Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Pen Bal 19, 2024 11:42

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2881 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Ant Vas 19, 2013 11:36 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sek Gru 18, 2011 23:10
Pranešimai: 36
gal kas nors turit nuolaidu meharije as robete.reik nusipirkt lemda zonda,o kazkaip moket uz ji nuo 250 iki 370.nesinori :?

_________________
R-11 1.4l 87m.(neatlaike)
R-11 1.4l 84m.(keliai nezinomi)
safrane 2.2l 94m.(3salto)
probe 2.5l 94m.a(zaisliukas)
safrane 3.0l 94m.(seimos mylimoji)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Vas 19, 2013 13:20 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Kov 10, 2009 20:15
Pranešimai: 2003
Miestas: Kaunas
turiu devėtu po 30 litų jei tinka :lol:

_________________
Renault CanClip
Laguna III


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Vas 19, 2013 15:09 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sek Gru 18, 2011 23:10
Pranešimai: 36
ne devetu nenoriu.masina ne pardavimui:-D

_________________
R-11 1.4l 87m.(neatlaike)
R-11 1.4l 84m.(keliai nezinomi)
safrane 2.2l 94m.(3salto)
probe 2.5l 94m.a(zaisliukas)
safrane 3.0l 94m.(seimos mylimoji)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Vas 19, 2013 22:13 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Kov 10, 2009 20:15
Pranešimai: 2003
Miestas: Kaunas
Tai nesuprantu nori gero ir pigiai, tokio nebūna.

_________________
Renault CanClip
Laguna III


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Vas 19, 2013 22:35 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sek Gru 18, 2011 23:10
Pranešimai: 36
jei noreciau deveto tai taip ir buciau parases,o dabar ieskau naujo-tik kad klausiu ar kas turit kokiu nuolaidu.vis pigiau gautusi :P
beje kada galetum padaryt ta diagnostika-skolingas neliksiu :alcohol: :victory:

_________________
R-11 1.4l 87m.(neatlaike)
R-11 1.4l 84m.(keliai nezinomi)
safrane 2.2l 94m.(3salto)
probe 2.5l 94m.a(zaisliukas)
safrane 3.0l 94m.(seimos mylimoji)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Vas 19, 2013 23:04 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ant Kov 10, 2009 20:15
Pranešimai: 2003
Miestas: Kaunas
Yra telefono numeris paraše skambini ir tariesi.

_________________
Renault CanClip
Laguna III


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Kov 18, 2013 18:09 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Bal 10, 2009 17:44
Pranešimai: 482
Miestas: Kuršėnai
Sveiki, gerbiamieji,

Ėmė ir sunegalavo automobilis, tai kreipiuosi į geriausius daktarus - Jus, ką gi daugiau? :O

Problema:
Užvedus šaltą variklį, šis prastai dirba benzinu - nesilaiko apsukos, pulsuoja, kartais tiek nusidrebina, kad užgesta.
Vien tik nuspaudus akceleratoriaus pedalą apsukos nesilaiko, sukyla tik kelis kartus dažnais paspaudimais paminkius
"gazą". Būna, kad sekantį rytą variklis dirba be šitų šposų, neprikibsi.

Kai pašyla ir persijungia į dujas - viskas gerai, simptomų nelieka. Perjungus į benziną - kartais vėl pulsuoja apsukos,
bet ne taip stipriai, kad užgestų.

Galvoju, kad problema benzino tiekimo sistemoje. Ar 2,5l 20V variklis turi kuro slėgio reguliatorių?
Jei ne tas, tada galėtų būti purkštukai arba siurblys?

Kuras tik iš degalinės, bakas netuščias, filtras šią žiemą pakeistas.

Gal kas nors esat panašią ligą gydę?

_________________
Renault Safrane '92 RT 2.2Vi 12V ex
Renault Safrane '97 2.5 20V


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Kov 18, 2013 20:14 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Kuro slėgio reguliatorių turi visi benzininiai (ne karbiuratoriniai).Pasižiūrėk,ar nesuplyšusi vakumo žarnelė,einanti į slėgio reguliatorių purkštukų rampos gale.Jei neveikia reguliatorius-pirmiausia turi smarkiai padidėti benzino sąnaudos,Be to siūlyčiau pasitikrinti liamda zondą.

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Kov 18, 2013 22:18 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Bal 10, 2009 17:44
Pranešimai: 482
Miestas: Kuršėnai
Automobilis su IV kartos dujų įranga, jei būtų liambda - turėtų taip pat ženkliai įtakoti ir dujų sąnaudas.
Nieko panašaus nepastebėjau, dujomis važiuoju, kaip visada (12.5/100km)
benzinu riedu, kol permeta į dujas (1-2km) bet rodyklė "ant akių" nekrenta, jei rytų 20l, pastebėčiau per savaitę.

Man kas keisčiausia, kad kai variklis purtosi, jam apsukos nesilaiko net numynus "gazą"
Tam kartui pakyla ir vėl palengva krenta iki užgesimo ribos.
O minkant pastoviai pedalą apsukos daugiau mažiau laikosi, kol prasiburbuliuoja ir nebesipurto.

_________________
Renault Safrane '92 RT 2.2Vi 12V ex
Renault Safrane '97 2.5 20V


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Kov 19, 2013 11:28 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Bal 23, 2007 21:11
Pranešimai: 1059
Miestas: Šiauliai
Jei jau duodant gaza variklis nepriima apsuku, itarimas kyla jog tai gali buti zvakes, zvaklaidziai, paskirstytojas ar skriejikas.

_________________
Safrane phII 2.5 20V RXT Xenon lights; Five-cilinder sound! (Ex)
Safrane phI 2.2i 8V RN (Ex)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Kov 19, 2013 18:54 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Bal 10, 2009 17:44
Pranešimai: 482
Miestas: Kuršėnai
Žvakės gražios, laidai švietė, duodant gazo, nekibirkščiavo, kas būdinga pramuštiems, bet švietė,
t.y. matėsi per laido centrą nueinanti melsva šviesa.
Pasikeičiau laidus kitais, originaliais, dabar nešviečia. Ta pati šviesa matosi ir babinoje.
Niekada neatkreipiau dėmesio ar ji visad švietė (nekibirkščiuoja) ar tik dabar pradėjo reikštis.
Jau į pabaigą ar čia natūralu?

Atsakyti galiu taip, kad trauka yra ir važiuojant ir ant laisvo gazuojant, problema,
kad vieną rytą purtosi vos užvesta, kitą rytą jau ne. Purtosi dirbant benzinu. Kai purtosi - nekyla apsukos,
"užpompuot" su pedalu reikia, tada sukyla. Paskui prasidirba ir vėl viskas gerai.

Galvoju, kad rimtai liambda bus, matyt per liesą mišinį skaičiuoja ir šalto variklio sklandžiam darbui neužtenka.
Nors būna ir darbinės temp. perjungus iš dujų į benziną, pulsuoja apsukos, bet čia vėl neaišku,
purkštukai po vieną persijungia ar visi iš karto ir tiesiog kažkuriuo momentu variklis išvis jokio kuro negauna.

_________________
Renault Safrane '92 RT 2.2Vi 12V ex
Renault Safrane '97 2.5 20V


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Kov 19, 2013 19:31 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Gal akseletratoriaus pedalo padėties daviklis nusprogo-simptomai panašūs,bet tada turi degti variklio elektronikos gedimo kontrolinė lemputė (kardijograma)

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Kov 19, 2013 19:47 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Bal 10, 2009 17:44
Pranešimai: 482
Miestas: Kuršėnai
Kartais užsidega, nevisada. Yra buvę, kad užvedimo metu ir gal kokią
sekundę po to pašvietė.
Būna ir taip, kad vos užvedus, apsukos šokteli iki kokių 1500 (tada kartais kardiograma žybteli)
tada staiga krinta iki 1100-1200 (šalto laisvi sūkiai), tada dirba gražiai, kol pašilus
motorui nukrenta iki 750-800 ar panašiai, žodžiu šilto variklio laisvi sūkiai, šitie laikosi kaip įkalti.

Šitas variantas patinka man, galima susieti. Elektronika gali šitaip svaigti.

Daviklis kažkur aplink pedalą ar kitame troso gale, t.y. prie oro sklendės, kuri "gazo" maigymu darinėjama?

_________________
Renault Safrane '92 RT 2.2Vi 12V ex
Renault Safrane '97 2.5 20V


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Kov 19, 2013 20:03 
Atsijungęs
Valdybos narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sek Geg 09, 2010 16:36
Pranešimai: 2274
Miestas: marijampolė
Dažniausiai -''kitam gale'',bet būna ir du (pas peugeot)Jį patikrinti lengva-paprastu testeriu.Autodatoje labai aiškiai parodyta būna (jei iš viso būna,nes būna ne visų,nors principas visų vienodas)

_________________
Tel-865901027 Amžinų variklių nėra,yra tik amžini stabdžiai...


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Kov 20, 2013 14:00 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Bal 23, 2007 21:11
Pranešimai: 1059
Miestas: Šiauliai
Tai kad pas siuos Safranu variklius gazo pedalas visiskai mechaninis t.y. vienas trosas ir keletas spiruokliu - VISISKA MECHANIKA Beje, kazkur nete uzskaiciau jog pas Volvo 2.5 variklius iki 1998m oro sklendes matuokles nera.
P.S.
Kai savaja Safrane salta uzvedus, tai apsukas sukelia iki 1800aps. (jokios kardiogramos nedega) ir po truputi varikliui sylant apsukos krenta.

_________________
Safrane phII 2.5 20V RXT Xenon lights; Five-cilinder sound! (Ex)
Safrane phI 2.2i 8V RN (Ex)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Kov 20, 2013 14:09 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Bal 23, 2007 21:11
Pranešimai: 1059
Miestas: Šiauliai
Va, truputi apie Volvo 2.0 ir 2.5 variklius:
Pagrindine siu varikliu problema - stumuokline grupe, kuri neatlaikydavo daugiau negu 300 000 km geriausiu atveju. Beda - tepalo suvartojimas milziniskais kiekiais, dauguma nurasinedavo tai alsuokliui, arba galvutes voztuvu rieboksliam, taciau tai retai padedavo. Dazniausiai laukdavo pilnas kapitalinis variklio remontas, kuris ir siais laikais kainuoja nemazus pinigus.
Vis gi, patikimiausi ir patvariausi varikliai, nors is silpniausi - 2.0 10V ir 2.5 10V. Kodel? Neatsizvelgiant i tai, kad stumuokline grupe visu tu laiku varikliu yra identiska, 10V varikliai naudojo Fenix 5.1 (5.2) ipurskimo sistema, kuri turi prabangu titanini lembda zonda, taciau neturi oro srauto matuokles -kas yra pliusas naudojant dujas - su sitais varikliais puikiai dera paprasta II kartos iranga (EKO sistema). Taipogi, 10 voztuvu variklis turi dukart maziau voztuvu, hidrokompensatoriai tinka nuo Audi 100 (tuomet 20V varikliams - grynai Volvo) ir siaip galvute yra zenkliai paprastesne aptarnavime.

Turbovarikliai - visiskai identiski technolgiskai kaip ir 20V, tik kiek sudetingesni deka integruoto turbokompresoriaus (pats sitas mazgas ir jo sistema yra patvarus).

Visu isvardintu varikliu kuro sanaudos yra identiskos - miesto rezimu 11 - 14 litru degalu (mechanine greiciu deze), trasa, vaziojant pagal KET - apie 7.5 litru.

Taip pat pastebetos problemos - uzsikimsa/nustoja funkcionuoti laisvos eigos voztuvai, alkuninio/paskirstymo veleno padeties davikliai, su 20V varikliais naudojant ne taskines dujas, uztenka vieno duju issovimo kad sugadinti brangiai kainuojanti oro srauto matuokle.

Nuo 1998 m vidurio Volvo padare ne Evoliucini, bet labiau Revoliucini suoli. Skirtumai buvo ne tik varikliose, bet ir visame automobilyje, volvo integravo CAN magistrale i kompiuterine sistema ir daug kitu naujienu. Bet siandien - apie variklius.

Kebulai liko tokie patys (S70/V70), atsirado nauji modeliai (S80/V70II, veliau S60, XC90/70), ir viskas po kapotu pasikeite.

Varikliai, kubatura, galingumai lieka +/- tokie patys, tik buvo atsisakyta 10v varikliu, i ju vieta atejo 20V su deforsuota programa, taigi pagal "popierius" yra neimanoma atskirti koks variklis stovi konkreciam automobilyje. Ta reikia padaryti vizualiai. Senos karto variklis turi sidabrini uzrasa VOLVO ant variklio dangcio, naujos kartos -juodai isspaustas raides VOLVO.

Visi varikliai tapo ~10% ekonomiskesni, visiskai isspresta problema su stumuokline grupe, taciau Volvo pati deklaravo kad yra norma 10 000 km suvartoti ~1.5litro tepalu. Pagal fakta, site varikliai tiek ir suvartodavo, tai yra tvarkoje - nereikia laikyti tai defektu. Pradeta naudoti Longtime technologija - tepalai keiciami kas 15 - 20 000 km.

Bet be bug'u neapsiejome: tragiska gazo sklende, tiek turbo, tiek naturally aspirated versijose - laikoma gamykliniu broku - didziausias galvos skausmas vartotojams. Vietoj senovinio gazo troso naudojama gazo sklende yra labai nepatikima ir daznai nustoja funkcionuoti. Buvo leidziami update'ai, upgrade'ai (su geltonais lipdukais ant sklendes), bet iki galo problema isspresta taip ir nebuvo.

Dar vienas nelabai malonus momentas - Volvo atsisake savo varikliose naudoti voztuvu su hidrokompensatoriais mechanizmais, idege reguliojama voztuvu sistema - kad neprarasti galios prie aukstesniu apsisukimu (kam to reikia, juk masina nesportine?). Deka to - atsirado dideles problemos, ypac naudojant negamykline duju iranga - voztuvus reikia regulioti, dazniausiai zmones tai prisimena kai vienas is voztuvu jau pradege (su hidrokompensatoriais taip buna ypac retai), ir tas "malonumas" gali kainuoti kelis tukstancius litu.

Vienintelis variklis, kur liko hidrokompensatoriai - Volvo Bi-Fuel. Tai padaryta samoningai nes jis dirba su dujom nuo pat pradziu, ir tarnauja ypac patikimai.

Dujos. Problema su reguliavimu atsirado butent nuo 1998 m varikliu eros. Volvo su dujom dirba gerai, taciau suregulioti jas - tikras isbandymas. Buvo ideta leistina tik 3% paklaida i misini (liesas/riebus), jei i tas ribas nepapuola,a - metamas servisinis rezimas, Check Engine lempute ir tt. Daug dujininku gudrauja - stato apgaviklius, kurie uzgesina uzsidegancia lempute, ir "a-la" taip ir reikia. Duju suvartojimas siekia ~17 - 20 litru (kai pilnai sureguliota sistema suvartoja ~13), dega voztuvai, voztuvu lizdai ir tt. Taigi, reguliavimas ilgas, nuobodus keliu menesiu darbas kol "isgaudamos" visos misinio duobes visame sukiu bei apkrovos diapazone.

Su Bi-Fuel varikliais Volvo sugudravo - leistina misinio paklaida yra 15% - taigi, kompiuteris sugeba koreguoti misini zymiai didesniam diapazone.

Nuo 2002 m isleistas dar vienas variklio atnaujinimas, ypac vykes. Jis mazai ko skiriasi nuo 1998 - 2002m varikliu, taciau yra siek tiek galingesnis, visiskai issprestos bedos su gazo sklendem - tik kartais uztenka jas pravalyti, deklaruota, kad visi varikliai yra net 25% taupesni - ir jie tikrai ekonomiskesni uz ankstesnius modelius. Tepalo suvartojimas, rekomendacijos duju irangai islieka tos pacios, taciau visos vaikliskos ligos buvo issprestos. Kiek veliau pradeta naudoti Longtime+ technologija, leidzianti keisti tepalus kas 30 000 km.

_________________
Safrane phII 2.5 20V RXT Xenon lights; Five-cilinder sound! (Ex)
Safrane phI 2.2i 8V RN (Ex)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Kov 22, 2013 17:34 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Bal 10, 2009 17:44
Pranešimai: 482
Miestas: Kuršėnai
Dėkingas už dideliai daug surastos informacijos.
Vis dėl to, prie oro sklendės, kuri valdoma "gazo" pedalu, troso pagalba, tik mechaniniu būdu,
yra toks dalykas, kaip sklendės padėties daviklis (BOSCH 0 280 122 001) ir kaip tyčia, katalogas
rodo auto variklius, kurie šitą detalę turi - Volvo: 240, 440, 460, 480, 850, 960, C70, S70, S90, V70, V90.

Turi jį ir 2,5l Safrane, į jį jungiasi trijų kontaktų fiškė, matosi pats daviklis ant sklendės, laidais galima atsekti
nuo laisvos eigos varikliuko.

_________________
Renault Safrane '92 RT 2.2Vi 12V ex
Renault Safrane '97 2.5 20V


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Šeš Kov 23, 2013 14:14 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Bal 23, 2007 21:11
Pranešimai: 1059
Miestas: Šiauliai
Pakeitei ta davikli ir gedimai baigesi? Safrane nebesioziuoja?

_________________
Safrane phII 2.5 20V RXT Xenon lights; Five-cilinder sound! (Ex)
Safrane phI 2.2i 8V RN (Ex)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Kov 25, 2013 18:25 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Bal 10, 2009 17:44
Pranešimai: 482
Miestas: Kuršėnai
Pamatavau daviklio voltažą, rezultatai tokie - sklendė uždaryta: 0,55V; sklendė pilnai atvira: 4,11V.
Man atrodo čia dar telpa į ribas veikiančio daviklio. Tik tiek, kad pasitaikydavo šokinėjimai, pilnai atidarius
kelis kartus staiga krito žemiau 3V, paskui vėl pakilo. Žodžiu kažkiek padurniuoja. Kitas dalykas, dabar mašina buvo šilta,
bėdos dažniausiai ištinka užvedus šaltą variklį, gal ten vėl kas nors kitaip šviečiasi, reikėtų pamatuoti.

Kitas dalykas, kad kai sklendė uždaryta, girdisi zyzimas iš jos, kuris atvėrus sklendę dingsta. Gal pilnai neužsidaro?
Man atrodo yra ten visokio velnio prisikaupę, jei LEV plaunant suodžiai bėgo, sklendės vidus irgi, tikiu, neblizga.

Galvoju neskubėti keisti, o numovus šlangas, praplauti carb cleaneriu.

_________________
Renault Safrane '92 RT 2.2Vi 12V ex
Renault Safrane '97 2.5 20V


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Sek Bir 02, 2013 12:23 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pir Bal 23, 2007 21:11
Pranešimai: 1059
Miestas: Šiauliai
Sveiki safranistai :!: Su atejusia vasara visus :!:
Taigi tokia situacija. Parduodu naudotus Safranes priekinius stabilizatorius, kurie daznai buna "parazitiniai" Pavarges vienas stabilizatorius o atrodo visa priekine vaziuokle barska. Girdejau chebryte labai puikiai restauruojasi ir toliau vaziuoja. Nauji kainuoja po 70lt. Pamaniau, gal kam prireiks uz simboline :alcohol: kaina.

_________________
Safrane phII 2.5 20V RXT Xenon lights; Five-cilinder sound! (Ex)
Safrane phI 2.2i 8V RN (Ex)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Spa 03, 2013 14:08 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Spa 05, 2005 10:34
Pranešimai: 1025
Miestas: Šiauliai
su rudeniu visus safranistus ;)

Klausimas del tepalu - visada pyliau 10-40 pusiau sintetika, ziuriu kad rekomenduoja dabar visur 5-30 pilna sintetika.

radau ir Neste 10-10 bet pilna sintetika.

Esu girdejes kad ta sintetika budama skystesne - pradeda sunktis senam varikly visur kur reikia ir nereikia...

_________________
Renault Safrane 2.2 dt 97' ERP ***
Safrane 2.2 12V 94' ARDOMA


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Spa 03, 2013 15:15 
Atsijungęs
Klubietis

Užsiregistravo: Pir Lap 17, 2008 13:51
Pranešimai: 1975
Miestas: Kaunas
Rekomenduojama tikrai ne visur :) Į senesnius variklius rekomenduoja pilt pusiau sintetiką. Pilnoj sintetikoj pliusas būtų tik toks, kad lengviau kursis žiemą. Bet jei pas tave ir taip gerai kuriasi, tai geriau pilt pusiau sintetiką, mažiau jos prasisunks.

_________________
Renault Safrane '92 RT 2.2 Ex
Renault Safrane '97 RXE 2.0 Ex
Renault Laguna II '01 Initiale 3.0 Ex
BMW 530d '04 E60 Ex
BMW 528i '10 F10


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Šeš Spa 05, 2013 18:16 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Bal 10, 2009 17:44
Pranešimai: 482
Miestas: Kuršėnai
Dauguma katalogų iš tikrųjų pradėjo rodyti pilną sintetiką, kaip tik ieškausi alyvos variklinės,
pagrinde 0W-30, 5W-30 rekomenduoja.
Dokumentuose Safranes rašo 10W-40 elf competition sx, greičiausiai pusiau sintetika, sunku
pasakyti, nes nebegaminama tokiu pavadinimu.

Kiek ten tos tiesos su pratekėjimu, sunku pasakyti, atrodo, kad sintetika nuo pusiau sintetikos
skiriasi, kaip smėlis nuo vandens ir ten kiek supylei, tiek išbėgs per riebokšlius.
Nenoriu tikėti. Jei leidžia alyvą, tai leis bet kokią, jei dar sandaru, tai nemanau, kad viena galėtų
labiau sunktis už kitą.

Skirtumas gal tik tame, kad gyvenimo mačiusiam motorui sintetika arklių kaimenės nesugrąžins,
o kaina litro gali būti bemaž dvigubai didesnė, nei pusiau sintetikos, tai panašu į pinigų švaistymą.

Apčiuopiamas pliusas tik tas, kad esant -30 temp. pilnai sintetinė alyva bus skystesnė, kas
galbūt šiek tiek pagerins tepimą šaltame variklyje, tepalo siurblys lengviau dirbs,
ką NForce jau paminėjo.

_________________
Renault Safrane '92 RT 2.2Vi 12V ex
Renault Safrane '97 2.5 20V


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Spa 07, 2013 12:58 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Spa 05, 2005 10:34
Pranešimai: 1025
Miestas: Šiauliai
zodziu tepalus pakeitem ;)

Savaite laiko vienas prekybos centras vykde akcija - autoprekems -40%, taigi paskaitinejau, paziurinejau ir isrinkau savo safrui 8ltr pusiau sintetinio

XADO Atomic Oil 10W-40 CI-4 Diesel

Visas reikalas kainavo 120lt. Plius Knext ar koks jis ten - tepalo filtras. Kol kas nei tai geriau nei tai blogiau, aisku is po senu tepalu variklis rodos kazkiek graziau dirba, slegis kiek aukstesnis.

_________________
Renault Safrane 2.2 dt 97' ERP ***
Safrane 2.2 12V 94' ARDOMA


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Spa 07, 2013 19:31 
Atsijungęs
Dalyvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Bal 10, 2009 17:44
Pranešimai: 482
Miestas: Kuršėnai
Net tema yra kažkur forume tokia, kur pasigiria žmogai, kas kur kokią akciją (autoprekėms) užmatęs.
Tokia info visai pravarti :victory:
Bet kokiu atveju, tegu smagiai birbia Safras su pakeista alyva :wink:

_________________
Renault Safrane '92 RT 2.2Vi 12V ex
Renault Safrane '97 2.5 20V


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Lap 21, 2013 13:48 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Tre Spa 09, 2013 16:40
Pranešimai: 6
sveiki turiu safrane 93" pas mane pilan komplektacija + hidrauline pakaba ir ji sugedo ar verta ja tvarkytis?


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ant Lap 26, 2013 13:54 
Atsijungęs
Klubietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Tre Spa 05, 2005 10:34
Pranešimai: 1025
Miestas: Šiauliai
Level rašė:
sveiki turiu safrane 93" pas mane pilan komplektacija + hidrauline pakaba ir ji sugedo ar verta ja tvarkytis?


Tam kad nusprestum verta ar ne, reiki tureti duomenis:

1. kiek kainuos ja sutvarkyt
2. kokios alternetyvos?
3. kiek kainuos tos alternatyvos?
4. Ar tos alternatyvos tarnaus kaip reikiant?

_________________
Renault Safrane 2.2 dt 97' ERP ***
Safrane 2.2 12V 94' ARDOMA


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pir Gru 30, 2013 02:12 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Gru 30, 2013 02:01
Pranešimai: 2
Sveiki su Renault esu visiskai zalias, taigi turiu toki klausimeli tikiuosi padesite. Siuo metu turiu safrane 1994 m. variklis 2.2 benzinas 101 kw ir beda tokia, kad leidzia radiatorius ausinimo skysti :( kaip ir vazineti toli nelabai. Taigi dabar galvoju ieskotis radiatoriaus ir idomu kokios ju kainos naudotu ar nauju ? ir nuo kokiu varikliu tinka radiatorius ? Ar tiktu nuo safrane 3.0, 2.2 (71kw) variklio radiatorius ir pans. Ar kam buvo panasi beda ir sutvarke, kaip nors kitaip ? Aciu uz pagalba.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Sau 01, 2014 12:43 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Šeš Sau 09, 2010 21:37
Pranešimai: 464
danieliusone rašė:
Sveiki su Renault esu visiskai zalias, taigi turiu toki klausimeli tikiuosi padesite. Siuo metu turiu safrane 1994 m. variklis 2.2 benzinas 101 kw ir beda tokia, kad leidzia radiatorius ausinimo skysti :( kaip ir vazineti toli nelabai. Taigi dabar galvoju ieskotis radiatoriaus ir idomu kokios ju kainos naudotu ar nauju ? ir nuo kokiu varikliu tinka radiatorius ? Ar tiktu nuo safrane 3.0, 2.2 (71kw) variklio radiatorius ir pans. Ar kam buvo panasi beda ir sutvarke, kaip nors kitaip ? Aciu uz pagalba.


pats geriausias variantas su senu radiatoriumi vaziuoti i vieta ir ziureti
As taip padares nuo kitos auto idejes kolkas sekmingai vazinejuos


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Sau 03, 2014 23:33 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Pir Gru 30, 2013 02:01
Pranešimai: 2
aivar8s rašė:
danieliusone rašė:
Sveiki su Renault esu visiskai zalias, taigi turiu toki klausimeli tikiuosi padesite. Siuo metu turiu safrane 1994 m. variklis 2.2 benzinas 101 kw ir beda tokia, kad leidzia radiatorius ausinimo skysti :( kaip ir vazineti toli nelabai. Taigi dabar galvoju ieskotis radiatoriaus ir idomu kokios ju kainos naudotu ar nauju ? ir nuo kokiu varikliu tinka radiatorius ? Ar tiktu nuo safrane 3.0, 2.2 (71kw) variklio radiatorius ir pans. Ar kam buvo panasi beda ir sutvarke, kaip nors kitaip ? Aciu uz pagalba.


pats geriausias variantas su senu radiatoriumi vaziuoti i vieta ir ziureti
As taip padares nuo kitos auto idejes kolkas sekmingai vazinejuos


Jeigu ne paslaptis kiek sumokejai uz radiatoriu ? :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2881 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 4 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  

Nuolaida hostingui