„Renault“ atskleidžia šeštąjį koncepcinį automobilį savo projektavimo strategijos, pradėtos Laurenso van den Ackerio, istorijoje. Koncepcinis „Initiale Paris“ ateityje pakeis populiarų bendrovės modelį „Espace“. Bendrovė neslepia ir to, kad šis konceptas įkūnija gamintojo siekius prabangių automobilių segmente. „Initiale Paris“, – bendrovės pranešime spaudai cituojamas automobilio dizainą kūręs Francoise'as Leboine'as, – tai viskas, ką geriausio turi „Renault“. Koncepcinis automobilis yra 4,85 metrų ilgio ir itin erdviu salonu, galintis vežti 7 keleivius. Žvelgiant į automobilį iš šono, šis dėl savo 22 colių skersmens (55 cm) ratų primena kompaktinės klasės visureigį, ryškų charakterį demonstruoja radiatoriaus grotelės. Ryškūs, dinamiškos formos automobilio žibintai gaminti naudojant LED šviesos šaltinius. Ant kelių automobilio dalių atsikartoja grafiniai motyvai, suformuoti iš kelių deimanto formos figūrų. Šis motyvas matomas ant priekinių grotelių, ratų, „Initiale Paris“ šonų. Prancūzai Frankfurto automobilių parodos lankytojus stebina ir unikaliu automobilio panoraminiu stogu iš aliuminio ir organinio stiklo, kurio raštai tarsi atkartoja Paryžiaus gatvių žemėlapį. Koncepcinio modelio interjere – chromuotos detalės ir riešutmedis. Medis panaudotas ir kuriant automobilio grindis. Kėbulas dažytas ametisto spalva, kuri keičiasi priklausomai nuo apšvietimo. Kurdama koncepcinį modelį „Renault“ sukūrė specialiai šiam skirtą pasisveikinimo garsą. Darbo įdėjo ir kompanijos partneris „Bose“, sukūręs šiam modeliui naują erdvinio garso sistemą. Skaičiai galėtų sužavėti bet kurį automobilinio garso mėgėją – 32 garsiakalbiai, iš kurių du skirti žemiems dažniams ir įrengti ir priekyje, ir gale. Garsiakalbiai šiame modelyje integruojami netgi į kiekvienos sėdynės galvos atlošus. „Initiale Paris“ komplektuojamas su dCi 130 varikliu, turinčiu dvi turbinas, ir pasiekiančiu 400 niutonmetrų sukimo momentą. Taip pat koncepcinis modelis komplektuojamas su dvigubą sankabą turinčia pavarų dėže (EDC). Dar viena koncepcinio variklio, kuris panaudotas „Initiale Paris“ automobilyje, ypatybė – optimizuoti plieniniai stūmokliai, kurie naudojami siekiant sumažinti trintį. Plieniniai stūmokliai plečiasi žymiai mažiau nei aliumininiai, todėl esant aukštai temperatūrai tarpas tarp cilindro sienelių ir stūmoklių būna didesnis. Mažesnė stūmoklių ir cilindrų sienelių trintis reiškia, kad bus mažesnės degalų sąnaudos. O kad būtų lengvi, plieniniai stūmokliai yra tuščiaviduriai. Jų dizainas lygiai toks pat, kaip ir „Renault“ „Formulės-1“ variklyje.
Prikabinti failai: |
Initiale1.jpg [ 40.13 KiB | Peržiūrėta 7186 kartus(ų) ]
|
Initiale2.jpg [ 70.46 KiB | Peržiūrėta 7193 kartus(ų) ]
|
_________________ Ex Espace II ir IV Ex Clio IIClio IV Grandtour Ex Megane IV GrandtourAUSTRAL ESPRIT ALPINE
|