Renault Koleos

 

Europoje pasirodė prekyboje 2008 m. birželio mėn., o nuo 2009 m. jį gali įsigyti 40 šalių gyventojai 5 žemynuose. "Koleos" pirmą kartą viešai buvo parodytas Ženevos automobilių salone 2008 m. kovo 4 d.

"Koleos" dizainą ir automobilio specifikacijas kūrė "Renault", važiuoklę ir variklius – "Nissan", o automobilis gaminamas "Renault Samsung Motors" gamykloje Pietų Korėjoje. Automobilis buvo pradėtas kurti "Renault" technologijų centre Guyancourte (Prancūzija), kur savo kolegoms padėti atvyko "Nissan" inžinierių komanda. Vėliau automobilių kūrimo centras buvo perkeltas į Japoniją, kur "Nissan" specialistai paruošė ir išbandė techninę automobilio pusę. Iš viso automobilio kūrimas truko 28 mėnesius. Tai pirmasis automobilis, kurio kūrimo procese itin glaudžiai bendradarbiavo visos "Renault-Nissan" aljanso šalys.

Kompaktiškas "Koleos" yra 4,52 m ilgio ir 1,85 m pločio, todėl gali būti patogiai naudojamas tiek miesto sąlygomis, tiek bekelėje. Automobiliui tvirtumo įspūdį suteikia ne tik didelė provėža (206 mm benzininėje versijoje ir 188 mm dyzelinėje) ir dugno sutvirtinimai, bet ir savitos kėbulo linijos. "Koleos" gali įveikti 27 laipsnių ir leistis nuo 31 laipsnio įkalnių.

"Koleos" siūlomi su 3 skirtingais varikliais. 2.0 dCi Euro 4 dyzelinis variklis bus siūlomas 110 kW (150 AG) ir 127 kW (175 AG) modifikacijų. 110 kW 2.0 dCi versija siūloma su 6 pavarų mechanine arba automatine pavarų dėže ir 4x2 arba 4x4 automobilio versijomis, o 127 kW modifikacija – su 6 pavarų mechanine pavarų dėže ir 4x4 versija. "Koleos" taip pat siūlomas su 2,5 litrų Nissan TR25 varikliu, pasižyminčiu 126kW (170 AG) galia ir 226 Nm sukimo momentu.


2011 metais atnaujinto „Renault Koleos“ kėbulo spalvų gamą papildė išraiškingas oranžinis „Cayenne Orange“ pasirinkimas. 
SUV klasės visureigį galima užsisakyti su 2.5 l, 170 AG darbinio tūrio benzininiu (TR 25) arba 2.0 dCi dyzeliniu (M9R) varikliu (150 AG ar 175 AG). Naująjį „Renault Koleos“ galima užsakyti su dviejų varančiųjų ratų (4x2) arba keturių varančiųjų ratų (4x4) transmisija. 

2.0 dCi, 150 AG dviejų varomųjų ratų versijos CO2 emisija yra 148 g/km, o degalų sąnaudos mišriu režimu siekia 5,7 l/100 km. „dCi 150“ bei „dci 175“ visų varančiųjų ratų versijų rodikliai taip pat panašūs: emisija sumažinta iki 166 g/km, o degalų sąnaudos mišriu režimu – 6,4 l/100 km.

Naujasis „Koleos“ neturėtų nuvilti ir važiuojant bekele – automobilio prošvaisa yra 206 mm (versijos su dyzeliniu varikliu – 188 mm), įkalnės užvažiavimo kampas yra 27 laipsnių, nuvažiavimo – 31 laipsnis.