Vakar teko patestuoti Renault Arkana 2021 metų (rida dar 2000 km nesiekė). Komplektacija RS Line, variklis benzininis 1,33 kub cm, 140 AG, EDC pavarų dėžė.
Pliusai: puiki, išsiskirianti išvaizda (didele dalimi ir dėl spalvos), opciniai R18 ratai gerai žiūrisi, didelė prošvaisa, daug techninių pagalbininkų - palaikymas juostoje, adaptyvus autopilotas, el. reguliuojamos sėdynės (deja, be atminties), graži prietaisų skydelio grafika, trys važiavimo režimai - sport, eko ir individualus, rankinio pavarų perjungimo svirtelės prie vairo, gerai skambanti BOSE audio sistema, el. rankinis automatiškai užsitraukiantis ir atsileidžiantis prie sankryžų, juodos lubos, sėdynės eko oda su alkantara šoniniais intarpais, priekiniai pilnai LED žibintai gerai šviečia, be abejo automatiškai junginėjasi, geras salono apipavidalinimas, kapotas su amortizatoriais (nereikia paremti lazdos
), galinė dalis gražiai apipavidalinta (paslėptas duslintuvas), važiuoklė +/- normali
Pastebėti minusai: kapoto atidarymo mechanizmas labai jau varganas plastmasiukas ir taip užkištas, kad reikėjo dar pasikrapštyti kol jį užčiuopiau
, garso izoliacija galėtų būti geresnė - yra daug atvirų skardų, surinkimo kokybė ne kokia (rinkta Pietų Korėjoje), porankis iš neįpratimo kliūna (galėjo daryti auktesnį ir susijungiantį su pavarų svirties vieta, o ne iškištą (nors su reguliuojamu ilgiu) tarp sėdynių, bagažinės dangtis grynas "skardgalis" - darinėjasi kaip kokia skarbonkė, pati bagažinės apimtis gana didelė (nors gal geriau būtų skyrę daugiau vietos galinių keleivių kojoms), tačiau ergonomikos atžvilgiu įrengta prastokai - šoninės apdailos lyg ant garbės žodžio laikosi, atidarius dvigubą dugną jis nesilaiko (turi prilaikyti ranka) arba reikia įsprausti tarp plastmasinių bagažinės šonų, nėra galinio valytuvo (nors gal jis ir nereikalingas tokio tipo auto), galios man trūksta iš po savo Megane su 160 AG (nors šiaip užtektų iš po silpnesnės auto), įsibėgėjimas toks labai "uždelsto veikimo"
paprastos posūkių lemputės, prastas sėdynių šoninis palaikymas (po mano Megane sportinių sėdynių). Kadangi automobilis gana aukštas, tai stabilumas ne jo stiprioji pusė. Stabdžiai galėtų būti ir geresni (nors ir visi diskiniai).
Sostenoje sakė, kad yra kažkoks mažas el. variklis dar, bet aš jo nepajutau niekaip...
Rašo: variklis Tce 140 su mikrohibridine 12V sistema
Ir blogiausias dalykas - tai KAINA
Kaip suprantu, mano vairuotas RS Line komplektacijos modelis kainuoja ne mažiau 30 000 Eur
https://renault.sostena.lt/modelslt/sho ... rices.html