Pirmakart publikai "Renault 25" buvo parodytas 1983m. Paryžiaus autosalone. Serijinė gamyba pradėta 1984m. Į šį modelį montuojami nuo 2 l iki 2,8 l darbinio tūrio varikliai. Automobiliai su 2 l karbiuratoriniais varikliais turėjo 103 AG, su įpurškimu - 120 AG. Galingiausias "Renault 25" modelis su V6 2,5 l turbovarikliu išvysto 182 AG, o nuo 0 iki 100 km/val. per 7,7 sek. Beje, į šiuos prancūziškus automobilius buvo montuojami 2,1 l dyzeliniai varikliai.
Kėbulas pasižymi geromis aerodinaminėmis savybėmis ir puikia surinkimo kokybe. Cx=0,28. Gamintojai teikė 5 m. prieškorozinę garantiją, nors ilgiau padėvėti automobiliai nepasižymi dideliu atsparumu korozijai.
Salonas labai erdvus ir patogus. Jame lengvai telpa penki žmonės. Panelyje patogiai išdėstyti prietaisai, tačiau prietaisų skydelio forma nelabai dera prie likusios salono dalies. Gerai veikia centrinis durų užraktas, lengvai ir patogiai pasiekiami pedalai, patikima elektrinė langų pakėlimo sistema. Patogios sėdynės ir talpi bagažinė. Avarijos metu kėbulas deformuojasi, bet nesuyra, tuo mažindamas grėsmę žmonėms.
Rekomenduojama alyva SAE 15W/40 (SF)(nuo 1989m. varikliui 2,0i 12V J7R 720/721 - 10W/40), alyvos talpa variklyje - 5,5 l. Pavarų dėžės alyva SAE 75W/80, talpa 2,0 - 2,2 l. Cilindrų darbo tvarka: 1-3-4-2, tuščia eiga - 800 - 900 aps/min.
Kai kurių variklių duomenys:
Variklis 2,0i 12V, kodas J7R 720/721, gamintas 1989-92, tūris 1995 cm3, galia 140 AG (103 kW),benzinas 95, maitinimo sistema Renix, žvakės - Eyquem FC62LS3.
2,0i 12V; J7R 726, gamintas 1989-92m.,1995 cm3, 136 AG (100 kW), benzinas 95, maitinimas - Renix, žvakės - Eyquem FC62LS3.
2,2i; J7T 730/731; 1984-91m., 2165 cm3, 123 AG (91 kW), benzinas 95, maitinimas - Renix, žvakės - Champion S6YCC.
2,2i; J7T 708; 1987-92m., 2165 cm3, 107 AG (79 kW), benzinas 91, maitinimas - Bosch L-Jetronic, žvakės - Champion S6YCC. Analogiški variklio 2,2i J7T 732/733 duomenys, tik maitinimo sistema - Renix.
Šaltinis: Sauliaus svetainė (http://www2.omnitel.net/sauliusb/modeliai2.html#19)