Nežinojau kur dėti, tai įdedu čia.
Kadangi visiems įdomu, daug kas klausinėja, tai nusprdendžiau padaryti šiokį tokį fotoreportažą (gal bent šiek tiek padės). Beje, įsidėjęs jau seniau, bet tik dabar foto padariau kas kaip ir aprašymą pridėsiu.
P.S. Kitas variantas yra, kad keičiamas "televizorius", tačiau tai jau yra šiek tiek brangiau. Čia buvo eksperimentas, nes pardavėjai, sakė kad visai netinka, sparnus pjaut reikia ir pan.
Taigi (keleivio pusė, kita-analogiškai):
1. Pakeliam kapotą, ten randam tris varžtus (žvaigždutės), kuriais prisukamos grotelės.
2. Dar vienas varžtas (tokia pati žvaigždutė) slepiasi po žibintu (gana sunku prieiti, reikia gana ilgo rakto, aš turėjau ilgą 10 į kurį įdėjau žvaigždutę)
3. Grotelės taip pat tvirtinamos prie sparno fiksatoriais (posūkis jau nuimtas( turbūt visi žino kaip, spyruoklė ir ištraukiam iš žibinto) kad geriau matytųsi). Juos galima pasiekti, sunkiau kur akumuliatorius.
4. Du varžtai 10 laiko žibintą, juos atsukam ir žibintą išimam (traukiam į save, po to labiau nuo radiatoriaus pusės berods, kad varikliukas išlįstų, laidus galima iš karto atjungti, galima ir po to, ilgio šiaip pakanka).
5. Taip atrodo be žibinto
6. Problemiškos vietos phII žibintam (1 pažymėta, kadangi čia phII žibintuose yra aukščio reguliavimo varikliukas, todėl reikia išpjauti - kaip sakiau, aš jau seniau isidėjęs, tai čia jau išpjauta, o kiek pjauti - reikia dėti ir žiūrėti, sunku pasakyti)
7. Dar viena problemiška vieta
8. Skaičiumi 2 pažymėtos problemos sprendimas (padildinam žibintą, kad jis lengvai įlįstų tarp "televizorius" ir sparno)
9. Skaičiumi 3 pažymėtos problemos sprendimas (taip pat padildinam maždaug ties posūkiu iš žibinto apačios. Galima šiek tiek ir sparną pabrūžint, bet nesinori dažų gadinti, o žibintų ne taip gaila)
10. Statom žibintą (kiek dildint reikia žiūrėti ir vis matuoti, na kaip pasiseks). Tvirtinimai sutampa (na galima šiek tiek padidinti apatinio varžto skylę, bet nebūtinai, užsideda ir taip tik sunkiau).
11. Beje, reikia išgręžti naujas skyles iš viršaus "televizoriuje", kad galima būtų reguliuoti aukštį (gana sunku nustatyti kurioje vietoje, viena pusę nelabai pavyko gražiai atitaikyti)
12. Taip atrodo ties sparnu (kaip matom, dar reikia šiek tiek padirbėti, kad gražiai sueitų su sparnu)
13. Su kita puse daroma viskas taip pat ir statom žibintus.
14. Toliau surenkam atvirkštine tvarka kaip ardėm. Viską gerai suveržiam, uždarom kapotą.
15. Turim phI su phII žibintais. Būtinai važiuojam reguliuot šviesų.
Atnaujinau nuotraukas, taip pat įdedu nuorodą, kur sukeltos visos šios nuotraukos su aprašymais (jei kartais čia nerodytų).
http://public.fotki.com/Sezis/zibintai/