Renault Scenic

Remdamasi Renault Captur, pristatytas šių metų pradžioje "Renault" ritininis iš Scenic XmodRenault Scénic (iki 1999 m. - Renault Mégane Scénic) – gaminamas nuo 1996 m. rudens. Tai kompaktinių vienatūrių klasės modelis. Buvo renkamas ant Renault Mégane šasi. 1997 m. išrinktas Europos metų automobiliu. Šis modelis buvo nutaikytas į tuos, kas norėjo vienatūrio praktiškumo, tačiau negalėjo įpirkti didesnio ir gerokai brangesnio labai populiaraus ir žinomo Renault Espace.

Renault neįvertino Scenic automobilio perspektyvų – buvo numatyta, kad tai bus nišinis modelis su 450 vienetų gamyba per dieną. Realybė pasirodė tokia – per dieną buvo pagaminama iki beveik 2500 automobilių. Taip su Scenic modeliu Renault kompanija atrado naują rinkos segmentą — kompaktiškų MPV vienatūrių rinką. Ši sėkmė nebuvo praleista pro akis ir buvo greitai nukopijuota kitų gamintojų.

Renault Scenic RXI 1999 metais atnaujintas modelis.


1999 metais sukurtas padidinto pravažumo Renault Scenic RX4 4x4.

Netrukus po to kai pasirodė Megane II karta (2003 m.), buvo pristatytas ir Scenic modelis, kuris išlaiko tradicinį Renault stilių.

Buvo gaminamas ir septynvietis kompaktiškas vienatūris Grand Scenic su ilgesniu tarpuračiu ir prailginta galine dalimi. Todėl automobilis sutalpina papildomą trečią sėdynių eilę, tiesa tinkančia daugiau vaikams. Scenic turi gan lengvai modifikuojamą interjerą, sulankstomą priekinę keleivio sėdynę su integruotu staliuku, taip pat automatinius priekinius žibintus, automatinius stiklo valytuvus ir visus elektra valdomus langus. Scenic yra puikus erdvumo ir komforto derinys – automobilis turi erdvų bei praktišką saloną, kurį galima lengvai pertvarkyti. Bagažinė yra gan talpi, o viduje gausu sumanių dėtuvių – tiek grindyse, tiek slankiose dėtuvėse po sėdynėmis.

Naujas trečios kartos Renault Scenic (2010 m.) nusiteikęs toliau džiuginti pagal sėkmingą formulę - nedidukas vienatūris su praktišku ir lanksčiai modifikuojamu salonu. Tai pats populiariausias šios klasės automobilis Europoje. Jis tapo kiek erdvesnis, geriau įrengtas ir pigesnis. Automobilis atrodo kiek dinamiškiau nei didesnysis brolis Grand Scenic, yra lengviau valdomas.

Iš išorės automobilis atrodo šviežiai - išsiskiriantys priekiniai bei galiniai žibintai, dideli langai, o bendras vaizdas išliko tipiškas Renault automobiliams. Viduje automobilis taip pat nenuvils - salonas yra erdvus, galinių sėdynių keleiviams apstu vietos galvai ir keliams, o pačias sėdynes galima stumdyti pirmyn ir atgal arba visiškai išimti. Prietaisų skydelis tipiškas Renault stiliaus, yra kokybiškas ir gerai surinktas. Gal kiek ramų stilių gadina centre įtaisytas ryškus skaitmeninis ciferblatas. Atidarius galinį dangtį surasime 437 litrų talpos bagažinę, kurią galima maksimaliai padidinti iki 1637 litrų. Automobilio interjere gausu įvairių dėtuvių, kurių bendras tūris yra net 86 litrai. Kelyje automobilis nors ir nėra itin azartiškas, tačiau vairo mechanizmas veikia tiksliai, automobilis gerai laikosi užduotos trajektorijos.

Scénic Energy TCe 130

Sukūrus Renault Captur  2013 m pradžioje "Renault"išleido Scenic Xmod

Planuojamas Renault Scenic 4

Forumiečių BLOG'ai apie SCENIC