Renault Kadjar

„Renault Kadjar“, pristatytas 85-ojoje Ženevos automobilių parodoje 2015 m. kovo 5 d., su keturių arba priekinių varančiųjų ratų versija kviečia nuotykiams, o dėl savo kompaktiškumo (4,45 metro ilgio ir 1,84 metro pločio) suteikia didelį manevringumą mieste. Didelė prošvaisa (190 mm) iš karto sukuria jėgos įspūdį ir rodo, kad „Kadjar“ gali nuklysti nuo praminto kelio, o 690 mm ratai ir iki 19 colių dydžio ratlankiai parodo sportišką charakterį. Apatinės apsauginės durelių juostos sustiprina šio modelio solidumą, o juodi ratų arkų elementai pratęsia apatinę kėbulo dalį ir simbolizuoja transporto priemonės polinkį bėgti nuo minios, kaip ir stogo juostos iš anoduoto aliuminio, pabrėžiančios „Kadjar“ dinamiškumą.

Tvirtą „Renault Kadjar“ charakterį sustiprina ir naujieji žibintai, būdingi vidutinės ir aukštos klasės modeliams. C formos LED (šviesadiodžių) tipo dienos žibintai pabrėžia „Renault Kadjar“ išskirtinumą ir tvirtą charakterį. Chromuotos apdailos juostos tąsa priekiniuose žibintuose prisideda prie transporto priemonės spinduliuojamo elegancijos ir kokybės įspūdžio. Ne mažiau modernūs galiniai žibintai sukuria raibuliuojančios šviesos įspūdį, jau matytą „Captur“ koncepciniame automobilyje.

Prietaisų skydas yra lengvai apžvelgiamas vairuotojui ir suteikia tikrą vairavimo malonumą, yra malonus liesti ir labai kokybiškas – jam gaminti naudojamos medžiagos su putplasčio nugarėle. Išskirtinę salono kokybę papildo tiksli ir nepriekaištinga apdaila. Drąsus ir išraiškingas pavarų perjungimo svirties dizainas primena sportišką šio modelio būdą, kurį dar labiau akcentuoja ištobulintos ir spindinčios inkrustacijos. 1,4 kv. metro dydžio nejudamas stiklinis stoglangis padidina pusiausvyros pojūtį ir salono apšvietimą. Papildomi salono akcentai apima dvigubas siūlių eiles sėdynėse, durelių rankenas ir prietaisų skydo dangą.

Pasirinkus modelį su visais varančiaisiais ratais, siūloma didesnė trauka ir galimybė rinktis iš trijų režimų („Auto“, LOCK ir 2WD). Versijos su dviem varančiaisiais ratais apima „Extended Grip“ funkciją, kuri optimizuoja trauką sudėtingomis sąlygomis; čia jums padės ir purvui bei sniegui pritaikytos padangos, kurių raštas sukurtas taip, kad kuo geriau šalintų purvą ar sniegą. Net 190 mm prošvaisa ir 18 bei 25 laipsnių užvažiavimo ir nuvažiavimo kampas garantuoja išskirtinį pravažiuojamumą bet kokioje vietovėje.

Modulinė „Kadjar“ salono sandara yra patogi naudoti ir intuityvi. Naudojantis bagažinėje esančiomis rankenomis, sistemą „Easy Estate“ galima automatiškai atrakinti ir atlenkti 60/40 padalytas galines sėdynes. Be to, naudojantis už priekinės keleivio sėdynes esančia rankena ją galima atlenkti į priekį ir taip padaryti stalelį. Ši funkcija taip pat suteikia galimybę vežti ilgus daiktus automobilio salone. Dvi skirtingos bagažinės konfigūracijos leidžia rinktis „aukštą“ padėtį su visiškai plokščiu dugnu, kad būtų lengviau įdėti didelius daiktus, arba „žemą“ padėtį, kuri suteikia didžiausią transportavimo talpą – 472 dm3. O galimybė suskirstyti bagažinę į dvi ar tris atskirtas dalis – tai sumanus būdas apsaugoti daiktus ir neleisti jiems judėti važiuojant. Automobilio viduje rasite įspūdingą salono erdvę. Galinėje jos dalyje aukštis iki lubų (910 mm esant 14 °C) ir 1456 mm vieta alkūnėms yra vieni geriausių šiame segmente. „Renault Kadjar“ salone taip pat yra 30 litrų talpos erdvės patogiai laikyti daiktams.

Prisitaikyti prie „Renault Kadjar“ visai nereikia laiko. Sėdynės atlošo atlenkimo kampas leidžia pasirinkti vairavimo padėtį, panašią į užimamą vairuojant sedaną. Automobilio salonas yra ištobulintas, o komforto lygis neturi lygių, prie to ypač prisideda puiki sėdynių apmušalų kokybė. Be to, „Kadjar“ yra itin manevringas, jo posūkio skersmuo siekia vos 10,72 metro. Yra integruotos įvairios pagalbos vairuotojui funkcijos, praversiančios kiekvieną dieną, įskaitant automobilio pastatymą „be rankų“ ir atbulinės eigos kamerą lengvam automobilio pastatymui mieste.

„Renault Kadjar“ priekinių žibintų blokai su visiškai šviesadiodžiais dvigubais priekiniais žibintais padidina saugą intensyvesniu ir tikslesniu apšvietimu., žibintų blokuose yra du šviesadiodžiai „Pure Vision“ moduliai, atliekantys artimųjų ir tolimųjų šviesų funkcijas. Dėl šios visiškai šviesadiodės „Pure Vision“ technologijos „Renault Kadjar“ žibintai yra ir tikslūs, ir efektyvūs. Žibintų skleidžiama šviesa panaši į saulės, ji 20 procentų stipresnė nei halogeninių žibintų, taigi padidins matomumą naktį.

„Renault Kadjar“ gausu naudingų ir intuityvių technologijų, pavyzdžiui: avarinio stabdymo sistema, išvažiavimo ir iš juostos įspėjimo funkcija, kelio ženklų atpažinimo ir įspėjimo apie greičio apribojimus sistema.