RENAULT Espace 2015

Renault Espace V

Apie tai, kaip gali atrodyti naujasis „Espace“, „Renault“ užsiminė 2013 metais, kai Frankfurto automobilių parodoje buvo pristatytas konceptinis „Initial Paris“ modelis. Dabar paviešintos nuotraukos byloja, kad naujasis „Espace“ per daug nenutolo nuo konceptinės vizijos. Tiesa, „Renault“ prie šių nuotraukų nutekinimo neprisidėjo – jos į viešumą pateko be kompanijos vadovų žinios.

„Renault” nuotr./Penktosios kartos „Renault Espace“

Techninių savybių neatskleidė

Automobilis sukurtas naudojant CFM1 platformą. Penktosios kartos „Espace“ savo priekinės dalies išvaizda primena „Captur“ modelį, o žiūrint iš šono galima aptikti „Scenic“ bruožų. Kol kas „Renault“ neatskleidė jokių kitų detalių ir techninių charakteristikų.

Manoma, kad automobilis veikiausiai bus aprūpintas naujaisiais dyzeliniais varikliais, kurių galia siekia 130 ir 160 arklio galių. Benzininius agregatus „Renault“ skolinsis iš „Nissan“ inžinierių. Manoma, jog tai bus trijų ir keturių cilindrų jėgainės.

Šaltinis:gazas.lt

„Renault Espace V“ pristatytas Ženevos automobilių parodoje 2015 m. kovo 5 d.

Automobilis pasižymi pačiomis geriausiomis padidinto pravažumo automobilio savybėmis, tačiau tuo pačiu išsiskiria elegantiškomis ir kvapą gniaužiančioms linijomis. Inovatyvus ir naujoviškas Espace buvo sukurtas 2013 m. metais pademonstruoto „Initiale Paris“ koncepcinio automobilio pagrindu.

Kaip ir ankstesnės šio modelio kartos, kurios keliais rieda jau tris dešimtmečius, taip ir naujasis „Espace“ pasižymi šiomis išskirtinėmis savybėmis – erdviu, ryškiai apšviestu interjeru, aukščiausio lygio komfortu, dėmesį patraukiančiomis aptakiomis linijomis ir netradicinės išvaizdos per vidurį sumontuota konsole. „Renault“ inžinieriai, kurdami naująjį „Espace“, siekė pagerinti automobilio valdymo savybes. Tai padaryti padėjo net 250 kilogramų mažesnis svoris, lyginant su ankstesnės kartos modeliu. Toks 13 proc. sumažėjimas pasiektas tolygiai sumažinant kėbulo, važiuoklės, maitinimo bloko ir įrangos (įskaitant sėdynes). „Multi-Sense“ sistema leidžia pakeisti „4Control“ važiuoklės darbą, interjero apšvietimą ar garso sistemos parametrus.

Žiūrint į naująjį „Espace“, matyti, kad „Renault“ pirmą kartą padidinto pravažumo automobilio atveju panaudojo CMF1 (angl. Common Module Family) modulinę architektūrą ir sėkmingai suderino lengvuosius metalus (pavyzdžiui, durims ir kapotui naudojo aliuminį), „Noryl“ plastiką (priekiniams sparnams) ir termoplastikus (galinėms durelėms). Automobilyje montuojami trijų rūšių 1,6 l varikliai su turbokompresoriumi kurie yra labai ekonomiški, nes galią tiekia ypač gerų aerodinaminių savybių ir lengvam transporto priemonės kėbului. Numatytus geresnius degalų sąnaudų ir taršos anglies dioksidu rodiklius pavyko pasiekti – palyginti su dabartinės kartos „Espace“ ir kitais automobiliais, turinčiais panašias technines charakteristikas, šie rodikliai yra daugiau nei 20 proc. geresni. Variklių gamoje bus du benzininiai ir du dyzeliniai motorai, kurių pajėgumas svyruos nuo 130 iki 200 arklio galių. Pats įdomiausias motoras bus ne benzininis, bet dvejas turbinas turintis dyzelinis agregatas, kuris išvystys 160 arklio galių.

Galima drąsiai teigti, kad „Espace“ modelį „Renault“ išrado dar kartą. Naujajame „Renault Espace“, kuris iš tiesų yra vienas svarbiausių mūsų modelių, glūdi tikrieji „Renault“ genai – juos patvirtina išskirtinė išvaizda, precedento neturintis patogumo keliaujant jausmas ir inovatyvios technologijos, kurios pildys visus vairuotojų bei keleivių pageidavimus. Naujos kartos modelis yra 16 mm ilgesnis ir pasižymi 0.30 oro pasipriešinimo koeficientu.

Atsisakius idėjos įprastai daugiafunkcinio automobilio formai pritaikyti dinamiškas didesnio pravažumo automobilio formas, dabar naujasis „Espace“ neabejotinai išsiskiria savo kitokia išvaizda. Būdamas 4,85 metro ilgio (tiek penkiavietis, tiek ir septynvietis) ir 1,87 metro pločio, naujasis „Espace“ atrodo proporcingai. 1,68 metro aukštis (tai reiškia, kad naujokas yra 63 mm žemesnis nei dabartinės laidos „Espace“) ir aukšta pusiaujo linija sukuria aptakumo įspūdį, kurį dar labiau sustiprina ilga ratų bazė (2,88 m arba 16 mm ilgesnė nei dabartinio „Grand Espace“), suteikusi galimybę sukurti ir erdvesnį saloną. Kad automobilio aerodinaminės savybės tikrai puikios, patvirtina mažą dinaminį pasipriešinimą iliustruojantys rodikliai: Cd=0,30 ir CdA=0,845 m².

Pilniausios įmanomos komplektacijos „Initiale Paris“ (kaina 40 087 Eur)
1,6 naujausios kartos 160 AG variklis su 6 pavarų automatine EDC pavarų dėže
- automatinė parkavimo pagalba
- head'up ekranas
- 3D navigacija
- „Bose Premium“ audio sistema
- perforuotos odos rudas/pilkas salonas, su elektra valdomomis ir šildomomis priekinėmis sėdynėmis, priekinės sėdynės su masažo funkcija
- šildomos galinės šoninės antros eilės sėdynės
- elektra nulenkiamos visos 5 galinės vietos
- kelio ženklų stebėjimo, ir perspėjimo, automatinio avarinio stabdymo sistemos
- „4 Control“, vairuojamieji galiniai ratai, kintamo kietumo amortizatoriai
- Visio system - Bi-LED priekiniai žibintai, automatinis ilgų šviesų išjungimas/įjungimas, linijos kirtimo perspėjimo sistema
- Elektra atidaromas/uždaromas galinis bagažinės dangtis