Renault Clio

Bendra info Renault modeliai

RENAULT Clio I

Clio
Automobilio interjeras primena sedaną. Kaip ir didesnės mašinos, Clio turi penkias pakankamai patogias vietas su praktiška 1/3 – 2/3 sulankstoma galine sėdyne. Saugumas šiame automobilyje kiek padidintas dėl didelio stiklo ploto, kuris praplečia vairuotojo matymo lauką. Kompaktiška panelė, žinoma, turi nedidelę dėklę ir kelias gana patogias vietas daiktams pasidėti. Galbūt dėl nedidelio automobilio pločio, viskas yra ypač lengvai matoma ir pasiekiama. Vairas nėra didelis, tačiau patogus.
Clio
Įjunkite variklį. Girdite tylą? Gerai girdimą variklio urzgimą ir jį lydinčias vibracijas šiame modelyje galite pamiršti.
Gerai apgalvoti išmatavimai ir Clio formos suteikia jausmą, tarytum sėdėtumėte gana prabangiame automobilyje, nors tai ir nepabrėžiama šiam modeliui.
RENAULT Clio yra patogus ir gerai apgalvotas iki menkiausių detalių. Centrinio užrakto valdymas taip pat gali veikti su šifruotu starterio blokatoriumi – imobilaizeriu. Reguliuojamos priekinės sėdynės, kurias pilnai atlenkus galima be problemų miegoti, reguliuojamos galvos atramos, suderintos su sėdynių ir salono apdaila.
Norite pasiklausyti muzikos? Jokių nereikalingų judesių! Grotuvo valdymas tiesiog ant vairo. Automobilyje taip rasite šildomą galinį stiklą, priešrūkinius žibintus, priklausomai nuo modifikacijos – elektra valdomus stiklus, stoglangį ir kt.
Automobilio kūrėjai daug dėmesio skyrė aplinkos taršai mažinti: Clio yra 70 % perdirbamas, varikliai neviršija nustatytų triukšmo standartų, rečiau reikia keisti tepalus, sumažintas degalų suvartojimas, oro kondicionavimo sistemose nenaudojamas freonas, o stabdžiuose nėra asbesto.
Clio versijos
Clio RL 1.2
- 1,2/1149 cm3, 43 kW/60 AG
- 5 ir 3 durų kėbulai
Standartinė įranga:
Mechaninė 5 pavarų greičių dėžė, reguliuojamos priekinės sėdynės su keičiamo aukščio galvos atlošais, reguliuojamas saugos diržų aukštis, valytuvai su valymo intervalų kontrole, išoriniai veidrodžiai reguliuojami viduje, trečias stop žibintas, bagažinės apšvietimas, vietos daiktams duryse, apmuštos durų panelės, veidrodis vairuotojo pusės skydelyje nuo saulės, analoginis laikrodis.
Galimi priedai:
Oro pagalvė vairuotojui ir keleiviui priekyje, metallic dažų padengimas, radijo imtuvas su kasečių deka 2x5 W su valdymu ant vairo, imobilaizeris.
CLIO RN 1.2 arba 1.4
- 1,2/1149 cm3, 43 kW/60 AG
- 1,4/1390 cm3, 54 kW/75 AG
- 1,9 D/1870 cm3, 47 kW/65 AG
- 5 arba 3 durų kėbulas
Standartinė įranga: RL versija plius:
Kėbulo spalvos bamperiai, vairo stiprintuvas (išskyrus 1,2 versiją), centrinis durų užraktas ir infraraudonųjų spindulių distanciniu pulteliu, 1/3 – 2/3 padalinta galinė sėdynė, reguliuojama vairuotojo sėdynė su reguliuojama juosmens atrama, aušinimo skysčio temperatūros indikatorius.
Galimi priedai:
Oro pagalvė vairuotojui ir keleiviui priekyje, vairo stiprintuvas (1,2 versijai), metallic dažų padengimas, priešrūkiniai žibintai, radijo imtuvas su kasečių deka 4x15 W su valdymu ant vairo, imobilaizeris, stoglangis.
CLIO RT 1.4
- 1,4/1390 cm3, 54 kW/75 AG
- 5 durų kėbulas
Standartinė įranga: RN versija plius:
Priešrūkiniai žibintai, išoriniai šildomi ir elektra valdomi kėbulo spalvos veidrodėliai, zomšinė salono apdaila, elektra valdomos priekinės durys, oro pagalvė vairuotojui, imobilaizeris, prietaisų skydelio apšviestumo reguliatorius, dėklės apšvietimas, ventiliacija siekianti galines sėdynes.
Galimi priedai:
ABS sistema, oro pagalvė priekyje sėdinčiam keleiviui, kondicionierius, metallic dažų padengimas, radijo imtuvas su kasečių deka 4x15 W su valdymu ant vairo, elektrinis stoglangis, automatinė 3 pavarų greičių dėžė.
CLIO RSi 1.8
- 1,8/1783 cm3, 79,5 kW/110 AG
- 3 durų kėbulas
Standartinė įranga: RT versija plius:
Patobulintas prietaisų skydelis su tepalo lygio indikatoriumi, lengvojo lydinio ratlankiai „Monte Carlo“, užpakalinis spoileris, lauko temperatūros indikatorius, oda aptraukta pavarų svirtis, atidaromi užpakaliniai langai, ABS, specifinės sportinės sėdynės.
Galimi priedai:
Oro pagalvė priekyje sėdinčiam keleiviui, kondicionierius, metallic dažų padengimas, radijo imtuvas su kasečių deka 4x15 W su valdymu ant vairo, elektrinis stoglangis.
Clio
Pagal renaultclub.cz. Nuotraukos iš įvairių šaltinių.

RENAULT Clio II

Mažos klasės modelis debiutavęs 1998 m. Ženevos salone. Vienas populiariausių Europoje savo klasėje.
1.1 – 58 AG, degalų įpuršk. sistema
  • Kėbulas, svoris: (DIN), hetčbekas, 3/5 durų, 5 vietų; parengto automobilio svoris 880 kg, maks. 1440 kg.
  • Variklis: (ECE), 4 cilindrai (69x76.8 mm), 1149 kub.cm; suspaud. laipsnis 9.6:1; 43 kW (58 AG) esant 5250 aps./min; 37.4 kW/l (50.9 AG/l); 93 Nm (9.5 kgm) esant 2500 aps./min, benzinas 95.
  • Variklio konstrukcija: žymėjimas D7F; 2 vožtuvai cilindrui, išdėstyti V forma; 1 viršutinis paskirst. velenėlis (krumpl. diržas); lengvo lydinio cilindr. bloko galvutė; alkūninis velenas su 5 atramomis; tepalas 4 l, elektron. degalų įpuršk. sistema “Sagem”. Baterija 40 Ah, generatorius 60 A, aušinimo skysčiu sistema, tūris 6.7 l.
  • Transmisija: (priek. pavara). 5 laipsnių pavarų dėžė: I. 3.36; II. 1.86; III. 1.32; IV. 1.03; V. 0.82; atbulinė eiga 3.55; pagr. pavara 4.07.
  • Važiuoklė: laikantysis kėbulas su priekiniu porėmiu; priekyje “McPherson” tipo pakaba, užpakalinis tiltas su torsionine pakaba ir išilg. svirtimis; cilindrinės spyruoklės, skersinis stabilizatorius priekyje ir gale, teleskopiniai amort.
  • Pakaba: priekiniai stabdžiai diskiniai, užpakaliniai būgniniai, priekinių diskų skersmuo 23.8 cm, taip pat ABS (priekiniai stabdžiai diskiniai aušinami) Bosch; stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 50 l; padangos 165/70 R 13, ratlankis 5 J.
  • Matmenys: bazė 247 cm, vėžė 140.5/138.5 cm, prošvaisa 12 cm, posūkio skersmuo 10.7 m, bagažinė 255/1035 kub.dm, ilgis 377.5 cm, plotis 164 cm, aukštis 142 cm.
  • Eksploataciniai duomenys: Vmax (gamintojo) 160 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 5 laipsniu 31 km/h; 0-100 km/h 15 s; 1 km iš vietos 36.2 s; specifinis svoris 20.5 kg/kW (15.2 kg/AG), sąnaudos EU 5.2/7.9 l/100 km.


1.4 – 75 AG, degalų įpuršk. sistema
  • Kėbulas, svoris: (DIN), hetčbekas, 3/5 durų, 5 vietų; parengto automobilio svoris 940 kg, maks. 1500 kg.
  • Variklis: (ECE), 4 cilindrai (75.8x77 mm), 1390 kub.cm; suspaud. laipsnis 9.5:1; 55 kW (75 AG) esant 5500 aps./min; 39.6 kW/l (53.8 AG/l); 114 Nm (11.6 kgm) esant 4250 aps./min, benzinas 95.
  • Variklio konstrukcija: žymėjimas E7J; 2 vožtuvai cilindrui, išdėstyti V forma; 1 viršutinis paskirst. velenėlis (krumpl. diržas); lengvo lydinio cilindr. bloko galvutė; alkūninis velenas su 5 atramomis; tepalas 4 l, elektron. degalų įpuršk. sistema “Siemens”. Baterija 40 Ah, generatorius 60 A, aušinimo skysčiu sistema, tūris 6.7 l.
  • Transmisija: (priek. pavara). 5 laipsnių pavarų dėžė: I. 3.37; II. 1.86; III. 1.32; IV. 1.03; V. 0.79; atbulinė eiga 3.55; pagr. pavara 4.12.
  • Važiuoklė: laikantysis kėbulas su priekiniu porėmiu; priekyje “McPherson” tipo pakaba, užpakalinis tiltas su torsionine pakaba ir išilg. svirtimis; cilindrinės spyruoklės, skersinis stabilizatorius priekyje ir gale, teleskopiniai amort.
  • Pakaba: priekiniai stabdžiai diskiniai, užpakaliniai būgniniai, priekinių diskų skersmuo 23.8 cm, taip pat ABS (priekiniai stabdžiai diskiniai aušinami) Bosch; stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 50 l; padangos 165/70 R 13, ratlankis 5 J.
  • Matmenys: bazė 247 cm, vėžė 140.5/138.5 cm, prošvaisa 12 cm, posūkio skersmuo 10.7 m, bagažinė 255/1035 kub.dm, ilgis 377.5 cm, plotis 164 cm, aukštis 142 cm.
  • Eksploataciniai duomenys: Vmax (gamintojo) 170 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 5 laipsniu 32 km/h; 0-100 km/h 12.1 s; 1 km iš vietos 34 s; specifinis svoris 17.1 kg/kW (12.5 kg/AG), sąnaudos EU 5.6/8.8 l/100 km.


1.6 – 90 AG, degalų įpuršk. sistema
Su mechan. pavarų dėže
  • Kėbulas, svoris: (DIN), hetčbekas, 3/5 durų, 5 vietų; parengto automobilio svoris 965 kg, maks. 1515 kg.
  • Variklis: (ECE), 4 cilindrai (79.5x80.5 mm), 1598 kub.cm; suspaud. laipsnis 9.7:1; 66 kW (90 AG) esant 5250 aps./min; 41.3 kW/l (56.1 AG/l); 131 Nm (13.4 kgm) esant 2500 aps./min, benzinas 95.
  • Variklio konstrukcija: žymėjimas K7M; 2 vožtuvai cilindrui, išdėstyti V forma; 1 viršutinis paskirst. velenėlis (krumpl. diržas); lengvo lydinio cilindr. bloko galvutė; alkūninis velenas su 5 atramomis; tepalas 4 l, elektron. degalų įpuršk. sistema “Siemens”. Baterija 40 Ah, generatorius 60 A, aušinimo skysčiu sistema, tūris 6.7 l.
  • Transmisija: (priek. pavara). 5 laipsnių pavarų dėžė: I. 3.09; II. 1.86; III. 1.32; IV. 1.03; V. 0.82; atbulinė eiga 3.55; pagr. pavara 4.07.
  • Važiuoklė: laikantysis kėbulas su priekiniu porėmiu; priekyje “McPherson” tipo pakaba, užpakalinis tiltas su torsionine pakaba ir išilg. svirtimis; cilindrinės spyruoklės, skersinis stabilizatorius priekyje ir gale, teleskopiniai amort.
  • Pakaba: priekiniai stabdžiai diskiniai, aušinami, užpakaliniai būgniniai, priekinių diskų skersmuo 23.8 cm, taip pat ABS “Bosch”; stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 50 l; padangos 165/70 R 13, 165/65 R 14, ratlankis 5.5 J.
  • Matmenys: bazė 247 cm, vėžė 139/137 cm, prošvaisa 12 cm, posūkio skersmuo 10.7 m, bagažinė 255/1035 kub.dm, ilgis 377.5 cm, plotis 164 cm, aukštis 142 cm.
  • Eksploataciniai duomenys: Vmax (gamintojo) 181 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 5 laipsniu 32.6 km/h; 0-100 km/h 10.6 s; 1 km iš vietos 32.5 s; specifinis svoris 14.6 kg/kW (10.7 kg/AG), sąnaudos EU 5.8/9.6 l/100 km.

Su automat. pavarų dėže

  • Kėbulas, svoris: (DIN), hetčbekas, 3/5 durų, 5 vietų; parengto automobilio svoris 980 kg, maks. 1540 kg.
  • Variklis: (ECE), 4 cilindrai (79.5x80.5 mm), 1598 kub.cm; suspaud. laipsnis 9.7:1; 66 kW (90 AG) esant 5250 aps./min; 41.3 kW/l (56.1 AG/l); 131 Nm (13.4 kgm) esant 2500 aps./min, benzinas 95.
  • Variklio konstrukcija: žymėjimas K7M; 2 vožtuvai cilindrui, išdėstyti V forma; 1 viršutinis paskirst. velenėlis (krumpl. diržas); lengvo lydinio cilindr. bloko galvutė; alkūninis velenas su 5 atramomis; tepalas 4 l, elektron. degalų įpuršk. sistema “Siemens”. Baterija 40 Ah, generatorius 60 A, aušinimo skysčiu sistema, tūris 6.7 l.
  • Transmisija: (priek. pavara). 4 laipsnių automat. pavarų dėžė: I. 2.71; II. 1.6; III. 1; IV. 0.71; atbulinė eiga 2.11; pagr. pavara 3.96.
  • Važiuoklė: laikantysis kėbulas su priekiniu porėmiu; priekyje “McPherson” tipo pakaba, užpakalinis tiltas su torsionine pakaba ir išilg. svirtimis; cilindrinės spyruoklės, skersinis stabilizatorius priekyje ir gale, teleskopiniai amort.
  • Pakaba: priekiniai stabdžiai diskiniai, aušinami, užpakaliniai būgniniai, priekinių diskų skersmuo 23.8 cm, taip pat ABS “Bosch”; stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 50 l; padangos 175/70 R 13, 165/65 R 14, 175/65 R 14; ratlankis 5.5 J.
  • Matmenys: bazė 247 cm, vėžė 139/137 cm, prošvaisa 12 cm, posūkio skersmuo 10.7 m, bagažinė 255/1035 kub.dm, ilgis 377.5 cm, plotis 164 cm, aukštis 142 cm.
  • Eksploataciniai duomenys: Vmax (gamintojo) 175 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 4 laipsniu 32.6 km/h; 0-100 km/h 12.9 s; 1 km iš vietos 33.8 s; specifinis svoris 14.6 kg/kW (10.7 kg/AG), sąnaudos EU 6/10.5 l/100 km.


1.6 16 vožtuvų – 107 AG, degalų įpuršk. sistema
  • Kėbulas, svoris: (DIN), hetčbekas, 3/5 durų, 5 vietų; parengto automobilio svoris 995 kg, maks. 1515 kg.
  • Variklis: (ECE), 4 cilindrai (79.5x80.5 mm), 1598 kub.cm; suspaud. laipsnis 10:1; 79 kW (107 AG) esant 5750 aps./min; 49.4 kW/l (67.2 AG/l); 148 Nm (15.1 kgm) esant 3700 aps./min, benzinas 95.
  • Variklio konstrukcija: žymėjimas K4M; 4 vožtuvai cilindrui, išdėstyti V forma; 2 viršutiniai paskirst. velenėliai (krumpl. diržas); lengvo lydinio cilindr. bloko galvutė; alkūninis velenas su 5 atramomis; tepalas 4 l, elektron. degalų įpuršk. sistema “Siemens”. Baterija 50 Ah, generatorius 60 A, aušinimo skysčiu sistema, tūris 6.7 l.
  • Transmisija: (priek. pavara). 5 laipsnių pavarų dėžė: I. 3.36; II. 1.86; III. 1.32; IV. 0.97; V. 0.76; atbulinė eiga 3.55; pagr. pavara 4.07.
  • Važiuoklė: laikantysis kėbulas su priekiniu porėmiu; priekyje “McPherson” tipo pakaba, užpakalinis tiltas su torsionine pakaba ir išilg. svirtimis; cilindrinės spyruoklės, skersinis stabilizatorius priekyje ir gale, teleskopiniai amort.
  • Pakaba: priekiniai stabdžiai diskiniai, aušinami, užpakaliniai būgniniai, priekinių diskų skersmuo 25.9 cm, ABS “Bosch”; stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 50 l; padangos 185/60 R 14; ratlankis 6 J.
  • Matmenys: bazė 247 cm, vėžė 139/137 cm, prošvaisa 12 cm, posūkio skersmuo 10.7 m, bagažinė 255/1035 kub.dm, ilgis 377.5 cm, plotis 164 cm, aukštis 142 cm.
  • Eksploataciniai duomenys: Vmax (gamintojo) 195 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 5 laipsniu 31.6 km/h; 0-100 km/h 9.6 s; 1 km iš vietos 30.9 s; specifinis svoris 12.6 kg/kW (9.3 kg/AG), sąnaudos EU 6/9.4 l/100 km.


1.9 – 64 AG, dyzelis
  • Kėbulas, svoris: (DIN), hetčbekas, 3/5 durų, 5 vietų; parengto automobilio svoris 975 kg, maks. 1550 kg.
  • Variklis: (ECE), 4 cilindrai (80x93 mm), 1870 kub.cm; suspaud. laipsnis 21.5:1; 47 kW (64 AG) esant 4500 aps./min; 25.1 kW/l (34.2 AG/l); 120 Nm (12.2 kgm) esant 2250 aps./min, dyz. degalai.
  • Variklio konstrukcija: žymėjimas F8Q; prieškamerinis dyzelis, 2 lygiagretūs vožtuvai cilindrui; 1 viršutinis paskirst. velenėlis (krumpl. diržas); lengvo lydinio cilindr. bloko galvutė; alkūninis velenas su 5 atramomis; tepalo radiatorius, tepalas 5 l, didelio slėgio degalų siurblys su elektron. degalų įpuršk. reguliavimu “Lucas”. Baterija 70 Ah, generatorius 70 A, aušinimas skysčiu.
  • Transmisija: (priek. pavara). 5 laipsnių pavarų dėžė: I. 3.36; II. 1.86; III. 1.32; IV. 1.03; V. 0.79; atbulinė eiga 3.55; pagr. pavara 3.57.
  • Važiuoklė: laikantysis kėbulas su priekiniu porėmiu; priekyje “McPherson” tipo pakaba, užpakalinis tiltas su torsionine pakaba ir išilg. svirtimis; cilindrinės spyruoklės, skersinis stabilizatorius priekyje ir gale, teleskopiniai amort.
  • Pakaba: priekiniai stabdžiai diskiniai, užpakaliniai būgniniai, priekinių diskų skersmuo 23.8 cm, taip pat ABS (priekiniai stabdžiai diskiniai aušinami) Bosch; stovėjimo stabdys veikia galinius ratus; vairo mechanizmas krumpliastiebis, su stiprintuvu, degalų bakas 50 l; padangos 165/70 R 13, 175/65 R 14, ratlankis 5.5 J.
  • Matmenys: bazė 247 cm, vėžė 140.5/138.5 cm, prošvaisa 12 cm, posūkio skersmuo 10.7 m, bagažinė 255/1035 kub.dm, ilgis 377.5 cm, plotis 164 cm, aukštis 142 cm.
  • Eksploataciniai duomenys: Vmax (gamintojo) 161 km/h; V esant 1000 aps./min važiuojant 5 laipsniu 37.9 km/h; 0-100 km/h 15.4 s; 1 km iš vietos 36 s; specifinis svoris 20.7 kg/kW (15.2 kg/AG), sąnaudos EU 4.9/7.9 l/100 km.
Šaltinis: http://www.ratai.lt
RENAULT Clio III

Prancūzijos automobilių gamintojas Renault Clio 20-ečio proga išleido ribotą gamybą naujų modelių Renault Clio 20 RS ir Renault Clio 20th.Renault Clio RS 20 kaina nuo 24 700 EUR, o standartinė Renault Clio 20th kaina nuo 14 350 EUR. Abiem modeliais pradėta prekiauti Europoje nuo 2010 m. kovo.
Automobilis sukurtas pagal „Renaultsport Twingo 133“, o nuo šio automobilio „Twingo Gordini R.S.“ skiriasi dizainu, sportiniais aerodinaminiais elementais, „Gordini“ „Renault Twingo Gordini R.S.“ bus pademonstruotas 2010 m. sausio 10 d. Paryžiuje, o Europos šalių rinkose automobilis bus parduodamas nuo kitų metų kovo mėnesio.Sportinis „Renault Twingo Gordini R.S.“ bus komplektuojamas su 1,6 l, 133 AG benzininiu varikliu. Portalas „Autocar“ rašo, kad šis modelis turėtų kainuoti apie 14 tūkst. svarų sterlingų (53,6 tūkst. Lt).Pranešama, kad vėliau „Renault“ pristatys ir panašią „Clio Gordini R.S.“ modifikaciją, o ne anksčiau kaip 2011 m. turėtų pasirodyti ir „Megane Gordini R.S.“ modelis.
Prancūzų gamintojas Renault išleido sportinę Clio hečbeko versiją, pavadinta Clio S, prisimindama 90-ųjų sėkmę. 2010 Renault Clio S yra gaminamas trijų durų versijos. Naujojo automobilio išvaizdai panaudoti keli balti akcentai. Balta spalva subtiliai nudažytas priekinio buferio intarpas bei galinis "GT" spoileris, o ant šonų ir stogo šiek tiek mažiau subtiliai baltos spalvos juosta su "S" raide.Automobilis turės 16 colių lengvo lydinio diskus. 2010 Renault Clio S turės daugiafunkcinį odinį vairą, baltą centrinę koncolę bei baltus prietaisų skydo intarpus, taip pat spalvinga LCD navigacijos ekraną, o juodi sėdynių apmušalai išsiuvinėti baltais siūlais.Naujasis Clio S bus gaminamas 1,2 litro 16V 75 AG benzininiu arba 1,5 litro dCi 86 AG varikliais. Klientas galės rinktis iš keturių galimų spalvų: Glacier White, Pearl Black, Capsicum Red ir Extreme Blue.

Renault Clio IV – istorija tęsiasi


Pirmasis „Clio" modelis rinkoje pasirodė praėjusio amžiaus pabaigoje ir nuo 1990 m. visame pasaulyje buvo parduota apie 12 mln. šių automobilių. Tai, kad šiandien rinkai siūloma ketvirtoji „Clio" karta, tik patvirtina modelio sėkmę ir populiarumą. Be to, naujasis „Clio" atrodo kaip niekad įdomiai. Skirtingai nuo ankstesnių modelių, IV kartos „Clio" kurtas ryškus ir pastebimas automobilių sraute.

Automobilis ilgesnis ir platesnis, bet B klasės ribų neviršijo. Dizaineriai šiek tiek nuleido stogą, paryškino automobilio reljefines linijas, paslėpė užpakalinių durelių rankenas ir vizualiai modelis tapo panašus į dvidurį sportinį coupe. Tai ne įprastas pilkas miesto automobiliukas, o visapusiškai prasmėm naujas modelis, išsiskiriantis ne tik modernia išvaizda, bet ir geresnėmis aerodinaminėmis savybėmis, tad atitinkamai mažėja ir kuro sąnaudos. Patiks naujoji išvaizda ar ne - kitas klausimas, bet kad naujasis „Clio" traukia dėmesį - faktas. Naujasis Clio turi sumontuotą beraktę atrakinimo sistemą. Erdvesnis ir automobilio vidus. Trečios kartos „Clio" turėjo nemažą ratų bazę, o IV kartos ji pailgėjo dar 2 cm. Rinkai jis pristatomas kaip penkiavietis, tačiau šiltais žieminiais drabužiais vilkintys penki keleiviai jame jaustųsi kaip silkės statinėje. Jeigu automobiliu važiuos 3 ar 4 žmonės, vietos turėtų užtekti. Bent jau kojoms tikrai nepritrūks, o aukštesni keleiviai gali galvomis remtis į stogą: duoklė nekasdieniškai automobilio išvaizdai.

Automobilis turi ganėtinai talpią bagažinę, kurią standartiškai galima padidinti sulanksčius užpakalines sėdynes, tačiau kažkodėl dizaineriai nusprendė automobilį papuošti aukštu slenksčiu, tad sunkius krovinius bus nepatogu ir įkelti, ir išimti. Ilgesnių krovinių pervežimui gali trukdyti tai, kad nulenkus sėdynes nesusidaro lygus paviršius. Vairuotojo vieta ergonomiška - darbiniai mygtukai patogiai išdėstyti, aiškiai matomas modernus spidometras, tačiau dėl variklio užvedimo ar „Eco" režimo įjungimo mygtukų vietos būtų galima pasiginčyti. Daugelyje kitų naujų modelių jie išdėstyti įprastesnėse ir aiškiau matomose vietose negu „Clio", kur užvedimo mygtukas nuleistas net po krosnelės reguliavimu, o „Eco" mygtukas įsikūrė tarp priekinių sėdynių. Modernumu išsiskiria ir automobilio salonas, pasitinkantis vairuotoją ryškiais spalvų ir apdailos tekstūrų deriniais. Automobilis turi visiškai naują elektroninį rodyklinį spidometrą. Greitis rodomas elektroniniame ovalo formos spidometre, kurį įrėmina apvalūs tachometro ir kuro lygio ekranėliai. Kiekvienas naujojo „Clio" įrangos ir apdailos variantas išreiškia skirtingą, tik jam būdingą nuotaiką. Tiesa, matomose vietose apdailos medžiagų kokybė geresnė negu paslėptose, tačiau nepamirškime, kad tai - nebrangus miesto automobilis.

Centriniame valdymo skydelyje sumontuotas 7 colių (18 cm) jutiklinis ekranas, tiksliau informacinė ir pramoginė sistema „R-Link“, kuri niekuo nenusileidžia planšetiniam kompiuteriui ir lepina tokiais civilizacijos išradimais, kaip internetas, navigacijos sistema, telefono laisvųjų rankų įranga, taip pat naudojant „Bluetooth“ ir USB jungtis galima klausytis savos muzikos iš nešiojamųjų prietaisų. “Kiečiausia” šios sistemos funkcija – galimybė koreguoti salone girdimą variklio garsą. Ji turi visas pagrindines multimedijos funkcijas. Tarsi dizaineriai, nusprendę, kad automobilis būtinai turi būti modernus, paėmė planšetinį kompiuterį ir jį tiesiog prilipdė centriniame panelyje. Kaip dabar madinga, naujasis „Clio" turi ir „Auto stop" funkciją, sankryžose turinčią perjungti variklį į budintį režimą ir taip prisidėti prie aplinkos saugojimo ir kuro taupymo.

Sąrangos lygis naujajame „Clio" skiriasi nuo pasirinkto varianto, tačiau jau baziniai modeliai gauna daugybę pasyvaus saugumo elementų: priekines ir užpakalines saugos pagalves, langų užuolaidėles, trijų vietų saugos diržus, aktyvias atramas galvai ir t. t. Beje, „EuroNCAP" bandymuose modelis gavo 5 žvaigždutes. Tokį įvertinimą „Clio" uždirbo, nes saugo ne tik savo keleivius, bet ir, susidūrimo atveju, pėsčiuosius.

Kompaktiškas automobilis turi naują vairo sistemą, tad jautriai reaguodavo net į mažiausius vairo pasukimus. Manevravimui ir nardymui tai - pats tas, tačiau mėgstantiems važinėti ramiau, tikėtina, norėsis ne tokio jautraus. Automobilio pakaba per daug minkšta, kad būtų pavadinta sportine, tačiau ganėtinai kietoka. Važiuojant gerais, nuvalytais keliais klausimų ji nekelia, o išsukus į duobėtą kaimo vieškelį norėtųsi minkštesnės. Be to, posūkiuose „Clio" kaip ir kiti panašūs maži modeliai ganėtinai daug pasvyra. Kita vertus, tie, kurie pirks „Clio", tikėtina, dažniausia jį naudos mieste, kur keliai nuvalomi, tad šių nepatogumų pajusti neturėtų.

Panašu, kad „Renault" norėjo sukurti kažką naujo. Ir jiems pavyko. Galbūt vėliau nauji modeliai taip pat bus modernios išvaizdos, bet kol kas „Clio" yra toks vienintelis - ryškus, pastebimas, nekasdieniškas. Pakankamai patogus, dinamiškas ir ekonomiškas. Leistis į tolimas keliones su vaikais jis gal ir nelabai tinka, tačiau kasdieniam važinėjimui po miestą ar romantiškai kelionei dviem prie jūros - pats tas.

Modifikacija

Darbinis tūris

Kuras

Galia

Kuro bakas

0.9 MT (90 AG)

899 cm3

Benzinas

66 kW

45 litrų

1.2 MT (75 AG)

1149 cm3

Benzinas

55 kW

45 litrų

1.5d MT (75 AG)

1461 cm3

Dyzelinas

55 kW

45 litrų

1.5d MT (90 AG)

1461 cm3

Dyzelinas

66 kW

45 litrų

RS 1.6 AT (200 AG)

1618 cm3

Benzinas

147 kW

45 litrų

GT 1.2 AT (120 AG)

1197 cm3

Benzinas

88 kW

45 litrų


Clio IV grandtour (Estate)

„Renault Clio Grandtour“ pasižymi visomis naujos kartos „Clio“ chečbeko savybėmis: nuo komforto ir saugumo iki energijos. Įkvėptas aukščiausios klasės automobilių, patrauklaus dizaino „Renault Clio Grandtour“ atveria naujas galimybes sportinių universalų rinkoje. Sportinio stiliaus kėbulo linijų automobilis yra funkcionalus. VDA metodu išmatuota erdvi 443 l bagažinė gali būti padidinta iki 1380 l, nulenkus 1/3–2/3 dalių galines sėdynes. Nulenkus priekinę keleivio sėdynę, „Renault Clio Grandtour“ ilgis nuo automobilio galo iki daiktadėžės siekia 2,48 m.

Naujajame „Clio Grandtour“ įmontuoti naujausios kartos varikliai: trijų cilindrų „Energy TCe 90 AG“ benzininis variklis ir „Diesel Energy dCi 90 AG“ dyzelinis variklis, kuris 100 kilometrų suvartoja tik 3,6 l degalų. CO2 emisijos atžvilgiu ši transporto priemonė prilygsta hibridiniams automobiliams, nes išmeta tik 93 g CO2 / 1 km. Atnaujintas variklių asortimentas yra papildytas dvigubos sankabos EDC pavarų dėže, kurią galima įsigyti su „TCe 120 AG“ benzininiais varikliais.

Modifikacija

Darbinis tūris

Kuras

Galia

Kuro bakas

0.9 MT (90 AG)

899 cm3

Benzinas

66 kW

45 litrų

1.2 MT (75 AG)

1149 cm3

Benzinas

55 kW

45 litrų

1.5d MT (75 AG)

1461 cm3

Dyzelinas

55 kW

45 litrų

1.5d MT (90 AG)

1461 cm3

Dyzelinas

66 kW

45 litrų

GT 1.2 AT (120 AG)

1197 cm3

Benzinas

88 kW

45 litrų