to ledo, kiek pavyko prieiti, buvo stipriai sušalta ir nuspręsta, kad esant tokiam vėjui ir tokiam orui - greičiausiai tiek jau ir užteks. Ventiliatorių jungtis taip pat atjungiau, nes abi sparnuotės buvo mirtinai įšalę lede. Atjunginėjant jungtį, ji gerai čirkštelėjo, tai reiškia, kad ventiliatoriai turėjo suktis, bet negalėjo - gerai, kad nei viens nesudegė, o daviklis taip pat :) Žodžiu, kokia laimė, kai sušalus vos judančiais pirštais nubėgus prie savo senojo grabo šturvalo ir užvedus variklį bei pajudėjus - pradeda staigiai kristi variklio temperatūra iki darbinės, praeina visos prastos nuotaikos ir entuziazmas dar padvigubėja...

Esame dėkingi Safriukei ir jos žmogui už didelę pagalbą ne tik žodžiais, bet ir didžiais darbais :)

Jums už patarimus ir juokelius apie pigiuosius automobilius - taip pat :)

Pridedu foto iš ten, kur "šiauriau jau nebūna...kelio" :)

Po grįžimo, Safrane toliau eksploatuojama kaip automobilis, o C15 ramiai laukia naujų kelionių, kol dar galioja TA :)

A beje, galiu pritarti kažkada čia kažkur kažką rašiusiems. Dvilitris aštuonių vožtuvų (deforsuotas dėl tuometinės automobilio mokesčio politikos Prancūzijoje) benzas, nors ir belekaip nevažiuoja, bet yra labai nuostabus variklis. Paprastas ir patikimas. Nuo 2009tų galo eksploatuotas keičiant tik tepalus, tai va prieš kelionę pirmąkart jam pakeitėm dirželį, žvakes, laidus, dangtelio tarpinę, sureguliavom vožtuvus. Iki tol viskas buvo vis dar prancūziška ir puikiai veikė, na tik vožtuvai šalti gal jau kiek patarškėdavo.
Skaičiau ne vienam straipsny, kad Safranėje tokie dalykai, kaip ABS, borto kompas ir SRS buvo kaip ir bazinėj komplektacijoj, tai va šios skydelis mechaninis, gale būgniniai stabdžiai, nei SRS, nei ABS nėra ir nebuvo, ir net galiniai langai su irklais, bet užtat mašina važiuoja...


Prikabinti failai:
SAM_0646.JPG
SAM_0646.JPG [ 154.26 KiB | Peržiūrėta 12461 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Rgs 03, 2015 00:44 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ant Kov 30, 2010 00:02
Pranešimai: 36
Salono filtro plastmasė egzistuoja ir ne tik originali:
Knecht ir Mann gamino komplektukus mašinoms, kurios filtro gamykliškai neturėjo arba turėjo tik kaip papildomą komplektaciją. Tik kad daugumos senų pozicijų jau seniai nebegamina, bet kažko kažkur dar galima užsieniuose sandėliuose rasti ir užsisakyti, atsisiųsti.
Safranei Knecht salono filtras yra LA10, o po kodu LAG10 slypi komplektas kartu su plastmase.
Analogiškai yra Mann CU2531 ir Man CU 2531 KIT.

Aišku pas lietuviškus tiekėjus visur nuliukai, daugumoj ne tik komplektų, bet jau ir filtrų. Tai turint Safranei perspektyvai, gal reikėtų pabandyti įsidėti kažkokią šiuolaikiškesnį filtrą, gal net turintį ir anglinę savo versiją, priimančią dėžę :)

Tie komplektukai buvo ir kitokie, pvz LAG38 skirtas Citroen ZX ir Peugeot 306, LAG19 skirtas Golfui ir Jetta MK2. Kadangi tokį golfą turiu paslėpęs supuvusį, bet neeilinį, tai užklausus pas pardavėjus, lyg ir kažkur dar surado tokį komplektuką, bandau užsisakyti - gal parveš. Filtrų jiem dar yra be problemų :) Komplektukas, jei ateis, man kainuos 23eur.
Interkarse pagal kodą LAG 10 poziciją suranda, ir jos kaina apie 30 eurų, bet tačiau, kadangi kodas yra, reiškia, kažkada turėjo, bet dabar visur nuliukai :) Bet jei kas, su šitu kodu galima perklaust visą Lietuvą - gal kas atveš :D

PVZ, Citroen XM su draugu pritaikėm vieno seno pežuko filtro dėžutę, kuri labai gerai dedasi. Kadangi filtrai tam senam pežukui jau praktiškai į pabaigą, tai pasiėmiau pigų filtrą, skirtą peugeot 508, panašių matmenų, ir bandysiu pritaikyti į tą dėžutę. Būtų labai smagu, jei tiktų, nes tuomet problema išspręsta ilgam, o dar ir gaunam labai nebrangių anglinių filtrų pasiūlą rinkoje :)

Nuoroda pas rusus, kaip jie tą LAG 10 gavo ir montavo prieš daug metų:
http://www.renaultfaq.ru/data/article.asp?id=91


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Rgs 03, 2015 01:10 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Ant Kov 30, 2010 00:02
Pranešimai: 36
tadas1991 rašė:
... ir taip stovi pilns kiems visokių kitų markių prancūzų ir vienas Renault - antralaidis Masteris, kuriam liepą bandysim paleist veikt kondiškę, žmogus moka tiek babkių, kiek reikės - nu smagu dirbt tiesiog, kai toks požiūris :)...

O kondiškė tai Mastery galiausiai suveikė :)
Ką reikėjo padaryti:
1. Naudotas geras kompresorius, kuriam teko pakeisti skriemulio guolį, bet už tai sandarus, su veikiančia ir neišklerusia sankaba, bei keliantis slėgį, ne taip, kaip buvęs.
2. Pakeistas nauju Dayco (viduje INA ar SNR guolis, pamiršau jau) visiškai lavoninis buvęs parazitinis guoliukas ir uždėtas naujas Dayco dirželis - sukamės tyliai ir gražiai.
3. Kiauras vienas vamzdelis prie kompresoriaus, pats antgaliukas klijuotas - meistras pervirino vamzdelio gabaliuką nuo kito donorinio vamzdžio
4. Patikrinta sandarumui ir užpildyta sistema freonu su dažais. VALIO - radiatorius sveikas. Jei būtų reikėję, vis dar yra naujų 99tų metų Renault Master autobusiukui, ir ne kiniečių, o tipo Nissens :) Kadangi originalas sveikas, sutaupyta apie 120eur.
5. Kondiškė vis tiek pati nesileidžia. Leidžiasi ir gerai šaldo tik sutrumpinus slėginį daviklį arba padavus tiesiai į kompresoriaus sankabą pliusą. Slėginis daviklis pakeistas nauju - vistiek neveikia.
6. Pakeista į su mažiau išbarstytų detalių salone esantis temperatūros ir pūtikų reguliavimo skydelis - masė į kondiškės kompresoriaus valdymo relę ateina, bet nėra pliuso.
7. Kadangi elektroninio valdymo čia dar nėra, o skydelyje matoma užrašus Normal ir MAX, suprantame, kad kažkas turi reguliuoti temperatūrą ties tuo Normal vistiek, kai MAX turėtų būti pastoviai sukamas kompresorius. Randame į garintuvą sukištą termopovielą su bimetaliniu jungikliu jos gale. Jungiklis veikia ir spragsi, tačiau į pliusas ateina, o iš jo neišeina niekad. Ardom jungiklį ir valom bei sutempam apsvilusius kontaktus - valio, iš jungiklio išeina pliusas ir ateina į relę.
8. Relė maitinama, bet vistiek nesižadina. Keičiam relę gera prancūziška naudota Cartier. Relė žadinasi ir sujungia kontaktus, bet kompresorius nesileidžia.
9. Mhm, relės išėjimas su kompresoriaus pliusu jungiasi, bet į relės atėjimą pliusas neateina. Pereinam saugiklius ir randam vieną nudegusį 15A (saugiklius visus pereit tenka todėl, kad neturim ir niekur nerandam jokios elektros schemos ir net saugiklinės schemos, o primityvi ant jos pačios dangtelio AC saugiklio numerio ar vietos nenurodo), kurį keičiam geru prancūzišku naudotu DAV saugikliu.
10. Valio - kompresorius leidžiasi ir išsijungia iš salono ir temperatūros mechaninis reguliatorius veikia :) Šaldo puikiai ir netgi įjungus - patys leidžiasi ventiliatoriai bei kuro siurbly esantis selenoidas kilsteli apsukas.
11. HM, bet neveikia MAX rėžimas. Kadangi schemų neturiu, tai man jau per daug, atsibodo knaisiotis po laidyną, nes iš skydelio viskas išeina, bet kažkur nenueina, kur turėtų eiti tiesiai, o eina vistiek per termojungiklį. Tai padarytas papildomas mažas jungikliukas MAX rėžimo įjungimui, kuris tiesiog sutrumpina laidus, taip apeidamas termojungiklį, ir kompresorius dirba nuolat. Savininkas, grįžęs su bolidu iki namų, paskambina pasiguost/pasidžiaugt, kad nusišaldė ranką :)

Kadangi busas yra buvusi greitoji, tai tiek kondiškės lygiagrečiai vamzdžiai/žarnos, tiek pečiuko papildomos žarnos nueina į galą - būdą, kur veždavo ligoniukus ar net ir nabašnikus. Ten viskas yra, ir įjungus kondiškę girdisi, kad cirkuliuoja. Tik va neveikia tos klimato kontrolės dėžės pūtikas ir termostatinis termperatūros reguliatorius. Su savininku susitarėm, kad padarysim, jei išeis, kad ten viskas veiktų, kitąkart, nes dabar jau brangoka ir taip gavos, ir šiai dienai nebūtina.

Žmogui toks darbas su visomis medžiagomis, važinėjimais, detalių paieškomis ir pačiomis detalėmis, įtraukiant ir darbo kainą, pakainavo 310E. Vertinkit :)
Pvz Vilniuje vien kompresorius kainuoja 100eur, ir žmonės atsisako vargti ir tikrinti, ar sankaba veikia (atvažiuok pats pasitikrinsi). Nuvažiavom į Panevėžį, kur vyrai telefonu žadėjo, kad turi bent tris, kas duoda didelius šansus, kad bent vienas veiks, ir gavom už 40eur :) Šaunuoliai.

Ir pagarba kondicieniorių meistrui Romui iš Sargėnų - teisingi vyrai, darantys teisingą darbą teisingomis kainomis :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Spa 06, 2015 21:22 
Atsijungęs
Klubietė
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Spa 31, 2008 00:35
Pranešimai: 2362
Miestas: Kaunas/Kowno/Каунас
tadas1991 rašė:

A, beje, o Safrane tai kelionę įveikė. Įveikė ir Citroen C15...

Tai Safrei pramušė tarpinę ir galvą ar kablukui? Nu smagu smagu, kad prancūzai atlaikė kelionę, tik nuotraukų su safre reikėjo daugiau padaryti, juk tai ko gero vienintelė Safrane tuo momentu buvusi Norvegijos teritorijoj ir gal vienintelė Europoj buvus tiek Šiaurėj (reikėjo visgi iki Svalbardo palėkt, kad būtų 100% šiauriausiai buvusi safranė visoj istorijoj) :D


Man tai kitas klausimas iškilo: gal kas safranę ardot phII 2.5 benzas? Noriu dėl šventos ramybės pakeisti vidinę granatą, bet niekur nerandu nei jos (nežinau ar įmanoma atskirai įsigyt) nei pusašio :?

_________________
Saab 9-5 Aero
Ex: Safrane phII 2.5


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Lap 17, 2015 00:38 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Gru 27, 2007 01:34
Pranešimai: 1906
Miestas: Kaunas
Rolkį pasigauk. Jis ten per lenkus randa reikiamus pusašius egzotikoms.

_________________
Safrane 3.0


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2881 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 93, 94, 95, 96, 97  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  

Nuolaida hostingui