Lietuvos Renault klubas

www.renaultclub.lt
Dabar yra Ket Kov 28, 2024 14:46

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Tre Vas 17, 2021 16:44 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Sek Geg 04, 2008 19:21
Pranešimai: 92
Miestas: Kretinga
sveiki, problema daugiau pašalus. Esant šalčiam apie -20 išmeta klaidą "tikrinti taršos mažinimo sistemą" . Auto pravažiavus apie 25000 km, tepalai keisti sostenoj prieš nelipnus 10 t. Klaidą išmeta po trumpesnių važiavimų (po 10 km atkarpom). Pavažinėjus porą dienų po 20 km atkarpom, klaida dingsta.jau du kartus taip. Užsiregistruoju sostenon diagnostikai, bet kol sulaukiu eilės klaida nusimeta, tai sostenoj net nebežiūri, sako, kad neverta , kad greičiausiai dėl šalto oro susidaro kondensato kažkur ir todėl būna ši klaida.
Gal kas susidūręs su šia problema? Auto garantinė, pravažiavus mažai, tai manau, kad tokių nesamonių neturėtų būt. Juolab, kad ir šalčiai ne tokie jau ir dideli (iki -20). Iš sostenos kalbos supratau, kad tai dažna problema, su naujesnem auto. Pradedu galvot, kad čia naujųjų renuškių yda. Tai trečia renault mano kieme (iki šiol buvo dvi senesnes dyzelinės ir nebuvo nuvylusios). Naujoji megane pradeda nuvilt :roll:


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Vas 18, 2021 05:24 
Atsijungęs
Klubo prezidentas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 03, 2005 09:11
Pranešimai: 13693
Miestas: Šiauliai
eeedmis rašė:
sveiki, problema daugiau pašalus. Esant šalčiam apie -20 išmeta klaidą "tikrinti taršos mažinimo sistemą" . Auto pravažiavus apie 25000 km, tepalai keisti sostenoj prieš nelipnus 10 t. Klaidą išmeta po trumpesnių važiavimų (po 10 km atkarpom). Pavažinėjus porą dienų po 20 km atkarpom, klaida dingsta.jau du kartus taip. Užsiregistruoju sostenon diagnostikai, bet kol sulaukiu eilės klaida nusimeta, tai sostenoj net nebežiūri, sako, kad neverta , kad greičiausiai dėl šalto oro susidaro kondensato kažkur ir todėl būna ši klaida.
Gal kas susidūręs su šia problema? Auto garantinė, pravažiavus mažai, tai manau, kad tokių nesamonių neturėtų būt. Juolab, kad ir šalčiai ne tokie jau ir dideli (iki -20). Iš sostenos kalbos supratau, kad tai dažna problema, su naujesnem auto. Pradedu galvot, kad čia naujųjų renuškių yda. Tai trečia renault mano kieme (iki šiol buvo dvi senesnes dyzelinės ir nebuvo nuvylusios). Naujoji megane pradeda nuvilt :roll:

Pas mane irgi benzininė Megane 2019, variklis 1,33 160AG, rida virš 28 000 km, tepalai taip pate keirti prie 15 000 km. Tokios klaidos dar nemačiau, nors važinėju taip pat praktiškai tik iki darbo ir atgal, iki 10 km į vieną pusę. Tiesa, auto laikoma garaže nors ir nešildomame, bet žemiau -2 laipsnių nenukrenta temperatūra. "Sostena" gal ir teisingai sako :D Man taip pat buvo jau ne kartą išmetę klaidą "trikčių jutiklio klaida" ar kažkaip panašiai, tai pirmą kartą išsigandau - skambinu į Sosteną ir važiuoju tiesiai pas juos, atvažiavau, užgesinau, atienam pažiūrėti, užkuriu, o klaidos nebėra :lol: Paskui dar kelis kartus taip buvo - sugrybauja koks parktroniko daviklis važiuojant atbula (apsinešęs kažkiek sniegu ar purvu gal) ir vėl praeina, tai nebekreipiu dėmesio. Ir kartais nesuveikia automatinis durelių atsirakinimas, ypač kai pastovi drėgnai garaže, o paskui ir vėl veikia. Tai susitaikiau su tomis bėdomis - kol baigsis garantinis, manau, vistiek jos arba dings, arba galutinai aktyvuosis ir teks Sostenai tvarkyti :mrgreen:
Tai tiek pastebėjimų iš mano patirties. Koks variklis pas Jus ir kokia komplektacija, jei ne paslaptis? Mano GT line, universalas...

_________________
Ex Espace II ir IV
Ex Clio II
Clio IV Grandtour
Ex Megane IV Grandtour
AUSTRAL ESPRIT ALPINE :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Ket Vas 18, 2021 16:58 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Sek Geg 04, 2008 19:21
Pranešimai: 92
Miestas: Kretinga
Energetikas rašė:
Pas mane irgi benzininė Megane 2019, variklis 1,33 160AG, rida virš 28 000 km, tepalai taip pate keirti prie 15 000 km. Tokios klaidos dar nemačiau, nors važinėju taip pat praktiškai tik iki darbo ir atgal, iki 10 km į vieną pusę. Tiesa, auto laikoma garaže nors ir nešildomame, bet žemiau -2 laipsnių nenukrenta temperatūra. "Sostena" gal ir teisingai sako :D Man taip pat buvo jau ne kartą išmetę klaidą "trikčių jutiklio klaida" ar kažkaip panašiai, tai pirmą kartą išsigandau - skambinu į Sosteną ir važiuoju tiesiai pas juos, atvažiavau, užgesinau, atienam pažiūrėti, užkuriu, o klaidos nebėra :lol: Paskui dar kelis kartus taip buvo - sugrybauja koks parktroniko daviklis važiuojant atbula (apsinešęs kažkiek sniegu ar purvu gal) ir vėl praeina, tai nebekreipiu dėmesio. Ir kartais nesuveikia automatinis durelių atsirakinimas, ypač kai pastovi drėgnai garaže, o paskui ir vėl veikia. Tai susitaikiau su tomis bėdomis - kol baigsis garantinis, manau, vistiek jos arba dings, arba galutinai aktyvuosis ir teks Sostenai tvarkyti :mrgreen:
Tai tiek pastebėjimų iš mano patirties. Koks variklis pas Jus ir kokia komplektacija, jei ne paslaptis? Mano GT line, universalas...

Pas mane taip pat 1.33 variklis, 85 kw, tik sedanas (grand coupe), limited komplektacija (su keletu papildomų priedų). Su parktronikais ir man yra keleta kartų buvę, bet ten viskas aišku. Davikliai apsineša ir mato kliūtį, nuvalai juos , užvedi auto iš naujo ir klaida dingsta. tie parktronikai truputi ir ne kažką. Kaip supratau , jų siauras matymo kampas ir jie tam tikrose vietose nemato kliūties (tarkim stulpelio ). Yra buvę, kad matau kliūtį, o parktronikai tyli. Tokių bajeriukų neturėjau su sena auto, kur buvau įsidėjęs pigiausią, turginę sistema, už 30 e (ta tai veikė įdealiai), o meganės gamykline tai nepasitikiu :x
Su durelių atrakinimu ir būna, kad nesureaguoja priėjus, arba sureaguoja, veidrodžiai atsilenkia, bet durelių nerakina. Tokie trukdžiai biški nervina, bet galima susitaikyti. Auto taip pat nešildomame garaže laikau, tik darbe būna lauke.
o dėl taršos klaidos tai jau rimtai nervina... Dar kilo įtarimų, kad gal tepalas nekokybiškas, nes kai daugiau atšala ir meta tą klaidą, po tepalo kamšteliu būna daugiau baltų putų, nuo kondensato. Kai pravažinėjus dingsta klaida, jų jau nebebūna. tikrinau sąskaitoj, kokį tepalą užpylė keisdami, tai kaip ir rekomenduojama- elf 5w30 RN17. Pirmą žiemą jokių nesklandumų neturėjau, bet praeita žiema tokia tebuvo.
Mano kelionės praktiškai užmiesčiu , tai yra ramus, tolygus. Gal jūs daugiau po miestą ir agresyvesnis tas važiavimas ( daugiau apsukų gauna variklis , ko nelabai gaunasi užmiesty :D )
Prie to pačio paklausiu, kaip jūsų važiuoklė? Ar nėra pašalinių garsų? man važiuojant per kalnelius (gulinčius policininkus) daugiau sulingavus auto, girdisi kaip barškėjimas, du kartus variau tikrint, tai pakeičia stabilizatorių ,bet tas garsas nedingsta. Man susidaro įspūdis, kad barška apsauginės amortikų gumos, nes garsas panašus į plasmasės barškėjimą. Toks jausmas, kad tos gumos prie vėsesnio oro sukietėja ir barška, nes daugiau barškežėjimas girdisi, kai daugiau atšala.


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Vas 19, 2021 06:07 
Atsijungęs
Klubo prezidentas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 03, 2005 09:11
Pranešimai: 13693
Miestas: Šiauliai
eeedmis rašė:
Pas mane taip pat 1.33 variklis, 85 kw, tik sedanas (grand coupe), limited komplektacija (su keletu papildomų priedų). Su parktronikais ir man yra keleta kartų buvę, bet ten viskas aišku. Davikliai apsineša ir mato kliūtį, nuvalai juos , užvedi auto iš naujo ir klaida dingsta. tie parktronikai truputi ir ne kažką. Kaip supratau , jų siauras matymo kampas ir jie tam tikrose vietose nemato kliūties (tarkim stulpelio ). Yra buvę, kad matau kliūtį, o parktronikai tyli. Tokių bajeriukų neturėjau su sena auto, kur buvau įsidėjęs pigiausią, turginę sistema, už 30 e (ta tai veikė įdealiai), o meganės gamykline tai nepasitikiu :x
Su durelių atrakinimu ir būna, kad nesureaguoja priėjus, arba sureaguoja, veidrodžiai atsilenkia, bet durelių nerakina. Tokie trukdžiai biški nervina, bet galima susitaikyti. Auto taip pat nešildomame garaže laikau, tik darbe būna lauke.
o dėl taršos klaidos tai jau rimtai nervina... Dar kilo įtarimų, kad gal tepalas nekokybiškas, nes kai daugiau atšala ir meta tą klaidą, po tepalo kamšteliu būna daugiau baltų putų, nuo kondensato. Kai pravažinėjus dingsta klaida, jų jau nebebūna. tikrinau sąskaitoj, kokį tepalą užpylė keisdami, tai kaip ir rekomenduojama- elf 5w30 RN17. Pirmą žiemą jokių nesklandumų neturėjau, bet praeita žiema tokia tebuvo.
Mano kelionės praktiškai užmiesčiu , tai yra ramus, tolygus. Gal jūs daugiau po miestą ir agresyvesnis tas važiavimas ( daugiau apsukų gauna variklis , ko nelabai gaunasi užmiesty :D )
Prie to pačio paklausiu, kaip jūsų važiuoklė? Ar nėra pašalinių garsų? man važiuojant per kalnelius (gulinčius policininkus) daugiau sulingavus auto, girdisi kaip barškėjimas, du kartus variau tikrint, tai pakeičia stabilizatorių ,bet tas garsas nedingsta. Man susidaro įspūdis, kad barška apsauginės amortikų gumos, nes garsas panašus į plasmasės barškėjimą. Toks jausmas, kad tos gumos prie vėsesnio oro sukietėja ir barška, nes daugiau barškežėjimas girdisi, kai daugiau atšala.

Maniškei parktronikai veikia lyg ir gerai (kol neužsineša :lol: ) - yra su aklosios zonos matymu, tai yra reaguoja į visą perimetrą aplink auto. Agresyviai nevažinėju, nes tai mano pirma auto su automatine pavarų dėže, tik retkarčiais paspaudžiu :mrgreen:
Su važiuokle, kaip tik pažiūrėjau ką jie ten keitė kai pradėjo barškėti, tai pasirodo 2020 spalio mėn. keitė dešinės pusės stabilizatoriaus antgalį. Sakė, tai įprasta, praktiškai visoms reikia keisti po kiek laiko. Dabar, įtariu jau kairės pusės barška, tai laukiu 30 000 km, varysiu keisti tepalų, o tuo pačiu ir važiuoklę pažiūrės. Nežinau ar tai susiję, bet mano turėtam Espace IV, o ir kitoms Renault dažnai reikėdavo keisti stabilizatoriaus tvirtinimo gumas (kur pati stabilizatoriaus "štanga" tvirtinasi prie kėbulo). Važiavimui tai per daug įtakos neturi, bet nervina kai barška vis po dugnu... :lol:

_________________
Ex Espace II ir IV
Ex Clio II
Clio IV Grandtour
Ex Megane IV Grandtour
AUSTRAL ESPRIT ALPINE :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Pen Vas 19, 2021 09:24 
Atsijungęs
Dalyvis

Užsiregistravo: Sek Geg 04, 2008 19:21
Pranešimai: 92
Miestas: Kretinga
Energetikas rašė:
Maniškei parktronikai veikia lyg ir gerai (kol neužsineša :lol: ) - yra su aklosios zonos matymu, tai yra reaguoja į visą perimetrą aplink auto. Agresyviai nevažinėju, nes tai mano pirma auto su automatine pavarų dėže, tik retkarčiais paspaudžiu :mrgreen:
Su važiuokle, kaip tik pažiūrėjau ką jie ten keitė kai pradėjo barškėti, tai pasirodo 2020 spalio mėn. keitė dešinės pusės stabilizatoriaus antgalį. Sakė, tai įprasta, praktiškai visoms reikia keisti po kiek laiko. Dabar, įtariu jau kairės pusės barška, tai laukiu 30 000 km, varysiu keisti tepalų, o tuo pačiu ir važiuoklę pažiūrės. Nežinau ar tai susiję, bet mano turėtam Espace IV, o ir kitoms Renault dažnai reikėdavo keisti stabilizatoriaus tvirtinimo gumas (kur pati stabilizatoriaus "štanga" tvirtinasi prie kėbulo). Važiavimui tai per daug įtakos neturi, bet nervina kai barška vis po dugnu... :lol:


Jo, žiauriai nervina...ypač, kaip pagalvoji, kad ėmei naują, su mintim neturėti problemų keletui metų :banghead:
Man pirmą stabilizatoriaus antgalį keitė po 7000km (kai variau dėl to barškėjimo), kitoj pusėj po 15000 km(per metinį aptarnav). Bet tas barškėjimas nedingsta ir daugiau atsiranda, kai šaltesnė. Tai ir įtariu, kad sukietėja kažkur guma ir barška. Tai labiausiai įtariu amortikų apsaugines.I O dėl išmetino, tai bandysiu truputį keist vairavimo stilių, pabandysiu kartais daugiau pagainiot varikliuką, gal mažiau kondensato rinks ir nebemes tos klaidos. Nors šiem metam jau kaip ir baigias žiema :D


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Šeš Vas 20, 2021 06:14 
Atsijungęs
Klubo prezidentas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Ket Lap 03, 2005 09:11
Pranešimai: 13693
Miestas: Šiauliai
eeedmis rašė:
Jo, žiauriai nervina...ypač, kaip pagalvoji, kad ėmei naują, su mintim neturėti problemų keletui metų :banghead:
Man pirmą stabilizatoriaus antgalį keitė po 7000km (kai variau dėl to barškėjimo), kitoj pusėj po 15000 km(per metinį aptarnav). Bet tas barškėjimas nedingsta ir daugiau atsiranda, kai šaltesnė. Tai ir įtariu, kad sukietėja kažkur guma ir barška. Tai labiausiai įtariu amortikų apsaugines.I O dėl išmetino, tai bandysiu truputį keist vairavimo stilių, pabandysiu kartais daugiau pagainiot varikliuką, gal mažiau kondensato rinks ir nebemes tos klaidos. Nors šiem metam jau kaip ir baigias žiema :D

Dėl vairavimo tai teisybė. Kol važinėjau su Clio dyzeline, tai kartas nuo karto taip pat pragainiodavau iki 3000 aps/min, kad neužsineštų suodžių filtras išmetimo sistemoje. O dabar ir benzininiai su tais filtrais, tai irgi ne pro šalį kartais pagainioti. Sėkmės eksploatacijoje :victory: :D

_________________
Ex Espace II ir IV
Ex Clio II
Clio IV Grandtour
Ex Megane IV Grandtour
AUSTRAL ESPRIT ALPINE :)


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: Tre Kov 17, 2021 17:12 
Atsijungęs
Narys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Pen Rgs 02, 2005 13:44
Pranešimai: 262
Miestas: Kazlų Rūda
Jau beletristikos kruva :) Suprantantys net nesivargina paaiškinti kas ir kaip, nes iš esmės yra elementaru. Tepalui temperatūrų skirtumas nuo -10 (sakykim yra viduje ir ne tiek sušąla kaip lauko temperatūra) iki +90 ir dar trumpam laikui, aišku kad išsiskiria kondensatas dėl temp skirtumo ne tik pačio tepalo bet ir metalo, ir nespėja viskas tiek sušilti , kad tą kondensatą išgarinti esama normalia temperatūra ilgą laiką. Antra, oro temperatūra ir sudėties įtaka degimo procesui, vėlgi fizika ir chemija. Pataisykit jei klystu, bet prie 0 deguonies dalelių yra daugiausiai, liamda mišinį reguliuoja ne iš karto o po tam tikro laiko tik pašilus varikliui. Keikiasi dėl oro/kuro mišinio. Tai nėra gedimas, tiesiog kompas užriebina mišini. Sumažėja temperatūros skirtumai tarp min max reikšmių viskas susitvarko manau savaime. Nėra čia bėdos visai.

_________________
Megane Coupe Coach (scraped)
Volvo 480 ES F7R -710
Megane Saloon F4R -770
Megane Sport Estate F4Rt-774
+37067091599


Į viršų
 Aprašymas Siųsti asmeninę žinutę  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  

Nuolaida hostingui